Idd niet fijn zo'n vk. Gelukkig ben ik bijna van ze af ben echt blij dat ik voor bevallen in t zh gekozen heb met een ruggenprik. Heb ik hun niet om me heen tijdens de bevalling Twijfel nog steeds of ik mee wil doen aan dat onderzoek om ingeleid te worden...
Lieve dames! Onze zoon Levi Angelano is geboren om 17:38, weegt 3080 gram en is 49 cm. Ik ben helemaal verliefd en papa ontzettend trots. Vliezen braken om 11u en om half 12 begon de eerste wee. Die gelijk om de 6 min kwam. Na een klein uurtje zat ik in een weeenstorm van om de 2 min. Was toen 3 cm ver. Doorverwezen naar ziekenhuis en kreeg daar een ruggeprik omdat de ontsluiting niet vorderde. Na een half uurtje toen de ruggeprik was gezet had ik 9cm en eenmaal in de kamer mocht ik persen. Daar heb ik 38 min over gedaan. Helaas wel wat hechtinkjes. Maar uiteindelijk in 6 uurtjes mijn baby in mijn armen
Nou meiden even update Vanmiddag om half 3 gestript daarna flinke harde buiken! Helaas nu weer gestopt:x ik had 2 cm trouwens. Ben het zo zat allemaal wil echt zo graag bevallen!
Nou hier een hoogzwangere die last heeft van slapeloosheid.... heb mn rug denk ik teveel belast vandaag, want lig op geen enkele manier lkkr pfff wat een pijn!
Hopen dat t strippen wat oplevert meid! Ben benieuwd.. ik laat me waarschijnlijk woensdag strippen als er nog nix gebeurd mocht zijn..
Romy, gefeliciteerd met jullie zoon. Heerlijk snelle bevalling gehad. Geniet ervan! Hier een baby die overdag heel goed in zijn wieg slaapt, maar s'nachts wilt hij echt niet. Ligt nu op mijn buik maar ik slaap hierdoor dus niet. Herkent iemand dit van de eerste dagen?
Oke! Dat wist ik niet! Heb iemand in mijn vriendenkring die ook zegt dat ze nergens last van had en dat in 1x haar vliezen braken en na een uur de weeen begonnen! Dat geeft me hoop haha! Ik denk trouwens dat heel veel dames het zouden willen zoals wij, sommige hebben al weken buikpijn etc.. Weet niet of je daar dan blij mee moet wezen! Maar goed dit is ook frustrerend!
@ Darkness, Join the club! Hoe doet Alexis het 's nachts? @ Taatje, Ik heb dat ook gehad. Hij vertikte het om in zijn eigen bed te slapen en wou alleen bij me om de arm of op de borst. Ik legde hem dan slapend terug. Misschien niet zoals telefonisch hoort maar moet ook een beetje aan mezelf denken. @ Hier, Ik had een moeilijke avond. Om 9 uur voeding maar m'n borsten zaten erg vol. Met als resultaat? Een onrustig, gefrustreerd kind die 23:00 nog niet sliep. Zat er echt ff doorheen!
Oh man alweer wakker met enorme rugpijn die komt en gaat... moest van de pijn naar de wc voor een grote boodschap! Zou t iets betekenen?? Ik durf t niet te denken....
Auuuuuwww het doet echt pijn en komt ongeveer om de 7/10 minuten en duurt 1,50 minuut... de pijn straalt door tot in mn achterste waardoor ik denk steeds naar de wc te moeten pffff.. ik hoop dat ik niet voor niets aan t lijden ben nu...
Bevallingslijst Cupcake10 - 25 juni - jongetje - 1e kindje MysteriousG - 26 juni - meisje 1e kindje Tatiana25 - 27 juni - meisje - 2e kindje Bevallen Babylove26 - 15-05-2014 - Jesper HuiBooBee - 20-05-2014 - Abbygail Oktober91- 24-05-2014 - Joëlle Twixie- 29-05-2014 - Kéoni Bananarama- 31-05-2014 - Castiėl MrsDee- 01-06-2014 - Mae Plurk80- 02-06-2014 - Tim LoveP - 11-06-2014 - Sarah Rowtje86 - 12-06-2014 - Rayan Dreamer - 14-06-2014 - Mason Liesbeth79 - 14-06-2014 - Marjolein Kniffel - 15-06-2014 - Jeroen Tutu - 16-06-2014 - Sophie Saraa123- 17-06-2014 - Elisa Linana- 18-06-2014 - Brayden Seher - 18-06-2014 - Melek TallieJ - 19-06-2014 - Xabian Xaro Skimms - 20-06-2014 - ... Sannever - 20-06-2014 - Max Miesje87 - 21-06-2014 - Kyan Darkness - 22-06-2014 - Alexis Kiera - 24-06-2014 - Emma Taatje84 - 25-06-2014 - Xavi Pompeltje - 25-06-2014 - ... Romyvs - 27-06-2014 - Levi Angelano
Hey dames.... Na een lange dag gisteren ben ik bevallen met een keizersnede kwam Niet verder dan de 4 cm Veel pijn maar verder maken we het goed Yara
Gefeliciteerd Romy en tatiana!! Geniet van jullie zoon en dochter Mysterious oooooh wat spannend! Heeft t doorgezet? Hier nog steeds slijmverlies en wat krampen maar geen baby...begin e steeds minder in te geloven dat ie nog in juni geboren gaar worden Dames met slaaptekort, Blegh! Hoop dat jullie vanmiddag wat bij kunnen slpn! Duimen jullie voor me dat ik dan vandaag weeën krijg of vruchtwater breekt?
Gefeliciteerd Romy wat een snelle bevalling. Lekker hoor Tatiana eindelijk je meisje in je handen en wat een poppetje! gefeliciteerd geniet ervan. Cupcake ik duim wat af voor de meiden die nog moeten hopelijk zijn jullie snel aan de beurt. Meiden die al bevallen zijn hebben jullie dat ook som ineens het besef dat de zwangerschap voorbij is! Ik heb er gewoon ineens last van stom hè! Zullen de hormonen nog wel zijn hihi.