Zou iemand mij aan de lijst willen toevoegen? Ik dacht laatst mezelf al toe te hebben gevoegd, maar zag me er een paar pagina's weer niet in staan. 29 juni - jongen - eerste kindje.
Ik ga vanmiddag niet slapen, kan ook haast niet, want moeders is hier al bezig met het verven van de hal Vanavond inderdaad wat later dan vriend naar bed, misschien lukt dat!
Ik zie dat ik ook al weer van de lijst verdwenen ben...25 juni, derde kindje, verrassing. Slapen gaat hier wisselend, vannacht wel weer goed gelukkig. Wel erg veel bekkenpijn. Lopen gaat erg moeizaam, fietsen mag niet meer, dus ben niet echt mobiel meer. 't Is echt aftellen nu!! Sterkte iedereen!!
Nou, ze komt straks even kijken en luisteren en waarschijnlijk daarna even naar ziekenhuis om aan de monitor gehangen te worden. Ben benieuwd!
Uk zal jullie zo even in de lijst zetten. Ooooh Babylove, we hadden samen een bericht getypt en daardoor heb ik jouw post niet gezien Spannend BabyLove. Mijn duimen draaien!
Bevallingslijst MrsDee - 2 juni - verrassing - 3e kindje Babylove26 - 2 juni - verrassing - 2e kindje HuiBooBee - 4 juni - verrassing - 1e kindje Rowtje86 - 5 juni - jongetje - 2e kindje Twixie - 6 juni - jongetje - 1e kindje Joy13- 6 juni - jongetje Annamar - 8 Juni - meisje Oktober91 - 8 juni - verrassing - 1e kindje Tutu - 9 juni - meisje Kim01 - 9 juni jongetje Fleetwood - 11 juni - meisje Miekjepiekje- 12 juni- jongetje Sannever - 16 juni - jongetje - 1e kindje LoveP - 18 juni - meisje Marliesba - 18 juni - jongetje Plurk80 - 19 juni - jongetje - 3e kindje Bananarama - 20 juni - jongetje - 1e kindje Danielle - 22 juni - verrassing Linana - 23 juni - jongetje - 2e kindje Dreamer - 25 juni - jongetje Miesje87 - 25 juni - jongetje - 2e kindje Liesbeth79 - 25 juni - verrassing - 3e kindje MysteriousG - 26 juni - meisje Taatje84 - 27 juni - jongetje Tatiana25 - 27 juni - meisje - 2e kindje Libra - 28 juni - jongetje Romyvs - 29 juni - jongetje - 1e kindje Bevallen Elise75 - 11 mei.
De eerste op de lijst zijn gewoon de 37 weken alweer gepasseerd wat gaat het hard he! Ben erg benieuwd naar de bevallingslijst aan het einde. Tatiana veel succes zo op het voetbalveld. Hier net een flinke bui maar nu komt de zon door, hopelijk bij jullie ook. Twixie: lukt het verven? Was dat iets wat al lang op stapel lag of hebben je hormonen bedacht dat het anders moest?
Daar zat ik net ook aan te denken, Rowtje! Grappig Dan praten we niet meer over de kwaaltjes, maar dan over de slapeloze nachten, nou die heb ik echt over voor dat hummeltje! We moeten dan wel blijven kletsen hoor, wel zo gezellig! Zo hier ook een klein uurtje onweer! Vind dat nooit zo prettig... Gelukkig is mammie hier over de vloer. Held op sokken, ikke! Hahah Mijn mamsie verft hoor, ik kijk toe en zorg voor voedsel en vocht Maar dit wou ik al heel lang doen en zij wou het nu graag doen. Haar woorden: ''Misschien is de baby er al over 2 weken al en dan is het nog niet gebeurd..'' Ja mam, heb je helemaal gelijk in. Ik heb het boek Oei, ik groei over kunnen nemen voor heel weinig geld. Ben benieuwd ernaar. Hou daar wel van om ff wat te kunnen lezen. Kennen jullie dit boek?
