Hey dames ff update vliezen zijn gescheurd niet gebroken blijf kleine en grote hoeveel heden verliezen.was duidelijk te zien in ziekenhuis ook was er niet zoveel vruchtwater meer in me buik dus logies dat niet steeds wat verlies. Weeën komen niet op gang mocht lekker naar huis en als weeën meer komen moet ik terug en als vruchtwater veranderd of hogere temperatuur krijg. Morgen zowiezo terug als ik niet ben bevallen word er nieuw gekeken en dan nog niets komt morgen word ik zat ochtend ingeleid dus spannend
@pompeltje van harte met julie dochtertje @tatiana spannenddddd!! Eindelijk gebeurd er wat hopen dat t vanzelf doorzet! @lijstje: wordt steeds korter zeg! Ben bang dat ik dadelijk naar de juli topic moet verhuizen ik wil oookkkk bevallennnnn
Taatje,Pompeltje en Sanne: gefeliciteerd met jullie wondertjes!!!!! Nu lekker genieten Tatiana, oehhh dan is er dus mooi wat gaande, en als het niet vanzelf komt dan weet je in ieder geval dat er zaterdag ingeleid gaat worden, geeft je vast wat lucht nu je dat weet of niet? Mysterious, ja nog maar 4 meiden voor juni die moeten bevallen...misschien wordt het wel juli inderdaad...oeff. Ik vroeg of je een foto wilde uploaden van je buik benieuwd naar! Hier, net (delen van) slijmprop weer verloren. Was ik ook al deels verloren met 32 weken, maar betekende toen niks. Ik heb niet het gevoel dat het vandaag dan wel doorgaat zetten eigenlijk. Vandaag beetje aan schoonmaken thuis, koelkast, keukenkastjes etc. Ik merk wel dat ik echt vaker tussendoor moet gaan zitten om op adem te komen zeg.
Het wachtbankje word steeds kleiner hè meiden! @ Tatiana, Mooi vooruitzicht dat je dit weekend je kindje in je armen hebt! Eindelijk is er wat actief bij je @ Mysterious, Nee joh, jij bevalt ook nog gewoon in Juni. Ik ben van mei dus als dat eigenwijsje zich toch in juli laat zien klets je lekker mee!! @ Cupcake, Ga lekker rusten! Je moet nog een hele top sport doen later... Ben je je buik al zat? @ Hier, Ik ben zo prikkelbaar en zo moe! Ik kon geen eens normaal me series kijken. Heb m'n draakje opgepakt en weer liggen nu samen in bed. Die nachten..... killen! Hebben meer mama's hier last van?
Hey allemaal Vind het inderdaad spannend zit met veel vragen in me Hoofd nu nog. Altijd als e thuis bent. Heb wel weeën af en toe nu maar niet heel erg en goed te doen wie weet zet het door. Kan er ook geen regelmaat in vinden. Best lastig. Heb geslapen en ben nog steeds dood op. Baal wel dat ik rust moet nemen nu want is niet echt mijn ding Vriend is gewoon weer aan werk en dochtertje slaapt bij vriendinnetje mocht het wel door zetten.... Vind dat vocht verlies cht irritant heb normale maandverband voor en en inmiddels door me onderbroeken heen hahaha dus de boxers van me Vriend maar aan gedaan hahaha
Wel begint de twijfel mij toe te slaan over de naam of Yara of Eden Yara is wat meer allerlaags en komt ateeds vaker voor. Vind Eden alleen leuk als uitspraak eeden maar weet nu niet of meisje of jongens is en het is wat aparter
Oefff, ja Twixie ik zit alweer haha. Te moeeeee. En ja die buik zit in de weg he. Lijkt me ook heerlijk straks weer op mn buik te kunnen liggen, zonder oehhs en aahs snel te kunnen draaien in bed etc. Kan me voorstellen dat de nachten je opbreken, dat is echt het enige waar ik nu heeeeel erg tegen op zien (naast de weeen ) maar dan vooral dus die nachtelijke uurtjes dat je niet slaapt. Lijkt me verstandige keuze van je om gewoon in bed te gaan liggen overdag. Rust pakken wanneer je kan. Ik ga ook maar eens kijken of ik weer wat new girl kan downloaden. Iemand nog ideeen voor andere series? orange is the new black kijk ik ook.
