Ik ken het, totdat ik ging rusten, nu kan ik er niet meer mee stoppen Ik kan de laatste paar dagen ook niet in slaap komen, grr zó irritant!!
Pff, ik leef met je mee meid! Diezelfde ellende zorgt er al 3 maanden voor dat mijn vriend en ik apart slapen Pak een paracetamol en probeer even op je rug te liggen tussendoor, misschien helpt het. Ik ga ook weer een poging wagen... Welterusten allemaal!
Echt vervelend he, Tutu. Was er vannacht ff zo klaar mee. Me vannacht toch weer van de bank gesleept om naar bed te gaan. Weer lopen woelen en voelde dat me benen rusteloos waren. Maakt me vriend me wakker vanochtend om gedag te zeggen voordat hij wegging om te werken,wword ik toch wakker net kramp in me kuit. Heb het uitgeschreeuwd! Arme buren... Hahahah. Het enige wat je vriend kon zeggen is, zet je voet neer op de grond! Ja tuurlijk! Als ik 1,2,3 op een gemakkelijke manier uit me bed zou komen! Dit ging dus niet. Wat een nacht...
Arme Twixie! Al kussens onder het voetgedeelte? Ik las ergens ook dat extra magnesium kan helpen tegen de kuitkrampen.
Hey meiden, Even een ego bericht hier. Ik typ dit vanuit het ziekenhuis want ik ben vandaag opgenomen met zwangerschapsvergiftiging. Denk dat ik de eerste ga zijn die bevalt op het lijstje want ik word namelijk zoals het er nu uit ziet ingeleid met 37 weken. Ze gaan nu 24 uur urine opvangen en darn ga ik heel hard duimen dat er niks te vinden is morgen. Jullie horen van me!
Wat naar zeg, Babylove! Ik duim ook voor je, heel hard! Hier een hele leuke dag gehad. Ik kon m'n rijbewijs eindelijk ophalen bij de gemeente. Hierna nog wat geshopt voor de kleine man. En 's middags samen met een vriendin en haar kinderen naar de Action geweest. Leuke prulletjes gekocht! Wel een beetje moe nu, maar lekker een bank avondje met m'n vriend. 21:30 uur leuk programma op RTL4! Weet even niet meer hoe het programma heet. Ik hoefde gelukkig niet te koken vanavond. Vriendje vond Chinees prima, mooi! Hahaha
He gets babylove! Hopelijk vinden ze verder nog niks en mag uk even blijven zitten nog! Twixie, alles mag op vrijdag
Balen, Babylove! Hopelijk voel je je niet al te slecht... Veel sterkte en alvast veel succes! Hou ons op de hoogte
Jeetje Babylove, sterkte. Ik hoop dat alles goed is, en dat je kindje nog even lekker blijft zitten. Sterkte! Hier vannacht en overdag geen beste dag. Harde buiken, diarree, maagzuur. Nu lekker rustig op de bank, gaat al beter. Lees later wel alles terug, ff geen fut voor.
Sterkte babylove, we duimen hard met je mee! Hopelijk morgen goed nieuws! Jeeh twixie, nu is het voor het echie nogmaals gefeliciteerd! Ow minder taatje! Beterschap hopelijk morgen een betere dag!
Pff blij dat t weekend is.. Hopelijk nog even verder in de babykamer.. Tis vooral opruim werk.. Nog vier werkdagen.. whoehoe..
Ow jeetje babylove, zal voor je duimen!!!! Hier vandaag flink aan de diarree, erg rommelende darmen, maar voor het eerst sinds tijden met avondeten weer echt honger. Gevolg wel te veel gegeten dus nu weer buikpijn Maar goed, nu ff lang uit op de bank, lekker verder met mn omslagdoek Nog leuke plannen voor komend weekend?
Babylove, ik duim voor je! Veel slapeloze nachten dus hier? Ik hoef maar een kussen te ruiken en ik ben weg. Even onderuit op de bank hangen zorgt ook voor een speeddutje Ben ook niet echt moe, eerder gewoon lui, geen zin meer in werken en toe aan verlof Hebben jullie trouwens ook zo'n last van maagzuur? En dan voornamelijk in de avond? Overdag valt het mee, maar rond het avondeten begint het
Oohjah, ellendige maagzuur. Gaviscon helpt al niet meer! Plannen voor het weekend? Box opzetten, weer verder met de wieg en lekker hobbyen aan mijn eigen dingetjes (dreads maken). Maar waarschijnlijk wordt het "zwaan-kleef-aan" spelen bij man
Ik ben vandaag nog wel productief geweest De traktakties voor op werk op de laatste werkdag. Het is Antilliaans "snoep", gemaakt van melk en suiker, vergelijkbaar met wat hier bekend is als fudge. Deze heb ik aan de familie uitgedeeld, maar ik weet nu in ieder geval dat ik het niet verleerd ben
Hey meiden! Bedankt voor alle lieve berichtjes. Ik hoop nog steeds op goed nieuws morgen en dat het uiteindelijk toch niet nodig is. Even een tip voor de maagzuur dames bij de huisarts omeprazol vragen werkt echt top!! 1 per dag en je hebt nergens last meer van en ik gebruikte min 8 a 10 rennies op een nacht.
Bedankt voor de tip! Ik vreet nu van alles wat op m'n pad komt om geen maagzuur te hebben. 1 keer per dag iets van de huisarts ipv rennies of vreten klinkt dan toch beter