@tatiana: ik geef fles en borst omdat ik (nog) niet voldoende melk heb en de kleine te veel was afgevallen. Ik geef eerst de borst, daarna kolf ik en dat geef ik haar bij en vervolgens geef ik een fles van max 30ml (meestal drinkt ze maar 10 tot 20ml). Dit doe ik elke 3u tot mn eigen productie goed loopt. Maar geloof me, ik gaf veel liever alleen de borst want dit is slopend..
Darkness, ik hoop dat het snel op gang komt. Ik heb ook 2 nachten moeten kolven en bijvoeden. Jeetje, dan ben je ff zoet qua tijd. Gelukkig is het hier nu goed op gang. Xavi heeft van 22.30 tot 3.30 geslapen, ben nu aan het voeden, hopelijk gaat hij daarna nog even braaf slapen haha
Kan iemand me vertellen hoe ik deze banner van mijn zwangerschap weg haal en er een nieuwe voor in de plaats doe? Als ik naar mijn profiel ga en druk op "handtekening wijzigen" zie ik mijn banner staan maar kan hem niet weghalen. En waar kon ik ook alweer nieuwe banners uitzoeken en bekijken? Dank je wel! Hier heeft Xabian ineens 7 uur tussen de voedingen gelaten en heb dus bijna een volledige nacht geslapen, Heerlijk!
En hier heeft er eentje geslapen van 3u tot 7u30. Weet niet of ik blij moet zijn of me schuldig moet voelen omdat ik een voeding heb overgeslaan. Mij heeft het alvast goed gedaan, die extra slaap!
Denk niet dat je je schuldig moet voelen hoor! Je doet zoveel voor haar, je moet ook aan jezelf denken anders ben je straks zelf te vermoeid om van je kleine meid te genieten.
Zo, Darkness. Dan ben je wel even bezig dan. Wel goed dat je het volhoudt De nacht voedingen waren hier best relaxed. Hij was zo klaar en hoefde maar 1 borst. Nu heeft hij net gedronken en is moe maar dor de hik (die heeft die best vaak) kan hij niet slapen meer
Zo twixie 15 kilo al dat is wel echt super! Ga je met een reden afbouwen met de bv? Darkness daar hoef je je exht niet schuldig over te voelen. De kraam zei tegen mij dat als ze zelf niet komen snachts om de drie uur je gewoon er vijf tussen kan laten zitten. Vanacht heeft de kleine dan ook doorgeslapen van 22.30 tot 3.30 en van 3.30 tot 7.30 toen heb ik hem wakker gemaakt. Ik zet me wekker gewoon na vijf uur voor het geval we allemaal doorslapen. Dochter sliep ook door na 1 week van 24.00 tot 06.00. Dus niet schuldig voelen maar gewoon genieten van je extra slaap. Cupcake ik ben nog steeds aan het duimen voor je, houd je het nog een beetje vol?
Hey dames ik mag vandaag lekker naar huis echt heerlijk ga straks nog ff laatste voeding doen hier en dan naar huis. Lekker naar me hondje en lekker echt gezin zijn. Denk dat pas echt geniet als ik zelf weer wat fitter ben! De kleine meid doet het super goed en drinkt ook goed alleen me borsten doen ontzettend zeer ga ook kolven er bij want het is te veel en denk dat ik om en om ga doen met de voedingen want borstvoeding geven doet gewoon zeer heb me tepels helemaal kapot tot bloedend toe bijna ...
Hier is geslapen van 23.30 tot 3.30 en van 3.30 tot 7.00 uur! Blij mee. Vandaag is meneer gewogen en hij was 120 gram aangekomen. Nog 140 gram en hij is op geboortegewicht. Ik ben echt een trotse mama. Darkness, heerlijk toch, zou me niet schuldig voelen, je doet alles voor je kindje Twix, 15 kilo! Wow goed hoor.. Voel je je weer een beetje jezelf. Ik ben 8 kilo kwijt, nog 1,5 zwangerschaps kilo's en dan nog 10 kilo van de hormonen. Ben benieuwd hoe snel dat gaat.
@twix: hier ook eentje met de hik! Heeft ze echt een keer of vijf per dag. Gulzig? @gewicht: hier al 12kg lichter. Nog 4 te gaan. Gaat snel!! @tatiana: ik had de eerste dagen ook zo'n last. Rechtertepel bloedde zelfs en deed zo'n pijn!! Ik liet er na de voeding wat melk op drogen. Dat hielp..
Alle dames die eindelijk zijn bevallen: gefeliciteerd!!! Twixie: wow! 15kg?! Netjes zeg!! Voeding: hier eentje die eerst netjes om de 3 tot 3,5 kwam en nu is het 1 grote bende... Mijn zoontje moest aan de forte voeding en ik vrees dat deze dat ook straks moet. Echt een enorme vreetzak Morgen komt de wijkverpleegkundige en dan zal ik eerst even kijken hoeveel hij gegroeid is en of hij boven de Max voor zijn gewicht aan voeding zit... Gewicht: ik pas mijn eigen kleding allemaal weer en mijn buik lijkt alweer mooi plat. Alleen flubbert alles nog zo "lekker", dus zodra alles weer terug op de plek zit ga ik de buikspieren trainen En smeren om het zebra patroontje te verminderen.... Meer die hier zo'n mooi zebra patroon hebben overgehouden? Ik ga heel snel babyspammen (haal hem straks weer weg) Baby Brayden
Ïk ''hoor'' eigenlijk in het topic Juli/Augustus maar lees altijd graag even mee hier, wou even zeggen WAT EEN KNAPPERD! Krijg er een hele grote glimlach van !
