Laatste 10 weken afteltopic juni!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door babylove26, 22 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MrsDee

MrsDee Fanatiek lid

12 jun 2008
    1.647
    0
    36
    Overijssel
    Goedemorgen. Hier ook weer veel te weinig geslapen.
    Groot deel van de nacht wakker gelegen, veel over de bevalling nagedacht.
    Zal man erbij zijn, zal de vk erbij zijn, zal het deze keer weer zo snel gaan, zal ik weer zo beschadigen...
    Pfff, morgen nog maar weer eens mijn angsten met de vk bespreken.
    Misschien kan ze me weer even geruststellen voor een paar dagen haha.:p
    Vanaf gister mag ik natuurlijk ook thuis bevallen, bed staat op klossen, waterdichte molton op het bed. Zo komt die bevalling ook wel heel dichtbij!
    Van de kinderen mag de baby vandaag wel al komen, ze zijn zo benieuwd of ze een broertje of een zusje krijgen.
    Ze waren gister eigenlijk al een beetje teleurgesteld dat toen ze uit school kwamen de baby er nog niet was hahaha.:D

Twixie, darkness en Tutu: Wat vervelend dat jullie ook zo slecht slapen!
    Heb je de mogelijkheid om overdag wat te rusten?
    Mij lukt het niet om 's middags te slapen.

HBB: Wij hebben ook al datums in ons hoofd haha. Ik denk de 16e of de 26e. We hebben namelijk allemaal een 6 in onze geboortedatum. :)

Babylove: Alles bespreken hoor! Heb je een lijstje gemaakt met vragen? Hou je ons op de hoogte?

Rowtje: Vluchttas = goeie! Heb ik nog steeds niet gedaan.
    Ik ga er zo vanuit dat ik thuis ga bevallen, maar misschien wel handig om iets klaar te hebben staan voor het geval dat!

2. MrsDee

MrsDee Fanatiek lid

12 jun 2008
    1.647
    0
    36
    Overijssel
    Bevallingslijst

MrsDee - 2 juni - verrassing - 3e kindje
    Babylove26 - 2 juni - verrassing - 2e kindje
    HuiBooBee - 4 juni - verrassing - 1e kindje
    Rowtje86 - 5 juni - jongetje - 2e kindje
    Twixie - 6 juni - jongetje - 1e kindje
    Joy13- 6 juni - jongetje
    Annamar - 8 Juni - meisje
    Oktober91 - 8 juni - verrassing - 1e kindje
    Tutu - 9 juni - meisje
    Kim01 - 9 juni jongetje
    Fleetwood - 11 juni - meisje
    Miekjepiekje- 12 juni- jongetje
    Sannever - 16 juni - jongetje - 1e kindje
    LoveP - 18 juni - meisje
    Marliesba - 18 juni - jongetje
    Plurk80 - 19 juni - jongetje - 3e kindje
    Danielle - 22 juni - verrassing
    Linana - 23 juni - jongetje - 2e kindje
    Dreamer - 25 juni - jongetje
    Miesje87 - 25 juni - jongetje - 2e kindje
    MysteriousG - 26 juni - meisje
    Taatje84 - 27 juni - jongetje
    Tatiana25 - 27 juni - meisje - 2e kindje
    Libra - 28 juni - jongetje

Bevallen

Elise75 - 11 mei.

3. oktober91

oktober91 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.121
    398
    83
    Dag dames,

Ik lees wel mee hoor maar er word zoveel gekletst heb niet de energie het allemaal op te slaan;)
    Wat vervelend dat de meeste zulke slaapproblemen hebben! Lijkt me echt naar, je wil juist graag wat energie opbouwen voor de grote klus straks! Hier gaat het slapen op het moment wat beter! *afkloppen*
    Wanneer de baby komt, ik ben heel benieuwd... Ik las ergens dat iemand zei dat de baby zogoed als ingedaald was en het dus echt geen juni kindje word? Mijn uk is al een aantal weken ingedaald maar vk heeft niet gezegd dat ik er dan rekening mee moet houden dat het eerder komt!!? Ik ben zeer benieuwd, onze hele familie loopt gemiddeld 10-14 dagen over tijd dus ik ging daar ook steeds van uit, maar heb de laatste week het gevoel dat het maar zo zover kan zijn over paar weken.
    Nou meiden allemaal succes met alle kwaaltjes (en nesteldrang?? hier wel namelijk, ben echt hele dagen aan de schoonmaak) :D