Tatiana, fijn dat je dochter kan logeren bij een vriendin. Heb jij nu ook meer rust. Wat betreft de naam, is het een idee om te beslissen als je dochter er straks is? Misschien als je haar vast hebt en haar ziet dan denk je: Ja! DIT is de naam die bij haar past. Positief is dat je 'maar' keuze hebt uit 2 namen, dus dat gaat zeker goed komen!
He Tatiana. Succes en zowiezo dit weekend jullie kindje in armen! Als de kleine hier niet vanzelf komt word ik volgende week ingeleid. Ik vind de naam Yara leuker. Hier ook nog twijfel over de schrijfwijze Romi of Romy
Haha daar ben ik ook bang voor. Hopen dat we nog net de juni redden... Ik doe trouwens mee aan dat onderzoek. Is toch leuk om aan mee te doen. Je helpt de toekomstige zwangeren ermee en er is een kans dat je bij de 41 weken groep zit. Dan heb je sowieso volgende week je kleintje
Spannend, tatiana! Hopelijk zet het snel door nu.. @twix: die gebroken nachten zijn slopend na verloop van tijd. Ik hoop dat mijn kleintje snel doorslaapt, maar ik vrees ervoor. Ze is sinds eergisteren nog 80g afgevallen en heeft nu haar 10% gewichtsverlies bereikt. Ik maak me echt zo'n zorgen en hoop dat ze tegen morgen toch iets is bijgekomen. Ook heeft ze al sinds gisteren geen stoelgang meer gemaakt en ook daar word ik niet zo blij van. Ik ga vandaag maar beginnen met kolven na de voeding en hoop dat het wat uithaalt. Hmpf!
@ Cupcake, Goed dat je naar je lichaam luistert en echt, rust nog uit, want voor de volgende 18 jaar zit je gebakken Grapje! Ja, New Girl mis ik nu. Op Netflix hadden ze maar 1 seizoen. En met Orange ben ik nu net bezig met het 2e seizoen. Je moet ook via Netflix kijken. Eerste maand kost het je 0,01 cent en je kunt het gewoon opzeggen gelijk. Je kan dan films, series kijken. Ideaal voor onder het borstvoeden... Ennuh, dat draaien, heerlijk! Geen buik meer, nu dan een buikje, maar daar gaan we aan werken als het weer mag @ Tatiana, Ik denk dat jullie de juiste keuze maken zodra jullie voor het eerst zien. Zo van '' Ja, dit is echt een .... '' Dus sluit me een beetje aan bij Cupcake. Hoe gaat het nu met je?? Rommelt het nog verder? @ Jp87, Romi! Omdat je Romy al zo vaak zo geschreven ziet. Wel een leuke naam! @ Romy, Hoe is het bij jou?? Rommelt er al wat?
Hier weer wakker na een powernap. Wat was ik hier aan toe! Nog niet uitgerust, maar kan er wel weer even een paar uur tegenaan. Zo maar de kleine wakker maken, want die slaapt nog steeds. Deed die dat 's nachts maar zo goed Ha ha. We kunnen niet alles hebben. Ik weet het...
Heerlijk dat je toch nog een paar uurtjes kan mee pakken! En dat de kleine dat toelaat natuurlijk. Het rommelt wel! Heb last van voorweeen, maar kan er nog niks van maken. Ook niet echt het gevoel dat het een deze dagen kan gebeuren.. Mijn buik staat zo strak dat het lijkt alsof ik constant een harde buik heb. Heb een groot litteken op mijn buik (van navel tot rib) en die staat zo strak en is nu helemaal uitgerekt met striemen
Hier is dan de beloofde buikfoto: @twixie wat fijn dat je toch nog ff hebt kunnen rusten @romy nou wees blij dat er wat rommelt tenminste... bij mij gebeurt er gwn helemaal niks!! *zucht*
Wauw wat een hoop baby's zijn er weer bij. Gefeliciteerd meiden. Geniet ervan. Tatiana oh meid wat fijn dat er nu echt een einddatum in zicht is, ik ga heel hard duimen dat de kleine eerder naar buiten komt om haar mama te ontmoeten. Wauw mysterieus wat een onwijs mooie buik! Ik probeer al dagen op iedereen te reageren, lees wel mee maar het terug schrijven is me niet gegund. Of de kleine komt of de kraam zorg komt net de hoek om zetten. Nog 2 daagjes kraamzorg, het is een hele lieve vrouw maar wat ben ik blij als ik me eigen huis weer terug heb! Alles op de plek waar ik het wil, zoek me nu helemaal suf naar spullen. Twixie ja heerlijk hè die nachten NOT! De kleine slaapt heel de dag, komt netjes om de 3 uur maar snachts maakt meneer een ware melkfabriek van me en blijft ie meer om voeding komen. Darkness hopelijk is de kleine morgen netjes wat aangekomen. En een dag gen ontlasting kan komen door de overgang van meconium naar normale ontlasting, tenminste dat zei mijn kraam dus misschien dat de kleine daar last van heeft nu.
