Wel fijn dat je vervangster het zo goed doet. Dan kun je met een gerust hart je werk verlaten, lijkt me? Leuk he om de laatste dingetjes te kopen voor de babykamer? Vind het ook zo fijn om er even in te koekeloeren. Folie plakken is niet voor mij weggelegd, ha ha. Er komt altijd lucht onder te zitten bij mij... Geniet van je dag. Hier in Rotterdam schijnt het zonnetje!
Hoi meiden Ik kom net van de vk. alles zag er tiptop in orde uit Onze meid is al met haar hoofdje ingedaald in de bekken! Hopen dat ze niet mr gaat draaien Verder komt zo meteen de kraamzorg langs.. ben benieuwd en bang dat onze bed op klossen moet... Gaf de vk net ook al aan *zucht*.. Vanavond gaan we naar mn ouders toe en blijven daar slapen, want hebben morgen daar in de buurt een woningbezichtiging. Ik hoop dat t wat wordt!!! DuimDuimDuimmmm!! Wil hier zoooo graag weg @Twixie ik hoop t niet voor je meid! Wanneer krijg je de uitslag?
oh bijna vergeten! Meiden bij de lidl hebben ze zwangerschapsleggings, topjes en voedingsbh's in de aanbieding! heb 2 legging gescoord. De voedingsbh's durf ik nog niet te halen, want ze hadden hier niet groter dan D85 en dat ben ik nu al en dat gaat al krap zitten!
@mysteriousG: je bed op klossen is niet verplicht voor zo ver ik weet. Alleen als je thuis wil bevallen en als je bed niet op klossen staan dan gaan ze je bed niet verschonen. Wij hebben bij mijn vorige zwangerschap via de thuiszorgwinkel een bed laten komen, die stond in de woonkamer en boven mocht alles dus blijven zoals het is. Nu hebben we een vrij hoge boxspring, dus die is al hoog genoeg!
Ohhh als dat zo in elkaar zit, hoeft t van mij niet hoor Alsof ml of mn moeder/zusje niet ff de bed kan verschonen Ik ga zowiezo niet thuis bevallen. Lijkt me echt 10x nix en voel me dan ook niet op mn gemak..
Hoi dames! Voor mij ook nog rond de 9 weekjes. Ik beval ook niet thuis en dus gewoon in het ziekenhuis. En aangezien ik daarna wat aantal dagen in het ziekenhuis mag blijven vind ik het onzin om die klossen aan te schaffen. Daarnaast wil mij partner vast wel even het bed verschonen Beginnen de buiken bij jullie ook al aardig te wegen? Ik lijk hier af en toe wel een pinguin qua lopen......
Jaaaa ik moet nog 8 weekjes, ben echt aan het aftellen. We hebben een pracht zwangerschap gehad en niks te klagen want die paar kwaaltjes zijn te verwaarlozen. ik moet nog 3 weken werken, en ben 11 juni uitgerekend. alles is klaar en geregeld, kraamzorg is geweest, dus we zijn er klaar voor! Ik ga bevallen het kraamhotel in het ziekenhuis, compleet met bad, aromatherapie en masseur. Haha wat een luxe he dames, heel veel succes met de laatste loodjes!
Hey meiden, vandaag de groei echo gehad en alles in orde, de baby is eerder aan de kleine kant, dan te groot, hij wordt met 40 weken op 3kg geschat. Samen met mijn lage waarden denk ik dat het allemaal wel meevalt.. vanavond een etentje eens kijken of mijn waarden dan veel hoger zijn.. Verder vruchtwater in orde en hij ligt al goed, hopen dat hij zich niet meer bedenkt ook bij ons op de echo waren al duidelijk de haartjes zichtbaar, zo schattig Waar ben jij van plan te bevallen twixie? Ik kom namelijk ook uit Rotterdam en heb gekozen voor geboortecentrum Sophia, idd lekker luxe Kim90 Ik heb net ook een voedings bh en legging van de Lidl aangeschaft
Ik ga morgen gelijk ff bij de Lidl langs! Goeie tip, bedankt Rowtje86, ik ga naar het IJsselland. En dan daarna weer lekker richting huis. Hier zei de kraamzorg wel dat het bed op klossen moest voor de kraamzorg. Ik weet niet of dat met ons bedgaat en anders moeten we maar bbierkratten gebruiken. Ff een baal momentje hier. Heb gewerkt en ben kapot nu! Ben flink chagrijnig en niks gaat goed.in mijn ogen. Zucht....
