Laatste 10 weken afteltopic juni!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door babylove26, 22 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Twixie

Twixie Bekend lid

7 okt 2013
    848
    2
    18
    NULL
    Rotterdam
    Ook hier blijf ik duimen Babylove. Hoop dat het snel beter zal gaan en dat je hopelijk snel weer thuis bent. Helemaal niet eg zoals de meeste hier zeggen! Juist fijn dat je ons op de hoogte houdt!
    Dikke knuf en hou je goed!

2. Miesje87

Miesje87 Actief lid

10 jul 2013
    215
    0
    0
    Babylove: sterkte, hopelijk is de urine uitslag goed en mag je weer lekker naar huis.

Elise: hoe is het nu bij jou? Alweer thuis of moet je even blijven?

Hbb: je maag en darmen beetje tot rust gekomen vandaag?

3. babylove26

babylove26 Fanatiek lid

Ik ben thuis!!! :D:D:D Mijn eiwitten waren gezakt en bloeddruk dankzij medicijnen ook dus voor nu heeeel erg rustig aan doen en erg veel rusten. Ik reageer straks of morgen uitgebreid voor nu moe!!!

4. Linana

Linana Niet meer actief

@babylove: wat fijn!! Had die arts toch ongelijk met zijn "mensen zoals jij horen hier" ;)
    Lekker uitrusten!!

De term nesteldrang, is die ook van toepassing op opeens van alles willen maken voor de baby? En dan bedoel ik pinterest afstruinen naar lieve mobielen voor bij boven de box, omslagdoeken om te haken of breien en meer van dit soort ongein?
    Het fanatieke schoonmaken en de wasjes draaien etc, heb ik niet echt last van. Maar opeens heb ik zin om te haken/breien/punniken en ander knutselwerk te maken. Het mooie ervan is dat ik haken/breien en punniken nog moet leren ;)

5. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Mwahaha Linana :p

Hier vanmiddag een andere telefoon geshopt :p Had een iphone sinds oktober ofzo, maar kan écht niet aan dat kreng wennen.. Nu weer fijn terug naar samsung :)

6. Miesje87

Miesje87 Actief lid

10 jul 2013
    215
    0
    0
    Babylove: oh super om te horen. Rust maar lekker uit en laat je maar flink vertroetelen thuis!

Linana: alleen maar leuk, en tijd verdrijf om al die weken nog af te wachten. Ik had ook van die leuke voornemens met zelf maken maar hoe verder me zwangerschap vordert hoe minder mijn creativiteit wordt lijkt het wel. Hopelijk krijg je je plannen voor elkaar en als dat zo is willen we natuurlijk wel een foto:)

7. Linana

Linana Niet meer actief

Dreamer: ik zou juist niet meer zonder mijn iPhone kunnen! Hier het omgekeerde; ik kon niet wennen aan Samsung :p Gelukkig hebben we wat telefoons betreft zo'n enorm "beperkte" keus he haha

miesje: ik ga mijn best doen! Een omslagdoek/deken en een mobiel van vilt moet te doen zijn. Dus mocht ik erin slagen, dan laat ik zeker weten het resultaat zien :D

8. darkness

darkness Actief lid

5 apr 2014
    283
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Babylove: Wat fijn dat het beter gaat en je terug thuis bent. Rust goed en hopelijk blijft alles goed gaan

@Linana: ik heb dat ook!! Ik ben nu een dekentje aan het haken. Het is patchwork en ik had berekend dat als ik elke dag 1 lapje zou haken, het ongeveer af zou zijn op de uitgerekende datum. Nu is de nestdrang wel zo erg dat ik als een bezetene zit te haken en het dekentje al bijna klaar is. Haha!

9. Twixie

Twixie Bekend lid

7 okt 2013
    848
    2
    18
    NULL
    Rotterdam
    Goed om te horen Babylove! Lekker uitrusten dan maar :-D

Hahaha Linana, succes met het leren ervan! Ik vind het echt leuk om te zien die zelfgemaakte creaties, maar ik waag me er niet aan. Ben benieuwd als het je gelukt is! Zeker een fotootje waard

10. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Fijn om te horen babylove.

Herkenbaar Linana!
    Ik ben nu al weken aan het breien en naaien en knutselen :p
    Maar alles mislukt :( :p Ach, leuk tijdverdrijf.

