Laatste 10 weken afteltopic juni!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door babylove26, 22 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MrsDee

MrsDee Fanatiek lid

12 jun 2008
    1.647
    0
    36
    Overijssel
    Ja ik vond m ook zo lief. Al kan ik niet met 100% zekerheid zeggen dat dat m gaat worden, we hebben nog een paar weken de tijd dus kan zomaar weer van gedachte veranderen haha.
    Fijn die hormonen he?:D

2. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Haha ik was vooral bang dat het al te warm zou zijn voor zulke pakjes :p

3. Rowtje86

Rowtje86 Actief lid

14 nov 2013
    346
    0
    0
    MrsDee, bedoel je dat wit/roze of blauw gestreepte, heel fijn gebreide pakje?

4. Linana

Linana Niet meer actief

@ rowtje
    Heerlijk! Nasi! Nu heb ik daar ook zin in ;) Morgen maar ff een lekkere pan maken, met gegrild Javaans spek erdoor en een saté ernaast.

@ twixie
    Fijn dat ze je kon geruststellen ;) fijn is dat, al die pijntjes die ik voorbij zie komen (not :()

Vandaag weer na lange tijd een volle 8 uur erop zitten en merk het echt aan mijn buik en rug dat mijn lichaam dat niet zo fijn meer vindt... Gelijk maar een mail gestuurd of ik toch 1 week eerder met verlof kan (5 ipv 4 weken van tevoren). Ik zit nu mijn tijd een beetje uit te zingen voor mijn gevoel. De kans is 5% dat er een contractverlenging in zit, dus waar doe je het dan voor... Zo voelt het tenminste :)

Goed nieuws: ik ga mijn haar laten kleuren wanneer het verlof ingaat. Eens ff lekker in de watten laten leggen haha

5. MrsDee

MrsDee Fanatiek lid

12 jun 2008
    1.647
    0
    36
    Overijssel
    Ja klopt, met 2 van die zakjes aan de voorkant :)

6. MrsDee

MrsDee Fanatiek lid

12 jun 2008
    1.647
    0
    36
    Overijssel
    Ik denk dat het wel meevalt, is van 100% katoen en niet dik. :)

7. Rowtje86

Rowtje86 Actief lid

14 nov 2013
    346
    0
    0
    Ik heb hem ook, inclusief mutsje en sokjes -verliefd- :D
    Ik twijfel inderdaad nog een klein beetje of ik toch niet voor deze ga..

@ Linana ja heerlijk!! Ik heb vooral veel kroepoek zitten kanen, aangezien mijn suikerwaarden zo goed waren dat ik nog maar één keer per week hoef te prikken, ik heb er meteen van geprofiteerd :D:D! Eet smakelijk alvast voor morgen ;)

8. Linana

Linana Niet meer actief

Heerlijk! Kroepoek :p
    Ik zou dan ook losgaan als het eindelijk mocht haha! Fijn ook dat je suikerwaarden goed waren :D

9. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Fijn dat de waardes goed waren rowtje!

Oooh ik hoop toch zó dat ik vanavond eens voor 23:30 mag slapen.. :p

10. Twixie

Twixie Bekend lid

7 okt 2013
    848
    2
    18
    NULL
    Rotterdam
    Ik hoop ook dat ik nachtje goed kan doorslapen... Ik ben helemaal op gewoon.
    Nog drie dagen tot m'n verlof, maar deze dagen duren zo lang.

Hier lekker patatjes op. Heerlijk, niet hoeven koken. Vriendje had er gelukkig ook geen zin in.

11. babylove26

babylove26 Fanatiek lid

Hey meiden!

Ff ego heb vandaag extra echo gehad omdat beeb op groei voor lag. Nou dat ligt het nog hahaha 3 weken om precies te zijn, kleintje weegt nu 3 kilo. Vrijdag komt vk hier thuis om over de bevalling te praten dus ben benieuwd hoe zij het in gaat schatten...

