Laatste 10 weken afteltopic juni!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door babylove26, 22 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rowtje86

Rowtje86 Actief lid

14 nov 2013
    346
    0
    0
    Fijn babylove en Elise dat jullie weer thuis zijn, inderdaad lekker rustig aan doen en je goed laten verzorgen en nu maar duimen dat de baby's nog even willen blijven zitten :)

Dat is zeker schrikken Linana, maar haha wat geweldig dat ie dat zelf even bedacht heeft inclusief dekentje erbij :D

Hihi dreamer ik hoop niet dat het een voorspellende droom was :p ik kan me voorstellen dat je toch maar wilt beginnen met de wasjes , je weet maar nooit :D

Hierzo in het begin van mijn zwangerschap ook heel driftig aan het breien geslagen voor een dekentje, maar na 20 lapjes was ik het spuugzat, gelukkig is mijn moeder een stuk creatiever en geduldiger dus een mooi dekentje komt er alsnog..
    Gister een geslaagd feestje hier, ondanks dat de kleine man zich zeker nog 5 keer had versproken haha.. gelukkig leeft mijn man in zijn eigen wereldje en mede door het goede acteerwerk van zijn vrienden was het toch nog een verassing..
    Ik lig wel gebroken op de bank, kon gister niet meer lopen van de rugpijn, dus mijn les voor de komende maand: rust en géén feestjes meer!!

2. babylove26

babylove26 Fanatiek lid

Hey meiden!!

Niet alles heel goed bijgehouden. Elise doe je wel rustig aan! Klinkt erg eng.

Dreamer krijg je het op je heupen in je onder bewust zijn hahaha

Linana wat zal jij geschrokken zijn vanmorgen hoe oud is je zoontje?

Wat rot Huiboobee van de katten. Wij hebben er ook 1 gehad toen ik zwanger was van dochter, zij wilde ook niet uit het bedje, box, kinderwagen en maxi cosi blijven. Helaas hebben we voor haar een ander huisje gezocht (wel een heeeeel goed huisje hoor) Ze was er echt heel stiekem in en hadden echt alles al geprobeerd. De andere kat komt niet in de buurt van baby/kinderen.

Hier vandaag rustig aan zoals voorgeschreven :p Maar god wat is dat lastig met nestel drang.... Het is een gek idee dat ik elk moment weer terug zou kunnen moeten. Bij minste klachten moet ik me weer melden dus hou ik me voor nu maar aan de voorgeschreven rust.

3. Linana

Linana Niet meer actief

HBB heb je de ballonnen al uitgeprobeerd? Zou namelijk ideaal zijn voor bij mijn moeder thuis als zij de box weer opzet voor de kleine straks.

Dreamer: zeker een maffe droom! Misschien komt hij deels uit en beval je inderdaad eerder, de rest maar achterwege laten van je droom haha

Rowtje: daar ben ik dus bang voor, dat mijn ongeduld de overhand krijgt en er dus geen dekentje komt :p

Babylove: kan me voorstellen dat rust houden lastig is, helemaal met nesteldrang. Maar het zal toch nog wel even moeten!!

Zoontje is trouwens in februari 2 geworden. Hij heeft een normaal bed, dus hij kan er zo in en uit wanneer hij wil. Meestal als hij al wakker wordt 's nachts kruipt hij bij ons in bed, maar vannacht stond zijn hoofdje daar schijnbaar niet naar haha

4. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Lastig babylove, rust nemen maar toch die nesteldrang!
    Niet aan toe geven.
    Jammer dat het niet gelukt is met de kat :(
    Onze katten vinden baby's en kinderen okk echt niet leuk, maar lekkere zachte kussens en dekens wel! Ik denk dat als de kleine er eenmaal is ze ook niet meer in de box komen.

Nee, nog niet geprobeerd Linana. Morgen de ballonnen ophalen.
    Als het werkt, of niet, laat ik het wel weten.

5. Tutu

Tutu Fanatiek lid

30 jun 2013
    1.089
    0
    36
    Vrouw
    Noord Brabant
    Wat fijn dat je weer naar huis mocht, Babylove! Rustig aan doen lijkt me ook best moeilijk. Ik betrap mezelf er steeds op dat ik toch weer vanalles ga doen (in huis, dat wel) ;) Veel beterschap!

