Laatste 10 weken afteltopic juni!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door babylove26, 22 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rowtje86

Rowtje86 Actief lid

14 nov 2013
    346
    0
    0
    @ miesje fijn dat haar longen schoon zijn, wel spannend dat haar amandelen moet laat knippen, kan ze wel lekker veel ijsjes eten ;)

Inderdaad hoe zou het met Meikie gaan, ook ben ik heel benieuwd hoe het voor babylove is afgelopen!

Wat vervelend Bananarama dat je, je zolang al zo rot voelt :( hopelijk verdwijnen straks al onze kwaaltjes als sneeuw voor de zon!!

Twixie gaat het weer?

Ik ben al m'n moed en zin aan het verzamelen voor de tweede strijk helft ;)

2. Taatje84

Taatje84 Fanatiek lid

27 okt 2012
    1.067
    0
    36
    Hoi meiden, ik kan het niet meer bijhouden!!

Hier een hele slechte slaper, herken dat mentale last hebben ook heel erg. Heb het nog steeds heel druk op mijn werk, maar vrijdagmiddag gooi ik de deur dicht en denk ik toedeloe tot september.

Wat een kwaaltjes iedereen, vreselijk!! Sterkte ermee...

Vandaag groeiecho gehad. Ons kindje loopt 5 dagen voor. Maar helemaal goed gekeurd en een voorbeeld baby volgens de echoscopiste. Ik heb ook een gevoel over de geboorteweek, denk rond 10 juni. Als ik mag kiezen, zou ik graag vrijdag de 13de bevallen haha. Wij zijn ook op vrijdag de 13de getrouwd en ik was precies 12 weken zwanger op vrijdag de 13de...

3. Tatiana25

Tatiana25 Bekend lid

28 feb 2014
    581
    0
    0
    Meppel
    Hallo dames... Zo weer heef wat bijgelezen;)

De sterretjes heb ik redelijk vaak alle dagen wel lat van als ik opsta van de bank als ik hard gefietst heb en is warm
    Bijvoorbeeld. De afgelopen twee dagen alleen maar meer omdat ik niet zoveel kan eten. Heb pijn in me mond en echt overal misselijk van. Lijkt wel of weer in de eerste drie maand zit haha.

Ik zou me buik ook wel missen straks maar absoluut niet wat er bij komt kijken.hoop ook echt dat ik weer me oude ik word. Soms wel is bang voor....

Ik heb me kleren binnengekregen eindelijk duurde wel een week grrrr maar goed broek erbij twee leggings en drie voedingshirts. Die kan ik nu en straks aan. Vind eigenlijk echt zonde maar heb niets meer aan te doen en alles zit te strak dan duren de zes weken lang... Als het zes weken duurt. Ik heb geen voorspelling. Wel heb ik met me negatieve houding geZegt dat 2 week over tijd gaat nog ff lekker langer kwellen. Heel negatief i know maar kan niet steeds positief blijven als vanaf begin al mis is.

Morgen ochtend lekker naar de kapper en an daarna Voetballennzin in zal wel kapot zijn eind van de dag.

Jullie plannen voor vanavond

Mijn mannetje is lekker thuis 😀

4. Twixie

Twixie Bekend lid

7 okt 2013
    848
    2
    18
    NULL
    Rotterdam
    Zo, ik ben moe! Ik ga 21:00 uur lekker douchen en dan naar bed. Hopelijk val ik dan in slaap. Ik ben zelfs een beetje bang nu om te gaan slapen, omdat ik dan 'toch wel weer niet zal slapen' :(

5. Twixie

Twixie Bekend lid

7 okt 2013
    848
    2
    18
    NULL
    Rotterdam
    Sorry voor m'n ego berichtje, meiden.

6. bananarama

bananarama Actief lid

16 apr 2014
    195
    0
    0
    NULL
    NULL
    @HBB dank je :)

@Twixie, geeft niks.. snap dat je er tegenop ziet om te gaan slapen als je het gevoel hebt dat het wel weer niet zal lukken.. dan ga je niet vrolijk je bedje in! Hoop voor je dat je een geweldige nacht krijgt :)

Wat betreft voorgevoel en een datum in je hoofd hebben.. nee, niet echt. Wel sinds de nipt/combitest in brussel, waarbij men aangaf dat ik een verhoogd risico heb op een vroege bevalling, in mijn achterhoofd dat hij vroeger komt... maar hoeveel? En bovendien blijft het een kans en geen zekerheid, natuurlijk. Maar ik hoop het ook wel hoor, dat ik niet tot het einde hoef.. Om eerlijk te zijn, die buik zit me gruwelijk in de weg! Het bewegen van frummeltje vind ik al lang niet leuk meer want het voelt gewoon heel naar en vervelend aan inmiddels.

