Zow hier weer een klus van de to do lijst geklaard, nu wel last van mn rug bekken, maar goed het is weer klaar Hier ook wel onzeker als ik mn meissie een poosje niet voel, maar dan ga ik ff zitten en dan begint ze gelijk te stuiteren @ twixie, wat een lul die buschauffeur..... Nu wel bijgekomen? Waren de m&m's lekker?
Was echt ff kwaad gister. Maar de m&m's maakten een hoop goed! Vandaag m'n laatste werkdag. Toch een lange tijd naar uitgekeken, maar nu? Nu begint het wel aan me te knagen. IK HAAT AFSCHEID NEMEN!
Lijkt me inderdaad een dubbel gevoel Twixie! Veel plezier maar toch ook sterkte. Hier is man plotseling vrij. Wat normaal heel prettig is maar heb hem al gesmeekt niet voor mijn voeten te lopen! Wat doet meneer: gaat douchen, doet de was, is gewoon voor mijn voeten aan het lopen! Toe zeg, ga weg ofzo! *aaarrgh hormonen* Maar vanmiddag wel even samen baby spieken, dat is dan wel weer leuk!
Babylove; nee ik kan je banner ook niet zien! Huiboobee; haha die hormonen. Heerlijk toch dat hij de was doet (*jaloers*) Twixie; succes met je laatste dagje, ik herken het hoor, heb vorige week m'n laatste dagje gehad en ook moeite met afscheid nemen van de cliënten (ook somatiek) ik kom dan wel weer terug over 4 maanden maar je weet niet wie je dan nog kan verzorgen, al die oudjes. Dreamer; fijn dat je de beeb weer gevoeld heb. Ik word ook altijd onzeker hoor, laatste paar dagen is't ook wat rustiger als anders. Zo ik ben aan het wassen geslagen! Er hangen al 2 schattige babywasjes aan de lijn buiten, wat een mooi gezicht! Babykamer is nu ook zo goed als klaar. Gisteren de intake gehad van kraamzorg helaas is de wieg niet goedgekeurd dus nu daar maar mee aan de slag. Fijne dag allemaal!
@oktober91 Hoezo is de wieg niet goedgekeurd? Kan dat ook nog?? Hier van de week groeiecho gehad. Prima op schema, alleen ligt de baby in stuit Nu denk ik wel dat ie nog draait hoor, is zo beweeglijk!! Maar ik vind het niet echt een lekker idee.
@twixie succes vandaag. @huiboobee veel plezier met spieken strakjes en succes met je man thuis @oktober91. Wist niet dat een wieg niet goed kon zijn. Vreemd eigenlijk je verwacht toch als je zoiets koopt dat het goed is. @babylove vandaag had je een gesprek met de vk over de bevalling toch? Ik ga vandaag me man maar eens mentaal ondersteunen die heb ik gevraagd om een gat te graven van 3 meter breed en 1 meter diep zodat de trampoline erin kan. Dus die kan wel wat steun gebruiken van mij in een ligstoel in de zon Fijne dag allemaal
Ja klopt vandaag gesprek met vk maar ze komt vanavond pas zodat vl ook thuis is. Las ook iets over mannen die de was doen??? Hier van de week een beetje ruzie gehad omdat ik vind dat vl niks uit zichzelf doet en hij zegt op zijn beurt weer tegen mij dat ik moet zeggen wat hij moet doen (ik ben niet goed in hulp vragen)
Liesbeth79 en Miesje87; ja sorry heb het er ook wel een beetje krom opgeschreven. Maar de wieg zelf is wel goedgekeurd alleen de bekleding niet. We hebben de wieg van m'n schoonouders, een rieten wieg dus er zit aan de zijkant ook bekleding zeg maar, zo rond het riet. In die bekleding zit fiberfield(weet niet precies hoe je het schrijf) en dat ademt niet dus werd niet goedgekeurd. Snap het nu heel goed hoor maar had er niet over nagedacht omdat het bij m'n schoonouders altijd wel goed was maar hun jongste is 11 dus in die tijd zijn de regels veranderd. Nu een nieuw stofje gekocht en dus opnieuw bekleden!
