Ik ben echt een avond mens, normaal lukt dat echt niet, maar in de vakanties maak ik dankbaar gebruik van het feit dat mijn kind ook van uitslapen houdt en nu kan het nog Daarnaast ben ik ook héél dankbaar dat ik zo te lezen één van de weinige ben die nog zo'n goede nachtrust heeft Emotioneel moeilijk?
Een halleluja momentje voor jou dus, de vakanties Moet wel zeggen dat ik gister nacht wel goed had geslapen, maar het nu gewoon echt niet gaat. Gelukkig morgen geen afspraken. En ik heb nog het 'voordeel' dat ik geen kleintje rond heb lopen in huis die ik nog moet entertainen, dus dat scheelt. Ik heb er net een topic over geopend! Lees jij t ff en geef je mening (Die thee die ik zou zetten, staat er nog steeds niet, geen zin meer om op te staan... Hahah)
Ja heerlijk ik geniet er dus nog even van; de laatste dagen van de voorlopig laatste babyloze vakantie Ik heb net je topic gelezen, wat zal het allereerst moeilijk zijn dat je je eerste kindje krijgt zonder je vader erbij Naast dat ik de naam zelf ook nog best leuk vind, vond ik de optie Nicolai die als reactie genoemd werd ook leuk! Maar ik ga er ook nog eens over brainstormen Ps ik heb juist wel even een bakkie gezet, toen ik het las haha
Hoelaat slaap je meestal dan? Ik heb morgen echt wallen tot m'n ballen! Me vriend kwam net naar beneden om te plassen. Die was mij dus kwijt in bed. HA-HA! Lekker voor hem..... Het is best moeilijk inderdaad, toch wel een gemis. En de vader van mijn vriend is ook niet in beeld, dus de kleine heeft 2 oma's, maar heb veel ooms, dus die zijn ook allemaal een beetje opa. Nicolai vind ik ook wel een mooie nu ik het steeds vaker hardop zeg Hier is het warme melk met honing geworden. Kijken of dat helpt!
Hahaha mijn man ligt zo diep in coma dat hij mij niet zou missen grrrr Rond 1.00 is tegenwoordig wel mijn max, ik word er niet jonger op al ligt die kleine man behoorlijk te trappen momenteel Moeilijk hoor dat gemis, ik moet er niet aan denken, maar zo te horen heeft die kleine van jullie wel genoeg mensen om hem heen die van hem houden, dat is het belangrijkste Ja Nicolai vind ik ook erg mooi
Ik houd het ook voor gezien! Ik werd al gek, maar nu word ik nog gekker van het getik van de klok. Lijkt net alsof het steeds harder gaat klinken.... AAAAAWH
Alle dames nog goed kunnen slapen Ik lag om 1 uur al lang in coma! Had gisteren zo'n baaldag dat ik de dag zsm wou afsluiten. Ook geen vriend in bed die mij kon missen, alleen omgekeerd, want hij heeft deze week nachtdienst (vanavond laatste nacht, whoop!!!) En bedankt Twixie, nu heb ik zin in melk met honing, maar heb beide niet in huis Gisteren drong het echt tot me door dat komende week de laatste week is en dat mijn verlof dan ingaat. Na mijn verlof ben ik, waarschijnlijk, werkloos. Dat zou de eerste keer zijn sinds mijn 19de dat ik dan werkloos ben (ben nu 26). Dat het uwv mijn betalingen overneemt en ik dan Max 4 weken zonder geld zit werkt ook niet mee EN als ik daarna een ww moet aanvragen en ik weer 4 weken zonder geld zit ook niet.... De kleren die ik had besteld bij h&m pasten niet en toen voelde ik me ipv zwanger en stralend, gewoon moddervet Ok, genoeg ego... Vandaag wordt een goede dag
Goedemorgen dames, Hoop dat iedereen nog beetje goed heeft kunnen slapen ... Ik redelijk slaap wel vast maar word toch nog 1 of twee keer per nacht wakker omdat ik dan naar wc moet. Ik lig nu lekker in bedje ff energie ophalen hoop ik want de kleine meid is vrij vanmiddag en ben ik graag wat fitter dus laat huishouden ff voor wat is nu wat absoluut niet kan maar hoop vanmiddag. De pijn is hier nog aanwezig helaas ook vanmorgen kreeg ik de steken in me onderbuik weer. Volgende week weer controle dus afwachten. Hoop dat ze gedraaid is 😄. Verder niet echt plannen tot zo ver. Hopelijk komt me mannetje weer thuis vanavond. Dan zit de week er weer op. Rowtje fijn he het uitslapende kinderen. Hoop de andere ook voor je. Mijn dochter kan ook heerlijk uitslapen en in de vakantie mocht ze bij mij in bed slaapt altijd zo lekker dan. Armpjes om Me heen. Vakantie was Rond 9 uur half 10 wakker en dan wou ze nog graag in bed