Van mij mag hij eruit zodra hij helemaal 'af' is ;)

Wat betreft die sterretjes zien, heeft dat niet te maken met lage bloeddruk ofzo? Als dat echt vaker voorkomt, lijkt me dat toch iets om in de gaten te houden hoor!

Zo, ik ga denk ik ook lekker vroeg mijn bedje weer in. Op naar een betere en gezondere morgen!

7. babylove26

babylove26 Fanatiek lid

Hey meiden!

Hier even een vlug bericht we hebben het nogal druk omdat ze hebben besloten om mij morgen in te gaan leiden. Mijn bloeddruk was nog steeds te hoog ondanks de medicijnen en door de rest van de klachten is toch het besluit gevallen om de baby te gaan halen. Morgen ochtend om kwart over 7 moet ik bellen om te vragen of de afspraak door gaat (het kan zo zijn dat er veel spontane bevallingen zijn) en als dat zo is moeten we ons om kwart voor 8 melden. Nu dus bloednerveus en flinke nesteldrang om alles nog op tijd klaar te krijgen.

Ik ga nog even verder meiden!

Liefs!!!

8. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Klaag maar raak Twixie!

Ik kruip ook onder de wol. Werkelijk alles doet pijn en kan alleen maar janken omdat ik mezelf zo'n zwakkeling vind! Bleeeh!

Trusten dames!

9. Rowtje86

Rowtje86 Actief lid

14 nov 2013
    346
    0
    0
    Wauw spannend babylove!! Heel veel sterkte morgen (en vannacht, dat zal niet veel slapen worden) Ik zal aan je denken morgen!! Bijna je kleintje in je armen!! Fijn dat ze het serieus nemen..

Lekker ego zijn hoor twixie, dat kan hier toch juist lekker!! Hopelijk lukt het vannacht toch een x om te slapen!!

:( Tuurlijk ben je geen aansteller Huiboobee, het is gewoon zwaar! (Hopelijk) slaap lekker en morgen beter!!

10. Miesje87

Miesje87 Actief lid

10 jul 2013
    215
    0
    0
    Babylove spannend! Morgen jullie kleine wondertje in jullie armen. Ga in spanning wachten of het een broertje of een zusje is geworden☺️
    Heel veel succes morgen. Denk aan jullie.

Hbb Nee hoor je bent absoluut geen zwakkeling en dat moet je ook snel vergeten! Ik vind het soms nog een wonder dat de wereldbevolking zo hard stijgt met al die bijkomende klachten negen maanden lang😳 hihi.

Rowtje: ja dat was ook het eerste wat ik zei. Ijsjes eten. Mijn amandelen zijn vroeger ook geknipt en daar herinner ik me niks van maar die ijsjes dan weer wel haha.

Slaap lekker meiden. Hopelijk een goede nacht allemaal zodat we er morgen weer tegen aan kunnen met zijn alle!

11. Tatiana25

Tatiana25 Bekend lid

28 feb 2014
    581
    0
    0
    Meppel
    Babylove wat spannend zeg heel veel succes gewenst ben stiekem beetje jaloers hihi ik wil ook graag ;)

En hbb ik ben blij om bij deze groep te zitten heel lang dacht ik net als jou voelde me schuldig een aansteller vooral tegen over me vriend voelde me zwak dat ik denk hoe doen ze het allemaal. Maar weet nu dat het er gewoon bij hoort en dat de helft van de vrouwen zich zo voelen.

Dus ik ben blij met deze groep omdat kan zeggen wat ik wil kan klagen wat ik wil me frustraties er uitgooien omdat we allemaal in het zelfde schuitje zitten en lucht me soms op. Voel me wat meer begrepen.

Vind natuurlijk ook leuk om alle leuke verhalen te lezen en benieuwd hoe het verloopt allemaal. Tot nu toe is babylove de eerste toch ? En geen juni kindje.

