Laatste 10 weken afteltopic juni!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door babylove26, 22 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Nee, gewoon vrouwenboxers met een kleurrijk motiefje :)
    Moet toch iets van vrolijkheid hebben :p

Leuk! Babyshower!

2. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    twixieeee, ik heb dat pakje gister ook gekocht.. Of nja het shirtje en broekje.. De slofjes en mutsjes waren hier al weg..

3. Twixie

Twixie Bekend lid

7 okt 2013
    848
    2
    18
    NULL
    Rotterdam
    Super leuk he dat setje! Ik heb de slofjes ook niet genomen... Jammer van dat mutsje
    Ik begin alweer te twijfelen of dit wel het pakje is. Maar ik neem het gewoon mee!

4. Linana

Linana Niet meer actief

@ twixie: wat een schattig pakje!

@ koffier: nog niet over nagedacht om dat al klaar te zetten om eerlijk te zijn. Ik neem alleen toiletspul, make-up, mijn eigen jumbo Kotex (ik haat kraamverbanden...), schone kleren, shirt en ondergoed voor vriend, de ipad voor vriend moet ook mee want de vorige keer had hij aan mij niet zoveel en die arme vent zat zich door te vervelen haha en natuurlijk mutsje, sokjes en pakjes voor baby.

Meer niet. Een shirt om in te bevallen etc laat ik deze keer achterwege. Had de vorige keer zo'n jumbo shirt bij de wibra gehaald, maar niet aangehad. Ben gewoon in mijn kleding bevallen waarin ik binnenkwam ;)
    Oh ja en een leuke pyjama voor als ik wel moet blijven :)

5. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Ik heb dus dat shirtje in het wit.. Ga hem morgen maar meenemen, even checken of ik de grijze ook nog kan vinden.. Kan die mee als reserve pakje (A)

6. Twixie

Twixie Bekend lid

7 okt 2013
    848
    2
    18
    NULL
    Rotterdam
    Welke maat pakjes neem je nee Dreamer? Ik heb nu een 50 en een 56 liggen.

7. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Ik heb vooral 50 liggen.. Een setje van noppies wat mee gaat als eerste pakje maar noppies valt best ruim :) Ik neem sowieso wat meer setjes mee, ervaring bij dochter was dat ze binnen 18 uur drie setjes heeft aangehad door t misselijk zijn...

8. Taatje84

Taatje84 Fanatiek lid

27 okt 2012
    1.067
    0
    36
    Leuk pakje Twixie, schattig!!

Jullie kletsen wat af trouwens. Ik heb nog helemaal geen moment aan die vluchttas gedacht, komt misschien wel als ik eenmaal met verlof ben. Ik vraag me wel vaak af, hoe zo`n hoofd, daar beneden uit kan komen.. Nog maar even niet aan denken haha.

9. Twixie

Twixie Bekend lid

7 okt 2013
    848
    2
    18
    NULL
    Rotterdam
    Taatje, daar moet ik ook nog niet aan denken. We hebben gelukkig nog ff!

Ff klagen hoor, voel me sinds vanmiddag niet zo lekker. Denk dat ik misschien ziek begin te worden. Op de bank zitten, is niet meer fijn want krijg al gauw last van me rug wat door loopt naar voren net onder me borst. (bij me bh bandje) aan de bh ligt het niet..
    Nu probeer ik 'lekker' te liggen, maar dit lukt dus voor geen meter! Rechter zij? Nou nee... Op me rug? Benauwd, bedrukt, dus nee.. Linker zij is het enige wat nog een beetje comfortabel ligt, maar ik kan er ook niet te lang op blijven liggen, dus ga ik liggen draaien.
    Pfff... Wat een feest! Maar niet heus! Ik heb een baal moment
    Zo klaagmodus weer uit.

10. Rowtje86

Rowtje86 Actief lid

14 nov 2013
    346
    0
    0
    Bedankt MysteriousG, jij ook alvast gefeliciteerd!! Ik hoop dat jullie toch nog iets leuks kunnen doen! Wat lijkt me dat heerlijk een schoonmoeder op die afstand ;)

Wat een hoop jongentjes ineens in de lijst, spannend hoor ik ben zo benieuwd wie als eerste aan de beurt is :)

Wat een slimme, om de maxi cosi bij de vluchttas te zetten, ik wist wel dat hij mee moest , maar het lijkt me echt zoiets wat je alla moment vergeet ;)

Ik heb besloten de planning tijdens de meivakantie even te laten voor wat het is en hierna weer aan de slag te gaan.. Ik heb de laatste tijd zo het gevoel dat deze ook op zich laat wachten.. gelukkig kreeg ik gister bij de verloskundige te horen dat ze in Rotterdam tegenwoordig in week 41 inleiden, wat een opluchting :)

Vervelend hoor als de baby een dag ineens een stuk rustiger is, ik hoop dat er ondertussen wat afgetrapt is :)

Gefeliciteerd met je man Mnon!

Wat een leuk pakje Twixie, je kan toch gewoon niet wachten tot ze erin liggen :D:D
    En klaag maar lekker raak, dit is de ideale plek, iedereen begrijpt het :p

11. babylove26

babylove26 Fanatiek lid

Zo stelletje kletskousen :p

Zag weer een prachtig pakje voorbij komen!