blijven liggen om tv te kijken en wakkker te kunnen worden. twixie ik hoop dat je beetje hebt kunnen slaen nog en ik heb je topic gelezen. wat een nare situatie zeg mijn kinderen hebben ook maar 1 opa. ik heb mijn vader nog wel alleen geen contact meer met hem mijn zussen zijn belangrijker want die wonen om de hoek bij hem in zwolle dus en ik niet. is altijd al zo geweest dus heb contact 2 jaar geleden verbroken heb hem begin dit jaar nieuwe kans gegeven om goed te maken. hij wou er alles aan doen is 1 x hier geweest en vervolgens hoor ik niets meer van hem met mijn verjaardag belt hij niet komt niet langs krijg een openbaar berichtje op fb gefeliciteerd. en dat is het. ik heb verder nog niet weer gesproken maar voor de andere kleine er is moet er echt wat verandert zijn nder verbreek ik het contact voorgoed. doet mij ijn om steeds foto s voorbij zien komen van me zussen en haar kinderen zijn kleinkinderen dan en hij hier naar deze kant geen eens omkijkt. de naam nicolay vind ik erg leuk moderne stoere krachtige naam heb je al is ogezocht wat het betekend. misschien wel hele mooie betekenis en kan dat de doorslag geven. linana wat vervelend dat het zo toestand is allemaal mag ik vragen waarom je geen werk meer hebt resessie of ivm je zwangerschap.? het is oneerlijk sommigen mensen hoeven er niets voor te doen en mensen die zich kapot werken kunnen er naar fluiten. zo heb ik ook mensen in de buurt hij is te beroerd om te werken en is afgekeurd dacht op psoriasis maar weet niet of je daar op afgekeurd kan woren maar goed... en zij heeft wel gewerkt maar heeft 2 kinderen snel achter elkaar gekregen de 1 was geboren en 3 maand later zwanger. dus zit al heel lang in de ziektewet omdat ze daar last van heeft en daar van en wil gewoon niet werken dus zeg maar.. de jongste is in middels al half jaar snap dat het zwaar is en tijd nodig heeft maar paar uurtjes zou juist goed kunnen zijn voor de mens en verteld ze me doodleuk dat afzien is voor der want ze krijgen beiden 900 per maand nou dat is 1800 euro... niet te geloven toch ... en dan mensen die hard voor werken en dan geen baan meer hebben kunnen maanden wachten of hun bek afvegen kan er niet zo goed tegen en maakt me behoorlijk geiriteerd maarja wat doen we er aan hoopvol blijven en verder niets. maar ik hoop dt het recht je toe komt wat je verdient! is alleen veel geduld te hebben.
Hier ook wel goed geslapen, op wat tussenstops voor het plassen na, maar gelukkig val ik gelijk weer in slaap. Vannacht gedroomd dat ik allerlei tekenen kreeg dat de bevalling ging beginnen, het komt nu wel steeds dichterbij Kon je wel gelijk in slaap komen twixie? Ik kan me voorstellen dat je blijft nadenken over de naam Ik kan me voorstellen dat, dat erg raar is linana, om na 7 jaar werkloos te zijn, zeker als je daarbij steeds die onzekerheid hebt over het financiële plaatje.. hopelijk kan je dat straks toch een beetje naast je neerleggen en genieten van een ontspannen 'verlof' Haha ik heb me eigenlijk niet vaak tijdens de zwangerschap, mooi zwanger en stralend gevonden, ik zie vooral wat steeds minder mooi wordt aan m'n lichaam Hopelijk voor je verloopt deze dag beter dan gister! Heerlijk inderdaad Tatiana!! Ik denk alleen dat je een super geluksvogel mag zijn wil de tweede ook zo'n uitslaper zijn , maar er op hopen kan natuurlijk geen kwaad. Fijn dat je man vanavond weer thuis is, dat scheelt toch weer een hoop, hopelijk met nu een beetje energie op doen , kom je het weekend een beetje fit door.. Van jou ook een heftig verhaal zeg van je vader! Wat moet dat pijn doen, als je ziet dat hij wel zo'n leuk contact heeft met je zussen en hun kinderen Het is ook zo'n nutteloze reden, omdat je verder weg woont, het is hooguit te begrijpen dat hij jullie dan minder vaak ziet.. maar ook niets laten horen op je verjaardag Ik hoop voor je dat er snel verandering in komt.. Vandaag maar met de kleine even naar de bieb, hij wil graag een boekje over hersenen en broertjes Vanmiddag heeft hij weer zwemles en daarna een verjaardag, gaaaaaap ik vraag me nu al af hoe ik deze dag door ga komen... Jullie nog plannen?