Twix hoop dat je kan slapen na al die dagen. Ik ga ook zo ik ga bewust nu iets later me bed in omdat ik bang ben dat ik de halve nacht wakker lig als ik ff moet plassen. Ik neem nog een lekkere warme douche word lekker loom van love songs op achtergrond tuinstoeltje en dan pyjama aan rn slapen ;)

12. sannever

sannever Fanatiek lid

22 jan 2014
    1.787
    1.583
    113
    Vrouw
    Thuis
    Babylove, heel veel sterkte morgen,nog even en je kan je kleintje knuffelen...

Twixie, ik hoop dat je als een blok in slaap valt

Hbb,je bent er bijna,nog even volhouden meis!

@de andere dames, sorry, heb alles gelezen maar ben eigenlijk sinds gisteren niet meer zo heel scherp...

ik wens iedereen een goede nacht

13. plurk80

plurk80 Actief lid

9 nov 2010
    190
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Ik lees wel alles mee maar ook ik vind het moeilijk om alles te onthouden;) heel veel succes morgen babylove!!
    Hier gaat het op zich goed. Ik voel me alleen net een bejaarde. Moe, pijn in mijn rug, nul conditie. En bij inspanning gelijk een harde buik. Hopelijk voel ik me na de bevalling snel weer fit. Ook ik ben asn het aftellen. De vorige twee keer ben ik ingeleid bij 36 en bij 37 weken maar nu lijkt mijn bloeddruk redelijk goed te blijven dus wordt een spontane bevalling afgewacht. En ergens had ik me al helemaal ingesteld op die 37 weken want ook ik ben wel klaar met het zwanger zijn. We zullen zien wanneer ons mannetje zich gaat melden.
    Voor nu wens ik iedereen een goede nacht!

14. MrsDee

MrsDee Fanatiek lid

12 jun 2008
    1.647
    0
    36
    Overijssel
    Wat spannend babylove!! Ik hoop dat je een beetje kunt slapen vannacht.
    Heel veel succes morgen, nog heel even en dan ga je jullie wondertje ontmoeten!!

15. Mnon

Mnon Niet meer actief

Succes babylove!!! Spannend!!! Ik wil ook zo ver zijn!! Nog een paar weken dan heb ik mijn baby ook in mijn armen!

16. Twixie

Twixie Bekend lid

7 okt 2013
    848
    2
    18
    NULL
    Rotterdam
    Wat spannend, babylove! Heel veel succes! :D
    Ook ik ben jaloers! Hihi

Om 21:00 uur lag ik braaf in bed. Om 00:00 uur lag ik alweer op de bank. Nou, ik leg mezelf er maar bij neer. Dit worden geen fijne nachtjes meer. 05:15 uur weer in bed, want vriend moest werken. Ben gesloopt! Moet eerlijk bekennen dat ik nu al tegen de nacht op zie.
    Ze zeggen toch weleens dat je door deze nachten went, voor het geval de baby komt? Een beetje nachtrust zou ik echt niet erg vinden... :p

Vandaag komt mijn moeder hier de boel verven. Echt heel lief van haar :)

17. Tatiana25

Tatiana25 Bekend lid

28 feb 2014
    581
    0
    0
    Meppel
    Goedenmorgen allemaal hoop dat iedereen beetje geslapen heeft...
    Hier echt een rot nacht. De kiespijn deed zijn werk vannacht. Maar ondanks alles stond ik op met veel energie en leuke planning voor vandaag.

Zo eerst lekker naar de kappen en nieuwe look aan meten. Verven knippen ben benieuwd ;) en dan gauw kleine meid ophalen broodje eten en om 13.00 voetbalveld staan. Vanmiddag team van me dochtertjes klas coachen. Het regent nu maar hoop toch echt op wat lekkerder weer vanmiddag. Ben al blij als droog is maar als de zon ook nog ff komt zou top zijn.

Twix ik hoop dat je toch nog paar goede nachtjes krijgt misschien lag je er nu iets te vroeg in. Probeer je tussen de middag uurtje te pakken en dan s avonds rond uur of elf erin. Hele nachten doorslapen zou vast niet meer voorlopig helaas. Vast voorbereiding op de gebroken nachten voor het voeden ?

