Laatste 10 weken afteltopic juni!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door babylove26, 22 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tatiana25

Tatiana25 Bekend lid

28 feb 2014
    581
    0
    0
    Meppel
    Iedereen hoeft hier nog maar even kopen jullie allemaal nu ook nog zwangerschapskleding. Ik heb net weer waar besteld lijkt wel of ik hard groei nu al me leggings zijn te klein strak en kapot. Wel zonder om
    Voor de laatste paar weken nog weer wat te moeten halen. Zaten jullie allemaal weer snel in je eigen kleding of normale kleding? Na de zwangerschap?....

2. Miesje87

Miesje87 Actief lid

10 jul 2013
    215
    0
    0
    Oh gelukkig ben dus niet de enige☺️ Bij dochter was ik ruim 20 kilo aangekomen dus dit is voor mij echt nieuw.

Tatiana: ik heb pas bij de Lidl nog wat dingetjes gehaald broek en leggings maar probeer het nu met alles was ik nog heb. Bij me dochter kreeg ik de kilo's er bijna niet af maar had wel binnen 2 weken me eigen broeken weer aan. Ik heb nu normale hempjes gekocht die lang vallen zodat ik ze ook kan dragen na me zwangerschap onder me colbert jasje. Misschien is zoiets ook een idee.

Dreamer: wel je rust pakken zo nu en dan he!

3. Tatiana25

Tatiana25 Bekend lid

28 feb 2014
    581
    0
    0
    Meppel
    Ik was te laat bij de Lidl :( ik heb ook gewone hempjes van de h en m en shirts met lange mauwen van de h en m en van Vera mode en gewoon vest eroverheen. Ik wou ook niets meer halen maar leggings zijn nu echt versleten dus moest helaas wel:( hou van winkelen maar niet nu haha ;)

4. Twixie

Twixie Bekend lid

7 okt 2013
    848
    2
    18
    NULL
    Rotterdam
    Ik koop niks meer wat betreft zwangerschapskleding... Ik wil weer lekker 'normale' kleding shoppen. Dat is tenminste nog leuk :p

Ik durf niet eens meer op de weegschaal te staan. Ik ben al een aantal kilo's aangekomen, maar ik wil hier aan werken na de bevalling wanneer dit weer mogelijk is....

Ff een zucht momentje, ik wou dus wat anders maken dan aardappelen uit de oven. En het zou dus pasta worden. Maar nee hoor! Me zus is het hier niet mee eens en dat heeft ze laten weten ook. Zou bijna zeggen, dan eet je toch lekker thuis! Maar nee... ik maak wel aardappelen. *telt tot 10

5. Tatiana25

Tatiana25 Bekend lid

28 feb 2014
    581
    0
    0
    Meppel
    Hmmm dat is baken van de pasta en indd dan eet ze thuis toch ?weet niet hoe oud je zus is ?

6. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Nope, ik koop geen zwangerschapskleding meer bij.
    Ik verstop me wel :p. Heb nog 1 "buiten-de-deur" setje, verder is het vooral jurken/harembroeken/verstop-me-in-huiskleding :p

Kinderachtig van je zus zeg Twixie.

7. Linana

Linana Niet meer actief

Twixie: balen zeg! Aardappels zou ik ook geen trek in hebben...
    Haar toch thuis laten eten is zeker geen optie meer :p

Tatiana: toevallig heb ik net nog een broek besteld bij de h&m, maar dit was meer in het kader van een verjaardag (waar we nog niet eens zeker naartoe gaan ;)). Ook een blouse, maar de kan erna ook nog aan.
    Mijn buik is echt klein voor 33 weken zwangerschap, dus daar heb ik sowieso al geluk mee. Verder schaf ik ook geen zwangerschapskleding meer aan (dit is ook het enige op een legging na wat ik überhaupt heb).

8. Twixie

Twixie Bekend lid

7 okt 2013
    848
    2
    18
    NULL
    Rotterdam
    Nee, is helaas geen optie meer :p
    Maar goed, ik maak er maar het beste van.

