Romy hahaha goeie zet van je een douche is inderdaad wel zo fijn! Twix hoe is met de kleine man? Ik ben het hier spuugzat had verwacht me beter te voelen. Net gebeld om mijn afspraak te vervroegen maar dat kan dus niet... Ik had een optie om in Zwolle of hoogenveen te bevallen en koos voor hoogenveen omdat die wat kleiner is nu en bovendien de afspraken gewoon in Meppel zouden zijn niet steeds naar Zwolle hoefde... Nou heb twee afspraken gehad nu in Meppel rest hoogenveen dat gereis steeds grrr En nu moet ik ook nog wachten tot volgende week woensdag. Word echt niet vrolijk van als ik daar aan denk dat ik dat ook nog red! Dan ben ik dus bijna week overtijd en dat zouden ze niet doen nou blijkbaar wel k*t zooi. Nou ga zo een keer snachts heen dan doen ze maar wat !!!
Romyvs fijn dat de ketel eindelijk wordt gemaakt! 3 min douche is wel erg kort dat je dat een tijdje volgehouden hebt. Tatiana misschien komt de kleine nog voor die tijd vanzelf en heb je ze niet nodig. Dat hoop ik in ieder geval voor je!! Hier een luie dag. Mijn pijn wordt met de dag erger. Zelfs zitten is nu pijnlijker aan het worden. Lopen hou ik al helemaal niet vol. Zoonlief kan zich gelukkig redelijk goed zelf vermaken. Vind het sneu voor hem dat ik echt weinig met hem kan doen. Hier vanmiddag naar de vk. Ben benieuwd wat ze voor me willen doen.
@ Tatiana, Het is echt een draak. Na de tweede voeding vanochtend wou die niet slapen. Liet hem even huilen. Ik snel m'n broodje smeren, kom ik boven ligt die gewoon te slapen tot nu. Ikzelf heb nog een halfuurtje kunnen pakken. Vanmiddag toch echt nog ff een dutje doen. Je zit er echt doorheen he? Ik ga geen houd vol meer zeggen want heeft toch geen zin. Die baby moet gewoon komen!! Hoezo heb je de afspraken gewoon niet in Meppel?? Wat stom zeg. Van dat gereis word je ook niet vrolijker nee.. Hopen dat de beeb zich eerder komt melden!!
Romy, fijn dat voor de bevalling je ketel word gemaakt. Dat is echt ellende he. Kun je weer lekker douche. Tatiana, echt klote dat het zo gaat meid. Hoop dat de baby eerder komt. Kiera, balen dat je je zo voelt, dan is alles teveel he. Nou hier ook niet echt opbeurende woorden. Inmiddels is de jeuk en de uitslag zo erg, dat ik 1 hele fles mentholgel per nacht smeer. Slapen is er helemaal niet meer bij, al 5 nachten en ik zit er compleet doorheen. Heb net ff een stevig potje gejankt, hoop dat ik er weer ff paar dagen tegenaan kan.
@mysterious: ik wilde je niet bang maken, meid! Sorry!! Ik ben ondertussen al aan het bijdraaien, haha. Ok, het was een helse bevalling waarbij zowat alles dat mis kon gaan echt misgegaan is en ik heb gesmeekt om vaginaal te mogen bevallen dus daarom ook dat het extra lastig was. MAAR: van het moment dat mn dochtertje er was, begon ook alle energie en kracht terug in me op te borrelen. Ik heb absoluut nergens last van, zelfs van de knip niet. En die tweede? Kom maar op! Wij vrouwen kunnen dat! @tatiana: t is geen goede situatie, pfff. Ik baal echt met je mee. Toen ik hier net kwam lezen was ik vol hoop dat je bevallen zou zijn.. @taatje: ik wou dat ik je een oplossing kon bieden met die jeuk. Lijkt me een hel!! Misschien eens aan de huisarts vragen? Dit kan niemand volhouden.. De kraamzorg heeft me naar bed gestuurd omdat ik volgens haar niet genoeg rust. Voel me een gestraft kind! Ze heeft gelijk want ik wil de hele tijd vanalles doen, maar... Vind het ook moeilijk, zo'n vreemde in huis. Zit me af te vragen wat de baby aan t doen is..
