Nee, bij mij duurt dat uurtje een paar dagen. In beweging blijven helpt mij wel vaak, vooral buiten zijn.
Twixie INDd ben net klaar met me huil bui de kleine ligt al op bed en de hond was vervelend en heb zo ongelofelijke pijn dat lopen niet helpt zitten niet helpt ff liggen hielp beetje maar niet voor lang
Ik ben weer een beetje opgeknapt... beetje. Ik ben ook nog niet buiten geweest vandaag, maar dit weer is ook zo deprimerend! Dat speelt ook een rol denk ik. Waar heb je pijn, Tatiana? Echt rot voor je! Hier (gelukkig) nergens last van *klopt dit heel hard af* Kijken jullie GTST? Net de scène tussen Vincent en Nina. OMG! Bijna over me nek..... Sex met je neef! SHOCKING!
Hey, Tatiana, die steken heb ik ook af en toe,ik kan dan nog geen 5 minuten in dezelfde houding blijven zitten...geen idee waar het vandaan komt,kleine is bij mij nog niet ingedaald. Twixie en HBB,ik zie helemaal voor me hoe jullie samen je teennagels lakken... volgens mij kan je me opvegen op het moment dat HBB zegt,zo nu het makkelijke gedeelte...om vervolgens haar been af te nemen en dan op het gemak die "voet" verzorgt...(btw,niet kwetsend bedoeld hoor,meer apart gevoel voor humor) hier was het vandaag weer een aparte dag,vl is helaas weer thuis omdat het werken niet lukt vanwege zijn burn out... fijne daarvan is dat hij nu in de buurt is als de kleine zich meld. vanavond vroeg mijn bed in,afgelopen nacht weer eens slecht geslapen...ik slaap normaal op mijn buik maar dat gaat echt niet meer...
Pfff.. het gaat goed met iedereen, niet? Hier ook.. ben niet meer terug geweest naar bed dus nog altijd bekaf. En sinds een paar uur een enorme pijn in mijn keel, niet normaal. Ergens na de lunch is dat begonnen. Lekker dan, als je niet eens een strepsil mag nemen Weet niet meer wie het was maar knap dat je uberhaupt nog bij je tenen kunt komen. Ik zie de mijne alleen nog maar als ik mijn voet vooruit steek. Schoenen aandoen is een regelrechte ramp, dus hoe je het voor mekaar hebt gekregen? Respect! Hier vandaag ook het boek over borstvoeding binnen gekregen dus maar begonnen met lezen. Ben benieuwd hoe dat straks na de bevalling zal gaan. Gaan jullie ook proberen borstvoeding te geven?
Twixie de steken in me onderbuik schaakstreek zijn nieuw dus hoop dat het indaling is. Ik kwam vandaag naar anderhalve week weer op school en iedereen viel op dat mijn buik knetter hard was en laag draagde. Vorige week was ze niet ingedaald en zat ze met koppie tussen de ribben ze zijden tegen mij dT dat de pijn boven in de buik en rug kan ver oorzaken. Ik heb al denk ik drie maand dat ik Niet in een vaste houding kan zitten. Het is zo balen dat ik niet rustig met eten kan zitten zoals Net ook was bezig met me dochters haar aan vlechten maar lukt me gewoon niet te staan dan sta ik te kreunen en puffen van de pijn boven in me buik onder me ribben zeg maar maar ook zelfde hoogte rug. Hbb jij wel is gevraagd aan je verloskundige wat het kan zijn. Krijg bij mij altijd ja hoofdje zit daar ja vervelend he ja tweede is altijd zwaarder als eerste lekkere oppepper maar lijkt mij niet normaal zoveel pijn te hebben in zwangerschap. Baal nog meeste van de spataderen. Wil zo graag zwemmen dT ontspant lekker maar echt niet met die benen het is niet overdreven maar vorige week ging ik spijkerbroek passen een witte ziet gewoon de bobbels van de spataderen erdoor heen heb kousen gekregen maar past niet is een maat tussen 30 en 40 en ik zit dan op 35 omtrek ofso dan zou ik aangepaste moeten maar kassa dat is duur zeg. En dan heb ik ze ook mog is op me schaamlip nou 1 dikke lip lekker charmant! Nou aambeien hebben we ook al gehad nou maagzuur. Echt volgens mij alle kwalen wel zo beetje gehad;( Sorry dames moest er ff uit ;( soms voel ik me Zo ondankbaar want kan wel af kijken maar geniet er zo niet van hele zwangerschap niet.