Eerst aan alle meiden die ook bevallen zijn,van harte gefeliciteerd! Vandaag is hier de vk geweest,mijn kleine man doet het goed gelukkig.we hebben nog even nagepraat over de bevalling,het was echt kantje boord voor ons...dat kwam toch ff hard aan. Mijn kleintje heet trouwens M.ax,kort maar krachtig en nu ik hem gezien heb ook de enige naam die past... Later lees ik wel ff bij...
Hi meiden, Sannever, van harte meid met jullie zoon! Wat een heftige bevalling. Hopelijk voel je je goed nu? Tatiana, eindelijk, eind is in zicht!! Mysterious, hoe gaat het met jou, en de jeuk? Ben jij op cholestase getest? Twix, geloof helemaal dat de nachten je gaan opbreken. Hopelijk snel beter. @ mijn bevalling: die is echt heel erg snel en relaxt verlopen. Ik was gestript dinsdagmiddag met 2 cm ontsluiting. Het rommelde behoorlijk maar zwakte s'avonds af. Gewoon naar bed gegaan en om 3 uur werd ik wakker van steken in mijn buik/rug. Om 4 uur zat er echt regelmaat in en hebben we vk gebeld. 4.30 had 4 cm ontsluiting. Rustig naar ziekenhuis gegaan, waar de vk om 7.00 constateerde dat ik al op 8!cm zat. Om 8.00 kreeg ik persdrang, maar die weeen kwamen niet goed op gang, Xavi had in zijn vruchtwater gepoept maar na een knip en infuus is hij om 9.34 geboren. Al met al heel snel en relaxt verlopen.
@ Mysterious, Mooie buik! Jammer dat er nog niks aan het rommelen is bij je. Maar kan snel gaan natuurlijk. @ Sanne, Zo dat komt wel ff binnen. Schrikken zeg. Gelukkig kun je nu genieten van je mannetje. Hoe vind papa het? @ Mies, Heb je een leuke kraamverzorgster? Ja, hier ook het geval en dan val ik half in slaap Leuk, de nachten ha ha @ Taatje, Toch wel snel gegaan of niet? Hoe doet de kleine man het? @ Hier, Ik heb eerst de spanning van mijn borsten gekolfd en daarna heeft hij heerlijk, rustig! gedronken. Hij ligt nu lekker te slapen. Vannacht ga ik denk ik maar weer de spanning eraf kolven. Zo is hij rustig en zijn moeder ook Nou, ik ga slapen! (Als dat gaat lukken met de buren die vollop hard praten) Welterusten meiden!
@Pompeltje van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! Lekker gaan genieten. @Tatiana hoop dat het snel doorzet en dat je je wondertje snel in je handen hebt! @MysteriousG wat een prachtige buik heb je! @Darkness hopelijk valt je dochtertje niet verder af. Hier kan ik bijna van de vermoeidheid niet goed meer lezen. Dus ik ga zo lekker slapen. Net mn kleine meisje de borst gegeven. Vannacht flink aan het clusteren geweest met voeding dus best brak. Wel vanmiddag geslapen. Maar lekker wat stuwing in mn borsten nu. Kleine drinkt er wel goed van dus veel last heb ik er ook niet van. Ze voelen gewoon lekker warm aan. Ga mn meisje maar weer een schone luier geven, want ze is echt een onwijze kakdoos.