Tralalalaaa. Al vanaf 13:30 in het ziekenhuis. Baby weegt nu 2392gr! Alleen is het nu wachten op de uitslagen van bloed en urine! Eerlijk gezegd trek ik het even niet meer, wachtkamer is zo warm en ik ben zo moe en heb honger (klaaaaaag) @wieg: balen dat die niet is goedgekeurd. Ik vind het echt een piepklus om te maken. @babylove: ik zie de banner wel! Oh en vewoon die hulp gaan vragen!
Zo, dat was heavy. Had het er ff moeilijk mee. Ik kan vanaf nu genieten van m'n zwangerschapsverlof! Heerlijk... Moeten jullie nog lang?
Zit je er nu nog steeds??? Jeetje! Klaag maar een eind weg, je hebt alle recht. Het is ook warm, laat staan in zo'n wachtkamer
Hey meiden! Net gesprek met vk gehad en dat ging goed. Heb mijn ''angst'' kunnen delen en ik moet nog een geboorte plan schrijven. Jeetje Huiboobee kan me voorstellen dat vandaag niet de perfecte dag was om in een wachtkamer te hangen. Twixie snap dat je het er moeilijk mee had bah geen fijne dag zo! Probeer maar extra van je verlof te genieten! Oktober, das rot dat je nu nog je wieg opnieuw moet gaan bekleden, aan de andere kant je wil natuurlijk wel dat je kindje er veilig in ligt.
Fijn dat het goed is verlopen Babylove. Die geboorteplan heb je zo in elkaar! Om 17:50 mochten we weg. Het was zo druk dat ze me niet even 1 minuut tussendoor konden vertellen dat er niets aan de hand was... Geen eiwitten, bloed was goed en na een half uurtje Dynamap was mijn bloeddruk in orde (140/90). Tja vocht vasthouden, gespannen bovenbuik, hoofdijn etc. hoort er gewoon allemaal bij! Ik ga maar eens mijn strijkgereedschap tevoorschijn toveren! Gisteravond zo kapot moe dat ik gelijk in slaap ben gevallen bij thuiskomst, dus ben nu klaarwakker
Twixie, heerlijk dat je verlof is ingegaan! Kan me voorstellen dat het niet leuk was om afscheid te nemen. Nu lekker gaan genieten!! Huiboobee, zonde van je dag pff maar gelukkig alles goed. Dat is het belangrijkste. Fijne Koningsdag allemaal..
Hoi meiden ik heb geen puf om op iedereen te reageren, maar doe mn best.. Lees alles wel mee hoor @twixie genieten nu meid @huiboobee fijn dat alles goed was @oktober balen van de wiegbekleding @de rest sorry als ik iets vergeten ben... @hier veel last van mn knieën en gewrichten. Alles doet pijn en ben steeds zoooo moe niet normaal meer! De avonden beginnen weer een hel te worden, want moet steeds plassen of ik word wakker door een beenkramp *auuuuw*... heb nu een megakoppijn en last van branderige ogen blehhh. Zo klaagmodus uit! Wat gaan jullie doen vandaag? Ik heb denk ik geen in alle drukte om naar buiten te gaan... misschien heel kort met ml naar de stad want vind t ook lullig voor hem om hem thuis te laten blijven voor mij hopen dat ik me met de frisse lucht van buiten beter zal voelen... wil ook eigenlijk beetje wandelen na paar dagen thuis zitten. Nu maar hopen dat t ook gaat lukken fijne dag meiden xxx
Doe je overdag al dutjes? Botten en gewrichten kan komen door calcium tekort! Misschien moet je wat etra calcium en vitamine D binnen zien te krijgen. Ik ben vandaag weer aan de naai! Alleen lukt het weer niet en ik weet niet waar het 'm in zit en dat frustreert me want... ik ben eigenlijk "coupeuse". Hoezo vak verleerd?! Verder aan de was en strijk! Man is aan bet genieten van mijn nesteldrang, haha.
Hoihoi! Huiboobee, gelukkig was alles in orde! Ziekenhuizen houden er soms maar rare dingen op na Hier net even snel eten geregeld voor vandaag en morgen.. Mèn, wat een drama is dat momenteel in je eentje met kind.. Had natuurlijk weer veel te veel... Buik protesteert nu lekker.. Vanmiddag nog ff met vriend en kind over t dorp heen denk k.. Al voel ik daar momenteel niet veel voor