Laatste 10 weken afteltopic juni!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door babylove26, 22 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tatiana25

Tatiana25 Bekend lid

28 feb 2014
    581
    0
    0
    Meppel
    Hebben jullie de box kinderwagen ook al klaar staan of nog niet ?

2. sannever

sannever Fanatiek lid

22 jan 2014
    1.788
    1.584
    113
    Vrouw
    Thuis
    ik heb alles al klaar staan maar een box heb ik nog niet...binnenkort maar eens op ebay snuffelen...:)
    hoe gaan jullie dat doen als de kleine naar bed gaat?met een dekentje of in een slaapzakje?

3. Twixie

Twixie Bekend lid

7 okt 2013
    848
    2
    18
    NULL
    Rotterdam
    Dat is echt super lief, Mnon! Lief dat ze aan je denken :D

Ik zal die bobbels ook missen hoor, maar aan de andere kant zal ik blij zijn als ik weer mijn 'eigen' kleren aankan, zonder te mopperen dat het niet lekker zit, want dat mis ik toch wel een beetje :p Succes met de zwemles!

Tatiana, hier staat de box al in de woonkamer. De kinderwagen staat boven, maar die hebben we voorlopig toch niet nodig. De maxi cosi staat bij ons in de kast. Die moet ik echt wel snel eruit halen, want het is echt iets voor mij om die te vergeten :p
    Zie het al helemaal gebeuren hahaha

Wat gaan jullie koken vanavond?

4. sannever

sannever Fanatiek lid

22 jan 2014
    1.788
    1.584
    113
    Vrouw
    Thuis
    Twixie, nu mis ik vl echt heel,heel erg...hij is chefkok!!
    ik hou echt niet van koken dus het word diepvries groenten met een simpel stukje vlees erbij....ik kan me de laatste keer dat ik zelf eten opgewarmd heb (koken heeft er niets mee te maken ;) ) niet herrineren...

5. Tatiana25

Tatiana25 Bekend lid

28 feb 2014
    581
    0
    0
    Meppel
    Wij hebben vandaag heel simpel een soepje met stokbrood had me dochter zin in. Zijn lekker lui samen ze heeft nog vakantie donderdag weer heen. Morgen komen me baby spullen heb het besteld op wehkamp dan heb ik meeste binnen moet dan nog paar kleine dingen. Zouden afgelopen weekend doen maar vrijdagavond na boodschappen heeft onze auto het begegeven. Dus nu eerst maar nieuwe auto zul je altijd zien op de ongelukkige momenten. ... Lief dat je buren je bloemen hebben gegeven. En wat van je werk ? Daar ook
    Wat van gehad ? Kinderwagen staat al poos in de gang gewoon omdat ik zo mooi vind om naar te kijken ben heel
    Blij mee kan niet wachten om mee te lopen.

6. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    MC staat in de box zodat en de katten er niet ingaan en het makkelijk te pakken is.
    Kinderwagen staat nog op babykamer. Babytas staat in de gang en vanaf vanavond mijn vluchtkoffer ook.

Het begint een beetje te rommelen hier. Onderbuikpijn met af en toe een flinke kramp wat een halve minuut aanhoudt!

7. Tatiana25

Tatiana25 Bekend lid

28 feb 2014
    581
    0
    0
    Meppel
    Ik heb zin in stokbroodje filet american met ei en ui;) en jullie dames 😜

8. Tatiana25

Tatiana25 Bekend lid

28 feb 2014
    581
    0
    0
    Meppel
    Spannend hbb waneer uitgerekend.?

9. Rowtje86

Rowtje86 Actief lid

14 nov 2013
    346
    0
    0
    Wat super lief zeggen Mnon, dat is wel heel attent! Mijn buren hebben niet eens de moeite genomen om gefeliciteerd te zeggen;)

Ik weet niet meer precies hoelang na de bevalling Huiboobee, maar ik weet wel dat ik elke dag, wat voor weer het ook was een flink stuk ging wandelen, ik hoop dat ik deze keer ook de discipline kan opbrengen :)

Sow zwemles zit er gelukkig weer op, die kleine uk ging in het diepe brrr ik blijf het toch spannend vinden hihi.. dan ook nog eens een zeurende man aan de lijn dat er een bestelling geplaatst moest worden voor 17.00 en dan in zo'n heet zwembad , grr stoom kwam nog net niet uit m'n oren:$:x

Ik durf het niet te zeggen Linana, maar ik vind dat je mag tellen vanaf het moment dat je pijn lijdt ;)

Ja dat heb ik inderdaad ook sannever, ik twijfelde eerst of ik nog een derde wilde, maar ik moet zeggen, wat al vaker is gezegd, een tweede (laat staan een derde) is een stuk pittiger.. dus ik vermoed dat dit ook de laatste keer is dat er een kleine in me buik zit (al zeg ik geen nooit ;)) maar ik geniet wel wat extra ja :)

Hier staat de box wel al klaar en de kinderwagen in de garage, als de meivakantie voorbij is ga ik alles wassen, ook de bekleding van de kinderwagen, die is nog van de vorige, dus alweer zes jaar geleden ;)

We hebben hier lekker tagliatelle met broccoli, kip en tomaatjes gegeten, van Knorr geloof ik.. Hahaha geweldig sannever, ik herken mezelf er wel in (opwarmen) het is dat mijn man verre van een chefkok is (jaloers) en ik eten moet maken voor de kleine man hier, anders had er ook niet veel van gekomen..

