@ Tatiana, twijfel kont die je er bent ha ha Mijn lichaam was zich ook aan het legen. Dus wie weet! Hoop het zo voor je @ MrsDee, net alsof het mijn stukje is wat jij hebt geschreven. Slaapt ze bij jullie op de kamer? Wat een plaatje! @ Dreamer, Hopen dat het echt de verkoudheid is. Moet je nog terug ter controle?? Knuffel! @ Mysterious, Duimen dat ze goed nieuws voor je hebben! Staat je vluchtkoffer al klaar @ Hier, Hij wou niet slapen. Elke keer piepen als ik hem weghaalde. Nu naast me op de bank. Mama series kijken en wachten tot de was klaar is. Ik zie helemaal geen zonnetje hier
Bevallingslijst Sannever - 16 juni - jongetje - 1e kindje Cupcake10 - 25 juni - jongetje - 1e kindje MysteriousG - 26 juni - meisje 1e kindje Taatje84 - 27 juni - jongetje Tatiana25 - 27 juni - meisje - 2e kindje Pompeltje - 28 juni - meisje - 4e kindje Romyvs - 29 juni - jongetje - 1e kindje Bevallen Babylove26 - 15-05-2014 - Jesper HuiBooBee - 20-05-2014 - Abbygail Oktober91- 24-05-2014 - Joëlle Twixie- 29-05-2014 - Kéoni Bananarama- 31-05-2014 - Castiėl MrsDee- 01-06-2014 - Mae Plurk80- 02-06-2014 - Tim LoveP - 11-06-2014 - Sarah Rowtje86 - 12-06-2014 - Rayan Dreamer - 14-06-2014 - Mason Liesbeth79 - 14-06-2014 - Marjolein Kniffel - 15-06-2014 - Jeroen Tutu - 16-06-2014 - Sophie Saraa123- 17-06-2014 - Elisa Linana- 18-06-2014 - Brayden Seher - 18-06-2014 - Melek TallieJ - 19-06-2014 - Xabian Xaro Skimms - 20-06-2014 - Miesje87 - 21-06-2014 - Kyan Darkness - 22-06-2014 - Alexis Kiera - 24-06-2014 - Emma
@tatiana: orgasme is wel belangrijk ja.. dan trekt de baarmoeder goed samen! En "het goedje" bevat een hormoon (prostaglandine) en dat verweekt de baarmoederhals. Seks kan dus echt helpen op t einde.. @kiera: klinkt goed daar! Geniet!! :-D Mooie baby's hier! Zo leuk om foto's te zien. .
Twixie, moeten dinsdag weer terug ter controle.. Kleine noot, als ik een foto maak met geluid dan reageert hij wel met zn oogjes door te knipperen, maar durf mezelf geen hoop te geven...
Aaaw wat een mooie baby's hebben jullie! Ik wil ooook haha. Vandaag uitgerekende datum. Baby gaat echt niet komen vandaag hoor grrrmbbll. Maar ff foto gemaakt van buik op deze mijlpaal-dag Tatiana, ik hoop dat het doorzet voor je. Hier is baby nog steeds druk (net als bij jou mysterious) en op wat krampjes na merk ik vrij weinig van een naderende bevalling. Ik ga zo proefafdruk halen bij de drukker voor het geboortekaartje en de enveloppen vast maken. Beetje laat gepland allemaal maar wat dat betreft goed dat de baby er nog in zit Mama's geniet van jullie baby's! Wens jullie fijne dag vandaag!
Cupcake mooi buikje heb je hoor.... Wij hebben gisteren ook de proefafdruk pas gekregen waren vrijdag geweest hihi ook laat mar het is wel echt super mooi geworden. We hebben eigen ontwerp gemaakt. Nou het is hier lekker rustig loop helaas niet leeg en gebeurd niets dik balen. En orgasme hmmmm dT zou lastig worden omdat ik er echt echt geen zin in heb in dat gepluk aan me Dreamer hoop dat met verkoudheid te maken heeft. Snap dat je ongerust bent logies gaat toch om je kleine! En nog zo klein en kwetsbaar. Sterkte meid! Ga straks boodschappen doen maar heb nergens zin in ben moedeloos pffff iemand iets simpels en makkelijks toch gezond weten te maken mssn kan variatie de weeën opwekken hihi heen vis bleh!!!
Ik had ff in me bevallingsplan moeten aangeven dat ik graag na die tijd een pistoletje met filet american wou haha
@cupcake veel plezier met dan maar @hier vk had niks bijzonders te melden. Kreeg wel een formulier mee over dat ene onderzoek mbt inleiden met 41 of 42 weken. Mag erover nadenken of ik dat wil en met hoeveel weken ik dat wil.... Zit btw weer aan ctg in t zh. Voor de jeuk heb ik net weer onderzoeken gehad.. nog ff wachten op de uitslagen. Vind t wel spannend want als de zoutwaarden in mn bloed hoog zijn, staken ze de zwangerschap ter plekke!! Nog ff in spanning afwachten dus
Haha tatiana, als je in net zo'n zkhuis bevalt als ik hebben ze dat niet eens :O Weet je ergens probeer ik me niet druk te maken om die test.. Maar durf ook niet te hopen dat t wel goed is ofzo.. Ik ga zo m'n kleine man een flesje geven. Moeten ze nog op verjaardag en vriend moet vanavond voetballen.. Gaat goed..