Hoop dat het gaat werken met de ballonnen, HuiBooBee :D Ik ga hetzelfde proberen. Ik denk dat wij de box half mei op gaan zetten, ben heel benieuwd hoe dat gaat met Hummer.

Vanmorgen ben ik van de trap afgedonderd ;) Ik gleed met mijn hak van de tree af (terwijl we er vloerbedekking op hebben liggen), want ik stond te ver op het einde van de tree geloof ik. Had mijn lenzen niet in en met -9 zie je dan ook echt geen bal :p Gelukkig heb ik een goed reactievermogen, want ik greep me aan alle kanten vast waardoor ik dus niet voorover viel. Heb de helft van de traptredes overgeslagen :) Arm afgeschaafd, hele muur onder het bloed :) En mijn enkel gekneusd ;) Maar ja, ik heb het weer overleefd, zullen we maar zeggen :p

6. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Aaah brrr Tutu!
    Doe niet zo eng! Wees blij dat je je hebt op kunnen vangen.
    Gevolgen van op je buik vallen zijn niet mis. Bloedmuir ondertussen schoon gekregen?

7. Twixie

Twixie Bekend lid

7 okt 2013
    848
    2
    18
    NULL
    Rotterdam
    Jeetje, Tutu! Wat een wilde ben jij hahah
    Voorzichtig doen aub. Je moet nog een tijdje mee haha

8. Tutu

Tutu Fanatiek lid

30 jun 2013
    1.089
    0
    36
    Vrouw
    Noord Brabant
    Haha ja, het was dat ik pijn had anders had ik onderaan de trap stiekem moeten lachen om mijn lompigheid :) Ook alleen maar omdat het met een sisser afliep, hoor!

De muur heb ik weer schoon gekregen, met vochtig toiletpapier :D

9. Tutu

Tutu Fanatiek lid

30 jun 2013
    1.089
    0
    36
    Vrouw
    Noord Brabant
    Zo, het bedje is opgemaakt :p Moet nog even de regeltjes lezen of het goed is zo, maar ik kan er nu al van genieten :) Wil trouwens nog een dekentje aanschaffen, ik heb er maar 1 nu... Misschien een witte, deze blauwe knalt van mijn scherm :)

20140504_160553.jpg

EDIT: Hij moet verder naar beneden opgemaakt worden, zie ik :p

10. Twixie

Twixie Bekend lid

7 okt 2013
    848
    2
    18
    NULL
    Rotterdam
    Even een ego berichtje... :(
    Ik vertelde jullie over me moeder die onaangekondigd langskomt.
    Bij de laatste keer reageerde ik niet echt 'aardig' en sindsdien hadden we geen contact meer (meeste via de app)
    Nu was ik het zat en besloot er iets van te zeggen. Nu was haar reactie dat ik geen tijd voor haar had. Totaal niet waar. Ze deed heel sarcastisch en dit raakt me zo dat ik er gewoon van moest huilen... Wat een klote dag

11. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Tutu! Je hebt het Lammy mobiel ♥?!
    Bedje moet inderdaad korter, maar als het goed is doet de kraamzorg het nogmaals.

Oh jeetje Twixie. Wat naar van haar.
    Maar ze moet toch zelf ook wel weten dat aan het einde van de zwangerschap je het liefst alleen wil zijn!
    Knuffel!

Bah! Ik word de hele dag al geteisterd door hoofdpijn. Het gaat niet weg!
    Ik lig te huilen in bed.

12. Tutu

Tutu Fanatiek lid

30 jun 2013
    1.089
    0
    36
    Vrouw
    Noord Brabant
    Jaaa, ik vond 'm zo schattig maar zo duur! Hij kost geloof ik 45 euro ofzo, dus ging ik op Marktplaats zoeken. Voor 15 euro heb ik 'm nu :D Hij is 3 maanden gebruikt en zat nog compleet in de doos, zo goed als nieuw!

Balen van je hoofdpijn, zeg! Lekker even in een donkere ruimte of onder de douche wil ook weleens helpen. Beterschap!