Spannend!! Huiboobee, hou ons op de hoogte, misschien (duimduim) gaat ie vanavond lekkker uit zichzelf draaien :D

Inderdaad een broodje filet met RED BULL tatiana!! Ik kan niet wachten , een x sushi zou ook niet vervelend zijn :D

10. Tatiana25

Tatiana25 Bekend lid

28 feb 2014
    581
    0
    0
    Meppel
    Ja redbul inderdaad ook was altijd mijn ontbijtje op zondag glas fristi afbakbroodje filet american daarna redbulletje en sigaret nu geen 1 van alleen meer 😀 alleen de sigaret zou straks wegblijven hahah

11. Linana

Linana Niet meer actief

Tatiana: heeeeeeerlijk!!! Mijn vriend heeft een bakje filet gekocht, maar ik mag er niks van eten. Echt een kwelling :(
    Ik las trouwens laatst dat 1 blikje redbull per dag mag. Dan moet je alle andere cafeïne houdende dranken wel laten staan voor die dag ;)

12. Rowtje86

Rowtje86 Actief lid

14 nov 2013
    346
    0
    0
    Linana, klopt als echt verslaafde heb ik dit na een paar weken afzien aan mijn verloskundige gevraagd en zei gaf hetzelfde aan, één blikje per dag gaat er al in, zonder cafeïne de rest van de dag, maar ik verlang naar me meerdere blikjes per dag... Schaam schaam, moet ik trouwens ook mee wachten tot na de borstvoeding..

13. Tatiana25

Tatiana25 Bekend lid

28 feb 2014
    581
    0
    0
    Meppel
    wat voor schade zou het hebben ik dring het nauwlijks heb er misschien keer vier gehad ofso maar was op moeizame dagen ik drink verder geen koffie wel cola ben ik echt verzot op echt erg ...

14. Rowtje86

Rowtje86 Actief lid

14 nov 2013
    346
    0
    0
    Geen idee, te veel cafeïne heeft wel schadelijke effecten, maar daar kom je bij lange na niet aan met één blikje.. maar ja gezond is anders natuurlijk..
    Daarom verder voor mij geen koffie, cola en alleen rooibos thee :)

15. Linana

Linana Niet meer actief

Ik ook hoor, vooral light ;) en helemaal die van de McDonald's "want die is lekker chemisch"
    Mijn vriend verklaart mij voor gek, want ik had hier bij de eerste zwangerschap ook al last van.
    Alles moet met mate kunnen toch ;)

Box en kinderwagen staan hier nog niet trouwens. De kinderwagen staat op zolder bij schoonmoeder, want ons zoontje zit in de buggy (ook zelden trouwens).
    En de box wil ik zo laat mogelijk neerzetten :p

16. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Ooooooh colaaaaa! Goed idee!
    Hier de caffeïne vrije zero cola :)
    Al vind ik die van de Mac ook het lekkerst! Krijg man alleen niet zover vandaag :(

17. Twixie

Twixie Bekend lid

7 okt 2013
    848
    2
    18
    NULL
    Rotterdam
    Hier ook trek in een stokbroodje van Delifrance met filet americain met ui, peper en zout met daarnaast inderdaad een ijskoud Redbulletje. Al moet ik wel zeggen dat ik af en toe een slokje van mijn vriend neem. Kan het toch niet laten...
    Ik had op een gegeve moment zo'n trek in filet americain dat ik de vegetarische variant ging proberen, maar dit raad ik niemand aan :p Niet te eten....

Hou op over sushi..... Daar heb ik ook zo'n trek in!

18. Rowtje86

Rowtje86 Actief lid

14 nov 2013
    346
    0
    0
    Ik denk ook niet dat het kwaad kan (anders zou ik het nooit doen), maar voel me soms wel schuldig.. bij de eerste kon ik er mee stoppen, maar bij deze zwangerschap bleef de behoefte, na 10 weken heb ik het maar aan de verloskundige gevraagd en met haar 'goedkeuring' ;) geniet ik er elke dag van ;)

19. Twixie

Twixie Bekend lid

7 okt 2013
    848
    2
    18
    NULL
    Rotterdam
    Nee, zo denk ik er ook over hoor. Je mag tegenwoordig zoveel niet. Ben benieuwd wat je over een paar jaar allemaal niet meer mag....

20. Linana

Linana Niet meer actief

Dan leeft een zwangere vrouw op water en gras, want er komt elke dag weer iets bij ;)
    Wel gewassen gras en gekookt water...

Ff zonder gekheid, soms denk ik echt dat er met sommige etenswaren wordt overdreven.
    In Japan eten ze gewoon zachtgekookte eieren, spiegelei, medium doorbakken vlees... Blijkbaar kennen ze daar hele andere adviezen?

Deel Deze Pagina