Zo raar geslapen vannacht.... Liggen woelen. Veel omgedraaid en dat gaat niet meer zo makkelijk. Ook heel de nacht last van een harde buik. Geen pijn in ieder geval.. Nu ben ik dus wakker.... Wat ga ik is doen? Hahah
Hier ook heel raar geslapen! Vooral last van krampen... droomde ook steeds over de bevalling. Meer in de trant van voorbereiding, maar dan op hele rare en gekkke manieren! Ben nog erg moe, maar wil niet weer dromen & en mn meisie is ook klaarwakker.. dan maar iets gaan eten. Denk dat ze honger heeft, want heb zelf een reuze honger
Bevallingslijst MrsDee - 2 juni - verrassing Babylove26 - 2 juni - verrassing Elise75 - 3 juni - meisje HuiBooBee - 4 juni - verrassing Rowtje86 - 5 juni - jongetje Twixie - 6 juni - jongetje Joy13- 6 juni - jongetje Annamar - 8 Juni - meisje Oktober91 - 8 juni - verrassing Tutu - 9 Juni - meisje Kim01 - 9 juni jongetje Fleetwood - 11 juni - meisje Miekjepiekje- 12 juni- jongetje LoveP - 18 Juni - meisje Danielle - 22 juni - verrassing Linana - 23 juni - jongetje Dreamer - 25 juni - jongetje Miesje87 - 25 juni - jongetje MysteriousG - 26 Juni - meisje Taatje84 - 27- Juni - jongetje Libra - 28 Juni - jongetje
Het was denk ik de nacht van het slechte slapen..... hier ook geen lekkere nacht. Kleine dame was het niet eens met hoe ik lag, werkte alles tegen..... zo vervelend.... en dan was ze aan het draaien waardoor ik er ook vaak uit moest om te plassen (en ik hoef er bijna nooit uit om te plassen)......
Erg he Elise? Hier was de kleine het er ook niet mee eens hoe ik lag. En op een gegeven moment hoorde ik buiten de vogeltjes fluiten en toen wist ik al hoelaat het was. Van dat plassen heb ik helaas wel last van... en dan voel ik hoe zwaar me benen aanvoelen. Oei... Ik zie dat je vandaag 35 weken bent! Gaat snel he.. Zijn jullie de dagen ook al aan het aftellen?? Ik ga proberen me vandaag aan me planning te houden. Moet nog een paar dingetjes halen bij de winkels, alleen zit er echt geen energie in bij me! Nu al niet
Ja twixie.... alweer 35 weken vandaag.... het gaat snel. Ik ben zeker aan het aftellen. ( Ik doe de zwangerschap alleen, dus vandaar de berichtje in de ik-vorm) Aangezien ik een ks krijg ivm de placenta voor de uitgang, weet ik dat het zelfs nog korter is.....
Morning! Hier juist een uberrustige beeb sinds gisteravond.. Kijk het nog even aan en anders toch maar even bellen.. Voel m echt minimaal..
Beetje tegen de zijkanten van je buik duwen, Dreamer. Dat wil wel eens helpen! Ik heb 's nachts als ik eruit moet zo'n druk op mijn liezen, bekken en schaambot. Ik loop dan echt als een debiel naar het toilet In de ochtend is het meestal weer minder, gelukkig. Ik vind de tijd echt vliegen nu, die laatste weken. In het begin kon het me niet snel genoeg gaan en nu denk ik steeds meer van: "oh-oh, het is al bijna zover!" Begin me ook steeds meer af te vragen hoe het mogelijk is om zo'n hoopje mens eruit te krijgen Hihi
Ja werkt hier normaal idd ook tutu.. Nu lijkt alles weinig uit te halen en dát vind ik dus wel eng.. Voel soms heel lichtelijk iets maar tis echt niet wat ik gewend ben...
Ja dat zou ik ook een beetje eng vinden. Misschien is hij/zij ingedaald, dan schijn je ook minder beweging te voelen. Anders voor de zekerheid straks gewoon even bellen, hoor!
als je minder leven voelt altijd bellen zegt het ziekenhuis. rond deze termijn hebben ze vaak nog ruimte zat om te bewegen.
Hier ook weer minder beweging Maar nu net wel wat plopjes gevoeld. Groeispurtje? Als je het niet vertrouwt, gewoon even bellen!
Wil iemand mij ook op het lijstje zetten? 16 juni zoontje (tweede kindje) Hier best een goede nacht gelukkig! Ik ben wel echt aan het aftellen! Hoop dat die kleine zich lekker bijtijds meld! Moet nog 4 dagen werken. Gister ook gewerkt, normaal werken we met 1 dagdienst + stagiaire, 2 avond diensten en een gastvrouw. Gister was 1 collega + stagiaire vrij en de gastvrouw en een collega ziek. Toen was ik dus helemaal alleen aan het werk! Pfffff lekker haasten! Vandaag lekker vrij. Man is jarig dus even iets bedenken om cadeau te geven!
Ik hoop dat je snel verandering zult merken of dat je in iedergeval gerustgesteld word, Dreamer. Soms denk ik weleens van, nou doe maar rustig daar benenden, maar liever een drukke baby dan een té rustige baby ... Zo meiden, ik had al eerder gezegd dat ik vannacht heel de nacht een harde buik had en ineens voel ik me niet goed worden. Heb al ontbeten, maar voel me zo slapjes ineens... Geen idee wat het is, ook heb ik overgegeven en voelt me buik niet zo fijn aan. Blegh..
Dat is wat minder, Mnon, dat je alleen aan het werk bent! Gefeliciteerd met je man! Enig idee wat je gaat kopen??
Net van narigheid een glas ijsthee op en even gaan liggen.. Toen kreeg mr spontaan de hik en daarna kwamen de golfbeweginkjes terug.. Miss idd al wat ingedaald aangezien ik ook meer onderin voel.. Mag je de hik trouwens "mee tellen" als in baby voelen?
@dreamer voelen is voelen Misschien is de beeb idd ingedaald en/of is de baby aan t groeien en beweegt daarom gewoon minder dan normaal.. Maar vanaf nu wordt de beeb zowiezo groter en heeft ie minder ruimte om veel te bewegen Als je je echt zorgen maakt, gewoon de vk bellen meid Daar zijn ze immer voor!