Hou op schei uit, vooral in het begin van de prille zwangerschap, elke hapje wat ik nam begon ik te twijfelen 'mag ik dit wel', 'zou het goed doorbakken zijn',.'laat ik hier maar niet te veel van nemen'.. pff
Ben het helemaal Met jullie eens over het eten en drinken overdrijven de regels ervan want vroeger was dat allemaal ook niet bekend mjah wij mensen zijn ook niet zo sterk meer als vroeger overal is wel een middeltje voor tegenwoordig zacht gekookt ei kan vast geen kwaad een x zou niet elke week doen maar dat zou ik ook niet doen buiten mijn zwangerschap. En cola van de Mac mmmmm maar dan blijft niet alleen bij cola i love iT haha ernstig eigenlijk is maar eten en drinken Marja.... Ik ga geen rauw vlees eten en het is maar 9 maand dusoet kunnen maar andere dingen zoals een colaatje of redbulletje moet kunnen toch wel overweeg ik het met elkaar heb ik blikje gehad dan geen cola vandaar dat ik weinig blikje redbul drink maar ook voormeElf de kilo s en suikers ben echt niet iemand die op de lijn let maar ben op eind en 5 kilo is volgens mij netjes. Bij eerste veel meer aangekomen en eraf heeft f geduurd.... Zijn hier nog mensen die eigenlijk gestopt zijn met roken of denken wel weer te beginnen straks als alles beetje weer "normaal" is ??
Ik ben gestopt met roken toen mijn kinderwens aanwezig werd. Geen haar op mijn hoofd die er aan denkt weer te beginnen, al helemaal niet tijdens de borstvoeding.
Groot gelijk ik doe ook niet met borstvoeding bij de eerste ben ik pas na 2 jaar weer beginnen en uiteraard gestopt toen ik zwanger bleek te zijn. Hier ook op de dag van positieve ter gestopt meteen had nog halv pakje prullenbak meteen in! Wel heb ik er nu veel meer moeite mee als met de eerste zwangerschap verlang er sommigen momenten iets meer naar zoals laatst bij een bbq en gourmetten met oud en nieuw dat soort momenten
Ik was net gestopt met roken en toen kwam ik erachter dat ik zwanger was. Ik mis het ook niet. Het stinkt! Ik wil ook proberen om borstvoeding te geven. Ben wel erg benieuwd hoe dit in z'n werk gaat. Ik volg geen cursus of iets. Maar tegen die tijd hoop ik dat alles goed gaat. Mag je dan trouwens alsnog geen redbull, sushi en die dingetjes eten??
Ja die bos bloemen zorgde er wel voor dat ik mijn speciaal voelde!! Box: hier nog niet, staat lekker op zolder. Zal hem met 37 weken wel neerzetten (of misschien pas als de baby geboren is, is natuurlijk zo gedaan) Kinderwagen gebruiken we nog voor onze dochter, reiswieg staat in de babykamer klaar Eten/drinken: hier geen redbull wel eens een AA'tje dat is namelijk een suikerdrankje, niet een cafeine/taurine drankje. Ik heb wel eens bij onze vaste goede slager rosbief gehaald en heerlijk van gegeten. Ik koop het dan vers, eet hem alleen direct van de slager en niet nog een dag later. Rosbief is wel rauw, maar wel gebraden en zo vers geloof ik het wel (voor zo af en toe) zacht gekookt/gebakken ei eet ik ook gewoon. Mijn vader zegt: een tevreden moeder is een tevreden kind, dus geniet er lekker van! Ik ben ook gestopt met roken toen ik zwanger bleek, hoop gestopt te blijven. Het gaat me vrij goed af tot nu toe. Ik hoop dat de behoefte weg blijft of zwak genoeg blijft Ik ben dus wel van plan gestopt te blijven. Ik heb trek in een heerlijk biefstuk rare, een broodje carpaccio/ossenworst en een amstel Radler
De Radler is nu ook alcoholvrij toch ?? Heb wel zin in een jilz of cola Malibu heb overal zin in wat niet kan hahah
Knap hoor dat jullie gelijk gestopt zijn, hier gelukkig nooit gerookt, ook dronk ik nauwelijks, dus geen andere gekke afkickverschijnselen Sushi, filet enz mag wel weer, maar alcohol, cafeĆÆne en roken komt nog wel in de moedermelk terecht.. al kan je dan een beetje smokkelen, door meteen na het geven van de voeding wat te nemen, tegen de tijd voor de volgende voeding is het niet meer schadelijk.. al geldt dat ook weer niet voor alles natuurlijk..
Zooooo... een wit broodje osseworst met veel peper en zout. Dat klinkt voor mij echt goddelijk. Ik heb zo'n trek om te snoepen, maar niks lekkers. (waar ik trek in heb)
Hahahaha twixie heb vanavond stokbrood met kruiden boter bij soep gegeten nu last van maagzuur dus niet zoveel zin nu om van alles alwel Mac altijd wel ingaat
Jeetje meiden, jullie kletsen wat af! Heb 10 pagina's gelezen geloof ik. Mnon, wat lief van je buren.. Dat ze daar aan denken. Babylove, hoe gaat het met je? Tatiana, spannend zeg, dat je man buitenland chauffeur is. Mijn man is ook chauffeur, rijd als charter en dus veel van huis, mijn grootste vrees is dus dat hij niet op tijd thuis zou zijn. Ik ga ook een zwangerschapskleding meer kopen. Misschien nog een extra legging maar vind het zonde van mijn geld. Ik ben zelf ook nog geen 7 kilo aangekomen en draag soms nog mijn eigen kleding. Vooral wijde tunieken, jurken en dat soort spul. Hoop wel weer in vorm te komen na de bevalling. Heb al ruim 6 kilo van de ivf medicatie aan mijn reet zitten, plus de zwangerschaps kilo's. Maar ga niet klagen, want er komt iets heel moois voor terug.
Een lekkere medium steak of een wit wijntje mis ik wel af en toe... ik ben ,na 23 jaar!, gestopt met roken op het moment dat ik positief testte,ik heb ook geen sigaret meer aangeraakt,mis het ook niet en het doet me niets als er in mijn omgeving gerookt word!! met een beetje geluk begin ik er ook niet meer aan...
Ik heb ook geen cursus gedaan, maar de kraamzorg helpt je hier wel goed in. Hoe het zit kwa voedsel weet ik niet. Valt vast te vinden op google.
Weltrusten. Ik kom erachter dat ik mijn haar nog in de verf heb Zo douchen, hopen dat die menstruatiekramp weggaat en dan morgen de versie!
Taatje is jullie eerste kindje ? En inderdaad spannend of ze het redden of niet hoop dat de baas van mijn vriend zich beetje aan houd dat hij rondom huis mag rijden en geen Italiƫ em verre Polen etc meer. Twixie borstvoeding moet je wel liggen vind ik mijn eerste heeft ondanks dat ze zo klein was (1970 gram) toch borstvoeding gehad met een tepelhoedje op ik vond het niet fijn en best pijnlijk mar heb heel lang gekolfd en dan via fles gegeven. Ik ga straks wel weer opnieuw proberen met borstvoeding. Had bij de eerste ook melk in overvloed. Heb nu ook al paar maandjes last van l"lekkage"jullie ook ?