@ twixie, daar heb ik inderdaad nu ook al mijn controles, maar ik denk niet dat ik onder controle hoef te blijven bij de gynaecoloog, anders zou ik ook in het IJsselland moeten bevallen. Ik kan me voorstellen dat je aan het eind van de week kapot ben! Heb je lang weekend nu, dan kan je even lekker uitchagerijnen
Helaas nog niet! Morgen nog een dagje werken... En daarna ga ik lekker helemaal niks doen! Ben t zat hahah Ik moet 17:00 uur bij de VK zijn. En dan hoor ik het gelijk. Het doet al wat minder pijn, gelukkig.
Ik ben van plan om te bevallen in het Ikazia. Mijn ervaring met Maasstad was helaas niet zo best. En de andere ziekenhuizen ken ik niet zo goed! Respect voor de dames die nog werken! Het is dat ik nu niet meer mag werken... maar vraag me serieus af hoe ik het nu had moeten volhouden.
@ twixie gelukkig kan je snel terecht! Pittig hoor morgen ook nog werken, zoals xbabyxdx zegt respect dat jullie het zo lang volhouden. Misschien heb je het al gezegd hoor, maar hoelang moet je nog tot je verlof? Sterkte in elk geval! @ xbabyxdx ik ken Ikazia niet van de kraamafdeling, maar ik heb vorig jaar wel een hele goede ervaring gehad met dit ziekenhuis, echt super lieve mensen!
Volgende week vrijdag is m'n laatste werkdag. Mijn zwangerschapverlof gaat 28 april officieel in. Zo, het liep uit bij de VK. Je kan me nu echt bijeen rapen... Ik moet urine inleveren bij de HA, om te kijken of het een blaasontsteking is. De baby is al ingedaald, maar voel hem nog wel vollop. Over twee weken weer controle. En nu koken.... AAAAAAHHHHHHH
Hoop mensen uit omgeving rotterdam zie ik k ga dus wél in maasstad bevallen.. Twee jaar terug ook gedaan en prima ervaring mee Ook al mijn controles vinden daar plaats
Goedenavond dames, Hoe is het hier? @Trixie: Lekker hoor, verlof is in zicht. Denk je zelf dat het blaasontsteking is? Had een paar drukke en vermoeiende dagen, daardoor niet op het forum gezeten. Gisteren moest ik, wegens het hebben van veel vruchtwater, voor extra onderzoek naar Leiden. Heb ruim een half uur naar ons mannetje kunnen kijken, gelukkig waren er geen bijzonderheden gevonden. Vandaag weer voor controle bij de vk geweest, nog steeds geen kilo aangekomen. Moet rond de 36 weken een extra echo laten maken om te kijken hoe groot het kindje is en voor de hoeveelheid vruchtwater.. Groetjes Kim
Mag ik ook meekletsen? Officeel aan de laatste 10 weken begonnen, joehoe!! Kom ook uit omg. Rotterdam, en zie dat er een hoop meiden uit de regio komen.
Hoi Taatje, Tuurlijk, welkom! Hoe is het met je/jullie? Hoe verloopt de zwangerschap? Ook al (bijna) alles is huis voor de baby?
Zoveel uit Rotterdam! Gezellig hoor! Ik weet het niet... Weet op dit ogenblik ff niks meer door die vermoeidheid. Net wakker gemaakt door m'n vriend. GTST begon... Zo bizar, ik lees een topic over een meisje dat misschien weleens zwanger zou kunnen zijn. Jullie zouden het moeten lezen....
Hey Taatje. Leuk je hier ook te zien. Mijn verlof is vandaag ingegaan. Yessssss........ nu eerst maar even bijkomen van een erg drukke week...