Tatiana: EINDELIJK! ! Ik ben zo blij voor jou! Rust goed en hopelijk gaat het snel beter met de pijn. Mysterious: ook jij gefeliciteerd! Hopelijk gaat alles goed met jullie. @hier: mn meisje is vandaag eindelijk weer wat aangekomen. Hopelijk krijg ik mn melkproductie snel op gang nu. Voorlopig is het ritueel nog aanleggen, kwartier kolven en die melk geven en daarna flesvoeding. Dit elke drie uur (neemt een uur in beslag) dus jullie kunnen wel raden hoe het met mn slaap gesteld is..
Dankjullie wel meiden! Ik ben verliefd ♥♥♥ Hier het verhaal heel snel: Rond 03.30 vanacht werd ik wakker met rugpijn. Ik d8 heb mn rug overbelast en is gewone pijn.. ging naar de wc en door de druk een grote boodschap gedaan en weer bedje in.. na 10 min kreeg ik wr last van mn rug en wr negeren. Weer na 10 min pijn en toch wat meer dan eerst, dus ik begon te timen.. na 20 min had ik t om de 6 min en binnen een uur om de 2 min al! Om 04.30 vk gebeld want de pijn was niet te harden! Om 5 uur bleek ik al 8 cm ontsluiting te hebben en moest gelijk naar t zh.. daar aangekomen had ik volledige ontsluiting en werden mn vkiezen gebroken. Maar kreeg helaas geen goede persweeën en de rug weeën waren echt killing ik raakte op een gegeven moment zo vermoeid van dat ik weeenopwekkers kreeg en binnen 10 min was ze er al om 08.59 uur! Heb een kleine reptuur en paar hechtingen, maar gaat goed in t ziekenhuis heeft de kleine goed van beide borsten gedronken Maar slaapt nu de hele tijd en wil niet mr happen naar de borst.. met kraamzorg vanimddag beetje gekolft en via lepel wat melk gegeven. Strax wr proberen en anders moet ik gaan kolven
Gefeliciteerd tatiana en mysterious, eindelijk zijn jullie wondertekens er. Laat jullie lekker verwennen en geniet van jullie kleintje!
Welkom babytjes Gefeliciteerd meiden met de geboorte van jullie wondertjes!!! Hier steeds terugkerende harde pijnlijke buiken die naar mijn rug trekken! Ze houden ongeveer 50 sec aan en komen wel onregelmatig. was gister uitgerekend dus nu 1 dagje overtijd. Hoop echt zo dat het doorzet.
Tatiana en mysterious, van harte met de geboorte van jullie meisjes! Beide mooie namen. Hopelijk knappen jullie snel op en kan het echte genieten beginnen.
Vanaf 01:30 uur wakker en meneer wilt niet slapen. Hij valt nu half in slaap bij me op me arm. Z'n hoofd leunt op mijn arm en hij is zo warm. Blegh! Ik heb niks aan me vriend dus die heeft me morgen echt een probleem. Ik leg hem zo maar naast me neer in de hoop dat hij niet wakker wordt. Laat hem lekker bij me in bed. Nu al een beetje klaar met deze dag!
Hier heeft ons meneertje voor het eerst in zijn wieg geslapen, 3 uurtjes. Ben er echt blij mee. Hoop dat hij zo nog even gaat als ik uitgevoed ben. Hoop dat je nog een beetje hebt geslapen twix? P.s ff foto spammen!! Hihi
Wow Mysterious dat is echt snel gegaan! En dan te vertellen dat je weinig voortekenem had nogmaals gefeliciteerd! Darkness pfff elke 3 uur en een uur bezig! Dat is geen pretje. Hou je t nog een beetje vol? Twixie, baby uiteindelijk nog on slaap gevallen? Spreek je vriend r maar goed pp aan hoor! Mag ook wel wat doen Mopje en chipje Pffff dat wachten hé...vannacht seks gehad, hoop dat t een laatste zetje is om wat op te wekken. hier wel harde buiken en wat krampen maar zet niet door. Frustrerend. Ook blijf ik maar slijm verliezen. Vandaag ff afleiding zoeken door met vriend de stad in te gaan. Is brocante markt etc zin in Voelen jullie de baby ook nog goed? Hier is ie de hele dag door druk en savonds swingt ie bijna mn buik uit: pijnlijk Goed ik ga proberen nog ff te slpn. Taatje: aaaaaw, mooi kind! Waar sliep hij eerder dan?
Goedenmirgen dames! Ik heb beetje bij gelezen maar alles gaat langs me heen mijn excuses. BN helemaal in de wolken van ons kleine meisje. En ze doet het super met alles. Vandaag gaat ze voor eerst in bad dus ben benieuwd. Lig ook lekker op een kamer alleen en personeel is gewoon top. Herstel gaat ook redelijk. Mocht misschien vandaag al wel naar huis maar blijf lekker tot morgen valt me allemaal wel zwaar ondanks ik veel al kan maar thuis is de rust gewoon weg en hier heb ik het nog wel Eem beetje. Ik mis me hondje wel enorm dus hopelijk morgen dan naar huis. Heb vannacht gewoon kunnen slapen van twaalf tot vijf echt heerlijk super gewoon. Meiden spreek jullie snel en hoop snel mee te kletsen weer als eerst als ik de draai gevonden heb
Net wakker. Twee uurtjes kunnen slapen. Voel me net een zombie! @ Taatje, Smelt! Wat een plaatje En wat goed dat hij in zijn eigen wieg heeft geslapen. @ Cupcake, Nu maar hopen dat het gezellig maken van vannacht heeft geholpen. Ik blijf met me brakke kop duimen! @ Tatiana, Welke datum is Yara nou geboren? Hoe zijn jullie uiteindelijk erover eens geraakt dat het Yara was en geen Eden... Geniet nog van je rust. En uitrusten als de kraamhulp er is?