Hier ook nog maar 1 setje wat ik buitenshuis aankan, verder zijn het vooral huispakken en voor nu m'n pyjama. Het wilt allemaal niet vandaag, ben zoooo lui, maar voel me totaal niet schuldig.

9. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Ik heb nu gewoon normale shirtjes gekocht.. Maatje groter en 100% katoen.. Die mik ik na de zwangerschap wel een keer in de droger, dan passen ze ook gewoon :p Mijn broeken kunnen nog wel ff..

Ik zat in mn kraamweek alweer in mijn eigen broeken...

10. Tatiana25

Tatiana25 Bekend lid

28 feb 2014
    581
    0
    0
    Meppel
    Die dagen hebben we allemaal nergens zin in ;) heb ze best wel vaak nu hahaha ;) nahjah heb bij bonprix wat leggings besteld en voeding tops denk is makkelijk voor nu en voor daarna.... Koop liefst ook niets meer mjah kom nog wel veel buiten de deur boodschappen dochtertje zwemles dochtertje dansles naar school om dochtertje op te halen heb nog me eigen verjaardag te vieren deze maand ergens en van me vriend dus zal nog wel veel dragen denk ik.....

11. Mnon

Mnon Niet meer actief

Ik heb vorige maand 3 jurkjes, legging, broek, 2 shirts en 2 jasjes gekocht (positie) ik had echt niks meer! Na de bevalling loop je er meestal toch nog wel een tijdje in (helaas)

&sannever: ik hoop dat jouw bevalling dan zo gaat als mijne vliezen breken en 5 uur later beginnen de weeën! Dat zou de beste optie zijn hihi

12. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Lekker shoppen dan toch :D

13. Tatiana25

Tatiana25 Bekend lid

28 feb 2014
    581
    0
    0
    Meppel
    Shoppen in de positie mode vind ik niet Echt leuk en drama op alles wat ik koop zie je de spataderen of de steunkous erdoor drama .... Mjah nog ff .... Maar is dat snel na vliezen breken 5 uur weeën of waren dat dan de ontsluitingsweeen ? Ik heb echt geen flauw idee terwijl ik er toch al 1achter de rug heb mjah was appart geval toen ;)

14. Rowtje86

Rowtje86 Actief lid

14 nov 2013
    346
    0
    0
    Heerlijk om zo ff lekker mee te lezen en je niet 'alleen' te voelen in je zwangerschapsdilemma's;)

Ik voel me zóó gaar en we moeten zo nog naar zwemles, zóó geen zin..

Hier ook bijna niets meer om aan te trekken, maar ik verzin steeds maar wat, ik vind het zonde om voor de laatste maand nog dingetjes te kopen..

Spannend morgen Huiboobee, hopelijk wil de kleine een beetje meewerken :)
    Ik snap wel dat je gestresst raakt dat hij weg is, als de kans groter is dat de kleine eerder komt..
    Ik lees dat veel partners toch een eindje weg zijn vooor hun werk, spannend hoor.. Ik zat al te stressen dat mijn man niet toevallig net bij een klus is waar hij echt niet weg kan, maar die kans is niet heel groot gelukkig..

Balen twixie, beetje jammer dat sommige mensen niet begrijpen gewoon even mee te werken deze laatste weken ;)

Hierzo wel wat meer aangekomen, maar ik snoep ook lekker door :p ik weet van de eerste dat ik het er vrij snel af had, met alleen maar elke dag lekker wandelen met de kinderwagen en laat ik dat nou helemaal niet erg vinden :D

Ondanks dat ik erg ongeduldig ben en het kleintje nu wel erg graag wil zien, denk ik wel dat ik het geschop erg ga missen sannever! Heerlijk al die bobbels op m'n buik steeds :D

Tatiana ik heb geen keizersnede gehad bij de eerste maar wel ingeleid, ik heb hetzelfde gevoel nu een beetje, ga ik de start van de bevalling wel herkennen, maar daar zal ik snel genoeg achter komen :D

Hier maar eens voorbereiden op zwemles, zucht ;)

15. Mnon

Mnon Niet meer actief

Vliezen braken en 5 uur later begonnen de weeën pas. Dus vliezen gebroken. 5 uur niks en toen pas weeën. (Van gebroken vliezen tot geboorte was 16 uur, van weeën tot geboorte was dus 11 uur) maar gaat dus meer omdat sannevers vriend 4 uur reistijd heeft, zou het mooi zijn als de bevalling zich van te voren meld, zonder echt te beginnen.

