Sterkte Meikie, leuk nieuws is anders! Zelfs ik werd een beetje bang van Tatiana haar verhaal, HuiBooBee! Haha Voel je je er al wat beter onder? Wat kun je gaan doen op zo'n regenachtige dag? Ik vind het echt zo'n ongesteldheids dag... Regen, somber en donker! Niet leuk
Ja, gaat met de dag beter. Ik ben ook zo'n aansteller Wel ga ik vragen of ze me een soort van roesje kunnen geven, dat ik alles net even van een afstandje meemaak. Baby is overigens heel erg aan het draaien geweest! Normaal gesproken is de linkerkant van mijn buik leeg, ik lig dus 's nachts ook half op mijn zij en buik. Maar vannacht kon dat niet omdat de baby aan die kant lag! Nu ligt baby weer op normale plek, maar wel een stuk lager Druk bezig daarbinnen. Ik vind dit weer heerlijk! Mag graag wandelen op zo'n druilerige dag! Ik hoop dat het in mijn kraamweek ook dit weer is! Wordt het tenminste niet te warm op de slaapkamer.
Het zou toch wat zijn Huiboobee als hij/zij toch ineens besluit zelf te draaien Weer is idd om te huilen
Ik heb vandaag ook niet zo'n probleem met dit weer, was anders de ramen gaan wassen maar nu een goeie smoes om niet te doen Mén, ik heb echt enorme steken in m'n vagina, doet echt zeer! Herkennen jullie dit? Las op internet dat dit indalen is? Ukkie was al zo goed als ingedaald van de week.
@Meikie, dat is schrikken! Veel sterkte toegewenst. Ik hoop dat ze het kunnen remmen. @Oktober91, ik had er ook last van. Echt een rot gevoel! Een warme kruik wilde bij mij wel helpen en de voetjes hoog. De verloskundige zei dat inderdaad indaling is. De kleine blijft kleine beetjes indalen. Net wanneer je denkt dat je het hebt gehad....
Hey meiden bedankt voor jullie lieve reskties. Hier gelukkig alles nog rustig!!! Ik las tussendoor iets over een spoedks? Ik heb die gehad bij mn zoontje, had toen een ruggenprik. Ik heb het als een helefijne ervaring ervaren. Alles ging heel relax en ik heb tijdens en erna totaal geen pijn gehad!!! Ik zou het in ieder geval zo nog een keer doen! Wbt steken in de schaamstreek lijkt idd op indalen, mogelijk dat die kleine net het laatste stukje nu mee pakt Hier nog altijd geen ingedaald kindje, ze is gelukkig wel iets gezakt waardoor ik nu uit bed mag om te plassen en te wassen. Verder wel volledige bedrust.....
Ohw jeetje meikie succes en hoop dat alles goed komt ! Knuf Hbb was niet me bedoeling om erger te maken integendeel ik denk aan gewone bevalling en keizersnede bijde voor en tegens zijn ik voelde me snel opgeknapt net en geen uren persen etc en geen heftige weeën mssn topic openen verschil voor en twens gewone bevalling en keizersnede Xxx
Ik heb vanmorgen vroeg al Boodschappen gedaan Moederdag kadootjes opgehaald langs mijn moeder en nu bij me schoonouders we waren huissleutel vergeten en moesten dus andere halen dus gelijk gevraagd of goed was of we nu kwamen eten en ff voor Moederdag. En was gelukkig goed dan heb ik morgen dagje met me gezinnetje voor me mannetje maandag weer weg gaat . En hoe was jullie zaterdag en verder nog plannen ?
Gistermiddag ben ik te fanatiek bezig geweest met het huishouden en heb ik ook veel zware dingen getild. Ik heb al 2 maanden last van mijn bekken en rugpijn maar omdat ik me gister goed voelde dacht ik dat ik het wel aankon.. Niet dus Ik kreeg opeens een pijnscheut in mijn rechterlies en vanaf toen kreeg ik moeite met lopen en ben ik bed blijven liggen.. Ook met veel pijn Ik zit nu sinds vanochtend 10 uur op dezelfde plek op de bank en heb 2 keer geprobeerd even te lopen maar het lukt me echt niet door de pijn in mijn lies/bekken en rug.. Ik ben vandaag precies 35 weken zwanger en ik vraag me af of ik hiervoor de verloskundige kan bellen.. Ik zou niet echt weten hoe ze me kan helpen maar ik heb het gevoel dat dit echt niet goed is Of zal ik tot maandag wachten en dan naar de huisarts of iets dergelijk bellen? Ik hoor het graag van jullie wat jullie tips zijn! Ik ben echt radeloos
@meikie , sterkte!hopelijk blijft het nog even rustig voor je... @saraa123, ik zou zelf niet wachten tot maandag maar vandaag nog bellen of langs gaan... Ik ben zelf ook gesloopt,vandaag en gisteren gewerkt...helaas was het echt druk waardoor ik niet even kon zitten tussendoor en dan duren 5 uurtjes lang...morgen doe ik echt zo goed als niets.