Rot voor je, Twixie. Dat gezanik kun je nu vast niet gebruiken! Ik heb ook zo'n moeder en het ergste is dat ze dan niet echt komt voor mij maar vooral om te klagen en verslag te doen over mijn verstandelijk beperkte zus ;) In ieder geval sterkte ermee, ga lekker afleiding zoeken. Misschien een leuke film kijken of zo ;)

13. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Prijzig is 'ie wel maar zooooo leuk!
    Ik wil 'm ook :p. Welk melodietje speelt 'ie af?

14. Twixie

Twixie Bekend lid

7 okt 2013
    848
    2
    18
    NULL
    Rotterdam
    Zo, het gaat alweer! Ik moet het gewoon maar van me afzetten. Het komt heus wel goed, daar twijfel ik niet aan, maar op het moment kan ik weinig hebben. Gelukkig heb ik een lieve vriend die me altijd weet op te beuren! :D

15. Tutu

Tutu Fanatiek lid

30 jun 2013
    1.089
    0
    36
    Vrouw
    Noord Brabant
    Ik moest even zoeken, want ik kon het liedje niet benoemen. Het is een wiegenlied, van Johannes Brahms (lullaby). Het welbekende slaapliedje dus eigenlijk :p

16. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Oooooooh fijn, nu zit ik te janken!
    Ik moet die mobiel hebben :p. Het is inderdaad het ultieme wiegenlied :p.
    Rare hormonen :)

17. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Goeiemorgen!
    HBB, je hoofdpijn al weg?
    Twixie, rotstreek van je moeder...

Hier echt een pestnacht gehad.. Zelf om 02.00 wezen plassen weer in slaap gevallen.. Dochter rond 03.15 wakkker, en toen kon ik niet meer slapen.. Bwugh.. Tegen 05.30 in slaap gevallen tot 06.55 ofzo.. Gaat n laaaange dag worden ;)

18. Twixie

Twixie Bekend lid

7 okt 2013
    848
    2
    18
    NULL
    Rotterdam
    Succes vandaag Dreamer! Word een lang dagje zo te lezen...

Hier vandaag een hapje eten met twee vriendinnen bij Happy Italy. Heel lekker! Maar heb er eerlijk gezegd geen zin in... Is dit heel erg? Het liefst ontwijk ik iedereen, maar ze zaten al wekenlang te 'zeuren'. Vooral 1 vriendin. Het gaat ze meer om me buik, maar goed. Smile!

Jullie nog leuke plannen? :D

19. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Nee, hoofdpijn wordt erger, ben er nu ook erg duizelig bij!
    Ik lig dus lekker in het donker mijn voedingskussen eronder te kwijlen, haha.
    Dit soort "aanvallen" had ik wel vaker voor de zwangerschap. Maar in de zwangerschap nog niet eerder gehad, op nu na dan.

@dreamer: middagdutje doen als dochter slaapt?

Veel plezier Rowtje. Herkenbaar, iedereen wil aandacht en aan je buik zitten terwijl je zelf met een dekentje en een bak ijs o.i.d. verstoppertje wil spelen!

20. babylove26

babylove26 Fanatiek lid

Lekker he die hormonen Huiboobee!

Niet fijn zon nacht Dreamer bah!

Twixie ik herken wel wat je schrijft. Ik had voor donderdag een afspraak staan met 2 vriendinnen maar dat heb ik maar afgezegd vooral ook omdat ik niet weet hoe alles gaat lopen nu.

Moest vanmorgen het ziekenhuis bellen om een afspraak te maken voor morgen (kan ik het weekend niet natuurlijk) zijn ze op 5 mei ook gesloten. Dus nu moet ik morgen om 8 uur al aan de telefoon hangen:$ om een afspraak te maken voor dezelfde dag. En dat terwijl dochter meestal pas rond 9 wakker is de laatste dagen pffff niet echt fijn dus hahaha

Merk wel dat ik het heel lastig vind om er mee om te gaan dat ik geen flauw idee heb wat er nu gaat gebeuren. De pre eclampsie kan elk moment weer veel heftiger de kop opsteken en dat vind ik eng, het kan nu heel goed gaan en over een uur kan het helemaal fout zijn. Maar daar zal ik mee moeten leren leven dat ik niet alles in e hand kan houden. Iig de laatste weken.

*einde klaagzang van een controle freak haha *

Deel Deze Pagina