4. MrsDee

MrsDee Fanatiek lid

12 jun 2008
    1.647
    0
    36
    Overijssel
    Ja dat was ik! Maar ik heb meer dat idee omdat er veel gerommel gaande is, en bij mijn andere 2 kinderen ben ik met 39,1 en 39,2 bevallen. Dus ga er vanaf het begin al vanuit dat ik niet over ga lopen en een mei kindje ga krijgen :)

5. Tatiana25

Tatiana25 Bekend lid

28 feb 2014
    581
    0
    0
    Meppel
    Goedemorgen dames
    Ik moest heel wat terug lezen haha en heb geheugen als een een vergiet op moment....

Wat balen dat iedereen zo slecht slaapt dat pakt toch de meeste energie overdag.
    Vooral zwaar voor degene die nog moet werken petje af.
    Ik zelf moest met 20 weken al stoppen of moest dat raden ze me aan.
    Me bloeddruk schommelt nogal wat en had toen al last van me spataderen en harde buiken.
    Helaas zie ik mezelf ook niet terug komen na de zwangerschap.
    Ze hebben me plek vervangen. En zou zowiezo ook niet meer terug gaan. Het werd mij te druk met twee kleintjes en de sporten en het alleen zijn doordeweeks. Vond het met 1 al lastig soms laat staan twee.

Ik hoop dat alle controles naar wens zijn gegaan. Ik moet donderdag weer heen ben benieuwd.

Ik ga vandaag ff stad in opzoek naar voetbalschoenen voor me dochtertje morgen die heeft een voetbal toernooi van school en mama is de coach! Hopen op lekker weer. En dat we winnen natuurlijk.
    Vanmiddag naar dansles kinder Zumba en dan lekker naar huis eten koken vandaag staat hier op het menu kipfilet met tagliatelle en tomaatjes en broccoli en sausje van Knorr!

Hoop dat iedereen de dag beetje goed doorkomt

Hier trouwens slecht geslapen last van me tanden kiezen tandvlees? Is dat ook een kwaaltje ? Zowiezo last van me verstandskies maar durf niet naar tandarts ben al zeker twee jaar niet geweest. En weet iemand het of je verdoving mag tijdens de zwangerschap?

6. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Ja je mag gewoon een verdoving. Wel altijd aangeven dat je zwanger bent.
    Alhoewel, op dit termijn valt dat niet meer te ontkennen.

Hier ook ruk geslapen. Kriebelhoest, pijnlijke keel, neus vol en koppijn, bah!

Hier ook een geheugen als vergiet. Geen flauw idee meer wat er op de vorige blz. is geschreven!
    Ik duik ook lekker op de bank met een leuke tv-serie erop ofzo.

7. Twixie

Twixie Bekend lid

7 okt 2013
    848
    2
    18
    NULL
    Rotterdam
    Ik ben weer door de keuring heen :D
    Onderweg naar de verloskundige bedacht ik me nog even alle vragen die ik wou stellen en wat denk je? Bij de verloskundige wist ik niks meer :p
    Gelukkig kwamen ze beetje bij beetje weer in die grijze massa van me naar boven!

Ze hebben door middel van de vinger prik mijn ijzer gemeten. (Er kwam veel bloed uit me vinger en heb 2 dikke pleisters op me middelvinger, dus typen gaat wat lastig nu haha) Mijn ijzer is nu 6,7 en was eerst 5,8 dus dat is mooi meegenomen. Wel adviseerde ze me om verder te gaan met Floradix of Roosvicee Ferro, iemand ervaring met de Roosvicee Ferro?

De baby ligt nu echt vast en alles was verder goed met de baby. Zo leuk om dat hartje elke keer te mogen horen! :) Het hoofdje is wat groter dan normaal, dus vanmiddag gaan ze met de gyn bespreken of hier nog naar gekeken moet worden.