Nou, de verloskundige heeft naar het hartje geluisterd en gelukkig was hij vlot te horen. Toch even naar het ziekenhuis toe voor een ctg om even voor een iets langere periode te kijken. Voel nog altijd erg weinig, dus ondanks dat het horen van de hartslag wel iets gerust stelt, maak ik me inmiddels toch ook wel wat zorgen
Haha ja mama's mag je daarin nooit tegen spreken☺️ En zeker niet als ze het komen doen hihi. Heerlijk als ze je helpen, hier komt me opa elke week 1 dag iets doen. Maakt niet uit wat als het maar met klussen of repareren te maken heeft. Manlief komt er niet allemaal toe en zo gebeurd er toch nog een hoop voor de kleine komt. Ja die onweersbui kwam hier net ook over, waren aardige knallen. Woon in spijkenisse dus waarschijnlijk was het dezelfde bui. Ik vind onweer alleen leuk als ik lekker onder de dekens lig en man thuis is verder mogen ze weg blijven.
Fijn dat ze het hartje snel konden vonden banarama. Hopelijk stelt de ctg je straks weer helemaal gerust. Die kleintjes zijn er nog niet eens en ze bezorgen ons nu al kopzorgen Twixie fijn he al die namen ik moet soms ook even terug zoeken naar wie wat ook alweer vertelde☺️
@ bananarama, fijn dat ze gelijk de tijd heeft genomen! Hopelijk ben je inderdaad een beetje gerustgesteld als ze straks uitgebreid hebben gekeken. Haha ik moet ook steeds even terug kijken wie wat heeft gezegd, die hersenen van ons liggen echt stil, maar goed ons lichaam is dan ook wel weer erg hard bezig
Ooooh die schoonma van mij! Komt ze, weer, onaangekondigd, langs. Blijft constant vragen: is het een jongetje of meisje? Mag ik even boven in de kast kijken? Hoe snel gaat de hartslag? Bla bla bla! Dat wordt nog strijd in de kraamweek. Mijn mama komt hier een paar dagen helpen. @bananarama: is de baby al wat ingedaald? Dan gaan die kleintjes ook weinig bewegen!
Heel veel succes daarmee HuiBooBee! Wat verschrikkelijk is dat, zo opdringerig. Nog een paar weekjes en ze weet het. Onaangekondigd komt mijn mamsie niet meer langs na ons akkefietje. Maar erg vervelend voor je. Het is toch anders he je moeder over de vloer dan je schoonmoeder. Ik heb een lieve schoonmoeke, maar heb liever me eigen moedertje om me heen Over moeders gesproken, die van mij heeft me meegesleept naar de fysio. Nee, niet voor mij, maar voor haar zelf Hahaha Ze is nog niet klaar met verven en wilt het toch afmaken. 'Anders breng je me ff naar de fysio en.dan wacht je daar ff op me...' Mevrouw is net naar binnen, dus zit hier nog wel ff. Lucky me Ik dacht vannacht dat het ging beginnen... Me buik deed zo raar en ik voelde me ook raar! Heel gek, maar dat was vanmorgen wel weer weggetrokken. Verveel me nu al
HBB: nou ja zeg!! Ben je mooi klaar mee Zo lang moet je niet meer en ze heeft het al die tijd niet geweten, dus dan kan ze nu ook nog wel even wachten... Strijd in de kraamweek? Hopelijk niet zeg! Dat is wel het laatste waar je dan behoefte aan hebt Banarama: fijn dat ze je serieus nemen en toch extra check ups doen! Is voor jou ook wat geruststelling om te weten dat de kleine in orde is. Gelukkig zijn de meeste vk's heel stellig in het "als je de baby niet goed voelt, gelijk bellen" gebeuren
Schoonmoeders :x ik ben nog steeds niet geweest na mijn akkefietje grr echt alsof het zo erg is die paar weekjes af te wachten.. Hihi wel lief van je moeder twixie ook van jou opa miesje Mijn schoonzus had ook heel lief aangeboden alle kleertjes te strijken als ik ze gewassen heb.. Ik ben alleen niet zo goed in hulp vragen/aannemen ..
Fijn dat het bij jou beter gaat Twixie! Hoe staat fysio/verven er voor? @Rowtje: gewoon aangeven. Voor ons zijn het de naarste klusjes maar voor een zusje is het 1 van de leukere @Linana: ik hoop ook dat schoonma haar gemak houdt. Maar ik weet dat mijn mama echt een kreng kan zijn, wat positief voor mij zal uitpakken Huilmomentje; onze oudste bull wordt zo ingeslapen. Arm beestje zit onder de tumoren. Ze is nog vol leven maar haar lichaampje kan niet meer