Gelukkig ben ik niet de enige die het soms ff helemaal zat is! @Bananarama, Vraag me niet hoe, maar was daarna ook echt bekaf. In de meest idiote houdingen heb ik gezeten. Eind resultaat mag er dan ook wel wezen! @Tatiana, Lucht je verhaal een beetje op voor je?? De pijn bij me schaamstreek is de baby. Sinds hij is gedraaid voel ik het zeker. En de pijn die ik vlak onder me borst heb bij me ribben straalt door naar me rug (of andersom net hoe je het bekijkt). Ik kon ook geen 5 minuten in dezelfde houding blijven zitten/liggen. Dit blijkt een 'zwevende' wervel te zijn. Wat dit in mag houden, mag Joost weten, maar ik ben blij dat ik me antwoord had en dat het niet de baby was die mij zat te schoppen of iets dergelijks. Wat naar van je spataderen... Ik dacht ook dat ik ze had op me kuit. Dit bleken geen spataderen te zijn, maar striae. Op me kuit????! Geen prettig gezicht, laat staan spataderen. (Heb ze ook op me kont, oh wat lelijk!) Maar ik zou gewoon zwemmen hoor, Tatiana! Misschien is het echt ontspanning voor je en voel je je veel beter daarna. Ik zwem niet omdat ik geen passende bikini heb En ik voor deze weekjes ook geen nieuwe wil kopen. Er schiet me wat te binnen opeens. Onze baby lag voor een lange tijd ook in een stuitligging. Mijn schoonmoeder geeft les in yoga en volgt ook een opleiding (welke weet ik niet precies). Ze gaf ons als tip dat mijn vriend 2 of 3 keer per dag een bepaald punt bij mijn kleine teen moest indrukken, dit was een drukpunt voor acupunctuur. Ik zelf ben daar een beetje sceptisch over, maar 2 weken later bij de groeiecho was meneer gedraaid...
Twixie ik vraag me ook af als ik iets gedaan had als zwangerschaps gym of yoga of me dat geholpen zou hebben. Ik vind ook erg voor me andere meisje ze is 6 maar toch kan niet 100 procent er zijn voor haar maar misschien ook maar aan wennen want straks is zowiezo delen natuurlijk. Me dochter en ik zijn erg twee handen op 1 buik Twixie fijn dat ze wisten wat het was de pijn ik moet volgende week weer heen en ga gewoon weer aan geven ben benieuwd of ze dan gedraaid is. Hebben jullie trouwens al namen ?