Nou, ik ben weer wakker hoor! Om 02:00 uur ben ik denk ik in slaap gevallen. Wel nog ff eruit op te plassen, maar dat neem ik voor lief @Linana, Sorry, hopelijk is je trek naar melk en honing inmiddels verdwenen Wel flink balen zeg met dat werk! Nu maar hopen dat het allemaal wat beter voor je gaat. Nou stralend voel ik me al een tijdje niet meer. Ik zit naar mezelf te kijken in de spiegel en denk dan ''Wat zal ik blij zijn als ik m'n oude lichaampje terug heb! '' En positiekleding? Pff.. lekker me huispakkie aan! Hahaha @Tatiana, Wat zal dat fijn zijn zeg als je mannetje weer lekker bij jullie thuis is. Je verheugt je er zeker al op? Zou ik wel zijn na een week z'n koppie niet gezien te hebben! Wat een verhaal zeg over je vader. Ik zou je best begrijpen als je het contact volledig verbreekt als hij niet een beetje beter z'n best gaat doen! Is toch van de gekke dat hij z'n andere dochters wel vaak ziet omdat die toevallig dichterbij wonen... Tjonge jonge... Logisch dat je pijn voelt als je zo'n foto voorbij ziet komen. Net alsof hun 'beter' zijn dan jij en je dochter (en baby). Spreek je hem nu af en toe nog dan of ligt dat ook op een laag pitje? @Rowtje, Word al moe als ik naar jouw planning kijk! Er staat veel op de planning vandaag voor jullie. Wel leuk dat je kleintje een boek wilt over hersenen hahahah en over broertjes SUCCES! Ik had een voicemail bericht van het consultatie bureau. Zij willen een afspraak maken om kennis te maken, dus die ga ik zo terugbellen. Ik heb net een uitgebreid ontbijtje op en eet nu lekker m'n verse aardbeitjes op. De gordijnen blijven hier heel de dag lekker dicht. Als ik naar buiten kijk, word ik er echt moedeloos van. Waar is de zon???!
Mogge, dames! Hier weer niet al te best geslapen. Jaloers op de dames die het wel hebben gekund! Voornamelijk dankzij de enorme keelpijn die gisteren is komen opzetten + de pijn in de heupjes + het tien keer eruit om te plassen.. bah, bah, bah... En nu is het ook nog eens pisweer. Lastig met het gemis van je vader! Ik merk het bij mezelf ook.. ik had geen goede band met mijn moeder, maar toch mis ik haar nu (temeer omdat ik niet alles kan 'zeggen' tegen mijn schoonmoeder als ik er eens flink de balen in heb). Ook mijn vader is buiten beeld, daarmee heb ik het contact een aantal jaar geleden verbroken nadat hij er voor de zoveelste keer gewoon niet voor me was toen ik hem nodig had. Mijn schoonouders zijn lieve mensen, maar het is geen 'warm' nest. Vind het jammer dat mijn kleintje straks geen 'echte' oma heeft (van het stereotype bloemetjesjurk en samen koekjes bakken enzo...)
Ik heb zo zin in lekkere vette hap patatje en frikandel speciaal grrr voel me soms zo slecht als dat eet
Jaaa! Ik ben wakker! Al een heel uur ofzo :/ Dat belooft weer wat voor komende nacht. Ik heb het toilet wel 8x gezien, zomaar vanuit het niets doen mijn bekken pijn en die verschrikkelijke maagzuur wil gewoon niet weg :x [/KLAAG] Zo gaan deze laatste 3 weken wel heel erg langzaam
@Bananarama, Je moeder is toch heel anders dan je schoonmoeder. Ik snap wat je bedoeld. Gelukkig kan ik terecht bij beide, maar ik geef m'n voorkeur aan mijn moedertje (ookal liggen we af en toe wel is in de clinch) Gelukkig heeft jouw kleintje een lieve mama! Maar ik snap je gevoelens. @Tatiana, Raad eens wat ik vanavond ga eten? Niet schuldig voelen hoor! Je mag jezelf ook weleens verwennen. @HuiBooBee, Klaag maar lekker hoor! Helemaal niet erg Voel je wel al wat beter of duik je nog liever je bed in met de dekens over je heen? Wat is er met het weer gebeurd? Het giet, het waait, het stormt. Ik word er chagrijnig van! Ik wil er lekker ff uit, maar het weer zit zo niet mee:x De kleine hier is druk. Me buik gaat heel alle kanten op. Ik geniet er van!
