Laatste 10 weken afteltopic juni!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door babylove26, 22 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babylove26

babylove26 Fanatiek lid

Ok bedankt voor de uitleg:) Dus waarschijnlijk geen kleine beeb...

Fleetwood veel plezier vandaag maar zo te lezen gaat dat wel lukken:)

Huiboobee ja heb het nog over afscheiding gehad en ze verwachte dat het idd van de banden pijn kwam omdat daar toch een flinke ruk aan gegeven is zeg maar. Moest het wel goed in de gaten houden dat het niet meer werd en geen rood bloed verlies werd.

2. Rowtje86

Rowtje86 Actief lid

14 nov 2013
    346
    0
    0
    Ook ik meld me aan bij het nog 10 weken afteltopic, eindelijk!! (Ook al moet ik stiekem nog 2 dagen wachten, maar ik ben errug ongeduldig)
    Ik ben 5 juni uitgerekend en al bijna klaar met alles, nogmaals ik ben zooo ongeduldig, ik kan bijna niet wachten..
    Ook ik heb geen vlekkeloze tijd achter de rug, zondag nog de hele middag in het ziekenhuis gezeten vanwege heftige buikpijn. Gelukkig met de kleine alles goed en zolang ik alles in slakkentempo doe, gaat het redelijk!! Maar soms is dat toch wel lastig met nog een kleine al lopen. Fijn om even lekker te kletsen met mede-aftellers :D

3. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Graag gedaan. Nee geen kleine baby!
    Jopen dat de afscheiding dan maar eenmalig was. Spannend hoor, de dingen die nu staan te gebeuren in je lichaam.
    Ik ben benieuwd hoe zwaar onze baby volgende week is.. Ben wel benieuwd hoe de baby rond de bevalling geschat wordt.

Veel plezier Fleetwood!
    Komt vast wel goed!

Hai Rowtje. Oh jee, ook even schrikken dus!
    Hoe oud is de kleine?

4. Rowtje86

Rowtje86 Actief lid

14 nov 2013
    346
    0
    0
    @ HuiBooBee nou inderdaad, mijn verloskundige vroeg mij alleen even mijn urine te laten controleren bij de HAP, maar van de HAP ging ik naar de gynaecoloog aan de CTG, van de CTG een echo, nog maar even een inwendige echo :s, voor de zekerheid toch maar even bloed prikken.. Helaas niets kunnen vinden wat de buikpijn verklaard, maar godzijdank alles goed met de kleine en zat alles nog op zijn plek zoals het nu hoort :). Ik las dat het voor jou ook even schrikken was! Het is zo vervelend als je een tijdje niets voelt, gelukkig zet die kleine van binnen nog wel vaak de boel op stelten, dan ben je toch meer gerust!!
    De andere kleine is eigenlijk zo klein niet meer, hij is 5 jaar dus gaat gelukkig wel lekker naar school, mijn ideale rustmoment :) Als je achteraf kijkt gaat de tijd zooo snel, ik weet nog dat ik met smart op hem zat te wachten :)

5. babylove26

babylove26 Fanatiek lid

Welkom Rowtje leuk dat je mee komt schrijven!
    Dat zal zeker schrikken zijn geweest zeg, maar gelukkig alles ok.

Hier vanmorgen telefoon gehad van de vk dat ik idd een suikertest moet laten doen, dus morgen ochtend ga ik dat maar meteen laten doen.

