Laatste 10 weken afteltopic juni!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door babylove26, 22 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. conejita

conejita Fanatiek lid

14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    Twixie : "fijn" om te horen dat je ook moe bent, overwerkt :)
    niet voor jou natuurlijk, maar ben iig niet de enige :D

rustig aan doen dus!!

2. Miesje87

Miesje87 Actief lid

10 jul 2013
    215
    0
    0
    Ja die bedoelde ik inderdaad☺️

3. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Pfoee.. Zijn vanmiddag even op de kermis geweest.. Ben gesloopt nu...

Hebben jullie trouwens ook dat je nog amper aardappels,groente,vlees op kan? Mennn tis gewoon een hel om dat te eten.. Terwijl pasta, pizza,noodles en dat soort dingen prima gaan...

4. saraa123

saraa123 Lid

9 nov 2013
    71
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ taatje84
    Ik heb ook een bugaboo cameleon3 aangeschaft misschien toch maar wel een bijpassende tas erbij nemen maar ziet er best wel klein uit.. Maar ik ga van de week even in de winkel kijken!

@marliesba
    Idd de cowboy tas ziet er ook heel leuk uit!

5. MysteriousG

MysteriousG Niet meer actief

Hier ook erg moe en futloos.. ik lees wel mee, maar geen puf om te reageren..

Vandaag hele dag last gehad van harde buiken. kon niet normaal staan/lopen, dus hele dag op de bank gelegen.

Ook erger ik me nu al kapot aan de kraamzorg grrr.. Onze bed moet op klossen en ze wil deze bestellen, maar onze bed heeft geen poten en als die dan op klossen moet, gaat die naar de maan... die ga ik dus mooi weigeren. Ml kan de bed wel verschonen en ben niet van plan als ik wakker ben in mn bed te blijven. Ze hebben dus nix te zeiken en anders betalen ze dus mooi de schade die ze aan ons bed aan willen brengen! Ook heb ik duidelijk aangegeven dat min moeder en zusje mij in de kraamperiode komen helpen met huishouden ed en dat ik daarom zo min mogelijk uren kraamzorg wil, kom ik erachter dat ze 49 uur op heeft geschreven!! Moet daar dus ook nog eens extra achteraan :x

@eten: hier ook veel meer trek in pasta, pizza enz en veel minder in aardappelen/groenten.. Verse groeten eet ik wel in de vorm van salades enz gelukkig :) Verder ben ik in een vegetariër veranderd sinds ik zwanger ben. Kan geen vlees of vis binnen krijgen! Volgens vk is dat geen enkel probleem als ik maar goed en gevarieerd eet ;)

6. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Salades durf ik niet zo goed nu haha!
    Maar scheelt bij de noodles, macaroni, evt knorr gerechten.. Overal gaat groente in :D

7. Elise75

Elise75 Fanatiek lid

2 mrt 2013
    1.291
    239
    63
    Ik was voor mijn zwangerschap juist van de pasta's enz. Maar nu juist heerlijk aan de aardappels/vlees/groente, hahahaha
    Maar gisteren en vandaag zo moe dat ik niet eens de puf heb om te koken, bah....
    Toch een nadeel nu als alleenstaande mama.... als iemand nou even kon koken en me op de bank drankjes kon brengen;) :cool:

Mijn moeder heeft dit vestje zelf gebreid... ze had dit al 25 jaar niet meer gedaan. Ik vind hem zo leuk!!!!

8. Twixie

Twixie Bekend lid

7 okt 2013
    848
    2
    18
    NULL
    Rotterdam
    Wat een super leuk vestje, Elise! :D
    Hier ook geen trek meer in aardappelen en vlees. Zo raar, want ik kon elke dag wel een prakkie op!

Ik heb een probleempje... Sinds een dag op 2 een branderig gevoel bij m'n vagina. Of het een blaasontsteking is, dan stel ik even uit. Maar nu brand het en jeukt het ietwat. Ook ben ik er pvanochtend achtergekomen dat ik een bobbeltje op m'n buitenste schaamlip heb..oh wat voel ik me klote..iemand enig idee? Tips om het te verlichten?? Zou het toch een schimmelinfectie zijn?? PLEASE SHOOT ME

9. babylove26

babylove26 Fanatiek lid

is het geen spatader Twixie?

10. Linana

Linana Niet meer actief

Wij eten amper aardappel/vlees/groente... Buitenlanders he :p
    Ik eet trouwens gewoon alles, nergens problemen mee :D
    Lijkt me alleen wel lastig als je dan geen zin hebt in bepaalde maaltijden en deze staan wel op het menu...

