Ahhh cupcake.. Dat mis ik dan weer wel.. Dat gespartel in m'n buik.. Hier is t cb vanmorgen geweest.. Kleine man zit alweer 80 gram boven zijn geboortegewicht, woehoe! Net wezen winkelen.. Nu helemaal af
Hey dames ff gauw berichtje lees vanavond de rest en op dit moment te depri even. Zoals ik verwacht had een teleurstelling. Had ng steeds die ene cm en niet meer moet zowiezo twee / drie hebben om wat te kunnen doen en dat is nu niet geval. Ja weet het kan elk moment veranderen maar toch. Had zo gehoopt ook Voor me dochtertje. Ga nu ff afleiding zoeken met me dochter ff kinken wat we kunnen gaan doen
Darkness: gefeliciteerd!!! Eindelijk geniet ervan! Mysterious: de weeen deden bij mij enorme pijn, maar ik had dan ook echt binnen no time 10 cm. Het hoofd en lijf erdoor persen viel me reuze mee. De weeen zijn de echte kl**tzakken, alles eromheen valt mee, geloof mij maar Tatiana: het zit je niet mee he hopelijk schiet het toch een beetje op... De kleine doet het super goed! Was van gisteren op vandaag 80 gram gegroeid hij zit nu boven zijn geboortegewicht. De hielprik vanochtend ook gehad... Waarom die lui zo verrekte vroeg moeten komen Mijn kraamzorg komt pas 10 uur en blijft Max 2 uurtjes en dan staat de verloskundige en de hielprik dame echt een uur eerder op de stoep...
Darkness, van harte gefeliciteerd met de geboorte van je dochtertje Veel geluk en lekker van genieten! Succes nog voor de meiden die met de laatste loodjes bezig zijn
@ Tatiana, Balen zeg! Je kijkt er zo naar uit en dan word je weer naar huis gestuurd zonder baby Heb je nog wat leuks kunnen doen met je kleine meid? @ Mysterious, Ik deel de mening van Linana. De weeën zijn zo hels. Hoop niet dat je been weeën krijgt. Had er nog nooit van gehoord, totdat ik ze kreeg Maar alles is het zeker waard als je kleintje op je buik ligt. @ Linana, Zo, dat is wel vroeg ja. Hoe doet de kleine man het? @ Hier, Boodschappen gedaan en voor vandaag staat er een simpel tomatensoepje op het menu met Turks brood met feta. Wou ik afrekenen, kijk ik in m'n portemonnee zie ik mijn bankpas niet. Ik kreeg het spaans benauwd. Gelukkig had ik briefgeld bij me (wat ik normaal nooit heb). Vriend had mijn pas in zijn portemonnee. Ook mijn abonnement verlengt met een nieuwe telefoon. Morgen komt alles binnen dus helemaal blij. Iedereen klaar voor de wedstrijd??
Tatiana echt onwijs balen zeg!! Hopelijk kan je zo snel mogelijk geholpen worden, of komt de kleine toch snel uit zichzelf!!
@cupcake: hier ook nog een drukke baby die de rug nog op kan bollen en met de benen kan schuiven. En dat terwijl ik zo klein ben ! @all: bedankt voor de geruststellende berichten meiden ik zal t maar af moeten wachten. Zal t vast wel overleven al hoewel ik bang ben dat ik been en rugweeen zal krijgen, aangezien ik dat ook met mn menstruatie had @dreamer & linana: wat fijn dat t de kleintjes zo goed groeien en t goed doen lkkr van genieten @tatiana: t zit jou ook niet mee he is echt balen zeg! Dikke knuf meid ♥ @hier: ben wezen wandelen met ml en had daarna echt last van mn rug en ook een beetje menstruatiekrampen in mn buik (eindelijk wat gevoeld haha )... heb een warme douche genomen en zit nu lkkr op de bank. Pijn is wr afgenomen en de kleine meid is wr lkkr druk aan t bewegen en bezorgt mij enorme steken in mn doos! Zometeen de keuken in en lekkere kebab met gegrilde groenten maken met lekkere basmati rijst voor strax nu nog ff uitrusten en bijkomen....
Twixie: kleine man doet het prima! Slapen, eten, poepen/plassen en herhaal en lekker groeien natuurlijk haha Echt een heerlijk kind tot nu toe En de wedstrijd? Mijn vriend moet werken tot 10 uur en voetbal kijken in m'n eentje vind ik niks aan Ik zap dus af en toe ff heen en weer en thats it...
Gefeliciteerd Darkness met jullie meisje! Na de eerste zei ik ook ik wil nooit meer bevallen en vrijdag dacht ik ook er komt echt nóóit meer een derde Ik vond dit keer de weeenfase juist wel te doen, rond de 8-9 cm kreeg ik het wel zwaar, maar vind de persfase juist hels... Heb er ook zo'n 30 minuten over gedaan.