Hoe zou met babylove zijn zo spannend ;)

18. oktober91

oktober91 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.121
    398
    83
    Spannend Babylove! Heel veel succes!

19. bananarama

bananarama Actief lid

16 apr 2014
    195
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oeh! Spannend! Ik ben wel een beetje jaloers.... ;)

Jammer van de nacht, Twixie! Had het je zo gegund! Misschien inderdaad iets te vroeg erin gedoken?

Heb even een vraag aan jullie, lees zoveel tegenstrijdige berichten! Zoals jullie weten ben ik al een weekje alles behalve fit. Nu heb ik een paar dagen geleden de verloskundige gebeld omdat ik, tijdens het afwassen, ineens niet meer op mijn benen kon blijven staan ivm puin aan de onderbuik en mijn rug. Kwam heel snel opzetten en hield een minuut of 5 aan - deed ontzettend veel pijn. Had geen idee wat het was, dus even gebeld en zij dacht dat het een beknelde zenuw ofzo was. Mocht het toch nog eens gebeuren of mocht ik andere pijn krijgen moest ik terugbellen.

Gelukkig is die pijn niet meer teruggeweest, maar toen ik vannacht op bed lag viel me ineens op dat ik frummeltje veel minder heb gevoeld sinds die pijnen. Normaal reageert hij ook wel als ik 's nachts naar de wc ga ofzo. Dan ga ik weer liggen en zoekt hij ook een ander plekje dus voel ik hem schuiven. Het echte schoppen is er nu wel af, maar fanatiek schuiven en duwen deed hij van het weekend nog wel. Ik voel hem dus af en toe nog wel eens, maar minder krachtig dan bijvoorbeeld zaterdag.

Ook heb ik sinds een paar dagen wat meer afscheiding en kwam ik er vanochtend achter (nu ik weer een klein beetje kan ruiken, want dat kon ik door de verkoudheid niet) dat mijn urine anders ruikt. Het stinkt niet, maar ruikt 'anders', weet niet hoe ik het moet omschrijven.

Nu heeft mijn verloskundige praktijk normaal alleen op ma, di en do spreekuur, dus als ik iemand wil spreken moet ik het spoednummer bellen. Tja.. en dat lijkt me dan ook weer niet helemaal aan de hand?

Wat vinden jullie?

Ik ga zo in ieder geval even lekker uitgebreid onder de douche en daarna even op bed liggen om te zien of hij daarop reageert en hoe, maar ik vind het gewoon wat raar. Nu is hij wel bezig met indalen geloof ik, dus wellicht dat ik hem daardoor minder voel, dat je urine anders gaat ruiken aan het eind is ook normaal geloof ik

.. tja... to call or not to call... that's the question!

(PS: sorry voor het lange verhaal, wilde een goed beeld scheppen!)

20. Rowtje86

Rowtje86 Actief lid

14 nov 2013
    346
    0
    0
    Goedemorgen allemaal!

Ik zou lekker bellen bananarama; ik voel me ook altijd opgelaten om het spoednummer te bellen, maar ze hebben mij zo op het hart gedrukt beter 10 keer te veel te bellen , dan één keer te weinig! Het kan jou zorgen wegnemen en dat is uiteindelijk ook weer beter voor de kleine gewoon doen!

Fijne dag vandaag Tatiana, ik ga voor je duimen voor dat zonnetje ;)

Balen joh twixie, echt een ellende! Slaap je overdag een beetje? Misschien kan je proberen (als je overdag slaapt) dat één keer over te slaan en inderdaad een keer laat op bed gaat liggen (misschien als je vriend al slaapt, zodat hij geen/minder last heeft van jouw woelen) en dat je dan zo moe bent, dat het wel lukt? Je zal zelf ondertussen wel alles geprobeerd hebben, echt frustrerend!

Haha Miesje inderdaad, ook ik kan me er niets meer van herinneren, behalve die ijsjes, dat is misschien wel een geruststelling voor als het straks gaat gebeuren, want zal best even spannend zijn!

Voel je je al wat beter Huiboobee?

Hier ben ik het echt ff zat, ik ben gewoon zo ongeduldig dat ik er chago van ben en datneem ik mezelf weer kwalijk, zucht...:(

Deel Deze Pagina