Oeh, twixie! Snel een foto nemen van DE plek en zp op! Baadt het niet, dan schaadt het niet! Tatiana, rot voor je dat je zoveel pijn hebt en er doorheen zit. Dit is mijn eerste, dus kan me niet werkelijk voorstellen hoe het is om te voelen alsof je je meisje teleurstelt, maar ik denk wel dat ze goed kan inschatten dat je echt niet minder van haar houdt hoor! Dit is maar tijdelijk en op de 18 jaar dat ze bij je thuis is (of langer natuurlijk) vast niet dusdanig belangrijk dat het een trauma bij haar zal veroorzaken - even wat perspectief! Maar kan me best voorstellen dat het niet fijn voelt hoor! Hoop dat de oorzaak van de pijn en vooral de pijn zelf aangepakt kunnen worden! Wat betreft namen: ik weet al jaren hoe ik mijn ongeboren zoon wil gaan noemen. Gelukkig is mijn man het er volledig mee eens - dus we waren maar wat blij toen we te horen kregen dat we een jongen krijgen! Voor een meisje had ik werkelijk waar geen flauw benul gehad
Stuitlig.nl | Stuitligging.nl - De acupunctuur behandeling bij stuitliggingen Hier staat wat het inhoud. Ik lees dat er gebruik word gemaakt van een zogenaamde moxastick, maar mijn schoonmoeder zei tegen ons dat het gewoon met je wijsvinger kon en dat je het een minuut of 5 moest vasthouden. Je vriend/man 'prikt' als het ware voor 5 minuten je kleine teen (net naast de nagel) aan je rechtervoet. Dit twee keer per dag. Nogmaals, ik was er ietwat sceptisch over, maar je kan het altijd proberen
@tatiana: ik heb inderdaad op dezelfde plaatsen pijn. Voorkant komy door het hoofdje idd. Maar de schouder/rugpijnen? Dat komt doordat de bovenkant van je rug niet gemaakt is om over je buik te draaien (kan het niet goed uitleggen). Bovenkant rug is alleen gemaakt om van links naar rechts te draaien. Oh en ga gewoon lekker zwemmen! Bijna niemand die een zwangere vrouw veroordeelt @namen: ja, die staan al 5 jaar vast. Voor jongen en meisje @sannever: ik heb net inderdaad mijn voet verzorgd. Vanwege vocht kan ik alleen mijn oude been aan, van vorig jaar zomer. Daar zit, nja nu dus zat, nog nagellak op @teenknijpen: heee, dat gaan we maar eens uitproberen dan
Hier nogmaals een poging om op het lijstje te komen..... (denk de 3e keer *bloos* ook 16 juni uitgerekend van een zoon 2e kindje
MrsDee - 2 juni - verrassing Babylove26 - 2 juni - verrassing - 2e kindje Elise75 - 3 juni - meisje HuiBooBee - 4 juni - verrassing - 1e kindje Rowtje86 - 5 juni - jongetje - 2e kindje Twixie - 6 juni - jongetje - 1e kindje Joy13- 6 juni - jongetje Annamar - 8 Juni - meisje Oktober91 - 8 juni - verrassing - 1e kindje Tutu - 9 juni - meisje Kim01 - 9 juni jongetje Fleetwood - 11 juni - meisje Miekjepiekje- 12 juni- jongetje Sannever - 16 juni - jongetje - 1e kindje Mnon - 16 juni - jongetje - 2e kindje LoveP - 18 juni - meisje Marliesba - 18 juni - jongetje Plurk80 - 19 juni - jongetje - 3e kindje bananarama - 20 juni - jongetje - 1e kindje Danielle - 22 juni - verrassing Linana - 23 juni - jongetje - 2e kindje Dreamer - 25 juni - jongetje Miesje87 - 25 juni - jongetje - 2e kindje Liesbeth79 - 25 juni - verrassing - 3e kindje MysteriousG - 26 juni - meisje Twingia - 26 juni - verrassing - 1e kindje Taatje84 - 27 juni - jongetje Tatiana25 - 27 juni - meisje - 2e kindje Libra - 28 juni - jongetje
Ben even zo vrij geweest de lijst opnieuw te posten. Weet niet wie dit normaal gesproken doet en of er een inner circle is die volgens ongeschreven wet de lijst aanpast - excuses & ik zal het noooooit meer doen
