Ooh heerlijk! Dat is heel veel waard Net terug van de VK, alles weer toppie! Krachtig hartje en groeit als kool Hoofdje lag al naar beneden (hopelijk draait ze niet meer nu ) maar ze is nog niet ingedaald. Kon ik me ook niet voorstellen want ik heb nog niet echt het idee dat minder benauwd ben dan anders. Grappig dat er meer meiden hier de Hensvik spulletjes van Ikea hebben gekocht Vind het leuke meubeltjes
Zo hard geknutseld met mijn zoon voor het paasontbijt voor morgen, ik ben er gewoon moe van Weer een hoop slechte slapers zo te lezen, echt waardeloos! Ik heb mezelf de luiertas van little company cadeau gedaan, ik kan niet wachten om hem te gebruiken Heerlijk tutu als je weer met goed nieuws van de verloskundige vandaan komt, nu hopen dat ze goed blijft liggen! Ik heb morgenochtend de groeiecho, ik ben zo benieuwd of hij te groot is i.v.m. mijn suiker, al moet ik zeggen dat ik perfecte waarden prik :s Ook ben ik benieuwd naar de hoeveelheid vruchtwater, ik verlies best wel wat vocht en zag ook wat vlokjes in m'n urine vandaag :s We zullen het zien!
Twixie: lekker, dat je goed geslapen hebt! Tutu: Hensvik is ook leuk! Wij hebben ons ledikant ook van Ikea, alleen de Sundvik. Hier is de baby ook nog niet ingedaald, al voelde ik straks wel een druk op mijn bekken, misschien dat ze aan het oefenen is? Rowtje: spannend zeg! Veel succes morgen! Leuk dat je voor het paasontbijt bezig bent. HuiBooBee: wat een oude wieg! Wel mooi lijkt mij. Ik slaap erg veel momenteel. Heb goed geslapen maar blijf moe. Maar gisteren was het ook erg veel, en de stad in én Zwanger Fit. Heb net ook weer gedut. Ach, laten we zeggen dat het nu nog kan. Ik word midden in de nacht wel wakker van het draaien, maar slaap wel direct weer in. Hoop dat het zo blijft de komende acht weken.
Wat wordt er gezellig gekletst hier! Ik slaap gelukkig ook nog prima. Een keer per nacht naar het toilet en slaap daarna weer verder. @ twixie: GEFELICITEERD! Wat superknap van je zeg! Mag je trots op zijn, want zo lekker is autorijden niet met een dikke buik!
@ twixie GEFELICITEERD!! Dat wordt de komende week alleen maar shoppen voor de baby!! Ook fijn dat je straks lekker rond kan toeren met de kleine!!
Dank jullie wel! Echt hoor, dit is een opluchting. Nog net voor de bevalling. Toet toet, hier komen we!!!
Twixie; gefeliciteerd! Super zeg. Ik heb ook nog geen luiertas, hebben jullie goeie tips? Ik vind ze alleen vreselijk duur
Gefeliciteerd Twixie! Ik kan me ook niet voorstellen dat ze iemand die gewoon kan rijden en een dikke buik heeft laten zakken haha... Heb het in ieder geval nog nooit gehoord Geniet er van!!
Woooow gefeliciteerd twixie!! @oktober als je er niet veel voor wilt betalen, kan je eentje van de hema halen of anders een lekkere grote tas van de kruidvat. Zijn volgens mij 15 euro ofzo? @rowtje succs morgen! Spannend zeg! Zal voor je duimen Hier ook supermoe de laatste tijd.. heb soms echt behoefte aan een middagdutje of val op de bank gewoon in slaap zal er wel bij horen
@Twixie: GEFELICITEERD!!!! Ik ga na de zwangerschap alles weer oppakken en dit keer ook echt afmaken @Oktober: waarom niet gewoon een lekkere grote tas waarvan jij denkt dat die handig is en niet al te duur? @ hier: nog 1 dag werken en dan heerlijk lang weekend Volgende week ook maar 3 dagen werken. De tijd vliegt en het verlof komt steeds dichterbij Ik voel me trouwens echt een opgeblazen nijlpaard. Mijn buik is wat gegroeid, de baby zit belachelijk hoog en bij zo'n beetje iedere positie in de weg. Zometeen nog maar even bij babydump een bestelling plaatsen voor de laatste spulletjes denk ik
Bedankt iedereen! Nog even en dan mogen we allemaal met verlof! Hoe fijn is dat! Inderdaad Linana, afmaken moet je echt doen. Ik ben er zo blij mee... Er staat al een autootje voor de deur dus zodra ik dat pasje heb, kan ik gaan en staan waar ik wil!
Ik ga na de bevalling een of twee lessen terug nemen.. Heb al bijna vier jaar mn rijbewijs maar rij nagenoeg nooit...
Hier een rustige nacht gehad, gelukkig. Niet eens eruit geweest om te plassen! Om 06:00 uur maakte me vriend me wakker " Is jouw wekker al afgegaan? " Euhhhhhh... Nee, maar dat heb jij nu gedaan. Gelijk gaan plassen en moet wat urine opvangen voor controle en nu kreeg ik me toch een branderig gevoel bij het plassen.... Als dit maar geen blaasontsteking is! Fingers crossed! Vanmiddag een date met de VK. Hopen dat het niks ernstigs is. En dan me ijzer wat omhoog is gegegaan. Dat Floradix komt m'n neus uit ha ha. Voor nu ga ik maar douchen, hoef pas 09:00 uur te beginnen met werken. Saai zo....
Wat stoer Twixie! Van harte gefeliciteerd! Ik ben ook iedere dag vroeg op (kan ook niet lang blijven liggen met mijn bekken) maar ik vind het wel lekker eigenlijk. Sowieso moet ik meer tijd nemen omdat ik anders helemaal suf word van het ijzertekort, maar ik eet wat, forum hier en op het viva forum en kijk even op FB, ga dan douchen en dan nog een wasje draaien of zo. Het is heerlijk rustig zo! Ik hoef nu in plaats van 4 dagen nu 3 dagen te werken. Dus vanaf vandaag nog maar 6 x 2 uur. Het gaat de vervangster zo goed, ik was afgelopen dinsdag voor niets daar. Na een half uurtje kon ik weer gaan. Nu kom ik 2 dagen op de uren dat zij er niet is en op de vrijdag als er een andere collega er niet is. Vandaag nog iemand plannen? Ik moet dan vanmiddag twee uurtjes werken, maar ga straks even de stad in met mijn moeder. Ik heb nog schappen in de wandkast van de babykamer die nog beplakt moeten worden met plastic folie. En zullen we wel een bakje koffie doen of zo. Wel gezellig.