Laatste 10 weken afteltopic juni!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door babylove26, 22 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MysteriousG

MysteriousG Niet meer actief

Tnx meiden! :)

@Darkness hopelijk komt de kleine snel weer aan! Knuf ♥

@vermoeide mama's: goed naar jullie lichaam luisteren en jullie rust pakken hoor!

@jeuk: had dinsdag weer een bloed/urine onderzoek + ctg.. alles zag er gelukkig goed uit, maar helaas is er nix aan dat verdomde jeuk te doen...

@hier: op instagram onder mn buikfoto zeggen mensen dat ik zondag zal bevallen hahaha.. zelfs mn moeder heeft t over zondag! Ben benieuwd hoor :p van mij mag ze nu ook al komen!

@bevallen meiden: hoe zit t met jullie gewicht? Al wat afgevallen? Ik wil zo graag al snel paar kilo's kwijt na mn bevalling ;)

2. Twixie

Twixie Bekend lid

7 okt 2013
    848
    2
    18
    NULL
    Rotterdam
    #3702 Twixie, 26 jun 2014
    Laatst bewerkt: 26 jun 2014
    Pff... Hier nog steeds wakker. Ik ben zo moe!
    Die rot buren praten zo hard. Tis potverdorie half 12!
    En zo alweer de voeding. Zucht!!!

@ Mysterious, Zou grappig zijn als het nog zondag gebeurt ook :p
    Ik ben alweer 10 kilo kwijt, waarvan 5 bij de bevalling. Ik weeg nu 57 kilo en begon op 49. Wil ongeveer naar de 53 kilo. Maar met bv gaat het al snel hoor :)

3. Twixie

Twixie Bekend lid

7 okt 2013
    848
    2
    18
    NULL
    Rotterdam
    Bevallingslijst
    Cupcake10 - 25 juni - jongetje - 1e kindje
    MysteriousG - 26 juni - meisje 1e kindje
    Tatiana25 - 27 juni - meisje - 2e kindje
    Romyvs - 29 juni - jongetje - 1e kindje

Bevallen
    Babylove26 - 15-05-2014 - Jesper
    HuiBooBee - 20-05-2014 - Abbygail
    Oktober91- 24-05-2014 - Joëlle
    Twixie- 29-05-2014 - Kéoni
    Bananarama- 31-05-2014 - Castiėl
    MrsDee- 01-06-2014 - Mae
    Plurk80- 02-06-2014 - Tim
    LoveP - 11-06-2014 - Sarah
    Rowtje86 - 12-06-2014 - Rayan
    Dreamer - 14-06-2014 - Mason
    Liesbeth79 - 14-06-2014 - Marjolein
    Kniffel - 15-06-2014 - Jeroen
    Tutu - 16-06-2014 - Sophie
    Saraa123- 17-06-2014 - Elisa
    Linana- 18-06-2014 - Brayden
    Seher - 18-06-2014 - Melek
    TallieJ - 19-06-2014 - Xabian Xaro
    Skimms - 20-06-2014 - ...
    Sannever - 20-06-2014 - Max
    Miesje87 - 21-06-2014 - Kyan
    Darkness - 22-06-2014 - Alexis
    Kiera - 24-06-2014 - Emma
    Taatje84 - 25-06-2014 - Xavi
    Pompeltje - 25-06-2014 - ...

4. Tatiana25

Tatiana25 Bekend lid

28 feb 2014
    581
    0
    0
    Meppel
    De weeën komen regelmatig moet eigenlijk bellen maar wil
    Niet naar huis gestuurd worden wil dan ook bevallen hahaha dus wacht nog ff af maar vliezen gebroken menstruatie pijn om de 5 soms 10 minuten soms nog wat langer zit geen standaard tijd tussen meeste is om de 5 minuten wil eigenlijk ook ff slapen maar denk straks naar ziekenhuis toe

5. Tatiana25

Tatiana25 Bekend lid

28 feb 2014
    581
    0
    0
    Meppel
    Doen trouwens best pijn joh dit is begin mog maar

6. Romyvs

Romyvs Actief lid

31 okt 2013
    105
    0
    16
    Vrouw
    Student
    Tatiana spannend hoor. Ik hoop dat het doorzet! Dan heb je in de ochtend je baby.