Dat van die kraamzorg had ik ook. Dan nam ze de baby mee als ik klaar was met voeden. Moet wel zeggen dat ik me er op een gegeven moment aan over heb gegeven en oh wat waren die 2 uurtjes slaap lekker!!! Dus ontspan en slaap wat bij! Hoe doet de kleine meid het??
Taatje poeh al 5 nachten slecht slapen is ook een hele aanslag op je lichaam. Kunnen ze je niet iets beters voorschrijven? Merk idd dat ik minder kan hebben vandaag. Mijn zoontje is gelukkig ook lief aanwezig vandaag. Darkness probeer te genieten! Vooral nu heb je daar de tijd voor. Ik was ook een doener en kreeg ook op mn kop van de kraam. Maar het is juist beter voor je lichaam. Ga ik net naar de wc komt er ineens een hele sliert slijm met bloed uit zetten (sorry voor de details) Durf niet te hopen, maar hoop echt dat de baby uit zichzelf komt nog voor de uitgerekende datum!!
Hoi ladies, Hier net terug van de VK en ze heeft even gevoeld hoe het ervoor stond. Baarmoedermond is half verstreken (normaal is de lengte 4 cm, nu 2 cm), maar nog geen ontsluiting. Ze heeft wat lopen woelen. Ik denk niet dat ik het strippen kan noemen omdat ik nog geen ontsluiting heb? Iemand enig idee of dat al strippen was? Anyway, was geen aangenaam gevoel en nu heb ik menstruatiepijn in buik en rug. Op zich was de vordering voor mijn termijn oke. Nu afwachten of het wat teweeg heeft gebracht. Baby is hier nog steeds uber druk in ieder geval. Taatje, wat een drama om 5 nachten niet te kunnen slapen! Kan de HA je echt niet iets voorschrijven tegen die verd*mde jeuk? Tatiana, balen zeg! Hoop voor je dat je gewoon eerder bevalt dan volgende week woensdag! Hou de moed erin hoor. Darkness, ik denk dat ik ook weer veel zou willen doen na de bevalling en het lastig zou vinden dat er iemand thuis loopt die de dingen nu regelt. Wordt nog een leermoment voor me Kiera, het zou zomaar je slijmprop kunnen zijn! Krijg jij vandaag ook een inwendig onderzoek bij de VK? Romyvs, ooh wat knap dat je in 3 minuten kan douchen haha Ik vind douchen heeeeeerlijk en kan er makkelijk 15 a 20 minuten of langer onderstaan (is vriend niet heel blij mee wat betreft de waterkosten) Maar erg fijn dat jij dat nu ook weer kan Ik ga vandaag niet meer zoveel doen, even afhankelijk van de menstruatiepijn. New girl kijken en toch ook genieten van beeb die druk aan de karate is in mijn buik. *waarom is er geen vind ik leuk knop meer??* Ooh antwoord al gevonden: 'Omdat er veel vraag naar was hebben we vandaag getest met een like module. Deze module is gemaakt door een bedrijf dat, nadat ze deze module hadden uitgegeven, is gestopt. Er zit dus geen support meer op. We vinden het zelf vervelend dat we de module niet uit kunnen zetten voor degenen die er geen gebruik van willen maken. We kunnen helemaal niets aanpassen, we kunnen 'm aan- of uitzetten. Daarom hebben we besloten deze module niet te houden maar op zoek te gaan naar een andere oplossing."
Cupcake geen idee kan het wel vragen natuurlijk. Slijmprop is toch niet zo lang? Was langer dan 1 wc papiertje. Die is 12 cm heb ik net even gemeten. Daarna kwam er nog meer. Nog steeds wat bloederige afscheiding. Ik had vrijdag al 1 cm ontsluiting. Toen met die leuke voorweeën. Dus ben benieuwd.... Volgens mij heeft ze dan wel je baarmoedermond geraakt, maar niet gestript daar moet je volgens mij minimaal 1 a 2 cm ontsluiting voor hebben, maar ik weet dat niet zeker. Zijn vast andere dames hier die dat wel weten. Ik ben nog nooit gestript.
