Laatste 10 weken afteltopic juni!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door babylove26, 22 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tatiana25

Tatiana25 Bekend lid

28 feb 2014
    581
    0
    0
    Meppel
    Hier ook wakker nu niet van de baby maar vriend weeë op weg :( vandaag of vanaf nu binnenland rijden of in iedergeval dichterbij huis dat is wel geruststelling zeker na zaterdag zh bezoek. Ik wil het liefst ook geen pijn bestrijding. Maar goed weet ook nie hoe lang ik dat volhoud als je hele zwangerschap al pijn hebt en geZeur kan het ook snel keer klaar zijn. Maar we houden dapper vol en proberen het tot bittere eind en vergeten alles als we ons kindje in onze armen sluiten. Ik denk dat je gewoon daar aan moet denken als dat lukt hihi

2. Tatiana25

Tatiana25 Bekend lid

28 feb 2014
    581
    0
    0
    Meppel
    Twixie nog beetje geslapen ? Balen dat je zo slecht slaapt. Mssn helpt een paracetamol voor slapen gaan. Mij vertelde ze in ziekenhuis dat ik er zes per dag mag twee per keer. Heb gisteren ook wel genomen had zo pijn en aan puffen. Maar hielp voor mij gevoel weinig ik kijk vandaag en morgen nog even aan of het helpt tegen de pijn anders stop ik er mee dan liever niet. Ben er zowiezo geen voorstander van.

3. Twixie

Twixie Bekend lid

7 okt 2013
    848
    2
    18
    NULL
    Rotterdam
    Het enige waar ik nu aan kan denken, is dat ik nog steeds wakker ben! Hahaha klote!

4. Twixie

Twixie Bekend lid

7 okt 2013
    848
    2
    18
    NULL
    Rotterdam
    Ben er ook een voorstander van, maar als dit vaker gebeurt dan neem ik het liever wel in. Heb nog.geen oog dicht gedaan :(

5. Tatiana25

Tatiana25 Bekend lid

28 feb 2014
    581
    0
    0
    Meppel
    Ben je nog steeds wakker twixie hoe kan dat ?

6. Twixie

Twixie Bekend lid

7 okt 2013
    848
    2
    18
    NULL
    Rotterdam
    Als sla je me dood. Het gekke is dat ik echt moe ben. Maar zodra ik me ogen dicht doe, val ik niet in slaap. En weet echt niet wat ik eraan kan doen. Ik blijf maar plassen en me harde buiken gaan ook maar niet weg..
    Over 10 minuten gaat de wekker af van me vriend. Wou dat ik lekker naast hem kon liggen!

7. Tatiana25

Tatiana25 Bekend lid

28 feb 2014
    581
    0
    0
    Meppel
    Hmm kopje thee paracetamol warme douche warme kruik ? Optie om tv te kijken in bed.
    Spanning mssn onbewust voor de bevalling ?

8. Twixie

Twixie Bekend lid

7 okt 2013
    848
    2
    18
    NULL
    Rotterdam
    Heb je toevallig een luchtbuks liggen?? De vogels hoor ik al fluiten :p hahaha
    (nu lach ik nog, straks niet meer hoor)
    Als me vriend wakker is, zet ik een kop thee en ga dan naar boven. Zit nu 24Kitchen te kijken. Krijg er trek van...

Ben jij nu al wakker of ga je weer zo naar dromenland?

9. Tatiana25

Tatiana25 Bekend lid

28 feb 2014
    581
    0
    0
    Meppel
    Hey twixie ik ben weer in slaap gevallen. Maar voel me nu nog slechter dan twee uur geleden toen wakker werd. Dan kan je beter wakker blijven denk ik als je wekker 2 uur later gaat maar ik breng de kleine meid zo naar school en dan kruip ik er lekker weer in ;)

10. Mnon

Mnon Niet meer actief

Ooow wat balen van die slechte nachten!!! Hopelijk kunnen jullie waarbij tanken!
    Hier slaap ik gelukkig nog redelijk.