@ Mies, Ik word het eerlijk gezegd een beetje zat. Ik doe het met alle liefde, maar ik zou de deur uit willen lopen zonder te moeten kijken hoelaat het is ivm met zijn voeding. Ik kan natuurlijk op plek van bestemming borstvoeding geven maar ben daar niet zo fan van. @ Linana, Hier ook zo'n flubber die er duidelijk nog af moet. En op me bovenbenen heb ik een mooi zebra printje en op me kont echt afschuwelijk.. leuk dat zwanger zijn.. Aaaah, wat een plaatje! @ Darkness, zeker gulzig! Poehhh, lijkt soms net alsof die me tepel ook mee eet haha. Auw! @ Tatiana, Zijn tepelhoedjes niks voor jou? Misschien verlicht het wat... @ Taatje, Als ik naar me lichaam kijk zie ik wel veranderingen vooral dat leuke patroontje... BAH! Ik doe deze zomer nog geen bikini aan haha. Mooie tijden en slaapt hij na de voeding goed verder of gaat hij nog spoken? Ben je al lekker gewend? @ Ik probeer voor mezelf een ritme erin te krijgen. Dat ik bijvoorbeeld na de 2e of 3e voeding ga douchen en de was ga doen of zo. Het wilt nog niet echt lukken maar tijd zal het leren. Moet nog steeds douchen want een draakje hier wilt alleen bij mij slapen en gaat huilen als hij alleen ligt. Zucht! Dan maar ff laten krijsen Als ik nu onder de douche sta lijkt het net alsof iis hem hoor huilen. Opkalefateren huilt hij niet. hahaha
Twixie, herkenbaar dat bij je willen liggen continu.. Ik probeer hem nu na deze voeding in zijn bed te leggen in de hoop dat hij dan daar even slaapt in plaats van 3.5 uur op mijn borst Linana, wat een schatje joh! Nog zwangere dames, is het nog een beetje vol te houden? Heb met jullie te doen, over tijd
Of dan slapen ze bij je op de arm. Denk je mooi, ik leg je in bed. Eenmaal in bed. Klaarwakker. Ik krijg een stijve arm nu!
@iedereen die al laaaaaaang bevallen is: leuk om jullie verhalen zo te lezen. Kan ik me alvast geestelijk voorbereiden op pijnlijke tepels, niet tot weinig slapen, verzuurde armen etc @hier, thnx miesje en dreamer dat jullie nog aan ons 'niet bevallenen'(is dat een woord?) denken! Ik ben net gestript en dit keer is het goed gelukt. Vorige week dinsdag ook poging gedaan, maar niet goed gelukt. Nu hopen dat er wel wat op gang komt. Komt er niks op gang dan heb ik as vrijdag een CTG en onderzoek staan in het ziekenhuis en wordt ik zaterdag of zondag ingeleid. Spannend!!! Nu weet ik in ieder geval meer waar ik aan toe ben, erg fijn Mopje en Chipje, hoe gaat het bij jullie?
Zooo meiden ben ik weer! Moest echt ff inkomen met het voeden en verzorgen van de baby en daarnaast ook nog eens mijn rust pakken... maar oooh wat is t allemaal toch waard ik kan niet mr zonder haar ♥ als ze slaapt kijk ik naar haaar foto's, omdat ik erg mis Met de bv gaat t ook goed! Alles is lkkr op gang gekomen en de kleine meid drinkt ook goed wel doet t aanhappen echt ff zeer zeg mn tepels zijn ubergevoelig geworden... Madam poept zovaak op een dag dat ze is afgevallen, maar omdat ze goed drinkt, is er geen reden om ons zorgen te maken Btw ik lijk nog steeds zwanger hoor! En denk soms nog echt dat er een baby in mn buik zit en ik er voorzichtig mee moet doen haha @linana en tatiana wat een schatjes ♥♥♥ @de rest: heb nog geen tijd gehad om alles terug te lezen.. moet nog ff bijkomen
Sow meiden na een lange tijd meld ik me weer even, wat een berichten en wat een baby's gefeliciteerd allemaal, ik hoop dat het goed gaat met jullie en jullie wondertjes!! Hier moet ik echt ontzettend wennen aan alles, het valt me behoorlijk zwaar moet ik zeggen twee kinderen, ik ben zo van de ritme en structuur en dat is helemaal weggevallen, daarbij ben ik nog zó moe.. Noah is sinds vandaag ook nog eens ziek, dus het is even doorbijten allemaal.. De kleine doet het gelukkig wel erg goed, drinken gaat perfect, al doen mijn tepels nog wel errug pijn in z'n eigen bedje slapen gaat ook steeds beter, al blijft inderdaad op mijn borst z'n favorieten plekje Probeer snel weer bij te lezen, maar ben momenteel echt een chaoot