@cupcake Ik had preciea hetzelfse ik baalde zo dat ik nog geen ontsluiting.. Naar net als bij jou de vk wat niet echt strippen maar ze had wel lopen woelen zeg maar en de volgende ochtend begonnen de weeen en die dag bevallen Dus het zou zomaar op gang kunnen komen!
@taatje ik weet wat je doormaakt meid heb ook enorm veel last van jeukende voeten en handen, maar bij jou klinkt t nog erger zeg hopelijk bevallen we snel en zijn we er van af!! Ik ga morgen weer kkagen bij de vk! @tatiana dan maar hopen dat de beeb eerder komt! Dikke knuf meid ♥ @kraamzorg: zoooo geen zin in! Gelukkig is mn moeder in de kraamweek bij me en kan ik haar snel wegsturen haha geen zin in vreemden in mn huis die me rond lopen te comanderen.. @kiera klinkt wel als een slijmprop. Tenminste zo heeft de vk mij uitgelegd... ben benieuwd of t wat aan de gan brengt! Duimen @romy wooow ik had dat niet volgehouden om 3 min te douchen zou volgens mij allang in een monster zijn veranderd haha wat fijn dat t eindelijk weer gemaakt wordt! @cupcake klinkt spannend hopen dat t doorzet
Aaah, deze koe staat op ontploffen. Snel kolven... Eerste berichtje met mijn nieuwe mobiel Sorry kan niet normaal antwoorden. Mijn borsten staan op ontploffen Kleine krijgt rond deze tijd de fles met mijn melk.
@saraa, zo dat klinkt wel veelbelovend! .... Ik heb nu nog steeds last van krampen, harde buiken en bloedverlies, toch heb ik het gevoel dat het nog niet snel door gaat zetten. Duimen dus @mysterious, ik zou ook even goed klagen bij de VK als ik jou was hoor. Is toch niet normaal die jeuk en vooral heeeeeeeel irritant lijkt me. Daar moet toch iets voor zijn. @ kiera, slijmprop kan geloof ik ook lang en bloederig zijn, hoeft niet perse een prop te zijn dacht ik. Hoe is het bij de VK gegaan?
Meiden, even een ego bericht van mij. Ik heb de vk gebeld. Uitgelegd dat ik de jeuk niet trek. Weer naar het ziekenhuis geweest, alles goed. Inwendig onderzoek gehad, 2 cm ontsluiting! Ze hebben me gestript, het rommelt heel erg nu. Donderdag moet ik melden, dan wordt ik ingeleid. Als het vannacht/morgen dus niet uit zichzelf komt.
Cupcake ik heb dat ook gehad inwendig en ze hebben de opening wat proberen te openen irriteren ofsoziets dat was beetje strippen zij ze had ook bloed verlies daarna en dag daarna ook menstruatie pijn twee drie dagen gehad vooral in me buik en rug en o rustig gevoel maar nu twee keer gebeurd en geen baby hoop dat bij jou wel effect heeft! De jeuk lijkt me echt verschrikkelijk kan er niet over mee praten wel kwam ik erachter dat ik volgens mij eelt onder me voeten hb ineens en niet zo beetje ook. Mssn in combinatie met weer slippers vocht vasthouden? Maar barst ook helemaal open bij 1 voet doet best zeer... Maar ik heb een voeten fobie niemand mag aan aan me voeten komen liefst ik zelf ook niet althans de onderkant... Is dit iets wat ik zelf op kan lossen weten jullie dat??? Iemand ervaring mee ...??? Darknes ik heb de hoop op gegeven en ga komende week niets doen hou rust en zie het wel ga niet bij elk Pijntje denken nu komt het of wat dan ook is toch allemaal niet waar zie vanzelf wel! Ben blij dat goed gaat daar en wel je rust nemen het sloopt je op den duur wel en probeer er van te genieten dat er nu iemand is die je helpt. Twix wat een draakje maar fijn dat je je rust hebt kunnen pakken. Taatje hoop dat het vanzelf gaat beginnen....heel veel succes hou ons op de hoogte hihi Ik ben bang dat als niet komt dat ze me keizersnede gaan geven weer want inleiden zijn ze volgens mij niet echt voorstander van als je eerder een keizersnede hebt gehad. Hmmm wil niet nog 1 ondanks de goede ervaring. Wil graag natuurlijk bevallen. Baal baal baal
