Laatste 10 weken afteltopic juni!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door babylove26, 22 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.155
    33
    48
    Ja ik las het begin idd twixie..
    Oooh Elise, heerlijk! Jaloersss :p

2. Taatje84

Taatje84 Fanatiek lid

27 okt 2012
    1.067
    0
    36
    Hoi Kim,
    Thanks voor je enthousiaste reaktie. Het gaat goed met ons! De tijd vliegt, ben behoorlijk rond aan het worden maar geniet er heel erg van. Hoe verloopt jou zwangerschap? Ben je al bijna met verlof?

Oh elise, heerlijk he!! Spannend ook. Gaat het goed? Ik dacht kom gezellig meekletsen, het grote aftellen is toch echt begonnen nu..

Bedoel je dat bericht van dat 14 jarige meisje?

3. Fleetwood

Fleetwood Bekend lid

24 okt 2013
    752
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heerlijk, zo veel mensen al met verlof! Ik hoef na vandaag nog maar 4x te werken.

Twixie: vervelend dat je zo lang hebt moeten wachten bij de VK. Hopelijk heb je geen blaasontsteking, is erg vervelend. :(

Ik moest gisteren op controle en moet nu toch de suikertest gaan doen in het ziekenhuis. Hoor vandaag nog wanneer precies. Eerst baalde ik er wel van, maar ik bedenk dat ik in het ergste geval 7 weken op een dieet zou moeten. Allemaal op basis van mijn grote buik. Man denkt dat het in de familie zit, mijn moeder had het ook (en heeft destijds ook de suikertest afgelegd, geen diabetes). Ik weet het zo nog niet, maar we zullen zien.

4. Kim01

Kim01 Actief lid

7 aug 2011
    408
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Taatje: Wat fijn dat het goed gaat met jullie.
    En ook super fijn dat de zwangerschap tot nu toe goed verloopt.
    Groeit jou buik nu ook harder?
    Mijn zwangerschap verloopt op rolletjes..
    Ben tot nu toe nog geen enkele kilo aangekomen.
    Ik ben nog niet met verlof, werk zolang mogelijk door😊
    Heb een makkelijke baan haha..
    Vandaag wel een lange dag, van 06.00 tot +- 19.00 uur.

@Fleetwood: Ondanks dat je weet dat je het waarschijnlijk toch niet heb is het best even spannend.
    Ze nemen geen 'risico's '.
    Dat heb ik wel gemerkt toen zblerk dat ik veel vruchtwater heb.
    In ieder geval alvast suc6!

5. Linana

Linana Niet meer actief

Ik ben jaloers op de meiden die al met verlof zijn !!!
    Lijkt mij echt heerlijk, maar ik ga wel echt door tot 4 weken van tevoren. Ik sjoemel wel een beetje want in de 5de week van tevoren heb ik 2 dagen vrij genomen, dus dan heb ik iets eerder "verlof", maar blijft de begindatum van verlof gewoon staan :D

Dat topic van dat 14 jarige meisje? Om eerlijk te zijn geloof ik er geen snars van. Laatst was er ook al zo'n meid met een heel lulverhaal...
    Ik heb er dus ook maar niet op gereageerd ;)

Gisteren eindelijk het eerste babywasje gedraaid :D vandaag nog een bulk erin en dan is het ook alweer klaar denk ik. Altijd handig zo'n 8kg trommel!

6. Tutu

Tutu Fanatiek lid

30 jun 2013
    1.089
    0
    36
    Vrouw
    Noord Brabant
    Welkom alle nieuwe meiden die ook lekker kunnen gaan aftellen nu :D

Kim01, wat apart dat je geen kilo bent aangekomen ondanks teveel aan vruchtwater. Wel fijn op zich, dat je niet aankomt. Zolang het verder maar in orde is natuurlijk! Ik ben intussen 16 kilo zwaarder :) Zal een hele belevenis zijn als ik die extra kilo's op een dag niet meer hoef mee te slepen!

Ik kan mijn verlof 29 April aanvragen, maar ik zit al sinds December in de WW dus veel verschil zal ik niet merken ;) Mijn werkgever heeft mij op slinkse wijze eruit gewerkt toen ze hadden vernomen dat ik zwanger was ;) Was na 5 jaar weer opnieuw in dienst en had net een jaarcontract gekregen. Maar ze waren zogenaamd vergeten om mijn Verklaring Omtrent Gedrag op tijd in te dienen, waardoor mijn hele contract opeens verviel ;) Nu ben ik ook wel echt helemaal klaar met dat bedrijf.