Hier wakker van de krampjes maar kan nu weer gaan slapen. Zit totaal geen regelmaat in :(

7. Twixie

Twixie Bekend lid

7 okt 2013
    848
    2
    18
    NULL
    Rotterdam
    Spannend Tatiana!!!! Ik denk/hoop dat je nu al bezig bent. Heel veel succes! :D

8. Cupcake10

Cupcake10 Actief lid

20 mrt 2013
    341
    18
    18
    Vrouw
    Overijssel
    Tatiana, spannend en éindelijk of niet? Denk dat als t zo doorzet je vandaag je dochter wel in je armen hebt :)

Mysterious, mooie buik meid!!

Aan de meiden die bevallen zijn; gefeliciteerd! Lkkr genieten nu.

Twixie, heb je nog wat kunnen slpn? Ja dat netflix klinkt errug goed! Toch het overwegen waard :D

Hier blijf ik dik slijm verliezen en zo nu en dan wat menstruatiepijn. Er is iets gaande, hoop net zoals de voorspellingen bij Mysterious dat ik dit weekend beval haha. Al geloof ik dat nog niet zo...:( hadden jullie bevallen dames ook last van dik slijm/slijmprop verlies?

9. Twixie

Twixie Bekend lid

7 okt 2013
    848
    2
    18
    NULL
    Rotterdam
    Viel net in slaap vannacht en toen werd ik alweer wakker gemaakt Door een hongerig mensje. We moeten straks naar het consultatiebureau, zo'n geen zin in. Heel me ritme weer ondersteboven, omdat hij dan precies moet eten... maar goed

Wat doe jij zo vroeg op? Ik had geen slijmverlies.. Merkte niet eens dat ik me slijmprop verloren was. Me afscheiding was anders en dat was dus de slijmprop die ik verloor. Hoop dat je snel mag!!

10. Tatiana25

Tatiana25 Bekend lid

28 feb 2014
    581
    0
    0
    Meppel
    Nou niet dus ben wel in ziekenhuis voor extra zorg heb wat gekregen voor de nacht en ben net wakker de weeën hebben nig wel ff doorgezet vannacht naar uit eindelijk toh in slaap gevallen.

Dit echt een gek*t van niets zo steeds heen en weer rijden.

Hoop dat ze dan straks komen dat ik naar huis mag en en niet weer halve dag aan de ctg moet helemaal geen zin in meer ben helemaal kapot en vraag me echt af waarom het niet doorzet

11. Cupcake10

Cupcake10 Actief lid

20 mrt 2013
    341
    18
    18
    Vrouw
    Overijssel
    Twixie, nou lkkr dan....jij weinig geslpn dus en voedingsschema overhoop ;) blegh, misschien kun je vanmiddag wat slapen. Hmm nou ik hoop dat t slijmverlies hier wel wat betekent.

Ik ben s nachts vaak tussen 3 en 5 uur wakker laatste tijd, kon daarna weer niet slapen:( misschien vanmiddag poging doen als ik moe wordt. Ik had gister de buurvrouw al aan de deur staan. ' dat ze t zo zielig voor me vindt dat de baby er nog niet is:( Fijn dat medelijden grmmblll'

Tatiana, mooi rot dat t nog niet doorzet. Hoe laat moet je morgen op zh zijn en word je ingeleid?

12. Tatiana25

Tatiana25 Bekend lid

28 feb 2014
    581
    0
    0
    Meppel
    Update lig nu aan infuus met weeën opwekkend en wat doen de weeën zeer hoe kunnen jullie dit aan

13. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Tatiana succes!
    Uhmm toen het hier echt niet meer te doen was mocht ik al gaan persen haha! Zo wil ik er nog wel drie ;)

14. babylove26

babylove26 Fanatiek lid

Succes Tatiana! Opwekkers zijn ook erg pijnlijk maar je kunt het!!

