Meike, heel veel sterkte! Ik hoop dat je kleintje nog even blijft zitten. Saraaa, hoe gaat het nu? Heb je nog gebeld? Hbb, hoe voel jij je nu? Heeft het gevoel doorgezet of ben je er nu weer vanaf? Twixie, rustig aan meid!
Hier blijven die rare krampen aanhouden! Maar echt 1x in 1 á 2 uur. Oefenweeën misschien? Gisteren een geboortebord getekend, vandaag uitzagen maar man wil niet naar zijn moeder om de zaag te halen . Gaat echt niet lekker tussen schoonmoeder en man. Vandaag dus maar verder met de wieg! Ik hoop 'm eindelijk af te krijgen vandaag! Fijne moederdag iedereen!
Voor alle Mama's hier een hele fijne moederdag! Ik heb heerlijk geslapen! Ik had zo'n pijn net opstaan, zitten, lopen noem maar op! Toen heeft mijn vriend me ingesmeerd en werd heel m'n lichaam warm. Nog een paracetamol ingenomen en heb zo doorgeslapen tot 07:30 uur. Niet eens eruit gegaan om te plassen! Ik ken het gevoel dat je niet wilt bellen, Tatiana, maar wel goed dat je het hebt gedaan, want voor hetzelfde geld was er wel iets. Uit paniek belde ik me moeder huilend op gisteren en zij zei ook bel de dokter, maar ik heb het uiteindelijk niet gedaan
Goedemorgen! Voor de meiden die al mama zijn, fijne Moederdag! En anders fijne ik-wordt-Moederdag Wij gaan zo even langs mijn oma.. Vriend moet werken, bwugh.. Hier geen speciale dingen, wel cadeautje van mn meisje gehad van de opvang en van mn mama een cadeautje.. Vent denkt/doet daar niet aan... Dus ook geen Vaderdag dan
@taatje84 ik heb toch maar niet gebeld, dacht nog een dagje volhouden anders bel ik zondagochtend wel. Maar de volledige rust die ik heb genomen gister en net voor het slapen gaan een warme bad heeft me heel erg goed geholpen! Zo zie je maar weer het was weer een kwestie van teveel hooi op je vork nemen!! Dus dat wordt echt doseren vanaf nu en morgen ook een afspraak maken bij de bekkenfysiotherapie' Voor iedereen een hele fijne moederdag!
Hallo allemaal! Fijne moederdag! Ik heb van alles gelezen & langs zien komen en ben het nu bijna allemaal al weer vergeten om eerlijk te zijn HBB, klinkt inderdaad als oefenwee oid.. spannend hoor! Tatiana, fijn dat er niets aan de hand was, en inderdaad kun je maar beter een keer te veel bellen dan te weinig! Mijn keelpijn van een aantal dagen geleden heeft plaatsgemaakt voor een voorhoofdholte ontsteking, dus ben er mooi klaar mee! Voel me behoorlijk beroerd, maar slapen heeft ook geen nut vanwege de druk die dan een stuk erger wordt. Dus ben maar aan het stomen gegaan met kamille en aan het spoelen met zout water. Hoop dat het een beetje helpt, want nog zo'n nacht zie ik echt niet zitten. Jammer dat je er zo weinig aan kunt doen! Als jullie nog tips hebben....? Verder hoop ik dat jullie een fijne moederdag hebben? Heb van de week even laten vallen dat het natuurlijk wel heel gemeen was dat kindeke geboren wordt NA moederdag en (hopelijk) voor vaderdag.. dus hij is gisteren toch nog even een kadootje wezen scoren voor me en heeft vanochtend een ontbijtje voor me klaar gemaakt. Was het eerste ontbijtje op bed dat ik in 2 jaar heb gehad en het wordt gewaardeerd, maar ivm me totaal niet lekker voelen kon ik er toch niet helemaal van genieten, helaas. Heb wel goed gedaan 'alsof' dus denk niet dat hij ('t blijft een man!) het heeft gemerkt
Hoihoi! Hier doen we weinig aan moeder/Vaderdag Ik voel me vandaag ook niet zo tof.. Slokdarm blijft n beetje branderig aanvoelen, was net ook ff licht in mn hoofd en mn dutje heeft ook niet echt geholpen.. Ook geen idee wat ik moet eten vanavond.. Alleen zin in snoep, hoe vreemd t ook is haha!
Zou zoveel pijn bij iedereen normaal zijn? Sommigen zijn al stukje verder dus staat me nog wat te wachten. Ik vraag me af na zoveel pijn waar je de energie vandaan moet halen om te persen etc. Ik lig lekker in bed met me dochter wou buurman en buurman kijken dus ik neem Et er even van. Vriend zit voetbal te doen op de PlayStation blijven jongens . Heb al weer vier paracetamol op en niet echt gevoel dat het helpt heb veel pijn en gevoel dat ze blijven steken in me keel ergens of slokdarm waar ook maar terecht komt Banan is toch lief dag hij er aan gedacht heeft. Ik had geZegt dat ik niets wou me dochter maakt wat moois op school en dat is toch mooiste kadootje voor mij op dat moment Ik heb er zelf ook niet veel mee. Gisteren al geweest bij onze ouders dus vandaag dag met zijn drieën heerlijk! Mijn dochter heeft op school een vork armband gemaakt en geschilderd een mooie doosje omheen gekunsteld.