Hier trouwens erge last van mijn liezen, één kant vooral heel erg. Weet niet of ik iets heb verrekt of dat het indalen langzaam is begonnen, maar dat hoor ik over twee/drie weken wel weer :p

7. Elise75

Elise75 Fanatiek lid

2 mrt 2013
    1.291
    239
    63
    Goedemorgen!

Vandaag maar even een ontstress dagje :D
    Lekker beetje internetten, dvd'tje kijken, boekje lezen.... zalig!

Wassen moet ik hier nog allemaal doen, ik vind het altijd zo zonde.... en ik ben altijd bang dat het verkleurd :)
    En het donker roze niet mooi roze blijft.... mss doe ik de kleinste kleertjes met felle kleurtjes wel op de hand....
    Lakentjes enzo niet hoor.....
    Mogen de hydrofielluiers in de droger?

Kim, fijn dat alles toch goed was!

Linana, ik moest 6 weken van te voren omdat ik de laatste 4 weken maar 4 uur per dag heb gewerkt (alhoewel ik dat de laatste week niet heb gedaan omdat het zo druk was en ik alles wel netjes wilde overdragen)

Fleetwood, succes met de suikertest. Hopelijk is het niks en kan je lekker verder genieten. Zulke dingen haalt je toch even van je roze wolk....

8. Marliesba

Marliesba Lid

29 mei 2013
    64
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo Dames,

Ik tel gezellig met jullie mee! Ben 31.2 zwanger en het gaat allemaal prima! Inmiddels 10 kilo erbij maar wel een bescheiden buik, die overigens nu met de dag lijkt te groeien.

Wij verwachten een jongen en de kast puilt al uit van de blauwe kleertjes ;).

Ik probeer lekker mee te kletsen!

9. Rowtje86

Rowtje86 Actief lid

14 nov 2013
    346
    0
    0
    Leuk al die dames uit Rotterdam, grappig wat we toch weer allemaal een ander ziekenhuis uitgekozen hebben..

Voel je je al weer wat beter twixie?

Welkom weer alle nieuwe meiden, het wordt een drukke, gezellige boel hier :D

Balen fleetwood, hopen dat het meevalt, maar toch weer even spannend!

Ik zit zo te twijfelen wanneer ik zal beginnen met wassen en de bevallingstas inpakken.. aan de ene kant denk ik, het kan zomaar over een maandje zover zijn, maar aan de andere kan, met het nieuws van gister dat de kleine zo mini is en met mijn vorige zwangerschap in mijn achterhoofd (twee weken later), zou het ook 9 weken kunnen duren... Tsja waar je, je al niet druk om kan maken ;)

Gister lekker uiteten geweest, met een nette suiker na afloop, wat een opluchting :) Hier vandaag ook een rustdagje; alleen wel even boodschappen doen met deze paasdrukte :s Hebben jullie nog plannen voor het weekend?

10. Marliesba

Marliesba Lid

29 mei 2013
    64
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb vorige week alle lakentjes gewassen en ben nu langzaam begonnen met de kleertjes.. Ik vind het zonde omdat het er vaak zo verwassen uitkomt....

Ook hebben we gisteren de box opgezet zodat de hond vast kan wennen, die kijkt er raar tegen aan en ze wil alle knuffeltjes pakken.... Arm beest!

11. Linana

Linana Niet meer actief

@ elise
    Ik heb zelf geen droger, maar wat ik vaak op dit forum voorbij zie komen is dat ze dan minder vocht opnemen. Zelf dus geen ervaring mee :p

@ Marliesba
    Daar ben ik ook bang voor, maar ja, het zal wel moeten.
    Ik was het op een lage temperatuur, 3 keer spoelen en gewoon eigen wasmiddel. Tot nu toe is dat goed gegaan... Verwassen is het in ieder geval nog niet en de kleuren zijn ook nog goed :D
    Hier trouwens ook een vrij blauwe kledingkast :p

12. plurk80

plurk80 Actief lid

9 nov 2010
    190
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Mag ik me ook bij jullie aansluiten? Ik ben 31 weken zwanger van ons derde kindje. Een jongetje!
    Spannende tijd en leuk om met iedereen mee te leven!

13. annamar

annamar Niet meer actief

meiden wat word er ontzettend veel gekletst ik hou het niet meer bij hoor :p
    hier zijn de wasjes gedaan en alles is schoon en fris, babykamer zo goed als klaar, tas voor het zkh evt. indien nodig maak ik denk ik pas klaar met 37 weken of moet dat al eerder klaar staan? geen flauw idee :) ik hoop ook eigenlijk lekker thuis te bevallen :) maar je weet maar nooit he,
    volgens mij durven steeds minder mensen het aan om thuis te bevallen, wat willen jullie?