@taatje: ik hoop dat het begint vandaag! Dan ben je hopelijk ook heel snel van de jeuk af. 2cm is wel al heel leuk om mee te beginnen. Die zijn er alvast "pijnloos" van af. Nog 8 te gaan @tatiana: ik herken mezelf in jou. Ik was ook wanhopig en zag de inleiding/keizersnede al voor me. En toch... blijf geloven! @hier: sinds vanmiddag is de baby zooooo rustig! Moet haar wakker maken om te eten en deze voormiddag was het compleet tegenovergesteld. Ze heeft me nu al niet meer nodig
@taatje hopelijk zet t door meid! Wat fijn dat je vk je zo serieus neemt. Ik wou dat me mijne dat ook deed.. ze vindt alles normaal grrr :x @tatiana Ik zal voor je duimen op een natuurlijke bevalling meid! Een ks lijkt mij ook vreselijk! BAHHH @darkness oooh heerlijk toch zo'n rustige baby lkkr je rust pakken nu t nog kan @Twixie haha je draakje komt mij zooo schattig over Gelukkig heb je toch nog wat kunnen rusten @hier baby is lkkr druk bezig daarbinnen. Dit betekent vast dat ze t voorlopig goed heeft en niet naar buiten wil hahaha Ik word nu zelfs door de vriendinnen van mn zusje geappt of de baby er al is people keep your pants on! Ben nog niet eens overtijd!!
@taartje ik hoop dat het doorzet vanavond/vannacht! Ben je eindelijk van de jeuk af en heb je je kleintje. Dat zou toch mooi zijn. @Darkness heerlijk dat de baby even rustig is. Heb je wat tijd voor jezelf? Bevalt het moeder zijn? Hoe vallen de zware nachten? @hier toch maar voor de tweede keer vandaag genoten van een heerlijke warme douche. Ben zo ontspannen nu, misschien helpt het de boel op gang krijgen Trouwens, heeft een van jullie wel eens over dit onderzoek gehoord? Ze willen onderzoeken of inleiden beter is met 41 weken tov 42 weken. Ik ben gevraagd om mee te doen. Krijg volgende week dan met 40+4 een inwendig onderzoek en dan hoor ik vrijdags of ik bij de 41-weken-groep of 42-weken-groep hoor. Zit ik bij de 41 dan wordt ik zondag (over anderhalve week) ingeleid anders een week later. Mocht het natuurlijk niet intussen al op gang zijn gebracht. Wat vinden jullie? Deelnemen of niet?
Darkness geniet er lekker van dat ze zo rustig is andere periodes komen echt wel. Mijn dochtertje is ook op van de ze uwen geloof ik die is lekker dwars op moment en alles uit proberen en moet hard optreden maar dat kan ik helemaal niet. Wil praten en zorgen dat ze begrijpt maar mijn geduld is op moment ver te zoeken en daar kan zij nu niets aan doen. Ooh mys vervelend die vragen waneer de baby komt elke dag schoolplein op kom dan zeggen ze het wel nog niet waneer komt het nou ik antwoord heel bot nu ze komt niet meer blijft lekker zitten want ze heeft het veels te fijn daarbinnen! En loop door bij de meesten dan die het al tien keer gevraagd hebben hihi. Kwam er ook achter dat mijn banner niet klopt volgens mij was het toch cht de 26ste nu ga ik ook nog twijfelen hihi pfff hormonen. Hoop dat het ook niet al te lang meer voor jou duurt mys Zit serieus te denken om elke avond maar gewoon te gaan sexxen wie weet helpt het