Laatste 10 weken afteltopic juni!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door babylove26, 22 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Twixie

Twixie Bekend lid

7 okt 2013
    848
    2
    18
    NULL
    Rotterdam
    Spannend zeg, sannever! Over twee weekjes al.... Ik ben jaloers! :p

Raar zeg, Tatiana, hier (gelukkig) geen last van. Ben een wandelende vreetschuur. Lekker burrito's. Hier word het rijst met kip en wokgroente, alleen zo'n geen honger. Ik ben net wakker.
    Had van 06:30 uur tot 09:30 uur geslapen, meer niet. Hoop op een goeie nachtrust, ben ik inmiddels wel aan toe :)

2. Twixie

Twixie Bekend lid

7 okt 2013
    848
    2
    18
    NULL
    Rotterdam
    Zo, lees je berichtje nu net. Spannend zeg! :$
    Ik zou ook niet twijfelen. Beter het zekere voor het onzekere, toch?
    Dat lees ik wel meer dat ze voor de bevalling afvallen. Echt gek idee

3. Linana

Linana Niet meer actief

Hier wat stilte :D enorm druk weekend gehad en nu begonnen aan de laatste week werken. Morgen ga ik beginnen met de traktaties voor werk te maken :D
    Verder spullen inslaan voor schoonmoeder haar verjaardag, want ik ga heerlijke taarten maken (Antilliaanse).

Net alles even doorgelezen, jullie kwebbelen wat af haha.

Twixie: wat irritant zeg, slapeloze nachten maar wel moe zijn :(
    Ik had er bij mijn eerste zwangerschap ook last van in de laatste paar weken. Heb ook geen tips voor je :(
    Misschien wat aan de rustgevende thee, ontspannende douche en met aromatische olie je bed in?

Sannever: spannend!!! Ben benieuwd of jij straks de eerste bent die bevalt van ons :D

4. sannever

sannever Fanatiek lid

22 jan 2014
    1.787
    1.583
    113
    Vrouw
    Thuis
    Ik vind het ineens wel erg spannend ja maar aan de andere kant kan ik ook niet wachten....:D het gekke is dat ik vanaf 20 weken al het voorgevoel had dat hij te vroeg zou kunnen komen...goed,ik ga eten en proberen rustig te worden...ben nu net een stuiterballetje :D

5. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Spannend sannever!

Hier is mijn verlof begonnen (oke officieel pas woensdag maar ben dinsdags altijd vrij haha! )

6. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Volgrns mij heb ik de gehele weekend oefenweeën gehad, vanochtend een lading slijm verloren.
    Ik heb het gevoel alsof ik op hete kolen zit!
    Ik denk niet dat ik mijn geplande keizersnee ga meemaken :p

7. Twixie

Twixie Bekend lid

7 okt 2013
    848
    2
    18
    NULL
    Rotterdam
    Spannend HuiBooBee! :D
    Ben gewoon zenuwachtig voor jullie! Hier voel ik nog niets...

Morgen weer naar de VK. Benieuwd wat zij te zeggen heeft.
    Ben een klein beetje vergeten om mijn portie Floradix in te nemen...... Guilty! Echt dom, ik weet het, maar het schiet er elke keer bij in! Verdorie!

8. Linana

Linana Niet meer actief

Jullie lijken allemaal vroeg te gaan bevallen :p
    Hopelijk is juni een goede maand wat dat betreft, dan hebben we misschien allemaal geluk :p

9. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Ben benieuwd Twixie!

Weet toevallig ook iemand hoe het met BabyLove is? Bij haar was het toch ook aan het rommelen/vermoeden op zwangerschapsvergiftiging.
    Offe, gooien mijn hormonen alles door elkaar?

10. Rowtje86

Rowtje86 Actief lid

14 nov 2013
    346
    0
    0
    Spannend zeg allemaal, ik word steeds nieuwsgieriger wie zich het eerst gaat melden hier :D

Vanmiddag bij de verloskundige geweest en alle pijn niet voor niets geweest, de kleine is ingedaald , ik ben helemaal blij terwijl het niets wil zeggen hihi :p;)

Ik heb hier ook steeds wat slijm in m'n onderbroek (sorry) en kleine vlokjes in m'n urine, ik vraag me af of het afscheiding is of kleine stukjes slijmprop..:(

Fijn voor alle dames die (bijna) verlof hebben, lekker van genieten!!

