Als ik jullie verhalen zo lees, ben ik toch wel blij dat ik geen borstvoeding geef helemaal met die vreetzak van mij!
Na een super snelle bevalling van net 1 uurtje is onze mooie dochter J.a.z.m.a.y vanmorgen om 7.12 geboren. Ze weegt 3560 gr en is 50 cm lang. Wij zitten op een grote roze wolk
Hier is het slapen een drama kleine heeft last van krampen volgens mij en ik heb echt best veel pijn vandaag vind verschrikkelijk zoveel te vragen aan me vriend. Twix tepelhoedje gebruik ik ook nu werkt wel wat beter morgen ff kolf halen want heb in overvloed me borsten doen zo zeer Dames gebruiken jullie een speen. Hier word afgeraden ivm borst voeding maar zit tich sterk over na te denken Als ze zo jammert steeds
Chipje wat een mooie bos met haar... Doen jullie beebs ook steeds de luier vol doen tijdens voeden ? Heb je met verschoond en prrrrrt weer vol Hihi Twix 15 kilo knap hoor hoop dat ik dat er vanaf krijg heb ik Bijna 8 kilo extra voor zwangerschap kwijt. Veel mensen zeggen dat als je de kleine vast hebt direct na de bevalling dat je zo weer bent vergeten. Alsnog er aan terug denk en aan de zwangerschap en aan de helse bevalling zou ik het niet over willen doen. Ben ontzettend verliefd ope kleine meisje is ook een kleine draak met voeden hihi. En ook al mis ike buik mssn wel beetje of het feit dat voorbij is. Zou ik echt geen derde willen... De pijn het herstel. Ik zou nooit meer vaginaal kunnen bevallen zou altijd keizersnee worden nu is me verteld. Ik hoop dat deze nacht/ dag een uitzondering is van het slecht slapen want mevrouw deed het in ziekenhuis perfect elke nacht bijna doorslapen en geen gehuil en geen gejammer. En als ze huilt begint zacht en dan komt er een geluid uit en twijfel ik heb je toch mog honger dus probeer weer aan te leggen al snel duidelijk dat miet wilt valt ze lekker in slaap. Maar soms wel zoeken of beetje happendus mssn heeft ze haar zuig behoefte wel Nodig en ik misschien toch een speen wil proberen. Ik voed nu zowiezo met tepelhoedje zou dat niet zelfde effect van de zuig kracht hebben als een speen. In zh radar ze het niet aan ofochten ze het niet stimuleren omdat ik BV gaf en ze eventueel niet goed zou aan kinnen pakken meer. Maar ik blijf nog wel Ff voeden met de tepelhoedje en zit er over na te denken om ook de voedingen om en om te doen borst fles borst fles maar weet dat nog niet zeker. Dames wat denken jullie ?!
@ Tatiana, Verschrikkelijk hè die kraampje. Je wilt de pijn wegnemen, maar kan niks doen Wij gaven hier in het begin van een voeding Infacol tegen krampjes. Heeft naar mijn idee wel flink geholpen. Wij gebruiken hier wel een speentje. Werd ook afgeraden, maar hun zijn niet degene die met een jammerend kind zit na een voeding of voor het slapen. Ik heb het ook maar eventjes in. Ik gebruikte ook weleens me pink voor het inslapen. Op een gegeven moment was ik m'n pink voor een half uur kwijt. Dan is een speen echt een oplossing ha ha Ik verschoon hem hier nadat ik 1 borst heb gegeven, zodat die een beetje wakker word. En dan maar hopen dat ik niet word onder geplast. En inderdaad, heb je net verschoond, is het weer feest Ik snap je gedachtegang best over het niet meer zwanger willen zijn en niet meer willen bevallen na zo'n heftige zwangerschap. Zou je vriend nog een derde willen? En dat je hoort dat je niet meer vaginaal kan bevallen. Ik snap je volledig! Komt Yara om de 3 uur voor de voeding? @ Hier, Net ondergekotst ha ha.. Lekker! Hij slaapt, dus gauw m, ogen dicht doen