Gaat de deurbel net: bloemist met boeket. Ze geeft hem (ik verwachtte dat ik hem voor een van de buren aan moest nemen) en gaat weg dus ik vraag verbaasd; is die voor mij?
    Hebben mijn lieve buren (die nu op vakantie zijn) een boeket laten bezorgen: geniet van je welverdiende verlof. Nog even volhouden!
    Nou traantjes in mijn ogen! Hoe lief is dat?

16. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Aaaahw dat is zo lief van ze Mnon!

Dankje Rowtje, ik hoop het ook.

Was je het echt zo makkelijk weer kwijt? Ik ben jaloers!
    Wanneer ging je dan wandelen? Na een voeding ofzo?
    Succes bij zwemles!

17. Tatiana25

Tatiana25 Bekend lid

28 feb 2014
    581
    0
    0
    Meppel
    Nou wil dan ook wel O bevalling mijn vriend is internationaal chauffeur als hij nu wel in Duitsland ofso zou zijn wel gevraagd of zoveel mogelijk binnenland kon rijden nu al maar zul je net zien dat hij in Duitsland aan lossen is en dan nog naar huis moet met de vrachtwagen maak me soms ook wel zorgen om dat hij niet bij kan zijn. Maar voelt je lichaam niet zoiets aan van nu kan het is nu tijd ervoor ?

18. Linana

Linana Niet meer actief

Tatiana: precies in de week dat ik ben bevallen had mijn vriend eigenlijk een klus in Almere (wij wonen in assen). Op maandag zei de werkgever van vriend: blijf jij maar lekker hier, ik stuur wel een ander. En ja hoor, diezelfde avond begonnen bij mij de weeën :D

Of je lichaam zoiets echt aanvoelt weet ik niet, maar het zal ongetwijfeld iets met jouw mate van ontspannenheid te maken hebben.

Wie kan mij trouwens vertellen waarom de ene vk telt vanaf start weeën en de ander vanaf breken vliezen mbt de duur van een bevalling?
    Bij mij braken ze de vliezen in het ziekenhuis en 4 uur later was onze zoon er. Alleen ik vind dit nogal "oneerlijk" telwerk, aangezien de weeën op maandagavond zijn begonnen en de kleine uiteindelijk woensdagochtend om 4 uur is geboren. Een dikke 28 uur later en niet slechts 4 uurtjes ;)

19. Tatiana25

Tatiana25 Bekend lid

28 feb 2014
    581
    0
    0
    Meppel
    me schoonouders hadden het ook zijn vader is ook chauffeur en allebei de zonen zijn gekomen toen vaders thuis was dus ben benieuwd:D hoop het zo....

20. sannever

sannever Fanatiek lid

22 jan 2014
    1.788
    1.584
    113
    Vrouw
    Thuis
    Mnon,dat klinkt bijna als een perfecte bevalling...hoeft vl onderweg niet te stressen en ik dus ook niet omdat ik weet hoe hij is als hij stress heeft...pffff...;)
    Gelukkig kan ik ook een vriend bellen,die woont schuin tegenover me, kan hij me naar het ziekenhuis brengen...
    fijn he om bloemen te krijgen?ik word er altijd vrolijk van.

rowtje86,
    ik geniet ook nog maar even extra van de kleine ook omdat ik weet dat ik hierna niet meer zwanger zal worden...

zwangerschapskleding koop ik niet meer,ik heb een paar broeken en pas heb ik bij de lidl nog wat gekocht,dankzij mijn moeder heb ik nog een paar bloesjes die goed passen....

Deel Deze Pagina