Gisteren bij de babydump nog de laatste dingetjes gekocht, o.a. Een handige poedertoren met 4 vakjes ipv de gebruikelijke 3. Uiteraard in het blauw, net als het manicuresetje en neus-/oorpeertje :p

We zaten ook even te kijken naar autostoeltjes voor ons zoontje, maar ik vond de stoelen allemaal zo hard.
    Nu zat er 1 tussen die een extra kussentje had onder de billen, weet zo niet meer welk merk, maar daarbij kon hij dan weer amper naar buiten kijken door van die zijflappen langs het hoofd ;)
    De maxicosi pearl vond ik wel fijn, maar ik ben bang dat hij daar alweer vrij snel "klaar" in is met zijn 2 jaar en 13kg...
    Iemand tips hierin?

11. Marliesba

Marliesba Lid

29 mei 2013
    64
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn pasen allemaal!

Hebben jullie sochtends ook een kleinere buik als savonds?

12. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Fijne pasen allemaal!

Buik valt hier wel mee tegenwoordig.. Hij is sowieso niet mega :p Haha!

Autostoeltje, wij hebben een hele simpele omdat die eerst nog achterwaarts kon tot 10 kg.. Voor de tweede komt er waarschijnlijk een maxi cosi 2-way als hij uit de maxi cosi is :)

13. MysteriousG

MysteriousG Niet meer actief

Fijne pasen meiden!! Wat een lekker weertje zeg :D

@buik: haha nooit opgelet.. zal er vanavond en morgenochtend ff naar kijken :p

@autostoeltje: nog geen ervaringen mee, maar ze zien er idd erg hard uit... heb er niet zo goed opgelet hoor, maar kan je niet zelf eventuele kussentje in doen om t wat zachter te maken?

@hier vandaag gelukkig tot nu toe nergens last van :D ben heerlijk aan t genieten van mn bewegende meid ♥

14. Mnon

Mnon Niet meer actief

Wij hebben als eerste stoel maxi cosi cabriofix en als tweede (voor mijn dochter) een maxi cosi tobi. Erg fijne stoel en voor zover ik weet zit mijn dochter heeeerlijk

Hier ook ONTZETTEND moe gister verjaardagen gevierd, gelukkig was het niet heel druk, maar had s avonds moeite met mijn ogen open houden!
    Nu werken..... Mmmm ben zo moehoe! Maar goed nog 8 dagen! Vandaag, woensdag, donderdag en dan maandag, woensdag, donderdag, zondag, maandag! Aftellen dus!
    als het morgen een beetje lekker weer is en mijn dochter en ik voelen ons fit dan gaan we naar Artis!

15. plurk80

plurk80 Actief lid

9 nov 2010
    190
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,
    Mijn buik is s avonds absoluut groter dan s ochtends. In de loop van de middag krijg ik mijn jas niet meer dicht:)
    Ook ik ben erg moe. Mijn twee meisjes beginnen de dag om 18.30 en steeds vaker zet ik ze na het middageten even voor de tv zodat ik een half uurtje kan liggen ( met de wekker ernaast voor als ik echt in slaap val)
    Wat betreft eten, dat gaat nog prima gelukkig. Wel heb ik overdag veel meer honger dan voor het avondeten.
    Fijn weekend nog!

16. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Aaaargh ik wordt momenteel gek van mijn meisje!
    Ze slaapt 's avonds pas laat.. Jengelt, jammert en huilt tussendoor naar ogenschijnlijk om niks.. Vraagt dan steeds om drinken (gek he met dat gejammer dat je dorst krijgt ) en is de volgende ochtend over t algemeen niks later wakker... Nu ook al twee nachten tot 00:30/01:00 bezig geweest.. Waarbij ze pas na een zetpil in slaap viel? Zal dus toch ergens iets dwars zitten/pijn doen maar ik kan er de vinger niet op leggen.. Ook geen koorts oid...

Zooo, even klagen, lucht altijd even op haha :p

17. Mnon

Mnon Niet meer actief

Haha ik word inderdaad ook "gek" van mijn dochter en het gepiep om niks. Ik kan ook echt niks hebben de laatste dagen(voel me dan ook niet helemaal fit)

Buik is inderdaad s avonds groter dan s ochtends! Pfff ik ga zomaar bed denk ik (divorce kijken en slapen)

18. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Hier de boosdoener gevonden vrees ik..
    Kind blijft hoesten (slaapt inmiddels wel) en heel d'r neusje klinkt dicht :(

19. Marliesba

Marliesba Lid

29 mei 2013
    64
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik was alweer in slaap gevallen op de bank ga ook maar richting bed!

20. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Nee, bij mij blijft mijn buik gelijk.
    Alhoewel, groeispurtjes gebeuren 's nachts :p. Dan sta ik de volgende dag op en kijkt man naar me en heel voorzichtig probeert 'ie dan te zeggen dat ik wéér een stuk dikker ben geworden :p

Deel Deze Pagina