14. Rowtje86

Rowtje86 Actief lid

14 nov 2013
    346
    0
    0
    @ Marliesba, ik probeer mijn man nu al 6 weken over te halen de box te halen, deze staat nog bij een vriend van hem in de kelder, hopelijk gaat het dit weekend wel lukken, ik wil er gewoon zo graag naar kijken haha..

@ plurk80, welkom! Zijn je andere twee kids ook jongetjes of is het de eerste knul?

@ annamar, ik zou het inderdaad ontzettend spannend vinden om thuis te bevallen. Bij m'n vorige zwangerschap moest de vacuumpomp er aan te passen komen en bij de laatste poging is het uiteindelijk gelukt , anders was het na 8 uur weeën alsnog een keizersnede geworden, dus daar zit mijn angst ook wel in..

15. Twixie

Twixie Bekend lid

7 okt 2013
    848
    2
    18
    NULL
    Rotterdam
    Ik voel me wel wat beter. De baby is ingedaald... En daar voel ik nu ook wel wat van.
    Ik zit zelf ook te twijfelen wanneer ik ga beginnen, sowieso de wasjes in m'n verlof.
    Lekker, wat heb je gegeten Rowtje??

Ik heb vandaag gewerkt en had een kennismakings gesprek gehad voor een stageplek voor volgend jaar. Super leuke mensen en leuke uitdaging.
    Voor nu ben ik gebroken. Voetjes omhoog.. Gelukkig gaat vriendje de boodschappen doen, scheelt weer

16. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.155
    33
    48
    Hier ook gewerkt!
    Zo nog even snel naar de supermarkt toe.. Moet nog avondeten regelen en tis natuurlijk goede vrijdag.. Zo eerst m'n peuterpuber wakker maken.. Die was niet moe niet, maar wel enoooorm saggo.. En sliep binnen 10 minuten geloof ik :p Maar ze was niet moe ;)

Ik moet in t zhuis bevallen. Medische indicatie vanwege bloeddruk en vorige zwangerschap verminderd vruchtwater...

17. saraa123

saraa123 Lid

9 nov 2013
    71
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoihoi dames!

Wie heeft er al een luiertas? Ik ben nog steeds op zoek naar een, maar helaas ben ik te kieskeurig😔

Iemand tips voor een leuke strakke, zonder teveel poespas en kleurtjes, betaalbare tas? Zelf vind ik de pacopod firenze tas heel mooi maar te duur helaas.

18. Taatje84

Taatje84 Fanatiek lid

27 okt 2012
    1.067
    0
    36
    Kim, fijn dat het goed gaat. Nog geen kilo aangekomen, wow, bijzonder. Maar als je kindje goed groeit, is dat helemaal prima toch!
    Mijn buik groeit goed door, dat voel ik ook wel. Er word weleens gevraagd of ik er al bijna ben :$

Zo TUTU, wat een verhaal van je werk, mag dat zomaar? Neem aan dat jij ook een hantekening hebt ontvangen van hun zijde. Bizar!

Elise, lekkere dag gehad? Wat een fijn gevoel, dat je nu niks meer moet.

Wat zijn jullie vroeg aan het wassen geslagen haha. Ik doe dat straks tijdens mijn verlof pas. Ben me nu al zorgen aan het maken, of ik me niet ga vervelen. Werk fulltime en heb een hele drukke baan, dus zal wel afkicken worden.

Saraa, ik heb de luiertas van Bugaboo. Is een strakke zwarte tas, past perfect bij mijn kaki cameleon 3 wagen. Weet niet of het een functionele tas is, maar zag er wel mooi uit.

19. Marliesba

Marliesba Lid

29 mei 2013
    64
    0
    0
    NULL
    NULL
    Saraa, ik heb een diaperbag van the cowboysbag, wel wat duurder maar kan hem daarna ook nog als gewone tas gebruiken! Super mooi is hij!

Ik ga ook met de voetjes omhoog, vandaag gewerkt en ook nog verjaardag gehad van n vriendje die 1 jaar is geworden!

20. Elise75

Elise75 Fanatiek lid

2 mrt 2013
    1.291
    239
    63
    Ik heb een hele drukke tas, namelijk van oilily.....

Heerlijk dagje gehad hier... echt niks gedaan, behalve het bed verschoont. 5 afleveringen grey's gekeken :)

Deel Deze Pagina