Laatste 10 weken afteltopic juni!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door babylove26, 22 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xbabyxdx

xbabyxdx Niet meer actief

Ik zou met deze hoofdpijn even contact op nemen met je VK of GYN. Want zulke hoofdpijn op het laatst kan een teken van zwangerschapsvergiftiging zijn.
    Liever 1x teveel naar de verloskundige dan 1x te laat.
    Succes meid.

2. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Dankjewel.
    Bloeddruk blijft stabiel, zolang dat stabiel blijft hoef ik niet te bellen. Ik ben vorige week nog uitgebreid gecheckt.
    Deze hoofdpijnen worden, zoals Babylove al zei, veroorzaakt door de hormonen. Ik reageer slecht op hormoonsveranderingen.
    1 positief iets, mijn lichaam is dus bezig met iets :)

3. Twixie

Twixie Bekend lid

7 okt 2013
    848
    2
    18
    NULL
    Rotterdam
    Zo, ik ben weer thuis! En ben daar ook wel heel erg blij om.
    Nu lekker met m'n beentjes in de lucht en lekker chillen.

Niet leuk, HBB! Lekker kwijlen jij! Hihi

4. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Hier ook thuis van t werken. Buik doet zeer en ben zelf echt enorm moe.. Vanavond de blacklist kijken en dan heerlijk op tijd slapen...

5. Twixie

Twixie Bekend lid

7 okt 2013
    848
    2
    18
    NULL
    Rotterdam
    Ik verheug me ook op de Blacklist. Ff een uurtje ontspannen voor mij dan :-D

6. Linana

Linana Niet meer actief

Hier ook weer thuis!

Nog maar even een wasje in de wasmachine gegooid en de afwas gedaan. Ik slaap de hele week alleen :( vriend moet om 22.30 beginnen en is dan om 6.00 uur klaar... Ik ga dan een uur later de deur uit en zie hem dan in de middag weer. Erg jammer, maar het is gelukkig maar een weekje en het loon wat erbij hoort is ook niet mis :)

Met de blacklist ben ik al een paar afleveringen verder, maar ik verheug mij op suits!

Gaan jullie nog een bevrijdingsfestival af? Of al geweest?
    Hier in ieder geval niet... Vind het vaak geen drol aan ;)

7. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Ik ging vroegâh, toen er nog leuke bands kwamen, altijd naar Zwolle.
    Maar sinds ik hier woon ben ik er niet meer weer geweest, muziek is ook niets meer aan.

8. Linana

Linana Niet meer actief

Een paar jaar terug vond ik het nog wel leuk: wijntje erbij, patatje, beetje hangen in de zon met vriendinnen. Maar nu hebben we allemaal kids en heeft niemand er zin/behoefte meer aan.
    In Groningen was het trouwens nog iets leuker dan hier in assen ;)
    Wat dat betreft ontbreekt er nog wel het e.e.a. In assen :p

9. Twixie

Twixie Bekend lid

7 okt 2013
    848
    2
    18
    NULL
    Rotterdam
    Ik ben een paar keer in Assen geweest. Vond het inderdaad niet heel veel aan, maar ik was met me familie. Precies wat je zegt wijntje en een patatje dus dat was het leuke eraan.

Hier in Rotterdam is er geen zak aan :p Vind ik tenminste dan...
    Ik zou ook niet lang kunnen staan, echt vermoeiend. Pas m'n schoenen ook bijna niet meer. Hoop dat het weer lekker blijft, dan doe ik lekker m'n slippers aan. Verademing!

10. Linana

Linana Niet meer actief

Volgens de weerman van RTL wordt het vanaf halverwege de week weer slechter Twixie.
    Ik denk dat die slippers nog even in de kast blijven....
    Jij hebt dus ook last van vocht vasthouden?

11. Tatiana25

Tatiana25 Bekend lid

28 feb 2014
    581
    0
    0
    Meppel
    Dag dames ik ben 27 juni uitgerekend van mijn tweede meisje de eerste is alweer 6 jaar oud tijd vliegt ;) helaas is me eerste zwangerschap niet goed verlopen 6 weken te vroeg zwangerschapsvergiftiging de tweede is een drama. Wist nietdat zo zwaar zou zijn tweede zwangerschap. Eerste drie maand misselijk overgeven na de 20 weken andere klachten harde buiken nu ligt ze met de hoofd boven waardoor veeeel pijn heb me beide benen zitten vol met spataderen en zelfs mijn libkerschaamlip zitten spataderen. Ik ben erg blij met me zwangerschap maar kan het ook wel afkijken. Maar nog 9 weekjes ;)

12. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Welkom tatiana!