Vluchttas staat hier al klaar op advies van de vk die zaterdag is geweest. Daar zitten ook van die enorme oma onderbroeken in :)

Ik vroeg me bij ons eerste kind ook af hoe krijg is dat er uit:( Maar je zal versteld staan wat je lichaam in staat is. Ik verklaarde iedereen voor gek die zei ach meid dat ben je zo weer vergeten, dan dacht ik weten jullie wel waar het uit moet:$ Maar ook ik ben nu 1 van die mensen die zegt... Je bent het zo vergeten de pijn dan he.

Ook hier wil lichaam niet meer meewerken. Gisteren avond heb ik zelfs even getwijfeld om de vk te bellen. Had echt de hele avond een harde buik en enorme pijn in mijn rug en het stopte niet. Tot overmaat van ramp is dochter er vannacht 5 keer uit geweest:$

Eerste pakje is maat 56 en heb niet eens maatje 50. Ze verwachten een groot kind hier en adviseerde om zeker niet te klein te kopen. Dus hier in de tas maat 56 en 62 al geloof ik niet dat ik ga bevallen van een reus:D Moet deze week nog wel een keer nuchter suiker laten prikken.

Zag ook een babyshower voorbij komen leuk hoor! Heb het bij dochter ook gehad en enorm van genoten!

Verder laat mijn hoofd me in de steek dames dus sorry!!!

12. babylove26

babylove26 Fanatiek lid

Bleeeeh 2e nacht dat ik wakker beneden zit:( Dit keer slaapt dochter lekker door maar stroomt mijn maaginhoud terug bah wat vies!!

13. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Ik heb ook de hele macht wakker gelegen van maagzuur. Als het aan mij lag had ik het hele flesje Gaviscon naar binnen gewerkt!
    Ook had ik vannacht hele vreemde pijntjes down-under. Nu lijkt het alsof mijn buik ook lager hangt.
    Ik hoop het niet want de baby zit nog steeds rechtop..

14. Twixie

Twixie Bekend lid

7 okt 2013
    848
    2
    18
    NULL
    Rotterdam
    Ook hier een slechte nacht. Kon me draai niet vinden en als ik slik zo'n pijn! Voor m'n gevoel honderd keer eruit gegaan om te plassen.

Vervelend die pijntjes HBB, zijn ze al weggetrokken??

En overgeven, bah! Gister avond leek ik net weer 11 weken zwanger te zijn. Hele avond boven de pot gehangen

15. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Heb nu een "zwaar" gevoel in mijn onderbuik. Combi van memstruatiekramp en spierpijn.

Zit er een griepje aan te komen o.i.d. Twixie?
    Even wat extra rust en kippesoep inplannen!

16. Twixie

Twixie Bekend lid

7 okt 2013
    848
    2
    18
    NULL
    Rotterdam
    Wat denk je dat het is??

Ja, ik denk een griepje... Voel me belabberd. Ik haat ziek zijn!
    Voor vandaag inderdaad maar een rust dagje.
    Heb jij nog plannen?

17. Marliesba

Marliesba Lid

29 mei 2013
    64
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ha Mama´s!!!

Hier ook even druk geweest met allerlei moetjes! Ik heb wel lol gehad om alle schoonmoederverhalen! Die van mij kan ik ook wel achter het behang plakken maar ze bedoeld het meestal goed alleen qua communicatie liggen we niet echt op een lijn. Ik ben nogal recht door zee en zij is praat altijd eerst met haar eigen dochters..... Daar hoor ik dan weer van alles van! Heel vervelend! Gelukkig is vriendlief altijd erg trots op me!

Ik moet mn tasje ook maar eens gaan klaarzetten maar heb geen idee wat er in moet!

Hier laatste paar dagen werken!

Elize mag ik ook op de lijst?

Jongen 18 juni uitgerekend.

Tot de volgende keer maar weer ;)

18. Rowtje86

Rowtje86 Actief lid

14 nov 2013
    346
    0
    0
    Wat vervelend meiden al die slechte nachten!! Klinkt een beetje als indalen HuiBooBee..

Beterschap twixie! Lekker rustig aan doen vandaag..

Stoer Marliesba dat je gelijk zegt waar het op staat, ik zou dat wel meer willen doen, dan ben je sneller van al het gezeur af.. nu is het ook wel zo dat mijn schoonmoeder en ik dezelfde taal niet spreken, wat het nog frustrerender maakt, maar anders ben ik ook niet zo'n held en wil ik niemand kwetsen ;)
    Succes met de laatste loodjes op je werk!

Sow lekker genieten van mijn laatste dagje rust, maar vanavond weer lekker knuffelen met m'n kleine man, eens kijken hoe we de rest van de vakantie kunnen invullen :)

19. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Ik heb geen idee wat het is. Morgen weer een echo dus dan zien we het dan wel.
    Overigens is baby ook ontzettend rustig!

Beyerschap Twixie.

Mijn plannen? Verder met de wieg :x. Al heb ik nu een aardig idee over hoe en wat er gebeurd moet worden!

Genietze Rowtje!

@Marliesba: volgens mij staat er op de vorige pagina, of die daarvoor een paar lijstjes.
    Even kort; kleding en groot ondergoed voor jezelf, pyama, evt. kleding voor partner.
    Id-kaart, zwangerschapskaart, geboorteplan etc.
    Eerste pakje voor baby. Neem 2 setjes mee 50 + 56. Mutsje en sokjes.
    (En als je thuis bevalt: zorg ervoor dat je kraampakket in de buurt is)

20. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Bevallingslijst

MrsDee - 2 juni - verrassing
    Babylove26 - 2 juni - verrassing
    Elise75 - 3 juni - meisje
    HuiBooBee - 4 juni - verrassing
    Rowtje86 - 5 juni - jongetje