15. darkness

darkness Actief lid

5 apr 2014
    283
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zet em op, Tatiana!! Het lukt je zeker en vast!

@slapen; ik heb hooguit een uurtje geslapen vannacht. De kleine vraagt veel en ik ben heel erg onrustig. Ik had nu best een uurtje kunnen slapen, maar het lukt me niet. Het zit psychisch helemaal fout vandaag en ik weet dat dit door het slaaptekort komt, maar..
    De kleine meldt zich weer! Dan voel ik me toch even nuttig :)

16. Romyvs

Romyvs Actief lid

31 okt 2013
    105
    0
    16
    Vrouw
    Student
    Hoi dames! Even ego.. Mijn vliezen zijn net gebroken en de weeën zijn begonnen :)

17. Tatiana25

Tatiana25 Bekend lid

28 feb 2014
    581
    0
    0
    Meppel
    Nou heb rug been en buik weeën en doet me ontzettend zeer op de litteken.... Dus heb nu al ruggenprik gehad zit op de 2/3 cm nu

18. Cupcake10

Cupcake10 Actief lid

20 mrt 2013
    341
    18
    18
    Vrouw
    Overijssel
    Romy en tatiana succes! Zet m op! :D

Hier proberen nog wat te slapen, niet gelukt, wakker geworden met krampen;)

Zo maar es douchen en ff naar buiten.

Darkness ik begrijp dat je r ff doorheenzit als je maar 1 uur hebt geslapen. Dat houdt niemand vol. Misschidn toch ff proberen te gaan liggen, ook al slaap je niet, je rust wel.

19. Twixie

Twixie Bekend lid

7 okt 2013
    848
    2
    18
    NULL
    Rotterdam
    @ Tatiana & Romyvs, We krijgen twee nieuwe baby's erbij :D
    Heel veel succes en zet hem op. Bevallen is geen pretje, maar voordat je het weet heb je je kindje op je buik!

@ Darkness, Als je niet kunt slapen, probeer dan wel als je kleine slaapt ook even te liggen al is het maar dat je rust. Echt belangrijk, want het gaat je echt opbreken al was dat nog niet gebeurd. Rot hè die nachten. Ben alweer blij als het dag is.

@ Cupcake, Eigenlijk moet jij nu ook om het af te maken hè haha
    Ga je nog wat leuks doen?

@ Hier, Ik had om 09:40 afspraak bij CB. Vroeg opstaan, alles plannen. Ritme door de war. Maar m'n draakje is echt gegroeid! Bij de geboorte woog hij 3680 gram en nu weegt hij 4884 gram! Mijn bollie... Ha ha
    Gelukkig ging mijn moeder mee. En daarna gezellig met z'n 3e wat gegeten. Ben nu best moe. Straks maar ff uurtje slapen

20. mopje89

mopje89 Actief lid

4 apr 2012
    123
    0
    16
    Receptioniste
    Gooi
    Hoi Dames,

Ik ben nu 3 dagen overtijd met mn eerste kindje en ben het wachten echt zat! Ik verveel me echt ontzettend, vooral 's avonds! Zijn er nog meer mensen overtijd? A.s. dinsdag 1 juli moet ik weer voor controle naar de verloskundige en als de kleine er dan nog niet is dan ga ik me meteen laten strippen! Ze mag van mij nou wel komen hoor! Ben een beetje gefrustreerd! Krijg ook elke dag berichtjes van iedereen of ze er al is! Pfff word ik soms ook een beetje gek van!! Ze horen het vanzelf wel! Sorry dames dit moest er ff uit!

Meiden die aan het bevallen zijn, heel veel succes!!!!

Deel Deze Pagina