Zucht, de katten zijn met geen mogelijkheid uit de box te houden :x
    Doe er 's avonds maar een deken in, of boxkleed eruit. Aluminiumfolie helpt niet.
    Maandag maar ballonnen zoeken!

11. Linana

Linana Niet meer actief

HBB: jammer dat alles mislukt! Hopelijk staat mij niet hetzelfde lot te wachten, want dan ben ik er heel snel klaar mee :p
    Katten en ballonnen zijn geen goede match?

12. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Hoop t ook niet voor je.

Katten zouden ballonnen niet leuk moeten vinden! Het is het proberen waard.

13. Disneyfan

Disneyfan Fanatiek lid

14 okt 2013
    1.036
    158
    63
    Dat heb ik nou ook rot ding ik moet nog een paar maandjes wachten.

14. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Ik moest eigenlijk nog 1,5 jaar.. Maar was het zó zat.. En met het oog op de naderende belasting teruggaaf vond ik wel dat ik een andere mocht uitkiezen :p

Babylove, fijn weer lekker thuis!

15. Linana

Linana Niet meer actief

Ik kreeg vanochtend toen ik wakker werd de schrik van mijn leven. Niet alleen omdat het al 10 uur was en ik nog geen "mama dora, mama drinken, mama broodje pindakaas" had gehoord, maar ook omdat meneer niet eens in zijn bed lag toen ik bij hem ging kijken!

Ik weet dat hij nergens heen kan, want de deur zit op slot en wat bleek? Hij lag te slapen op de bank (???) netjes onder de deken enzo. Op zijn buik, kont in de lucht...

Hij ligt trouwens nog steeds prinsheerlijk te slapen, maar ik schrok me even helemaal wild haha

16. Twixie

Twixie Bekend lid

7 okt 2013
    848
    2
    18
    NULL
    Rotterdam
    Goeiemorgen allemaal!
    Zo Linana, ik zou me ook wild zijn geschrokken! Hoe is die op de bank beland dan?? Wel netjes met een dekentje hihi

Hier vroeg wakker. En nog fftjes geslapen totdat het buurjongetje me wakker schreeuwde (hij was zn hengels kwijt) en schreeuwde om zn mama.
    Auto's gestofzuigd en huis gestofzuigd. Nu maar ff rustig.

17. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Huuh Linana, das wel vreemd ja! Zou me ook rotschrikken.. *blij dat mijn meisje nog niet zelf dr bed uit komt haha*

18. Linana

Linana Niet meer actief

Gewoon wandelend Twixie! We wonen gelijkvloers, dus van zijn slaapkamer naar de woonkamer is zo gedaan voor hem.
    Toen hij net wakker werd kreeg ik nog wel even de boodschap van hem dat hij op de bank had geslapen, ja... goh... ;)

Leuk zo'n buurjongen, maar je hengels kwijt zijn is natuurlijk ook een enorm drama haha
    Ik doe vandaag helemaal niks!
    Een lasagne in elkaar zetten en genieten van vers gebakken brood van mijn vent

19. Elise75

Elise75 Fanatiek lid

2 mrt 2013
    1.291
    239
    63
    Ik ben weer thuis!!!
    Dus nu nog rustiger aan doen..... wordt een lastige opgave, maar het was weer een flinke waarschuwing.
    Meisje naast mij kreeg een placentabloeding, echt.... dat heeft me met beide benen op de grond gezet en is heel hard binnen gekomen. Ik GA echt rustg aan doen en meer doseren..... zo een bloeding wil ik echt niet......

Veel plezier vandaag allen met de leuke dingen!!!

20. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Ik heb trouwens zo maf gedroomd..
    Was ineens bevallen, met een keizersnede geloof ik.. Wond deed geen pijn, liep vrolijk rond en vroeg waar iedereen zo'n punt van maakte met een keizersnede.. Kindje was te vroeg geboren, had nog geen kleertjes gewassen dus moest hij zijn eerste pakje maar ongewassen aan.. Ziekenhuis wilde kleertjes van hun geven maar die waren ook niet gewassen.. Werd echt flabbergasted wakker en vrees dat er dinsdag een wasje met wat kleertjes gedraaid gaat worden.. Riep in die droom ook, ik zei toch dat hij eerder kwam, ik had naar mijn gevoel moeten luisteren... Uhhh juist :p

Deel Deze Pagina