Meiden, ik sliep al vanaf 22:00 uur en word net wakker met gigantische pijn aan me buik. Me buik voelt ook keihard aan. De pijn word na een aantal minuten weer minder en dan komt het weer opzetten. Het is ff doorbijten die pijn, maar het gaat wel. Iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn?
Pfff hier gewoon klaar wakker en de baby blijkbaar ook! Kan niet slapen grrrr... @twixie heb geen idee meid.. klinkt iig niet prettig! heeft de pijn een hoogtepunt waarna t minder wordt? Om de hoeveel minuten komt t weer terug? Misschien voorweeen? Hoop dat t weer wegzakt! Dikke knuf
Goeiemorgen! De pijn heeft inderdaad een hoogtepunt. Hierna zakt het langzaam weg. Totdat de volgende 'pijn' weer komt. Er zit misschien een minuut of 3/4 tussen. Nu gaat het wel, maar ben er wel van geschrokken... Zouden het weeën zijn? Ik dacht eerst dat ik het droomde, maar na de derde keer begon ik toch te geloven dat het echt geen droom was. Raar nachtje...
Toevallig Twixie, ik heb het vannacht ook gehad. In mijn geval voorweeen want het is snel weer weg gegaan. Hoe is het nu met jou? Als er regelmaat in zit zou ik wel even de vk bellen want het is nog wel te vroeg.
Twixie: weeën of oefen weeeen denk ik... Bij twijfel ALTIJD bellen! Is het nu weg? Want anders in overleg mer vk wellicht ctg laten maken! Wij zaten gister bij de huisartsenpost voor dochter haar hoesten en overgeven. Even controleren of haar longen verder goed waren en of het geen "gevaar" heeft voor de zwangerschap (ik ben namelijk ook verkouden, oververmoeid, heb keelpijn en rare (niet baby) buikpijn.. Waarschijnlijk virusje. Om 22:45 uur eindelijk thuis, dochter paracetamol en naar bed. (40 graden koorts en keelpijn vond ik toch wel een paracetamol waard) ze heeft mooi tot half 8/8uur geslapen en ik nog langer (mijn lieve man gaat er nu bijna altijd uit s ochtends. En aangezien hij pas rond 9 uit huis hoeft naar werk kan ik echt lekker blijven liggen) Voel me gelukkig voor nu even een stukje beter! Eerste pakje: ik denk dat ik het pakje van baby's only ga halen gebreid broekje, vestje, slofjes en mutsje (van katoen dus niet te warm)
Klinkt idd als oefenweeen twixie! Maar bij twijfel altijd ff bellen Eerste pakje: iedere keer als ik denk HET pakje te hebben gevonden, begin ik na een tijdje weer te twijfelen. Ik heb dus eigenlijk een paar opties, maar nog niks concreets. Komt vanzelf wel
Goedemorgen! twixie, klinkt idd als (oefen) weeën.. Ik heb geloof ik rete veel last van bandenpijn momenteel? Echt een zeurend/stekend gevoel bij m'n liezen.. Afwisselend links en rechts...
Ik heb de VK gebeld. En kreeg de assistente aan de telefoon. Heel m'n verhaal gedaan.. Uiteindelijk niks wijzer. Heb het 06 nummer gekregen van de VK, dus die ga ik zo maar bellen. Me buik is nu zo hard als steen... Niet fijn. Maar de pijn die ik gisteren had heb ik nu gelukkig niet meer.
Net de VK aan de lijn gehad. Ze heeft me gerust gesteld. Het zijn waarschijnlijk indalings/voor weeën. Als het langer aanhoudt en om de zoveel minuten komt, moet ik weer bellen.
@twixie : Ik denk dat het voorweeën zijn! Goed dat je de VK hebt gebeld. Hier weer aan de antibiotica.... en baal er van want word er altijd zooooo ellendig van. Bah!!
Jeetje spannend twixie! Heb je ook toevallig verloskundige Prins Capelle? Als ik het zo lees hebben we met z'n allen wat meer dan normaal gedaan tijdens de paasdagen! Allemaal harde buiken, bandenpijn, griepjes, hopelijk voelt iedereen zich snel beter! Beterschap voor je dochter Mnon altijd zo sneu als die kleintjes ziek zijn! Hier na een lange tijd weer veel pijn aan mijn bekken, auw toch weer te veel gedaan! Ik moet straks mijn waarden voor het eerst doorgeven aan de diabetes verpleegkundige, dus ik ben heel erg benieuwd of ik mag stoppen met prikken.. Heb jij trouwens al de uitslag van de suikertest Fleetwood? Wat een schattige pakjes allemaal Ik had al heel snel mijn keuze gemaakt, een nijntje pakje, ahh zo lekker zacht ik kan niet wachten Bekijk bijlage 390008
Lief rowtje! had bij dochter heeel veel van nijntje haha! Wil ik dus dit keer niet al vind ik nijntje nog steeds erg leuk
@twixie fijn om te horen meid doe maar lkkr rustig aan vandaag @rowtje wat een lief pakje!! @hier maar 5 uurtjes geslapen *blehhhh*.. denk dat ik strax geen puf mr heb om maar ook iets te doen. Nu ik nog energie heb ff snel boodschappen doen
@ dreamer, ik had vorige keer juist weinig nijntje, maar nu hadden ze zulke leuke dingen bij Prenatal, echt om verliefd op te worden Net ook weer even weer wat spulletjes gekocht voor de 'vluchttas' en logeertas voor de kleine. Ook wat tenten, zoals Taatje84 ze zo mooi noemde, aangeschaft Nu net de nasi klaar gemaakt, zodat we gelijk aan tafel kunnen na zwemles, dan is de energie ook wel weer op voor vandaag Hoe gaat het nu Twixie?
Hey meiden, Even een snel berichtje, ben te moe om overal op te reageren. Hebben jullie nog wel energie? Heb een druk weekend gehad, paasdagen, bezig geweest met de babykamer, en heb zaterdag een babyshower gehad. Dat had ik echt niet verwacht, was echt heel leuk! Ik slaap ontzettend slecht, gelukkig hebben de kinderen nu vakantie. Nu echt de laatste loodjes, alweer 34,1 weken. Gaat snel!! Al begin ik nu wel een beetje nerveus te worden voor de bevalling, de vorige keer ben ik in 50 min bevallen.. Hoe gaat het nu Twixie? Te lief al die 1e pakjes! Ik kan die van ons helaas nog niet laten zien, we hebben geen neutraal pakje uitgekozen. Maar het is zo'n gebreid pakje van de prenatal, en dan of in het roze of in het blauw