12. Twixie

Twixie Bekend lid

7 okt 2013
    848
    2
    18
    NULL
    Rotterdam
    Oh spannend zeg... Nu al 3 kilo! Ik vond het al eng toen ze tegen me zeiden dat de baby bij de bevalling rond de 4 kilo zou wegen
    Hoe gaat het gesprek denk je? Heb je er nog ideeën over?

13. Miesje87

Miesje87 Actief lid

10 jul 2013
    215
    0
    0
    Zo dat is een aardige voorsprong. En kunnen ze tijdens de echo dan ook een schatting maken voor de aankomende weken? Of is zo'n echo bij een extern echoburo? Zomaar even nieuwschierig hoor heb het in de omgeving nog nooit mee gemaakt.

Spannend vrijdag, succes met het gesprek.

14. babylove26

babylove26 Fanatiek lid

Ja ik vond het ook best veel:)

Tja ideeën over de bevalling, vind dat altijd erg moeilijk het gaat zo het gaat zeg maar he:p Ben niet het type voor wierook en cdtjes. Het enige wat ik nu wel heel graag wil voorkomen (als het mogelijk is) is dat de kleine meteen weg gehaald word en ik daar nog een half uur a 3 kwartier moet blijven liggen (ben normaal bevallen hoor)

Jullie nog speciale wensen mbt bevalling?

15. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Hmm mijn wens.. Dat het spontaan begint rond 38 weken, mja niks te kiezen he :p

Babylove, je kindje loopt idd goed voor dan zeg!
    Ik heb niet op de weken gelet maar mijn kleintje woog vorige week 1700 gram bij 29w6d :) Hoop maar dat ie uiteindelijk mooi tussen de 6 en 7 pond uit komt haha!

16. babylove26

babylove26 Fanatiek lid

@Miesje, Dit gaat vanuit de vk omdat het bij de vorige echo al te zien was dat de beeb aan de grote kant was. Heb toen ook suikertest gehad.
    Moet daar voor wel naar een andere locatie maar dat komt omdat mijn vk geen echo's maakt.

17. babylove26

babylove26 Fanatiek lid

We zullen zien waar het eindigt met het gewicht.

18. Miesje87

Miesje87 Actief lid

10 jul 2013
    215
    0
    0
    Oke, bedankt voor je antwoord :) hopelijk gaat je wens mbt de tijd na de bevalling helemaal goed komen!

Ik heb maar 1 wens voor de bevalling en dat is thuis en het liefste 's nachts zodat de oudste er niet voor weg hoeft. Oh hihi toch 2 wensen dan:D.

Wij zitten erg te twijfelen over waar we de oudste heen brengen als de bevalling begint en ze niet thuis kan blijven. Hebben jullie hier al afspraken voor gemaakt met mensen in jullie omgeving?

19. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Ik heb t er toevallig vorige week over gehad met vriend en schoonmoeder..

Ik wil gewoon eerst bevallen, bijkomen en dan mijn kleine grote meisje er bij hebben.. Dus zónder oma's en weet ik wat voor familie nog meer.. Mijn moeder gaat dat niet begrijpen.. Schoonmoeder wel ;) Dus mocht het zo ver zijn komt zij deze kant op en gaan wij naar t zhuis :) In t ergste geval als er haast bij is zetten we ons meisje af bij oma van vriend en haalt mijn schoonmoeder haar daar op en gaat dan alsnog naar ons huis ;)

20. babylove26

babylove26 Fanatiek lid

Onze dochter gaat naar mijn ouders, is wel zo makkelijk omdat ik ze op deze manier thuis kan houden:p Bij mijn dochter hebben ze gewacht in het zh niet naast de deur hoor haha maar ik heb toch liever dat ze thuis blijven. Ze zijn een beetje over enthousiast zeg maar ;)

Deel Deze Pagina