Wat betreft de bevalling, ik wil thuis bevallen, dus dan geen pijnbestrijding, maar als ik naar het ziekenhuis ga (vorige keer tijdens de bevalling voor gekozen) dan wil ik remifentanil. Dit is echt top spul! Ik was bij bevalling 1 van tevoren echt anti pijnbestrijding en bij een ruggenprik bijvoorbeeld heb je meer kans op kunstverlossing. Maar tijdens de bevalling toch gekozen voor pijnbestrijding: remifentanil en dat is absoluut goed bevallen! (Vrij snelle bevalling en slechts 19 minuten persen zonder te scheuren of knip)

11. Twixie

Twixie Bekend lid

7 okt 2013
    848
    2
    18
    NULL
    Rotterdam
    Zo, ben wakker geworden door het gehoor van de buurman. Hoop dat ik zo weer in slaap val..
    Vraagje, ik hou vocht vast in m'n benen en voeten. Maar nu als ik loop doet t best pijn. Tis best gevoelig. Iemand anders die hier ook last van heeft (gehad)?

Trusten!

12. Rowtje86

Rowtje86 Actief lid

14 nov 2013
    346
    0
    0
    Hier ook wakker gelegen :x volgens mij moest iedereen weer aan het nieuwe ritme wennen.. man kon niet slapen dus die was irritant aan het doen, de kleine kwam om 1.00 uit bed; ik heb het zo warm ik kan niet slapen, dus die lag om 2.00 nog wakker naast me, over me buik, armen en haren te wrijven, toen was ik het zat. Benen van me man tegen me aan, handjes van die kleine (dat is een 10 minuten leuk om 17.00, maar niet één uur lang midden in de nacht haha) en getrap van binnen in m'n buik aan alle kanten grrr...
    Ik ben maar in de hoogslaper van m'n zoontje gaan liggen; niet fijn als je honderd keer moet plassen.. om 3.30 lag ik eindelijk te slapen en 6.50 ging de wekker weer.. lig nu op de bank na alle boodschappen maar gelijk in huis gehaald te hebben..

Mannen daar wil ik het nu niet eens over hebben grrrr haha soms lijkt het of ik een derde kind krijg ipv een tweede :$

Ik zou eigenlijk lekker bij willen slapen, maar er staan weer allemaal rotklusjes op me te wachten... Zooo voorlopig ben ik even uitgeklaagd :D Sorry meiden;)

Wat betreft de bevalling ben ik aardig rustig moet ik zeggen.. al had ik een eerste bevalling from hell, nu denk ik; dat heb ik ook overleefd ; Ik ga proberen zonder pijnbestrijding, maar dat zei ik toen ook haha ik ben benieuwd :)

13. natjes

natjes Niet meer actief

Tip voor de volgende nacht:

Blijf van gsm/laptop/ipad/computer/pc af.
    Dit licht zorgt ervoor dat je juist wakkerder wordt en dat het alleen maar lastiger wordt om weer in slaap te vallen!!

Je raakt nu langzamerhand in een patroon van wakker worden/niet meer kunnen slapen / internetten / en niet meer in slaap komen.

Blijf gewoon lekker rustig in je bed liggen, doe ontspanningsoefeningen oid, pak een kopje thee en een blaadje en probeer het een half uur daarna weer.

Wel zo min mogelijk lichten aan doen als je wakker bent!

14. Twixie

Twixie Bekend lid

7 okt 2013
    848
    2
    18
    NULL
    Rotterdam
    Thanks voor je tips, natjes... Toen ik om 22:00 uur in bed lag, had ik me telefoon en laptop niet meer aangeraakt.

Het is meer dat ik last begin te krijgen van me rug en me benen en daardoor continu lig te draaien en te woelen...
    Het liefst blijf ik ook lekker in bed liggen, maar heb nog een mannetje waar ik rekening mee moet houden. Die moet weer vroeg op en krijg het niet over me hart om dan ff oefeningen te doen hahah.. En het liefst drink ik niet meer zoveel 's avonds, want ik blijf heen en weer lopen naar het toilet. Ook geen pretje!

15. TallieJ

TallieJ Actief lid

6 mei 2014
    236
    0
    0
    Ik werk op een kinderdagverblijf
    Hoofddorp
    Ik voel me heel erg down... Niks is meer leuk, heb ontzettend veel pijn en mijn dochter is heel erg opstandig en luistert voor geen meter. Ik zit er helemaal doorheen.. Ik slaap slecht, last van maagzuur... Kan alleen maar huilen... En ik moet nog 5,5 week..

