Dames hebben jullie ook wel is zo ontzettende pijn in je buik dat je het uitpuft en ook pijnscheuten in je rug... En dat je buik knetterhard aanvoelt ?
Bevallingslijst MrsDee - 2 juni - verrassing Babylove26 - 2 juni - verrassing Elise75 - 3 juni - meisje Caatje1989 - 3 juni - verrassing - 1e kindje HuiBooBee - 4 juni - verrassing - 1e kindje Rowtje86 - 5 juni - jongetje - 2e kindje Twixie - 6 juni - jongetje - 1e kindje Joy13- 6 juni - jongetje Annamar - 8 Juni - meisje Oktober91 - 8 juni - verrassing - 1e kindje Tutu - 9 juni - meisje Kim01 - 9 juni jongetje Fleetwood - 11 juni - meisje Miekjepiekje- 12 juni- jongetje LoveP - 18 juni - meisje Marliesba - 18 juni - jongetje Plurk80 - 19 juni - jongetje - 3e kindje Danielle - 22 juni - verrassing Linana - 23 juni - jongetje - 2e kindje Dreamer - 25 juni - jongetje Miesje87 - 25 juni - jongetje -2e kindje MysteriousG - 26 juni - meisje Taatje84 - 27 juni - jongetje Tatiana25 - 27 juni -meisje - 2e kindje Libra - 28 juni - jongetje 6x verrassing 7x meisje 12x jongetje De jongens hebben een voorsprong genomen.
Dat zou echt grappig zijn he Tatiana Ik zat net een foto te maken van mijn buik. En als ik naar een foto van twee weken terug kijk, is m'n buik echt gegroeid En ik maar elke keer zeggen tegen mensen dat het wel meeviel dat ik nog groeide. Heb een grote tattoo op m'n rechterzij met orchideeën. Van een kleine orchidee naar een grote orchidee ... Hij is uitgebloeid! Hahah
Hahah twixie straks bloeit hij weer in nog even geduld.wat zijn jullie plannen voor vanavond.? Het is woensdag en kijk ik meestal criminal minds. Val nog wel is in slaap dus neem het ook op :d
het is bijna gelukt...ik heb iig nieuwe energie gekregen,kon ik ook goed gebruiken omdat ik nog eea uit moest zoeken voor het jobcenter hier...
bijna...ik mis mijn mannetje,16 juni uitgerekend, eerste kindje... volgens mij kunnen oefeningen nooit echt veel kwaad!het lijkt me aan de ene kant ook wel heel erg fijn om te weten wanneer je je kindje (eindelijk) vast kan houden!
Ik xal je er even opzetten. Het was eerst echt schrikken, maar nu weet ik wanneer de baby echt komt. Ja het is echt er naartoe leven nu.
Bevallingslijst MrsDee - 2 juni - verrassing Babylove26 - 2 juni - verrassing Elise75 - 3 juni - meisje HuiBooBee - 4 juni - verrassing - 1e kindje Rowtje86 - 5 juni - jongetje - 2e kindje Twixie - 6 juni - jongetje - 1e kindje Joy13- 6 juni - jongetje Annamar - 8 Juni - meisje Oktober91 - 8 juni - verrassing - 1e kindje Tutu - 9 juni - meisje Kim01 - 9 juni jongetje Fleetwood - 11 juni - meisje Miekjepiekje- 12 juni- jongetje Sannever - 16 juni - jongetje - 1e kindje LoveP - 18 juni - meisje Marliesba - 18 juni - jongetje Plurk80 - 19 juni - jongetje - 3e kindje Danielle - 22 juni - verrassing Linana - 23 juni - jongetje - 2e kindje Dreamer - 25 juni - jongetje Miesje87 - 25 juni - jongetje - 2e kindje MysteriousG - 26 juni - meisje Taatje84 - 27 juni - jongetje Tatiana25 - 27 juni - meisje - 2e kindje Libra - 28 juni - jongetje
Spannend hoor, HBB! Ik geloof best dat het schrikken was, dat zou ik ook hebben. Maar precies wat je zegt, je kunt er nu echt naar toe leven... Hebben jullie datum al? Ik ga niks doen vanavond. Lekker tv avondje. Op woensdag is er bijna niks op tv... Iemand suggesties?
Ja, we hebben de datum. Ik ga het alleen niet online zetten i.v.m. meelezers. Oh, wij zijn CSI aan het kijken. Paar seizoenen gedownload!
Hier eind van de middag behoorlijk menstruatie achtige krampen gehad, nu weer rustig gelukkig.. Wel sinds gister allemaal kleine blaasjes op m'n handen die ontzettend jeuken, grrr om gek van te worden! Fijn dat je toch wat nieuwe energie heb kunnen opdoen sannever, heel vervelend om in je laatste weken hiermee bezig te moeten zijn Ik ga zo een film op RTL8 kijken, ik heb hem weleens eerder gezien, maar het eind gemist.. inderdaad verder niet veel anders op tv..
HBB, wat balen dat het niet gelukt is. Maar anderzijds wel leuk, dat je de datum nu al weer. Ik ben net naar de vk geweest. Bloeddruk goed, baby groeit nog steeds goed. Ik was 400 gram aangekomen in 2 weken tijd. Ik zit lekker beste zanger van NL te kijken. Man is nog aan het werken.
csi is ook leuk vindalle crime series bijna leuk maar vind bones en criminal minds the best!!! haha alleen niets gezien vandaag vriend lief belde net die zit in polen nu en morgen laden voor Nederland en hopelijk vrijdag weer thuis hij was vorige week weekje vrij lekker weekje met zijn drieen is nu wel weer ff afzien ook met de 6 jarige de hulp is dan best wel fijn
Hey meiden! Ik heb geprobeerd om de lijst aan te passen maar dat wil mijn laptop op de een of andere manier niet, dus zou iemand mij er bij kunnen zetten? 2e kindje. Er is weer heel wat afgekletst hier zeg. Huiboobee wat naar dat het draaien niet gelukt is. Maar aan de andere kant weet je precies wanneer jullie kleintje komt. Ik kan het even niet onthouden hoor Zit op het moment even niet zo lekker in mijn vel en moet veel huilen (hormonen??) Ik had mijn laatste weken echt wel anders voor gesteld dan dochter hele dagen weg brengen en op bed te moeten liggen, het valt me zwaar ook omdat je zeker op het laatst nog zo veel wil doen. Vanmiddag weer de halve dag in het ziekenhuis gezeten ik verloor vocht en omdat bij mijn dochter een langetijd vliezen waren gebroken (en ik dit nooit heb geweten) en zij met hoge koorts is geboren wilde ik het zekere voor het onzekere nemen. Vliezen zijn niet gebroken gelukkig, wel was er al wat weeén activiteit te zien, ik voelde ze niet allemaal maar sommige toch zeker wel. Weet niet of dit iets zegt over hoe snel het kan gaan. Dinsdag weer terug naar het ziekenhuis en dan weer duimen dat bloeddruk goed blijft en ze nog geen actie ondernemen want 37 weken voelt onnatuurlijk.