Tutu, wij hebben ook prcies dat kamertje haha! hadden m voor dochter en och.. Kga geen hele nwe kamer kopen omdat er golfjes overheen lopen
Zo, net thuis! We hebben weer naar de baby mogen kijken vanavond en wat was het weer genieten. Heel raar om de baby niet meer in heel het scherm te zien, maar nu in delen... Goed nieuws! De baby is niet eigenwijs gebleven en is gedraaid. Ik ging natuurlijk al van het ergste uit. Hij ligt mooi met z'n koppie onder. Meneer weegt nu ongeveer 2300 gram en ze zeggen dat hij uiteindelijk iets van 3500 a 4000 gram gaat wegen. Hij is iets groter dan gemiddeld... SCHRIK! Ik ben zelf niet groot. Je zag al wat haar op z'n koppie en hij heeft mooie volle lippen. Ook heeft hij een wat groter koppie (van z'n papa) HA HA. IK BEN IN DE WOLKEN!
hallo meiden, ik ben een beetje laat geloof ik en heb alle 35 pagina´s niet gelezen , sorry Ik ben 26 juni uitgerekend, het is mijn eerste kindje. een meisje. Kan bijna niet geloven dat ik "meedoe" aan een afteltopic . word er nerveus van!! moet nog zoveel doen!! heb een heeele drukke tijd gehad (nog steeds wel), mijn man en ik hebben net twee winkels overgenomen en hebben nog een bloemenzaak. én we gaan nog verhuizen OMG ik probeer dag tot dag te leven en hopen dat ik wát dingetjes op orde krijg maar echt mijn nesteldrang kan ik niet kwijt haha. nou spannend meiden, ik probeer wel bij te lezen hoor groetjes Conejita (Konijntje)
Nog een hoop plannen Conejita :O Succes haha! Grrr, twixie, das iets wat ik met m'n domme hoofd vergeten ben te vragen
@ Twixie, wat leuk dat je zoveel kon zien op de echo en fijn dat hij uit zich zelf is gedraaid! Ik mag donderdag weer even gluren, ik ben benieuwd @ conejita, welkom! Jeetje je hebt nog zat te doen, succes met alles!
Hensvik For The Win! Leuk kamertje. Hier ook! Heb de achterplaat van de commode/kast net zo groen geverfd als de muur. Vind het zo stoer staan! Dat is een mooi gewichtje Twixie! Nu og even indalen? Valt me overigens wel op dat de babietjes vaak een 500gr zwaarder zijn dan waar ze op geschat zijn!
@HuiBooBee Dat heb ik niet gevraagd. Hebben ze ook niet gezegd. Ga ik donderdag gelijk even doen bij de VK. Thanks! 500 gram zwaarder??? Wil je me een hartaanval bezorgen? Hi hi
Trouwens, hebben jullie al een luiertas? Hier een Cowboysbag... Hij is nieuw en stink nog naar leer, bah! Ik ga hem nu maar even gebruiken, zodat hij niet meer zo naar nieuw ruikt als de baby er is. In het begin ging ik over me nek bij het ruiken van die geur ha ha ha
@tutu: volgens mij is dat bedje wat je nu hebt wel iets steviger op zich geen slechte "miskoop" dus haha @twixie: echo's zijn altijd leuk! En dat de baby groter is dan gemiddeld kunnen ze nu wel zeggen, maar dat moet nog maar blijken zodra je bevallen bent. Hier was de kleine op de eerste groeiecho ook iets boven gemiddeld, volgende week weer heen, ben benieuwd @conejita: zo zo! Wat een drukte! Hopelijk kan je je nesteldrang ergens in kwijt @huiboobee: zwaarder? Nou, mag ik hopen van niet.. Met 28 weken werd de kleine op 1200 gram geschat en ik mag volgende week weer. Zal eens vragen waar ze hem op schatten op basis van de tweede meting als eindgewicht en dan dus afwachten haha Ik lees dat veel meiden de babywasjes etc al klaar hebben, ik moet nog beginnen Het voornemen was er om dit in mijn weekje vrij te doen (vorige week), maar toen ben ik er niet aan toe gekomen. Misschien komend weekend... En of ik op het lijstje mag 23 juni, jongen
Bij nr 1 geen luiertas gehad en nu weer niet Gewoon een luieretui, flesje + benodigdheden, verschoonmatje, spuugdoek + hydrofiel en extra kleren in mijn eigen tas. Past prima aangezien ik gigantische tassen heb
@Twixie: Apart he om het ineens in delen te zien.. Fijn dat alles goed was.. Ons binkie word tussen de 8 en 9 pond geschat, bij de geboorte dan @Conejita: Jeeje! Dat is een hoop in korte tijd. Gaat het allemaal nog een beetje? De meeste babywasjes zijn hier ook al gedaan. Hoeven misschien nog maar 2 wasjes te draaien, hebben nu al 6 opbergboxen (50 l. per box) vol.