Ik voel me al wat beter! Dankjewel. Ik was gewoon even helemaal van de kaart door de keizersnede. Ben alsnog bang, echt heel bang. Maar het vooruitzicht dat ik over xx dagen onze kleine in mijn armen heb maakt toch een hoop goed! Tjah, het weer?! Bleech! Geen touw aan vast te knopen! Hoop dat het aan de einde van de maand lekker is. Zeker niet te warm, maar wel lekker zonnig!
MrsDee - 2 juni - verrassing Babylove26 - 2 juni - verrassing - 2e kindje Elise75 - 3 juni - meisje HuiBooBee - 4 juni - verrassing - 1e kindje Rowtje86 - 5 juni - jongetje - 2e kindje Twixie - 6 juni - jongetje - 1e kindje Joy13- 6 juni - jongetje Annamar - 8 Juni - meisje Oktober91 - 8 juni - verrassing - 1e kindje Tutu - 9 juni - meisje Kim01 - 9 juni jongetje Fleetwood - 11 juni - meisje Miekjepiekje- 12 juni- jongetje Sannever - 16 juni - jongetje - 1e kindje Mnon - 16 juni - jongetje - 2e kindje LoveP - 18 juni - meisje Marliesba - 18 juni - jongetje Plurk80 - 19 juni - jongetje - 3e kindje bananarama - 20 juni - jongetje - 1e kindje Danielle - 22 juni - verrassing Linana - 23 juni - jongetje - 2e kindje Dreamer - 25 juni - jongetje Miesje87 - 25 juni - jongetje - 2e kindje Liesbeth79 - 25 juni - verrassing - 3e kindje MysteriousG - 26 juni - meisje Twingia - 26 juni - verrassing - 1e kindje Taatje84 - 27 juni - jongetje Tatiana25 - 27 juni - meisje - 2e kindje Libra - 28 juni - jongetje Romyvs - 29 juni - jongetje Even zo vrij geweest om mezelf ook toe te voegen.
Hey dames, Zo wat gaan die weken snel zeg. Heerlijk om die banners te zien. Het is ook aanzienlijk drukker geworden met krabbels! Yessss leuk. Ik heb wat terug gelezen maar ben alweer veel kwijt geraakt met het scrollen. Zwangerschapsdementie I suppose. @HuiBoobee Wat naar dat je kindje in een stuit ligt. Aan je reactie te zien, had jij ook graag op de 'natuurlijke' manier willen bevallen. Maar zoals je al zei, een groot pluspunt is dat je weet wanneer de kleine komt. @Sannever Is het geregeld met je advocaat? Wat een gedoe. Mag je genieten van je zwangerschap en dan krijg je dit er nog bij Afgelopen weekend was geen succes voor mij. Vanaf een uurtje of half 3 begon ik erge krampen te krijgen om de 8 minuten. Verloskundige gebeld en we moesten elkaar in 10 min ontmoeten bij de praktijk. Ze had me daar opgemeten en ik bleek 1cm ontsluiting te hebben . Doorgestuurd naar het ziekenhuis en daar heb ik een uur aan de monitor gelegen. Daaruit bleek ik kleine weeen te hebben, maar de kleine maakte het goed. Werd weer naar huis gestuurd in de hoop dat het minder werd (en dat werd het pas rond 4u snachts...). De volgende dag moesten we weer naar het ziekenhuis voor controle en toen bleek de ontsluiting weg te zijn en geen weeen meer te hebben. Bizar maar ze gooien het op indalingsweeen/voorbereiding op de bevalling. Na het weekend ging het weer goed en heb nu nergens meer last van gelukkig Ben sinds vorige week begonnen aan zwangerschapszwemmen. Heerlijk ! Ik raad het iedere zwangere vrouw aan. Even lekker gewichtloos en toch het gevoel van bewegen. Laatste 10 minuten heerlijk drijven en je baby voelen schoppen