Ik heb zoooo'n jeuk aan m'n benen :(

11. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Vlokjes in urine? Dat is vaak vruchtwater! Al geroken of het zoet ruikt?

12. Twixie

Twixie Bekend lid

7 okt 2013
    848
    2
    18
    NULL
    Rotterdam
    Mooi om te horen, Rowtje, dat de kleine is ingedaald.
    Ik weet niet wat het is. Maar zijn wel tekenen dat het allemaal gaat beginnen of niet?
    Jeuk aan je benen van wat? Mijn benen voelen warm en opgezwollen aan. Echt niet fijn!

Ik weet ook niet meer of het babylove is. En Elise?? Hoe is het met haar?

Lekker genieten van je verlof, Dreamer! :D

13. Mnon

Mnon Niet meer actief

Remifentanil is een morfine pompje je krijgt dan een infuus en kan op een knopje drukken voor een extra dosis (wel met een grens, 1 x per ..minuten) Ik kon voordat ik de remifentanil kreeg niet echt ontspannen tussen de weeen. Ik dacht alleen maar steeds er komt er zo weer een (niet dat ik het niet aan kon, maar de gedachte dat het nog wel 20 uur zou kunnen duren liet mij beslissen om voor pijnstilling te kiezen zodat ik mijn energie kon bewaren voor tijdens het persen)
    Door het pompje was ik "high" tussen de weeen. en dus bijna aan het slapen. Echt uiterst relaxt zegmaar. Voor het persen halen ze het pompje weg en het spul is binnen 8 minuten uit je lijf, dus nog voor je kindje geboren is, is het spul uit je lijf. Mijn dochter dronk gelijk goed, apgar 9 - 10 dus dat was ook prima. Heb dus 0 nadelen ervaren van de pijnbestrijding.
    De gedachte bij de pijnstilling alleen doet me al twijfelen om gewoon weer lekker naar het ziekenhuis te gaan... Maar goed ik houd beide opties open!

14. babylove26

babylove26 Fanatiek lid

Hey meiden!

Iedereen een fijne moederdag gehad?

Ik lees wel met jullie mee maar heb totaal geen energie om te reageren.

Lees dat er veel gerommel is bij veel meiden. Ik hoop dat het snel doorzet voor iedereen want ik lees ook veel over slapeloze nachten.

Hier morgen weer controle in het ziekenhuis en ga toch even overleggen of ze me eerder kunnen inleiden. Bloeddruk is nog steeds te hoog ondanks de medicijnen. Bekken spelen zo hard op dat ik geen nacht meer fatsoenlijk slaap ik verga van de pijn in mijn schaambeen. Dus.... ik ben op!:)

15. sannever

sannever Fanatiek lid

22 jan 2014
    1.787
    1.583
    113
    Vrouw
    Thuis
    @HBB, spannend!!:D ik zal duimen voor je...

baby's houden zich niet aan de geplande datum,ze komen wanneer ze er klaar voor zijn en dat is altijd op hun verjaardag...;)

16. sannever

sannever Fanatiek lid

22 jan 2014
    1.787
    1.583
    113
    Vrouw
    Thuis
    ik hoop voor je dat ze morgen besluiten tot inleiden,zoveel pijn met hoge bloeddruk is ook waardeloos!sterkte morgen!

17. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48

Elise is gisteren bevallen!
    Ik las het net in een andere topic!

18. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Pff, maak het bespreekbaar. Als je echt op bent moet je echt aan de bel trekken!

19. MrsDee

MrsDee Fanatiek lid

12 jun 2008
    1.647
    0
    36
    Overijssel
    Hoi dames.

Vandaag alweer 37 weken, het is zo ontzettend snel gegaan.
    Ben benieuwd wanneer de baby besluit te komen.
    Veel last van harde buiken. Woensdag weer controle, baby is ook aardig ingedaald heb ik het gevoel. Gaat echt geen juni kindje worden

Babylove: ik zou het bespreken hoor! Hopelijk kun je eerder ingeleid worden!

Hbb: bij jou ook veel voorwerk gaande dus?

Rest: wel alles gelezen maar vergeten :)

20. MrsDee

MrsDee Fanatiek lid

12 jun 2008
    1.647
    0
    36
    Overijssel
    Ik las iets over jeukende benen? Mijn tepels jeuken :)
    En ik hou vocht vast in mijn voeten en enkels, je ziet tot waar mijn sokken hebben gezeten haha. Gelukkig is het nog niet zo ontzettend warm weer!

Deel Deze Pagina