Ik herken t wel gedeeltelijk.. Eerste zwangerschap was soms vervelend door de bekken klachten vanaf een week of 20.. Die kwamen nu al in week 13.. Maar je moet toch door voor de oudste. Geniet er echt heel erg van hoor maar merk wel dat het veel pittiger is ;)

13. Linana

Linana Niet meer actief

Welkom tatiana!

Ik denk dat bijna iedere moeder een tweede zwangerschap als zwaarder ervaart. Je hebt toch nog een kind rondrennen waar je aandacht aan moet besteden. Het lekker rustig aandoen en luieren zoals bij een eerste zwangerschap zit er vaak niet in.
    Hier geen zware zwangerschap, vrijwel klachtloos, maar wel een peuter waardoor mijn energie soms ver te zoeken is :p

Gelukkig zijn dit de laatste loodjes ;)

14. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Oh hou op dames, jullie maken me al bang voor de (hopelijke) volgende zwangerschap!

15. Twixie

Twixie Bekend lid

7 okt 2013
    848
    2
    18
    NULL
    Rotterdam
    Echt he, HBB! Durf niet eens aan een tweede te denken hahahaha

16. Rowtje86

Rowtje86 Actief lid

14 nov 2013
    346
    0
    0
    Sow ik lig even plat na een dag Plaswijckpark pfff wat een drukte zeg, niet echt een combi met 8 maanden zwangerschap.. al was die glimlach heel de dag op die kleine z'n gezicht wel weer de moeite waard :D

Welkom Tatiana25, inderdaad een tweede zwangerschap is wel even wat anders, maar we weten allemaal waar we het voor doen :) al kan je dat soms even niet meer denken met die leuke klachten als spataders, auw :s

Ik ben blij om te lezen dat ik niet de enige ben, die even geen behoefte heeft aan andere, ik schaam me soms rot maar op dit moment voel ik alsof ik echt even alleen genoeg aan mezelf heb en vrij weinig om me heen kan hebben, tenzij ik zelf iemand uitnodig of het zelf in de hand heb.. lichamelijk gaat het echt redelijk, maar hormonaal grr emo en niets of niemand om me heen kunnen hebben..

17. sannever

sannever Fanatiek lid

22 jan 2014
    1.788
    1.584
    113
    Vrouw
    Thuis
    Hallo dames,

ik mocht 9 pagina's bij lezen....ben nu nog geen 5 minuten verder en de helft alweer vergeten...:( fijne hormonen.gelukkig weet ik nog steeds de weg naar huis!
    ik hoop dat het met iedereen weer beter gaat inmiddels,voor zover mogelijk ;)
    Vanaf vandaag heb ik verlof,betekent helaas nog niet dat ik vrij ben..ivm een (langdurig) zieke collega heb ik deze maand meer uren als de afgelopen maanden :(
    inmiddels valt het me echt tegen om te werken vooral omdat ik officieel niet mag zitten van de chef...ik trek me hier niets van aan en pak gewoon een stoel :p ,gezondheid gaat voor!afgelopen weekend was ik helemaal kapot ,kon niet meer normaal lopen,zitten,liggen en tot overmaat van ramp bleef de zoon van vl het hele weekend bij ons..aardige jongen hoor maar hij begreep niet dat ik er door heen zat.nou ja,voorlopig komt hij denk ik niet meer omdat vl vandaag aan zn nieuwe baan begonnen is in Zwitserland waardoor hij maar 2 dagen per week thuis is...:)vl heeft bijna een jaar werkeloos en met een burn out thuisgezeten dus ik ben blij dat het weer de goede kant op gaat.:)
    woensdag weer een groeiecho omdat de kleine groot geschat is...als het zo blijft wordt ik met 38 weken ingeleid,gaat dat in Nederland ook zo?
    sorry voor het lange verhaal,moest ff eitje kwijt geloof ik...:cool:

18. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Je mag je ei kwijt hoor sannever.
    Volgens mij wordt hier niet eerder ingeleid als de baby groot verwacht wordt.
    Hier draait alles om zoveel mogelijk de zwangerschap uitlopen.

19. sannever

sannever Fanatiek lid

22 jan 2014
    1.788
    1.584
    113
    Vrouw
    Thuis
    Thnx...ik heb al vaker behoorlijke verschillen gemerkt mbt zorg,aangezien ik geen cursus volg/kon volgen heb ik geen contact met andere zwangere hier..

20. Linana

Linana Niet meer actief

Ook hier wordt niet eerder ingeleid met een groter kind, tenzij het dusdanig groot is dat je onder controle bij een gynaecoloog moet etc.
    Ook hier laten ze je gewoon doorlopen en het liefst spontaan bevallen. "Zo min mogelijk medische ingrepen en de natuur zijn beloop laten", oftewel de slogan van mijn praktijk ;)

Deel Deze Pagina