Mijn dochter voelt mijn gemoedstoestand natuurlijk en die gaat dan juist moeilijk doen...

Sorry voor dit negatieve bericht maar moest het ff kwijt... Hopelijk kan ik er binnenkort van gaan genieten want dat heb ik nog steeds niet kunnen doen....

16. Tatiana25

Tatiana25 Bekend lid

28 feb 2014
    581
    0
    0
    Meppel
    Mnon wat is dat voor pijn bestrijding en beter dan ruggenprik ik lees overal verschillende verhalen maar hoor liever ervaringen.

Twixie ik had heel veel vocht bij de eerste maat mocht toen niet lopen dus pijn geen idee wel ff staan mocht ik dat was me wel gevoelig. Voor zekerheid VK bellen beter een keer te vaak dan te weinig mssn kan ze je ook wel gewoon aan tel uitleggen. Heb je wat zekerheid.

Talliej Laat je lekker gaan het moet toch ergens heen. Iedereen zit er wel doorheen. Mijn dochtertje van zes is meestal erg behulpzaam maar zo nu en dan ineens heel dwars. Gaat meer door heen dan wij beseffen. Ik wil binnenkort kijken met haar om samen een kalender te maken met de bevallings datum zegt niets natuurlijk kan eerder en later. Maar denk dat ze zo beetje meer inzicht er in heeft.

Ik voel me anders dan anders vandaag. Ik heb paracetamol genomen vanmorgen maar werd meteen misselijk daarna heb vanmorgen nog poosje geslapen en verder echt weinig gedaan. Maar ik krijg niets naar binnen geen eten geen drinken. Had vers brood bij bakker gehaald nou kan ik normaal echt lekker vol in eten. Maar kreeg met moeite een broodje in. En vanmorgen alleen half bakje vla. Ik word misselijk ma het eten en drinken. Iemand ervaring mee dit is iets nieuws voor me namelijk. Ik ga nu koken burrito's met salade hoop dat het lukt om te eten. En wat eten/koken jullie vnvd ?

17. Tatiana25

Tatiana25 Bekend lid

28 feb 2014
    581
    0
    0
    Meppel
    OW rowtje fijn om te horen van de man hahaa ben dus niet de enige ;) top!;)

18. sannever

sannever Fanatiek lid

22 jan 2014
    1.787
    1.583
    113
    Vrouw
    Thuis
    Hoe dichter bij de eindstreep hoe slapelozer de nachten worden bij iedereen....;)
    ik slaap op zich redelijk maar draai veel en word daardoor alsnog moe wakker..
    de tip die ik kreeg tegen vocht in mijn benen is veel blijven drinken natuurlijk en wat meer zout in mijn eten gooien,tot nu toe geen last gehad van dikke benen behalve na een dag werken (staand beroep).

Vandaag weer controle gehad en de vk verwacht dat de kleine binnen 2 weken al komt ipv 5...vanavond dus maar mijn ziekenhuis tas in orde maken.nog geen idee wat ik allemaal mee neem omdat ik ,ook bij een normale bevalling, 3 dagen in het ziekenhuis moet blijven.gelijk ook maar even bij mijn werk langsgeweest om te zeggen dat ik niet meer mag werken...:) ze baalde er wel van.
    ik begin nu toch wel een beetje nerveus te worden eerlijk gezegd...:( ,op advies van de vk buscopan plus gehaald en bachdruppels om de ergste zenuwen en pijn tegen te gaan..

19. Tatiana25

Tatiana25 Bekend lid

28 feb 2014
    581
    0
    0
    Meppel
    Wow sannever dat is spannend zeg. Wat eerder dan de uitgerekende datum. Maar kunnen ze dat al ongeveer beetje voorspellen ? Hoe lang ongeveer nog duurt ... ?

20. sannever

sannever Fanatiek lid

22 jan 2014
    1.787
    1.583
    113
    Vrouw
    Thuis
    Ik heb sinds gisteren weeen en bmm is al week en er was nog iets...ben het even kwijt...vk is van de oude stempel dus ik twijfel niet aan haar;)
    ik ben ook afgevallen,schijnt er ook mee te maken hebben

Deel Deze Pagina