2 x verhaal getypt 2 x weg! Kort dus maar: IK BEN ZO BRAK/VERROT/MOE! Dochter om 00:00 uur hoesten tot overgeven aan toe dus samen gedouched, uur bij ons in bed, maar dat leverde enkel een aaiend handje op mijn rug op die tussendoor een kusje geeft en zegt mama je bent zo lief dus maar naar eigen bed om 1:30 uur. 6:10 uur was ze weer wakker actief maar huilerig, papa haar gepakt naar beneden om 6:30 spuugt ze weer de boel onder dus hup weer met mama onder de douche! Pfff ik ben zo moe!
He bah mnon wat erg!!! Vanmiddag nog maar even een tukkie doen! Hier is vriendlief met t ontbijt bezig 😄 ik doe net of ik nog slaap!
Hier ook begonnen met het wassen van de baby kleertjes. Wat veel..... Hij heeft nu al meer dan z'n Mama We hadden alles buiten opgehangen omdat het zonnetje scheen, maar nu alles weer naar binnen gehaald, omdat het zo gaat regenen.... Jammer! Ik wil zo graag in me autootje rijden, maar heb helaas me pasje nog niet.... Zelfs de aanvraag nog niet kunnen doen! Stom
meiden, ja, is het "beter" om nu te beginnen met wassen vd kleertjes? mijn moeder zei tegen me: wacht tot het laatst, dan zijn ze het meest fris... ik twijfel ongeveer over alles! dat heb ik normaal nooit! ps: Mon wat zielig v je dochtertje maar vond het wel schattig om te lezen van dat handje op je rug hihi haha marliesba, heel slim !
@Mnon aaahhh beterschap met je lieve meisje probeer vanmiddag idd een dutje te doen om ff bij te komen @Marliesba hahaha slimme aanpak @Twixie hahaha herkenbaar wacht maar totdat je ze moet strijken! Kreeg een lamne arm van! Zijn er echt veel te veel!; ik bedenk me net dat ik niet mr gereden heb sinds ik zwanger ben @conejita ik ben vroeg begonnen met de babywas omdat bij mij de kans op vroeggeboorte groot is (zit in de familie).. mn meisje is ook al met der hoofd ingedaald in mn bekken. De kans dat ze nog gaat draaien is erg klein heb liever voor de zekerheid alles al klaar staan voor t geval dat @hier krijg op 4 mei een babyshower van mn zusje en moeder... ben opnzoek naar een leuke jurk... hebben jullie eventueel leuke tips?
@Mysterious Houd op, schei uit over het strijken. Ik wil dat zoooo niet doen! Daar heb ik echt geen zin in. Ik merk dat ik helemaal gebroken ben als ik wat heb gedaan. Iets simpels, zoals de was ophangen... Buiten adem ben ik dan en moe! Maar nog fftjes. Leuk dat je een babyshower krijgt! Misschien bij Prenatal? Ik zag daar hele leuke jumpsuits.. Ik weet niet of je daarvan houdt? Oh jongens, ben zo verschrikkelijk moe!
Ooh leuk mysterious, een babyshower! bij de eerste zwangerschap ook gehad.. Nu geen idee Vandaag in de dierentuin geweest. Nu zooo moe haha! Iig lekker een dagje buiten geweest en morgen ook nog vrij gelukkig
Leuk, Dreamer! Ik snap best dat je moe bent na zo'n intensieve dag. Ik moet morgen helaas weer aan de bak. Ik zit te bedenken wat ik ga koken vanavond. Totaal geen inspiratie! Iemand suggesties?
Ik kan jullie niet bijhouden hoor Hebben jullie allemaal leuke dagen gehad? Wij wel alleen vandaag was ik eigenlijk te gesloopt om iets te doen. We hadden een kleine stukje gelopen maar de laatste stappen naar de auto gingen echt niet Heb ook echt mega buik vol met baby die constant aan het rekken en strekken is. Morgen extra groei echo dus ben benieuwd hoe groot beeb deze keer is geworden. Oh ja 34 weken vandaag!!!
Ik ga ook heel makkelijk eten! Kip krokant, aardappel puree en rode bieten. En niet te vergeten, jus! Haha Tijd gaat snel he, babylove. Eerst vond ik het zo sloom gaan, maar nu komt het steeds dichterbij.Spannend morgen je groeiecho. Houdt je ons op de hoogte??
@twixie hahaha tell me about it! Hier precies hetzelfde... gister babybadje schoongemaakt en ik was gesloopt voor de rest van de dag @dreamer leukkkk! Ik snap wel dat je doodop bent @babylove leukkk een groeiecho geniet er lkkr van @eten wij eten vandaag rijst met linzen, rozijnen, nootjes, wortltjees in blokjes gesneden met lekker kruiden lkkr perzisch gerechtje @jurk kan online echt niks leuks vinden. Denk dat ik maar eens langs de zara ga om te kijken wat voor leuks ze daar hebben wat ook geschikt kan zijn voor een dikke zwangere buik ben op zoek naar een leuke feestelijke jurk wat ik niet kan vinden bij de positiekleding collecties...
Beterschap voor de zieke kindjes. Bah, vervelend en zielig als ze zo ziek en hangerig zijn. Leuke zwangerschapsjurk lijkt niet te bestaan. Ik ben voor mijn buikshoot ook al een tijd op zoek. Als je wat vind, houd ik me aanbevolen voor tips. Wat zijn deze dagen voorbij gevlogen, phoe nu al geen zin om morgen weer te werken, maar het aftellen is begonnen. Ik eet soep met een broodje. Mijn man zit nu shoarma te eten, word onpasselijk van de lucht! Bah.. haha
Hier wordt het aardappelpuree met witlof in ham en kaas. Die ik nu toch echt eens even moet gaan maken, geen zin! Wat was de nummer van de pizzaria ook alweer? Ben benieuwd hoe groot/zwaar de baby morgen zal zijn @Babylove!
Nu ik zo bezig ben met de baby wasjes... Zit ik steeds meer te twijfelen over het eerste pakje wat de kleine aan zal krijgen. Het zullen toch de eerste foto's zijn natuurlijk! Hebben jullie al een leuk pakjes? (Foto's zijn welkom)
Iemand had het over buik vol baby? dat gevoel heb ik dus ook.. Juist omdat mijn buik niet zo mega is.. Heb ik het idee dat mijn beeb echt alle ruimte gebruikt die hij heeft Verder vind ik de tijd nu echt even kruipen.. Bah.. Ik wil verlooooof haha!
Ja dat was ik! Mijn buik zit echt zo vol dat ik vaak niet eens meer recht op kan zitten en het gevoel zwanger te zijn van een stokbrood hahaha