Ik gaf aan dat ik totaal niet kon slapen vannacht, maar meer oplossingen kon ze me niet geven (matras iets omhoog, warme douche, warme kruik etc. etc.) Die dingen wist ik al...

De klossen zijn gehaald en ook heb ik er een rugsteun bij gehaald.
    Voor nu mag ik elke week langskomen en 22 mei heb ik weer een afspraak.

Zo dat was het wel weer! Nu ga ik lekker een noodlesoepje maken en ff wat liggen.

Hoe is het bij jullie? :D

8. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Fijn dat de APK weer goed is :D

Ik zit toch ook aan de rugsteun te denken. We hebben een heerlijk bed met geweldig hoofdsteun, maar denk dat 'ie toch te steil is!

9. Twixie

Twixie Bekend lid

7 okt 2013
    848
    2
    18
    NULL
    Rotterdam
    Net alsof je op het strand zit! Heerlijk joh! Hahaha

10. MrsDee

MrsDee Fanatiek lid

12 jun 2008
    1.647
    0
    36
    Overijssel
    Ik heb de rugsteun er ook bij gekregen, maar nog niet uitgeprobeerd.
    Maar wel prettig dus? Dat was bij de vorige kinderen nog niet.

11. Rowtje86

Rowtje86 Actief lid

14 nov 2013
    346
    0
    0
    Fijn Huiboobee, die niet-zwangerschapskwaaltjes terwijl je hoogzwanger ben met je wel-zwangerschapskwaaltjes erbij :( hopelijk heb je het dan in elk geval gehad voordat de kleine geboren is..

Geen idee tatiana of dat er ook bij hoort, nooit gehoord in elk geval, maar je weet maar nooit :)

@ twixie, altijd fijn zo terug komen van verloskundige, héérlijk he nu elke week naar het hartje te mogen luisteren :D
    Ik kreeg gister ook te horen dat m'n ijzer laag is dus die roosvice ferro is wel een goede! Ik vind hem ook lekker komt dat even goed uit :p

@ hier alles spulletjes voor de vluchttas gekocht, ook een hele mooie pyjama, me happy :D alles in de was nu, de helft al ingepakt, ook die van de kleine man staat klaar, dus dat kan weer van mijn lijstje afgestreept worden..
    Ik zou hem ook voor alle zekerheid klaar zetten ja mrsDee, je weet maar nooit en op dat moment denk je er zeker niet meer aan!

Sow net de bami klaargemaakt voor na het zwemmen, kunnen we gelijk aan tafel, ik had alleen zo'n trek dat ik alvast een bordje heb genomen ;) schaam haha..

12. Miesje87

Miesje87 Actief lid

10 jul 2013
    215
    0
    0
    Heey meiden,

Zo me laatste dagje zit er op☺️ En nu heerlijk genieten van de vrije dagen tot 20 oktober... Nog even lekker tijd met de kleine meid besteden voor onze stoere vent zich aandient.

@tatiana: ontstoken tandvlees komt inderdaad vaker voor door de verandering van de hormoonhuishouding hebben de bacteriën in de mond meer kans om van zich te laten horen.

@twizxie fijn dat alles goed was bij de vk! Haha dus jij beeld je met de bevalling in dat je op het strand ligt te puffen ivm de warmte ipv in je bed met weeën, als dat werkt laat je het dan even weten want dan ga ik ook gelijk zo'n Rugsteun halen😉

@babylove al bij de gyn geweest? Konden ze je een beetje helpen?

Lekker hoor rowtje zo'n warme maaltijd tussendoor. Niet voor schamen gewoon de smoes gebruiken dat de kleine honger had😉.

Ik mag straks voor de verandering weer naar de ha voor dochter. Die had twee weken geleden een longontsteking en we dachten dat ie weg was maar sinds gisteren weer continu hoesten. Hopelijk wordt ik nu wel wat serieuzer genomen door de ha want vorige week ben ik savonds maar naar de hap gegaan omdat de ha vond dat de klachten die ik telefonisch opnoemde best konden wachten tot na het weekend😳. Dus op hoop van zegen!

Fijne middag nog allemaal!