Ik wil de bevalling achter de rug hebben nu! Kan t niet helpen, maar kan t niet uit mn hoofd zetten... Verder ben ik nu echt heel erg moe. Ben paar keer tijdens de wedstrijd in slaap gevallen en wil nu t liefst mn bedje induiken en fatsoenlijk slapen *gaaaap*
@ Mysterious, Ga dan lekker slapen! Lekker aan jezelf denken en nog de laatste rust pakken nu het nog kan Ik kwam hier mijn verloskundige tegen op het winkelcentrum. Ze zei '' Nou, zie je over twee jaar toch voor jullie tweede? '' Waarop ik antwoorden '' Ik heb eerst twee jaar nodig om bij te komen ha ha '' Ik vind de bezoekjes aan de verloskundige toch wat leuker dan CB.Op de een of andere.manier ben ik altijd blij als ik daar wegloop
Darkness van harte gefeliciteerd meid super dat het eindelijk gelukt is jammer dat zo hels was maar je hebt het gedaan top! Niets kan mij vrolijk krijgen vandaag heb echt gevoel dat ik hele dag gehuild heb. Vind ergens dat ik meElf niet zo moet aanstellen maar ook al had ik dit verwacht kwam toch als een klap. Was ook zo misselijk daarna en gevoel dat ik flauw ging vallen... Ellende.... Mag niet klagen ze is gezond en ze heeft het fijn. Maar heb ook nog een dochtertje en mijn geduld is ver te zoeken mama kan niet alles meer als voorheen met alle pijn. En wil niet dat zij er de dupe van word maar soms moet ik ook toegeven aan me lichaam. Heb gevoel dat me lichaam me in de steek laat op moment en niet functioneerde met me hersens... Als ik me goed gevoeld had dan had van mij nog wel twee weken mogen duren. Ik weet wat me deels te wachten staat een drukke periode nachten wakker de poepluiers krampjes etc... Dochtertje die aandacht wil... Dus sjah maar wil gewoon mezelf zijn niet zoveel pijn en zeker niet steeds paracetamols nemen. Pfff kan wel janken Sorry voor me Geklaag ff zit er ff doorheen op moment
MysteriousG lekker naar bed gaan en nog even goed je rust pakken. Je weet nooit wanneer je weeën beginnen. Bij mijn 1e bevalling heb ik beenweeën gehad toen manlief flink aan het werk gezet. Heeft mij er goed doorheen geholpen Tatiana gewoon er lekker uitgooien hier! Hart luchten is juist goed. Ook ik begin steeds meer pijn te krijgen en daarbij speelt er ook nog een rol dat ik bang ben dat deze baby nog groter wordt dan zijn/haar broer. Kijken wat de vk morgen zegt. Heb weer een ander dus dat is soms wel lastig. Deze heb ik nog nooit gehad. We zien het wel.
Mysterious lekker aan toegeven dan joh! Nu kan het nog Tatiana, vervelend dat er nog gewoon niks gedaan kan worden.. Ik had echt geluk wat dat betreft want mijn pijn klachten werden dus wel zo danig serieus genomen..
Ik baal ook echt heb afspraak voor volgende wek woensdag omdat ik dacht nou baby komt toch niet. Maar ga morgen bellen dat ik gewoon eind deze week weer wil en blijf het volhouden het zeuren en wil dat ze me gewoon weer gaan strippen
Sorry dames dat ik de laatste tijd weinig reageer. Ben zo druk bezig met de twee Kids . Als ik eenmaal weer wat rust heb reageer ik meer..
@tatiana lkkr van je afschrijven meid en idd gewoon aan hun kop blijven zuren.. als jij eerder een onderzoek wil, moeten ze niet zeuren! Is jouw lichaam en beslissing! Ik heb ook zo'n vervelende vk die alles normaal vindt en te luchtig over alles denkt.. word er echt gek van! Twee weken geleden gaf ik aan dat ik niet langer dan 40 weken wil wachten en de volgende afspraak had ze erover dat ik tot 42 weken bij hun onder de controle ben en daarna doorgestuurd word naar t zh!?? Toen knapte er wat bij mij hoor :x alsof ze je niet serieus nemen pfff.... @talliej je hoeft je nergens voor te verontschuldigingen hoor! Erg begrijpelijk @hier heb lekker een dutje gedaan gelijk na mn bericht en ben wr op kracht
Goedemorgen dames! Zo vandaag wordt na maanden eindelijk de ketel gemaakt! Dus ik kan dan weer langer dan 3 minuten onder de warme douche staan . Wel zo prettig als ik ga bevallen. Mijn moeder (de huurbaas) stelde het maar uit... Grrrrr. "Als het deze week niet wordt gemaakt, dan kom ik bij jou thuis bevallen!" Volgende dag was het gelijk geregeld Nog even naar de verloskundige vandaag en dan ga ik nog even wat kleertjes shoppen. Wat gaan jullie vandaag doen? Luie dag of een actieve dag? Zijn er nog mensen bij wie het allemaal wel rommelt maar niet doorzet ?