Jullie kletsen er lustig op los hahahaha Veel nieuwe meiden leuk leuk!! Welkom meiden!! Hier zo goed als klaar moet nog een paar losse dingen kopen maar als de baby nu onverwacht zou komen zou er niks aan de hand zijn. 22e weer een echo en ben benieuwd hoe groot spruitje word geschat. Heb nog steeds een gipspakket liggen heeft iemand hier nog tips voor? Morgen denk ik lekker naar de speeltuin met ons meisje.
@twixie wat fijn om te horen meid heerlijk genieten nog @luiertas wij hebben eentje op de kinderwagen gekregen e genoeg andere grotere tassen @tutu als t goed is hebben wij de eerste bedje gehaald @dreamer zit jou ook niet mee he de laatste dagen! Hopelijk kan je binnenkort lkkr losgaan
@conejita meid ik leef met je mee.. wij hebben ook een boel te doen en gaan binnenkort ook waarschijnlijk verhuizen! Stress stressss! En ik zie dat we op de zelfde dag uitegrekend zijn Leukkkkk @babylove gipspakket waarvoor? Veel plezier morgen met je meisje @hier kan niet slapen grrrr... net nog wat gegeten want had toch weer eens spontaan een megahonger zeg
Zo.... Hier ook weer wakker..... raar gedroomd, alweer. Hopelijk zo weer slapen zodat ik straks wel iets fit ben voor mijn één na laatste werkdag. Kan niet een uurtje later beginnen want heb een diplomering...
Ik haak gewoon even in, het gaat zo snel hier. Twixie: wat fijn dat de kleine gedraaid is! Zal zeker een opluchting zijn. Had gisteren ook een meisje op de cursus wiens kindje nu was gedraaid en die was dolgelukkig! En leuk, weer een echo. Ik heb wel een luiertas, van Joolz. Wij hebben namelijk daar ook de wagen van en die tas kun je er zo fijn aan hangen. Tevens is het een beetje een unisex model, zodat man zich niet hoeft te schamen er mee rond te lopen! Hier hebben we wel al wat wasjes gedraaid, maar er zijn nog nieuwe spulletjes bij gekomen en die moeten wel nog gewassen worden. Maar ik kijk nog even wanneer ik dat ga doen, hopelijk wel nog voor het verlof.
Morning! Ik moet nog een luiertas vraag m wel voor mn verjaardag ofzo :d Hier nog geen babywasjes gedaan.. Komt in mn verlof wel. Pff wát een nacht.. Zelf elk uur zo ongeveer wakker en mn meisje om half 4 ofzo hysterisch huilend wakker.. Vanmiddag maar ff plat na t werk
Ik wil ook graag op het lijstje Mnon - 16 juni - jongetje Hier is de babykamer zo goed als klaar! (Gister foto's geplaatst in het show je babykamer topic) Geboortekaartjes zijn "besteld" bij brievenbusdroom. (Zo ontzettend leuk en origineel!) wij hebben gekozen voor houten hart blauw en dan het brede hart. Naam zijn we al een tijdje uit (gelukkig scheelt weet een hoop brainstormen) Luiertas van Lief via intertoys, voor slechts 39,99! Wat een mazzel. Nu hebben ze alleen de blauwe niet meer maar alleen nog de roze (dus mocht je nog niks hebben en een roze tas willen is het het kijken waard) ik wilde eigenlijk ook de cowboysbag, twijfelde alleen ivm de prijs. Zou hem met mijn vakantiegeld kopen, maar toen zag ik deze actie en dacht ik ja voor een verschil van 110,- kies ik wel voor de lief tas. (Kan altijd nog een cowboysbag kopen voor mezelf) Verder heb ik enkel een klein shop lijstje: diaper champ, hemeltje voor het ledikant, eerste pakje voor uk (van baby's only) en dan verder nog wat "luxe" shoppen dus kleertjes in grotere maten. Kleertjes wassen doe ik nog niet, wacht daar tot m'n verlof mee, want anders ligt het weer zo'n tijd in de kast hihi. Hier volgens mij de meeste dingen wel onder controle!
Luiertas zat bij de Easywalker kinderwagen. Ik ben zo verliefd op die kinderwagen, wil 'm zo zo zoooo graag gebruiken! Vandaag verder met de wiegbekleding. Ik word er helemaal gek van. Nog even en ik koop een nieuwe wieg i.p.v. de 112 jaar oude familiewieg. Aargh!