13. Twixie

Twixie Bekend lid

7 okt 2013
    848
    2
    18
    NULL
    Rotterdam
    Zo dan. Ik wou de post pakken van de deurmat. Ik stond weer op en zag allemaal van die sterretjes rondvliegen... Heel gek. Zijn dit ook van die gekke kwaaltjes? Heb dit nog nooit gehad

14. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Klinkt als tijdelijk een wat lage bloeddruk.

Hoe is het afgelopen Miesje?

15. bananarama

bananarama Actief lid

16 apr 2014
    195
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames, hoe is het hier?

Zelf weer een beetje terug in het land der levenden, maar nog niet helemaal uitgeziekt helaas. Houdt nog niet over.

Las wat dingen over kwalen, niet kunnen slapen, pijnbestrijding enz enz enz.. teveel om op te noemen of om op te reageren.. Iedereen veel sterkte in ieder geval!

Las ook ergens de hoop dat de hele juni lijst 'op tijd' bevalt. Lijkt me een goed plan.. :)

Kan iemand mij trouwens weer terug op de lijst zetten? Vorige keer had ik mezelf en nog een aantal dames op de lijst gezet, maar blijkbaar is dat toch niet goed gegaan want ik ben er (samen met hun) weer vanaf gevallen :(

20 juni ben ik uitgerekend, 1e kindje en het wordt een jochie!

16. Miesje87

Miesje87 Actief lid

10 jul 2013
    215
    0
    0
    Haar longen zijn schoon nu. Alleen moeten waarschijnlijk haar amandelen geknipt worden en komt daar het hoesten nu van. Nu 10 dagen druppels en dan weer terug dus ben benieuwd.

Twixie was je bloeddruk indd wel goed bij de vk vanmorgen?

17. Miesje87

Miesje87 Actief lid

10 jul 2013
    215
    0
    0
    Bananarama: hopelijk ben je snel helemAl op geknapt. Zeker voor als dadelijk de kleine man zich meld.

Goed idee van due juni lijst allemaal een week of twee eerder heerlijk lijkt me dat. Ik zal me buik wel missen maar alle kwaaltjes die we met zijn alle hebben zullen we zonder een traan gedag zeggen☺️

18. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Bevallingslijst

MrsDee - 2 juni - verrassing - 3e kindje
    Babylove26 - 2 juni - verrassing - 2e kindje
    HuiBooBee - 4 juni - verrassing - 1e kindje
    Rowtje86 - 5 juni - jongetje - 2e kindje
    Twixie - 6 juni - jongetje - 1e kindje
    Joy13- 6 juni - jongetje
    Annamar - 8 Juni - meisje
    Oktober91 - 8 juni - verrassing - 1e kindje
    Tutu - 9 juni - meisje
    Kim01 - 9 juni jongetje
    Fleetwood - 11 juni - meisje
    Miekjepiekje- 12 juni- jongetje
    Sannever - 16 juni - jongetje - 1e kindje
    LoveP - 18 juni - meisje
    Marliesba - 18 juni - jongetje
    Plurk80 - 19 juni - jongetje - 3e kindje
    Bananarama - 20 juni - jongetje - 1e kindje
    Danielle - 22 juni - verrassing
    Linana - 23 juni - jongetje - 2e kindje
    Dreamer - 25 juni - jongetje
    Miesje87 - 25 juni - jongetje - 2e kindje
    MysteriousG - 26 juni - meisje
    Taatje84 - 27 juni - jongetje
    Tatiana25 - 27 juni - meisje - 2e kindje
    Libra - 28 juni - jongetje

Bevallen

Elise75 - 11 mei.

Je staat er weer op Bananarama.
    Als er nog meer dames missen, die wel gewoon meekletsen hier en er niet alleen opstaan omdat het leuk is, passen we de lijst gewoon weer aan.

19. Miesje87

Miesje87 Actief lid

10 jul 2013
    215
    0
    0
    Heeft iemand nog iets vernomen van meikie op het forum? Aangezien ze zondag zouden stoppen met de weeënremmers. Hopelijk is alles wel goed.

20. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Nog niets gehoord. Is ze al online geweest?

Deel Deze Pagina