Haha inderdaad respect dat het nog gelukt is twixie met het lakken van die teennagels het is wel een uitdaging en tijdverdrijf Ik had hier ook een behoorlijke baalmiddag zeg gelukkig 's avonds lekker onverwachts uiteten geweest met de kleine en m'n vader, dat heeft me wel opgevrolijkt. Wel genoeg stress gehad dat ik nu met een keiharde buik op de bank lig uit te puffen, dus maar even rustig aan Volgens mij zijn onze baarmoeders zich toch echt goed aan het voorbereiden als ik veel meiden zo over al die stekende pijnen hoor, hier ook flinke meer wat harde buikenen menstruatie achtige pijn.. Ik ga weer proberen borstvoeding te geven bananarama, ik vond het bij de eerste zo fijn om te doen, dat ik me er gewoon op verheug dit keer Tatiana25 ik herken je gevoel van het schuldig voelen naar je dochtertje. Ik neem me elke dag voor iets leuks met hem te gaan doen, maar het lukt gewoon niet elke dag en mijn geduld is zo ver te zoeken, ik wil gewoon alleen op de bank zitten en aan niets en niemand te hoeven denken, soms voel ik me hier héél de dag schuldig over.. Wij hebben ook al een naam en ik ben er zóó blij mee
Hey ladies ik lig lekker in me bedje met een warme kruik ben kapot knallende koppijn ook en morgen weer vroeg op de kleine meid weer naar school toe. Ik ga ook borstvoeding geven en bij de eerste had ik in overvloed en heb nu ook al lekkage van week 20 ongeveer meestal snachts en smorgens wakker word natte plekken in me shirt. Of de grote t shirts van me vriend hahah. zo te zien heeft iedereen zijn dag niet echt en fijn om te weten dat we niet de enige zijn die zich rot voelt over de zwangerschap of over de kinderen of vriend lief afgesnauwd word. Maar 1 ding is zeker denk ik mannen zouden dit niet kunnen hahaha Ook denk ik dat weer mee te maken heeft we zijn toe aan lekker stabiel weertje deurtje open maar niet te warm is nu ook geen pretje maar lekker in tuin kan zitten kindjes buiten spelen. Een lekkere bbq maar dan zou een lekkere jilz weer fijn zijn of wij tje of wat dan ook Hopen op morgen iedereen frisse start weer tegemoet. O en heb laatst 1 x gezwommen erg fijn maar voel Me heel ongemakkelijk het is niet 1 klein adertje me hele achterneven kuiten zijn pimpelpaars bijna zwart dacht ik eerst was 1 been nu de andere ook. En trekt naar dr zijkant van me knieën wat een drama want dat gaat niet weg straks dus van winter weg Latem halen voor volgende Zomer. En wat ben ik jaloers op de mensen die al een naam hebben wij komen er echt niet uit jongen was meteen raak wisten we meteen meisje niet. Niet echt zelfde smaak. Haha mjah nog ff ... Hoop dat morgen iedereen fris en fruitig opstaat em goede nachtrust vor iedereen
Zucht, zucht en nog eens zucht... Om 21:15 uur ging ik samen met het vriendje naar boven. Ik merkte toch dat ik wat vermoeid was en was dan ook blij dat hij wou slapen. Nu zit ik alweer verhuisd naar de bank. Alleen met een dekentje en de laptop. :x Ik was/ben moe, maar eenmaal in bed lijkt het net alsof ik gewoon niet wil slapen. Ik draai om de 5 minuten om en ook lijkt het alsof m'n voeten in de fik staan! Eenmaal m'n voetjes onder de dekens vandaan, krijg ik het weer koud en krijg ik het gevoel alsof ik moet plassen. Ik hoorde me vriend naast me al zuchten, dus ben er maar uit gegaan. Hij moet morgen alweer 05:20 uur wakker worden. Ben moe en wil slapen! GRRRR... Ik ga een lekker theetje maken en denken over de namen van onze kleine. Voordat we gingen slapen, hadden we het erover en ik ben er maar steeds aan blijven denken..
:Ooooow wat irritant zeg ik hoop voor je dat het toch nog gaat lukken en zo niet dat je in elk geval uit een naam kan komen
Wat doe jij nog op? Of moet je nog een poging doen tot? Hihi De naam staat al vast, maar wil hem graag nog vernoemen naar mijn vader. Maar zo makkelijk vind ik dat nog niet... Hahah