Moet ik naast mn gewone multivitamine ook nog extra vitamine D nemen? Heb al calcium tabletten gehaald bij de kv.. denk dat ik maandag ff de vk op ga bellen om t voor de zekerheid na te vragen wil ook niet te veel binnenkrijgen... hrb nu davitamon mama plus visolie & extra calcium tabletten
Oh meiden, wat ben ik moe! Van 10:30 uur gelopen en net een halfuurtje binnen. Mijn arme voetjes kunnen niet meer... Wat een drukte op de vrijmarkt. Ben blij dat ik thuis ben
Oh ik zie net dat ik calciumtabletten met vitamine D3 heb.. zit er dus al in super handig en goedkoop! 45 tabletten voor maar 1 euro!!
Ohhh mysterious, lastig steeds last van die krampen en zo! Hopelijk helpt de calcium! Hier weinig last van maar ik drink echt melk bij de vleet :O
Ik ook, ben verslaafd aan melk :O Vandaag komt schoonpa en vrouw! Heb er wel zin in, ze komt altijd met de leukste ideeƫn en cadeautjes voor de baby, haha. Nu maar hopen dat schoonmoeder niet, voor de zoveeeeeelste keer, onaangekondigd aan de deur staat. Bah! Nu even snel de was wegstrijken en het huis opruimen Fijne, druilerige, zondag iedereen!
@HuiBooBee, Altijd al geweest of sinds de zwangerschap? Ik luste voor mijn zwangerschap echt geen melk en sinds de zwangerschap vind ik het heeeerlijk! Leuk dat ze zo creatief is de vrouw van je schoonvader. Altijd fijn iemand anders met nieuwe ideeƫn. En dat onaangekondigd aan de deur staan, ken ik (helaas). Niet mijn schoonmoeder, maar mijn eigen moeder. Heb ook gewoon gezegd dat ik het niet prettig vond, omdat ik ook zoo moe was toen. Ze zei, jaaa maar ik kom dit alleen ff afgeven (blijft gerust 1,5 uur zitten) Hoe reageer jij hierop?? Hier zometeen een verjaardag van me nichtje die 6 is geworden. Dit word een druk dagje.... Succes met strijken! Kun je mijn wasje ook wegstrijken?? Ik heb daar zo'n pokkehekel aan
Hehe succes met strijken dan maar Twixie Ik hou sowieso van melk(producten) Vifit is ook een echte aanrader momenteel haha! Gezellig Huiboobee! Staat je schoonmoeder vaak onaangekondigd voor de deur dan?
Ik ga niet strijken hoor Dreamer. Totaal geen zin in! Ik ga alles opvouwen en in de kast stoppen (stiekem) Als vriendje iets nodig heeft, mag die dat lekker zelf strijken! Waar ik nu echt gek op ben, is Brinta Wake Up Call en Muesli/cruesli met yoghurt! HEER-LIJK!
Wat een rukwerk zeg! Maar het is klaar! Manlief heeft gelijk het bedje weer opgemaakt, wat smelt ik weg als hij met die dingetjes bezig is! Vind het zo mooi! Melk lust ik sowieso erg graag, maar is mijn vetmaker nummer 1 . Hoe ik reageer op haar bezoek? Beleefd blijven! En maar accepteren... Het is toch wel mijn schoonmoeder. Ik durf niet tegen haar in te gaan! Man daarentegen wordt wat opstandelijker. Ze kwam laatst even langs, 3 minuten zei ze, waarop man de wekker heeft gezet! Na 3 minuten heeft 'ie haar eruit gezet Van nature is het een heel lief persoon, echt waar! Maar onze normen en waarden liggen gewoon zover uit elkaar.. Wow! En dan 1.5 uur blijven hangen? Hebben die (schoon)moeders niet door hoe vervelend ze kunnen zijn? Gefeliciteerd met je nichtje!
Whahaha wekker en daarna moeders de deur uitzetten hahaha! Strakke actie! Wij hebben geen contact met schoonmoeder (is er 8 jaar geleden vandoor gegaan met een kerel van 20jaar jonger. Firma list en bedrog zegmaar... Ze woont vlakbij maar neemt niet de moeite om langs te komen en met een verjaardag was het enkel een sms. Dus heeft mijn man het contact verbroken (zo ook zijn broers en zus met hetzelfde verhaal dus het ligt echt aan sm) Mijn moeder komt eigenlijk nooit tenzij ik haar uitnodig. Maar ik ga meestal daar heen. Alleen als straks de baby er is zal ze wel weer komen.
Hey meiden, lekker druk bezig lees ik! Ik heb wel weer wat voorbereidende inkopen gedaan voor de logeertas van m'n zoontje, de traktatie voor school en mijn eigen 'vluchttas', lekker wasmiddel voor de kleertjes, het komt nu wel echt dichtbij Schoonmoeders:x ik heb afgelopen vrijdag nogal een aanvaring gehad.. Ik kan mijn schoonfamilie net verdragen zonder al die hormonen, maar met.. het is beter dat ik daar de komende tijd even niet meer kom, wraaah haha Sow na een dag shoppen lekker even met m'n benen omhoog, nog een fijne avond meiden, succes met alle voorbereidingen!!
Haha. Ik heb ook een schoonmoeder die ik normaal net kan hebben maar nu vind ik haar erg irritant en kan ik niet wachten tot ze weer gaat. Morgenmiddag komt ze om 16.00 om mee te gaan naar zwemles en ze moet uiterlijk 18.30 weer weg. De kindjes vinden het wel heel erg leuk als ze er is. Nog even de kindjes onder de fiche en dan de hele avond met mijn benen omhoog op de bank. Heb ik wel verdiend vind ik zelf!
Hahaha wat een verhalen over de schoonmoeders.. Ik heb gelukkig een hele lieve, die nooit zomaar langskomt. Zie ze 1x per week, dat is wel meer dan genoeg. Ik ben sowieso niet het type dat bij familie de deur plat loopt. Ik heb heel de dag op de bank geluierd, lekker Feyenoord gekeken, net een pizza gegeten en nu weer heerlijk op de bank.
Zo, thuis van verjaardag en nog niks gegeten! Wel kaasjes en toastjes, maar mijn maag schreeuwt nu wel om voedsel. Pizza wordt het. Jammie! Het was een intensief, maar gezellig weekendje. Morgen maar genieten van me eerste officiƫle verlof dag. We hebben allemaal zo onze momentjes met onze (schoon)moeders, maar we boffen wel met ze. Ze bedoelen het goed, tenminste in mijn geval alleen spelen die hormoontjes nog wel eens op. Hi hi
Alles even doorgelezen en veel schoonmoeder frustratie zo te lezen! Hier gelukkig ook een schat van een schoonmoeder. Mijn eigen moeder heb ik meer frustratie over om eerlijk te zijn... Sowieso mijn kant van de familie haalt vaker het bloed onder m'n nagels vandaan Vandaag is officieel week 1 van 3 begonnen. Aftellen!!! Ik heb mijn verlof een week eerder in laten gaan en ben er eigenlijk nu al wel aan toe