De laatste 2 dagen weer erg veel harde buiken dus miss toch nog maar een tandje terug schakelen :(

Morgen wel alweer 8 jaar samen met mijn liefje :D <3

6. oktober91

oktober91 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.121
    398
    83
    Hoi allemaal,

Mag ik ook vast mee schrijven? Nog niet helemaal 30 weken maar wel bijna! Vind het nu zo hard gaan! Moet nog ruim 3 weken werken, dat word nu wel erg zwaar, werk in de zorg dus is echt wel pittig hoop dat ik het die weken nog volhoud! Verder gaat alles nog steeds goed, pas al een groeiecho gehad en ons kindje zit netjes midden op de lijn! We zijn nog druk bezig met het babykamertje, dus allemaal leuk! Leuk om zo met elkaar af te tellen:)

7. suuzie

suuzie Actief lid

21 mei 2010
    211
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zit ik ff niet op te Letten zijn we al weer een bladzijde verder.
    Welkom nieuwe meiden.
    en jeejtje ellende allemaal rustig aan doen en hopelijk blijven onze kindjes nog fftjes zitten.

8. Rowtje86

Rowtje86 Actief lid

14 nov 2013
    346
    0
    0
    @ babylove26 hopen op positief nieuws morgen!
    Ik ben blij om te lezen dat ik niet de enige ben die het lastig vindt om juist in deze laatste weken, mij een tikkeltje rustig te houden. Gelukkig maar dat onze 'buiken' ons af en toe waarschuwen ;)

@ oktober91 goed om te horen dat de groeiecho positief was! Het lijkt me zeker pittig hoogzwanger en werken in de zorg! Hopen dat deze drie weken ook voorbij vliegen!

@ suuzie bedankt, het viel mij inderdaad op dat iedere zwangerschap toch wel de nodige kwaaltjes en zorgen met zich mee brent, het is wel fijn om het met elkaar te delen en inderdaad laat die baby's nog maar even zitten waar ze zijn :)

9. LoveP

LoveP Actief lid

22 jan 2014
    196
    71
    28
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Ik meld me ook aan, ook al duurt het voor mij nog wel wat meer als 10 weken. Ik ben morgen 28 weken zwanger van ons eerste kindje.
    Tot nu toe niet heel veel klachten gehad en houd het werken nog goed vol, ondanks dat ik in de zorg werk.

Leuk om elkaar zo op de hoogte te houden!

10. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Welkom dames! Hoe meer zielen hoe meer vreugd :D

Succes babylove én gefeliciteerd! 8 jaar is tegenwoordig een hele tijd!

@rowtje. Zo dat is inderdaad ook een lekkere stressdag geweest!
    5 jaar? Lekker dat je toch de rustmomenten kan pakken :)

Ik ben nu klaarwakker, want: ik heb voor het eerst in de zwangerschap écht last van misselijkheid! Bleh!
    En stiekem vind ik het wel tof :p

11. annamar

annamar Niet meer actief

Hoi dames,
    Ik had weer even wat bij te lezen, zit hier middenin een ziekenboeg! En zelf ook niet helemaal topfit vandaag,
    gister wat kleertjes weggestreken, en een box opgehaald, net via prenatal even de laatste spulletjes besteld, volgens mij zijn we nu zo goed als compleet :) alleen het badje nog even ophalen bij mijn neef maar dat komt wel, oh ja en een wiegdekentje bij mn zusje.

@huiboobee gelukkig maar!! haha en het tof vinden dat je misselijk bent?? haha lol
    @babylove gefeliciteerd 8 jaar samen :) en succes vandaag!
    @rowtje gelukkig kunnen ze niks vinden lekker rustig aan doen dan maar :)
    @fleetwood is het gelukt met het inruimen? :)
    alle nieuwe meiden welkom!!

12. Dotje26

Dotje26 Lid

8 okt 2013
    99
    0
    0
    Ik zit ook bijna op 30 weken dus wordt spannend nu maar tot nu toe hele fijne zwangerschap gehad .
    Krijg ook nog groei echo omdat ze verwachten dat de baby aan de grote kant is met 26 weken was hij al 35.1 cm en 1 kilo dus ben benieuwd met 32 weken krijg ik de groei echo maar eerst zaterdag 2 e pretecho omdat eerst keer zat navelstreng voor gezichtje dus niet zulke hele duidelijke foto's

13. LoveP

LoveP Actief lid

22 jan 2014
    196
    71
    28
    NULL
    NULL
    @ Annamar: nu wel leuk shoppen met de mamma-mazzeldagen! &#128522;

14. annamar

annamar Niet meer actief

ja zeker :) daarom vandaag maar even de laatste spulletjes besteld die we nodig hadden :)

15. babylove26

babylove26 Fanatiek lid

Hey meiden!