Zo daar ben ik dan eindelijk weer een keer.. Voor alle dames die ondertussen bevallen zijn: GEFELICITEERD!!!! Xabian drinkt steeds beter alleen zit er jammergenoeg nog totaal geen ritme in haha! Zijn grote zus is ontzettend lief voor hem en wil steeds kusjes en knuffels geven. Als hij ook maar een klein huiltje geeft staat ze meteen bij de box met zijn speentje, zo lief! Alleen moet ik wel weer erg wennen aan de gebroken nachten. Mijn man wordt gewoon niet wakker dus hij doet de avond en ochtendfles en ik de nacht zodat ik 's morgens ff langer kan blijven liggen maar tis wel zwaar... Merk wel dat ik sneller sjaggo ben als ik weinig slaap haha! Kraamhulp was donderdag voor het laatst en haar mis ik wel. Mijn man is nog een week thuis maar moet 7 Juli alweer aan het werk en moet dan meteen 3 dagen naar het buitenland dus dan zit ik meteen met twee kids alleen, ook 's nachts.. Dus daar zie ik enorm tegenop.... Maar wel meteen een goeie vuurdoop haha!
@twix: je vriend moet je echt helpen hoor!! Dit is veel te zwaar om alleen te moeten doen.. mijn man heeft haar vannacht een fles gegeven zodat ik 1 bv kon overslaan om te slapen. Uiteindelijk toch nog aangelegd tot 4u45 maar daarna zo'n 3u geslapen. Dat deed goed!!! Voel me helemaal anders. En nu weer lekker voeden
@ cupcake, oh ja echt frustrerend he! Gisteren was ik niet zo lekker en ik dacht, even goed lang slapen.... Nou, we zijn gewoon weer wakker vanaf kwart voor 8 terwijl ik normaal wel goed kan slapen, voel me echt rusteloos, weet niet hoe ik moet liggen, net maar even wat ontbeten! Wat leuk zeg een brocante markt! Ik heb niet veel plannen voor vandaag! Waarschijnlijk voetbal kijken bij vrienden! Ik hoop trouwens voor je dat het heeft geholpen vannacht! Eergisteren ook seks gehad maar nog niks! Ik voel de baby verder nog goed, gisteren leek ze iets rustiger dan normaal maar word daar niet nerveus van! Nu is ze ook weer aardig druk!
@ Darkness, Ik weet het... Het breekt me op een gegeven moment echt op. Als je man een flesje geeft, moet je dan niet die voeding kolven? Ik krijg dan echt stuwingen waar je u tegen zegt.. Auw!
Hey dames Wat erg dat je meteen alleen bent met twee kids en snel al. Die van mij blijft de komende drie hopelijk vier weken thuis en hoop dan in begin nog binnenland te blijven. @ twix uitrusten zal nu wel moeten moet goed naar me lichaam luisteren anders duurt herstel alleen maar te lang. En wil zo graag alles zelf weer kunnen gaan doen. En jij moet ook rustiger aan gaan doen en dingen gaan verdelen. Ben benieuwd hoe het bij ons straks gaat. Ben verder alles vergeten werd gestoord door bezoek grrr mee schoonouders ongevraagd zo geen zin in. Ze wou Yara graag vethouden maar ze wil te graag te veel te anousiast word je moe van bleh! Geef ik haar borstvoeding ligt ze te slapen wil ze haar oppakken uit haar bedje. Ze slaapt net. Maar nee zeggen vond ik ook wat snap dat ze graag wilt gelukkig bleef ze door slapen. Hier nog foto van trotse zus zo lieffff
@twix: in principe zou ik die voeding dan moeten kolven ja.. maar omdat ik zo moe was, raadde de vk me aan het een keertje over te slaan. Uiteindelijk maakte het niet zoveel verschil want er heeft hooguit 4u tussen gezeten. .
Darkness maar geef je dan fles en borst? Ik zit er ook over na te denken maar meer omdat het aanleggen zo lastig is soms en snachts dat gemartel en heb me hele tepels kapot zit nu al tegen de volgende voeding op mag straks met tepelhoedje proberen Hoop dat morgen lekker naar huis mag ben wel zat nu wil graag weer op me zij liggen ook maar dat lukt mog niet echt pffff
Tatiana en MysteriousG gefeliciteerd met de geboorte van jullie meiden! Nu lekker genieten! Hier thuis al redelijk gewend aan de kleine meid. Ze heeft me wel een paar nachten zoet gehouden. Was flink aan het clusteren geweest. Ze valt namelijk aan de borst in slaap en heeft dan nog niet genoeg binnen gehad. Soms krijg ik haar niet wakker om nog te drinken en dan komt ze binnen een uur weer. Mijn moeder liet mij weten dat ik dat als baby ook deed. Jippie not... Ach ja als ze het overdag doet geen probleem s'nachts vind ik het minder. Verder is haar grote broer erg lief voor haar. Hij komt haar kusjes geven als ze huilt.