Geeft niet Tatiana, ik vroeg er zelf om @draaien: het zou toch een stunt zijn van dat kleine eigenwijsje! Maar ik ga er niet van uit! Maar blijf man wel zeggen dat 'ie in mijn teen moet blijven knijpen, haha. Ik weet niet hoor. Maar het rommelt hier. Pijn in de onderbuik die ik echt weg moet zuchten. Houdt een minuut of 2 aan en zwakt dan af en heb nergens meer last van. Stuk of 4x gehad in afgelopen 3 uur.
Zijn er hier trouwens meiden bij die ervaring hebben met stamceldonatie?ik ga namelijk het bloed uit de navelstreng doneren ,schijnt geen pijn te doen en voorbij te zijn voor ik het weet...ik kon kiezen voor "opslag" voor mijn eigen kind of ter beschikking stellen voor zieke kinderen,ik heb gekozen voor het laatste.ik weet nl niet of mijn kleintje ziek is of word, wat ik wel weet is dat er genoeg kinderen die leukemie hebben op nieuwe stamcellen zitten te wachten...
Meikie, sterkte! Hopelijk blijft uk nog even zitten hoor! Sannever, k heb er hier nog niks over gehoord.. Heb de 22e een gesprek met verpleegkundige over de bevalling geloof ik dus misschien dat het dan ter sprake komt? Twee jaar terug heb ik er ook niks over gehoord maar tis misschien wat nieuwer? Woehoee, het lijkt er op dat ik mijn laptop weer aan de praat heb gekregen
Desondanks de regen heb ik toch een leuke, gezellige dag gehad! De dag begon bij mij moeizaam, maar ik was al gauw weer de gezellige ik. Bij thuiskomst lekker goed schoongemaakt en dat was misschien iets te veel van het goede. Ik heb nu echt last van me bekken Eigen schult, dikke bult! M'n moedertje is blijven eten, dus morgen hoef ik daar niet meer langs Lekker de zondag voor ons tweetjes! Of tenminste, drietjes...
@dreamer , ik heb er zelf om gevraagd omdat ik een folder zag liggen in de wachtkamer...ik denk dat het in nl via sanquin gaat maar zeker weet ik het niet...je vk kan meer vertellen denk ik...ergens wel jammer dat er zo weinig over bekend is, het is een kleine moeite om te doneren anders word je navelstreng weg gegooid... @de dames die tevfanatiek aan het poetsen geslagen zijn ,snel op je handen gaan zitten bij opkomende poetsdrang!dat is het beste middel tegen pijnlijke bijwerkingen...
Net even een huilbui gehad. Ik kreeg last van m'n heupen/bekken. Dacht even te gaan liggen op bed. En wou weer naar beneden... Nou dat ging niet echt 1,2,3! PIJN-LIJK
Fijne Moederdag allemaal Hoop dat goed gaat met iedereen en beetje geslapen heeft. De laatste loodjes zijn toch zwaar voor iedereen en terrecht. Ik had gisteren weer Oveel pijn in me boven buik en mijn rug alsof er een riem omheen zat. Normaal zakt het af na douchen of even liggen maar nu niet. Dus gebeld en kon meteen komen in het ziekenhuis. Controles gehad en alles was goed bloeddruk schommelde wel wat maar niet iets om zorgen te maken nog. Voel me dan altijd beetje lullig om ze te bellen. Vooral als er misschien niets is. Wel moest ik wat rustiger aan gaan doen en beter naar me lichaam luisteren. Ook mocht ik elke dag paracetamol nemen ben zelf geen voorstander van maar met zo pijn als gisteren doe ik het wel Maar sorry voor me uitspraak maar : ben er wel echt helemaal zat van geen geniet momentjes voor mij!