@ Tatiana, Bij mij hadden ze ook geen filet americain. Hoe slecht eigenlijk @ Dreamer, Druk middagje/avond dus. Poeh... Probeer er niet teveel over na te denken. Makkelijker gezegd dan gedaan.... @ Cupcake, Gefeliciveertig!!!
Hoi dames hier over 2 dagen uitegrekend Heb het echt helemaal gehad met mijn bi en een peuter daarnaast valt aardig zwaar!!!! Van mij mag ons meisje heel snel komen Spannende zeg succes iedereen die nog moeten bevallen !!!!!
Wauw cupcake! Wat een mooi buikje! En dat jurkje.. looking good!! @mysterious: ben benieuwd.. iets tegen de jeuk zou goed zijn, bevallen nog beter! @even ego en schelden: mijn schoonmoeder (asocialer dan haar bestaat niet) is op visite. Ze had de baby vast en ik zag haar met haar vieze rokersvingers aan haar mondje dus mijn haren gingen al overeind. Begint ze wat te schelden op haar andere zoon. En ondertussen heeft ze dat klein, onschuldig wezentje vast he! Ik zeg dat ik dat gestress niet wil en wil Alexis overnemen, trekt ze haar stevig tegen zich aan en zegt ze:"neeeeeee". Ik wou haar echt slaan!! Heb de baby toch kunnen overnemen en ben de keuken ingelopen. Ik kookte van woede! Heb geprobeerd vriendelijk te bliijven maar was zo blij dat de kleine honger had en ik naar boven kon vluchten. Bah!
Ben alweer thuis gelukkig zag alles er goed uit! Helaas hebben ze niks tegen de jeuk.. nog ff volhouden en afwachten.. morgen ben ik al uitgeteld! Ben echt benieuwd wanneer de beeb zich aandient en anders kies voor inleiden met 41 weken.. @cupcake mooie toet meid @chipje welkom meid! Spannend! Hopen dat de kleine dame snel komt dan @darkness omg ik zou ook gek worden van de woede ik wil ook niet dat anderen aan de lippen van mn kleine komen!! Gelukkig had ze honger en kon je met de kleine wegvluchten! Zowiezo vraag ik mensen om eerst hun handen te wassen voordat ze aan mn kind willen komen hoor!!
Wow! Wat erg zeg van je sm... Fijn dat kleintjes zo snel alweer honger hebben toch weer een pluspunt ha ha. Gaat de bv goed, Darkness??
Thnx meiden Mysterious, fijn dat er niks met de baby is. Wat is de reden dat je ctg kreeg? Ik begrijp heel goed dat je ervoor kiest om met 41 weken ingeleid te worden. Zou ik ook voor kiezen. Hier nog niks gehoord over dat onderzoek. Ooh en maak je morgen ook ff een foto van je 40-weken-buik en zet je m hier neer? Tatiana haha, oeh als dat toch eens kon, broodje filet american in bevallingsplan zetten haha. Ik zou er sushi bij zetten omnomnom. Hebben jullie VK's jullie gevraagd om het plan of ben je daar zelf meegekomen? En zetten ze dat dan in de computer ofzo? Darkness, wat heb jij voor 'n sm dan? Fijn dat je beeb weg hebt kunnen trekken. Goed van je dat je er ook wat van hebt gezegd hoor, ff grenzen aangeven. Dreamer, ik begrijp dat je ongerust bent, maar beebje is verkouden, grote kans dat het daar van komt hoor. Chipje, spannend he. Waarom komt nou die baby?? oefff, zet je hier ook ff een buikfoto neer over 2 dagen (als de buik er dan nog is)?
Meiden, even ego. Vanmorgen om 9.34 ben ik bevallen van een wolk van een zoon X.avi. Ik update snel even, maar wat zijn we blij!!
Bevallingslijst Sannever - 16 juni - jongetje - 1e kindje Cupcake10 - 25 juni - jongetje - 1e kindje MysteriousG - 26 juni - meisje 1e kindje Tatiana25 - 27 juni - meisje - 2e kindje Pompeltje - 28 juni - meisje - 4e kindje Romyvs - 29 juni - jongetje - 1e kindje Bevallen Babylove26 - 15-05-2014 - Jesper HuiBooBee - 20-05-2014 - Abbygail Oktober91- 24-05-2014 - Joëlle Twixie- 29-05-2014 - Kéoni Bananarama- 31-05-2014 - Castiėl MrsDee- 01-06-2014 - Mae Plurk80- 02-06-2014 - Tim LoveP - 11-06-2014 - Sarah Rowtje86 - 12-06-2014 - Rayan Dreamer - 14-06-2014 - Mason Liesbeth79 - 14-06-2014 - Marjolein Kniffel - 15-06-2014 - Jeroen Tutu - 16-06-2014 - Sophie Saraa123- 17-06-2014 - Elisa Linana- 18-06-2014 - Brayden Seher - 18-06-2014 - Melek TallieJ - 19-06-2014 - Xabian Xaro Skimms - 20-06-2014 - Miesje87 - 21-06-2014 - Kyan Darkness - 22-06-2014 - Alexis Kiera - 24-06-2014 - Emma Taatje84 - 25-06-2014 - Xavi