Hey twix ook al weer gevoed? Ik Moet ook maar wacht mog ff half uurtje dat ze zelf wakker word. Ik ga denk ik ook de speen gebruiken ze hapt goed aan dus zie geen rede dat ze niet meer zou doen door een speen. Mijn lichaam doet zo zeer echt een klager nu maar kan alleen ope rug en 1 kant van de wond doet zo pijn nu. Helemaal klagen als niet gewend ben na de eerste. Met eerste liep ik ma vier dagen in stad nou nu niet hell om alleen uit te bed te komende Vriend helpt me meestal maar moet zelf ook te been komen weer we hebben ook nog is laag bed pfff. Me vriend zegt van wel derde maar meer om mij te pesten denknik hihi zal straks is vrGen na vannacht zoveel wakker of hij nog wilt. Hij moet van bijna niets doen alles doen nu dus hahaha
Gaat iemand straks een draagzak gebruiken ik Wel het namelijk wel maar welke ? Hihi heb bij Vanessa een doek gebruik een draag doek
Zooo...tijd gaat snel!mijn kleine man is alweer bijna 11 dagen jong ,het gaat gelukkig goed met hem,zo op het eerste gezicht niets vervelends overgehouden van de bevalling al vind ik dat hij zijn armpjes erg krampachtig bij zich houdt. Helaas wel last van krampjes maar goed,dat heeft bijna iedere baby en met speciale druppels is het goed te doen. Mijn eigen herstel gaat gelukkig ook sneller dan verwacht,ben al 12 kilo kwijt en ik kan weer redelijk normaal lopen. Wat wel "fijn" is, is dat bijna alle meiden toch wel min of meer dezelfde probleempjes hebben mbt voedingen,krampjes e.d. schept toch een band zeg maar... @de recent bevallen dames, van harte gefeliciteerd!
Chipje, van harte met jullie dochter! Wat een mooi haar, geweldig. @krampjes, Xavi had gister ook veel krampen maar na een flinke poep was het gelukkig over. Hoop dat het nu goed op gang is. Ik ben inmiddels ook al 9 kilo kwijt, joehoe... Heb ook wel echt een flubber buik met striemen, heel mooi 😵 Sannever, wat een mooie vent! Genieten he.. Hoe gaat het met de nog niet bevallen meiden?
Chipje, gefeliciteerd! En wat een mooie volle bos haar al zeg Tatiana, vervelend dat je nog zoveel pijn hebt.. Ik zou wel een derde willen nog maar vriend niet meer haha! Hier vandaag de gehoortest weer gehad.. Nu gelukkig wel goed.. De ontlading kwam meteen bij mij haha!
Dreamer fijn dat alles goed gaat met de kleine Hier vandaag de kleine hiel prik gehad zo zielig altijd. Vandaag begonnen met de speen ben benieuwd hoe de nacht zal gaan ze poept wel heel erg veel hihi kleine boef. Zit er wel ff doorheen met de pijn zwaar onderschat wat een ellende me rug me buik. Alles doet zo pijn stomme klote keizersnede
@tatiana , rustig aan doen,straks ga je echt met sprongen vooruit! Ik merk iig dat ik sinds 2 dagen weer bijna de oude ben..laat je vooral nog lekker verwennen nu. @taatje ,thnx!ik ben ook zeer te spreken over het eindresultaat... @dreamer,wat een opluchting dat de test nu goed was!
Chipje. Gefeliciteerd met de kleine. Dreamer wat fijn zeg! Snap dat je even ontlading had. Tatiana wat vervelend dat je zoveel last hebt van de wond. Ik heb voor de kleine een draagdoek gekocht. Heb hem even uitgeprobeerd maar moet er nog even aan wennen. Cupcake wat is het stil aan de overkant. Hoop zo dat dit voor jou een positieve reden heeft! Ik ben vanmorgen eens p de Weegschaal gaan staan en was 11 kilo kwijt nu waarvan 6 van de zwangerschap. Ik zeg een goede reden voor nieuwe kleding binnenkort☺️ Vandaag even de vk gebeld want de kleine huilde zoveel de laatste dagen en ik had het idee dat hij niet genoeg voeding binnen kreeg misschien. Maar aangezien hij snachts wakker gemaakt moet worden denk ze niet dat dat het probleem is. Moet nu meer huid op huid contact gaan doen en prikkels (lees visite) een beetje mijden. Hoop zo dat het helpt want dit is voor hem niet fijn maar ik wordt er soms ook een beetje machteloos van.
Dreamer, fijn dat de test goed was! Opluchting. @kilo's, bizar wat het snel gaat bij iedereen, heerlijk! Ik ben eigenlijk al wel weet helemaal op de been, had alleen een ontsteking naast mijn hechting, auw! Na een paar soda badjes gaat het gelukkig beter.. Was echt bang dat er iets achter was gebleven ofzo.