Ontaarde moeder ben ik whahaha ik haat wassen en strijken Idd erg vervelend dat je niet kunt stoppen met werken Suuzie en het lijkt me erg zwaar voor je. Nu extra hard aftellen dan maar he. Jij nog volledig aan het werk Fleetwood? Hier gaat het een stuk beter sinds ik thuis ben, en gelukkig heel fijne band met collega's en ''baas''
Oh en voor de meiden met uiltjes thema SnoozeStar - SnoozeStar | boxkleden, drool slabs en nog veel meer leuke producten voor coole baby's Staan leuke naamslingers op
Ik kom me ook melden. Mei afteltopic is al zo druk. Volgens gyn. is de uitgerekende datum 4-6. Onze berekening 28-5. Dus ik ga er een beetje tussendoor Hier is de babykamer zo goed als af. Alleen het bedtextiel en de aankleedkussen plus hoezen moeten er nog komen En ik moet toch eindelijk eens de puf gaan krijgen om bekleding voor het wiegje te kopen Maar eerst nog een lekker lang weekend weg naar de Ardennen! Hebben jullie nog uitjes of terugtrekmomentjes in de planning?
Tutu: kan mij voorstellen dat je héél erg uitkijkt naar het kamertje inrichten. Als je al zo lang thuis bent. Goede smaak heb je qua kleur. HuiBooBee: haha, je fietst net overal tussendoor! Schrijf hier maar lekker rustig mee. Wij geen tripjes meer. Wij hadden eerst het idee nog naar Londen te gaan, maar het lukt mij niet meer met mijn bekken. Jammer, maar ach, het weer is hier ook lekker dus ik vermaak mij wel. Babylove: ik werk nog maar enkele uurtjes per week. Arbo heeft mij vorige week 100% ziek gemeld, maar werk twee uurtjes om de dag. Dat is het streven, maar heb het vorige week maar 2 uur gedraaid i.p.v. 6. Leidinggevende en ik houden contact als het niet gaat. Vervangster komt als het goed is 7 april, daarna haar inwerken en dan kan ik met verlof. Wel fijn, komt nu wel dichtbij!
leuk babylove en nee strijken is ook niet mijn hobby maar de babykleertjes en daarbij wegdromen maakt het iets leuker haha En fleetwood haha en nee we zijn geen nichtjes indd lol hier gaan we van het weekend een weekendje weg opa en oma weekend in landal, maar verder niet!
Als ik dat zo lees vind ik het soms zo jammer dat ik niet zon ''huisjes'' mens ben. We hebben het al een paar keer geprobeerd maar we vinden het allebei niks. Voor de meiden die nog gaan heel erg veel plezier en laad maar goed op Hier een onrustige nacht gehad, kreeg halverwege de nacht verschrikkelijke banden pijn alsof ik ze verrekt had en dat gevoel heb ik al vaker gehad. Vanmorgen roze afscheiding dus vraag me af of het wel bandenpijn geweest is heeft 1 van jullie dit wel eens meegemaakt?
nee geen idee maar zolang het roze is kan het geen kwaad geloof ik, die bandenpijn heb ik de laatste tijd ook regelmatig erg pijnlijk soms van de week ook zat ik op de fiets en kreeg ineens bandenpijn kwam amper vooruit met de pijn maar ja hoort erbij he
Ja, echt wel Ik ben gewoon aan het aftellen Heb jij al alles klaar? Jij koos ook voor mintkleur, toch?
Wij vertrekken donderdag naar de Belgische Ardennen, zo een zin in! Alhoewel, ik zit nu in het ziekenhuis i.v.m. minder leven en pre-eclampsie vermoedens, dus we zien wel of het nog door gaat! @babylove: kunnen het geen indalingspijntjes zijn? Dat gaat soms ook gepaard met roze afscheiding.
Oh bah wat spannend huiboobee. Ga voor je duimen dat het mee valt. Indalingspijn had ik idd nog niet aan gedacht. Ik zal het straks wel horen moet om 16:00 bij de vk zijn.
Vervelend, duim voor je dat het meevalt! Minder leven cq beweging kan wel, ik las laatst dat er door de groei van het kindje minder bewegingsruimte in de baarmoeder komt, waardoor je iets minder leven kunt voelen. Pre-eclampsie is ook niet te hopen, zeg! Rustig aan en veel succes!!
Jawel. Gelukkig vals alarm. Na een half uurtje CTG begon baby de baarmoeder te verbouwen Mijn bloeddruk daalde acuut. Ook niets gevonden in bloed en urine. Was wel even schrikken! Hoe was het bij de VK babylove?
Gelukkig maar! Goed om te lezen. Bij de vk was het goed alleen moet ik binnenkort wel een suikertest doen nav de echo van vanavond. Ons kruimeltje weegt nu 1838 en zit boven de p97 grens, wat dat laatste precies betekend weet ik ook niet hahaha maar dat was te hoog iig. Lig iig 2 weken voor op groei.
Fijn dat het goed is. Nog over de roze afscheiding en krampen gehad? P97 grens is de 97ste percentiel grens. Maar 3% van de baby's is zwaarder dan de 1838gr van jullie kindje.
HuiBooBee: wat een opluchting joh! Wat zullen jullie blij zijn. Gelukkig maar vals alarm. Babylove: veel succes met de suikertest. Gelukkig zit je nu in je laatste tien weken, is niet heel lang meer en hoef je niet zo lang de maatregelingen te volgen mocht er wat zijn. Wat gaan jullie doen vandaag? Ik ben een dag thuis vandaag, morgen weer twee uurtjes werken. Ga straks eventjes naar mijn beste vriendin toe, ze is terug van een half jaar buitenland dus ben heel blij haar straks weer te zien! En even langs de fysio, is een vervangster van mijn huidige, dus misschien heeft ze nog goede, nieuwe tips voor me. Verder ga ik dadelijk boven even de commode afstoffen en de lades al volstouwen. Kijk er al zo lang naar uit en nu kan het eindelijk! En dat kan ik prima doen met mijn bekken.