Ik meld me ook weer even. Gisteren is de laptop overleden dus nu moet ik achter de pc gaan zitten om mee te lezen en te schrijven. (en dat doe je toch iets minder snel dan de laptop)

Vandaag suiker test gehad pfffff wat een smerige rotzooi is dat zeg. Je moet er nuchter heen moest 3 bekers suikerwater drinken en dan 2 uur daar blijven zitten. Morgen of vrijdag de uitslag dus ik ben benieuwd.

Vandaag ook 8 jaar samen met mijn liefje :D Heb mooie bloemen gekregen toen hij thuis kwam. Vrijdag gaan we lekker een dag weg met zijn 2tjes.

Leuk dat er steeds meer nieuwe dames bijkomen :D WELKOM!

Annamar heel veel beterschap in je ziekenboeg!

Huiboobee! Misselijkheid tof vinden:(:p hahahaha ik ben aardig misselijk geweest de eerste weken dus moet er echt niet meer aan denken.

Verder laat mijn geheugen me in de steek dus als ik iemand vergeten ben sorry!:)

16. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Ik snap het inderdaad ook dat als je in het begin zo misselijk bent geweest, het niet terug hoeft te komen.
    Ik vind het gewoon gaaf, betekent dat de baarmoeder de goede kant opgroeit haha.

Zo, de laatste tas inpakken, en lekker op weg naar de Belgische Ardennen!

Laat hier geen enge vreemde dingen gebeuren! Fijn weekend alvast!

17. Twixie

Twixie Bekend lid

7 okt 2013
    848
    2
    18
    NULL
    Rotterdam
    Ook ik meld me aan. Morgen 30 weken! Ik ben zo benieuwd naar de kleine.
    Dit is mijn eerste kindje.
    Zwangerschap is niet soepeltjes verlopen, maar dat vergeet je allemaal, als je je weer beseft waarvoor je het doet :D

Ik studeer nog en werk in de zorg. Nog op een somatische afdeling dus extra zwaar. 25 april met zwangerschapsverlof. Heer-lijk! Ik kijk er al naar uit.

Gezellig om hier te kletsen met mede mama's! Leuk!

18. babylove26

babylove26 Fanatiek lid

Welkom Twixie!

19. babylove26

babylove26 Fanatiek lid

Oh en natuurlijk veel plezier huiboobee!

Annamar hoe is het daar in je ziekenboeg?

20. annamar

annamar Niet meer actief

huiboobee heel veel plezier in de ardennen :D geniet ervan met het mooie weer het weekend! hier ook bezig met inpakken wij gaan morgen lekker even weg :)
    @babylove balen dat de laptop overleden is! En altijd leuk mooie bloemen :) wat gaan jullie doen morgen? of is dat een verrassing nog? en duim voor je dat je geen suiker heb!
    Als het goed is is iedereen nu weer gezond :) vanmiddag alleen nog even naar de ha voor de oor van mijn jongste had een ontsteking ik hoop van harte dat dat nu ook over is!!
    @twixie welkom ja ik kijk er ook al heel erg naar uit, na 2 jongens een meid dus vind het wel weer extra spannend haha :)

ik ga zo buiten maar even picknicken met mijn jongens, manlief heeft mijn fietssleutel per ongeluk meegenomen naar het werk en in de pauze heen en weer lopen doe ik mijn kindjes niet aan dan maar even wat eten in een speeltuintje vinden ze vast ook niet erg!!

Deel Deze Pagina