Hoi Meiden, Fijne Moederdag allemaal, Ondanks dat ons kleintje nog in aantocht is, toch al leuk verwend door manlief; ontbijtje op bed, in de box stond een cadeautasje van juwelier met super mooie oorbellen. Allemaal al NAMENS de baby zei die; super lief! Wat vervelend dat sommigen van jullie beetje onrustig voelen... daar heb ik gelukkig (nog) geen last van. Ook de oefenweeën komt mij nog niet bekend voor, wel eens ietswat krampjes (zoals menstruatie) maar heel incidenteel. Wat ik wel heb is de laatste dagen veel steekjes onderin. Soms gewoon m`n onderbuik, soms trekt het door naar m`n vagina en non-stop gevoel datk moet plassendaar word ik wél moe van. Herkennen mensen dit ook? Verder een bezig weekend gehad dus nu maar even rustig aan en de beentjes omhoog.
Hey allemaal, ik hoop dat jullie allemaal een fijne moederdag hebben gehad, al eentje aanwezig of niet, ik vind dat we allemaal al moeder zijn hoor! Het is wel te lezen dat we allemaal bezig zijn met de laatste loodjes!! Hier een super leuke overnachting gehad, m'n man was toch wel verrast wel héél veel gedaan en ik weet niet of het daardoor komt, maar wel sinds gistermiddag/avond heel veel krampen.. hoe leuk het ook was, het is voorlopig m'n laatste uitje geweest, nu echt maar met veel rust de laatste weekjes doorkomen Van de kleine heb ik een mooie plant en een tekening voor moederdag gekregen, kleine lieverd Zo ook hier weer alles in de voorbereiding voor de eerste schooldag, dus op tijd erin, morgen weer vroeg de wekker Sterkte dames
Fijn meiden dat jullie leuke Moederdag hebben gehad. Wij hebben er nog niets aan gedaan. Alleen even naar mijn schoonmama geweest. Haha echt he al die kwaaltjes, rare krampen, slapeloze nachten. Ik lig nu ook alweer in bed. Opmaken voor mijn laatste werkweek. Joehoe!! Slaap lekker allemaal!
Hey dames allemaal een geslaagde Moederdag gehad ? Hier lekker rustig niets gedaan beetje huishouden dat blijft helaas doorgaan.... Vraagje ? Hoe gaan jullie mannen er mee om met de laatste lootjes alle kwaaltjes ? Zijn ze zenuwachtig of juist heel nuchter snappen ze het dat je veel pijn hebt en emotioneel bent behulpzaam noem maar op ?
Tatiana, mijn man is heel nuchter, maar vind het wel heel spannend allemaal. Tja de kwaaltjes horen erbij, probeer er ook niet iedere dag iets over te zeggen. Hij helpt waar hij kan, maar door de weeks hoef ik na werkdagen van 15 uur ook niets van hem te verwachten (begrijpelijk) En jou man, als hij al thuis is?
Sjah mijn man is een man... Hij snapt het wel zegt hij maar ik denk niet dat hij zo goed weet wat hij moet doen. We hebben wel heftige discussies hierover. Omdat ik doordeweeks alles alleen doe zou ik het finn vinden als hij mij in weekend wat extra helpt. Mijn vriend vind zijn PlayStation nogal erg leuk en sjah ik vind tijdverdoen maar als zijn manier van ontspannen is snap ik dat best. Maar ik ben eerst van kinderen eerst dan ik of hij en hij wil soms nog wel is anders denken. Maar lijkt me ook lastig in je te verplaatsen in iets wat je helemaal niet zou kunnen voorstellen
Twixxiee ben ook nog wakker zat beetje te piekeren over de bevalling. Hoe gaan jullie erin nuchter gestrest? Willen jullie wel of geen pijnbestrijding en zo ja wat dan ? Mij lijkt een aqua bevalling heel bijzonder. En ik las ook dat er kraamhotels zijn??? Apart haha. Ik moet zowiezo in ziekenhuis bevallen ivm eerste keizersnede maar wil mssn nog wel van de week informatie gaan krijgen over een aqua bevalling
Ook hier pieker ik over de bevalling. Nog maar 3/4 weekjes. 25 dagen klinkt zooo kort! De ene dag ben ik er vrij nuchter over en de andere dag bedenk ik de meest idiote scenario's die er zouden kunnen gebeuren. Maak mezelf dan gewoon echt gek! Hahah Het liefst zou ik geen pijnbestrijding willen, maar dat zeg ik nu wel heel stoer hoor. Heb geen flauw idee wat ik kan verwachten.. Hoe staan jullie hier in?? Zo'n bevalling lijkt me inderdaad bijzonder, dat hebben ze helaas niet in het ziekenhuis waar ik ga bevallen.
Tatiana, tja lastig. Jij kan er niks aan doen, dat hij er door de week niet is. Kan begrijpen dat je wilt, dat hij wat helpt, zeker nu. Zou zelf ook wel boos zijn als mijn vent dan ook nog eens heel de tijd aan het gamen is. Ja de bevalling! Spannend maar probeer er zo relax mogelijk naartoe te leven. Ik wil pijnbestrijding als het echt niet meer gaat, geen idee op welk punt dat zou zijn haha. Misschien komt het omdat het nog niet zo ver is, dat ik er nog niet zo over nadenk.