Laatste 10 weken afteltopic juni!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door babylove26, 22 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rowtje86

Rowtje86 Actief lid

14 nov 2013
    346
    0
    0
    @ Huiboobee ooow wat erg , dat zijn echt verschrikkelijke momenten :(:( heel veel sterkte!!

Wat betreft de hulp mijn verstand zegt ook, maak gebruik van het aanbod je kan nu alle hulp gebruiken, maar ik kan gewoon niet die tas met kleren daar brengen, ik zou me zóó rot voelen..

Ik ben heel benieuwd hoe het met babylove, bananarama en meikie gaat.. hopelijk horen we gauw iets..

2. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Dankjewel!
    Ben er best een beetje verdrietig van!

En je zus uitnodigen? Samen een middagje in de babykamer rommelen?

Ik ben ook benieuwd naar de dames!

3. Linana

Linana Niet meer actief

Sterkte HBB :(
    Ik weet hoe het voelt om afscheid te moeten nemen van een hond, echt een rotmoment :(

4. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    IMG_3673300494159.jpg

Die koe, de achterste!
    Even lekker verdrietig zijn en maar weer doorgaan! Zal nu wel raar zijn om bij mijn ouders te komen en begroet worden door maar 1 enthousiaste kwijlebalk!

5. saraa123

saraa123 Lid

9 nov 2013
    71
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sterkte HBB! Helaas verdrietig nieuws komt vast hard aan :(

6. Miesje87

Miesje87 Actief lid

10 jul 2013
    215
    0
    0
    Jeetje hbb dat is vervelend. Heel veel sterkte.

7. Linana

Linana Niet meer actief

HBB zal zeker even wennen worden de komende tijd.
    Willen je ouders geen nieuw maatje voor de andere bull?

Ik had vandaag mijn 1 na laatste werkdag en had me gewoon verslapen :D sterker nog, ik had helemaal geen wekker aangezet ;)
    Precies het tijdstip waarop mijn bus vertrekt, werd ik wakker haha
    Morgen de laatste dag!!

Komende week 2 keer naar de baby kijken! Een liggingsecho en nog een groeiecho :D na de groeiecho nog een gesprek met een gyn, waarom weet ik niet, maar goed... Het zal :)

8. Rowtje86

Rowtje86 Actief lid

14 nov 2013
    346
    0
    0
    Ahhh wat een leukerds :) bizar hoe moeilijk het is afscheid te nemen van en hoe gehecht je kan zijn aan die beestjes, ik ben soms nog verbaasd hoe ik na lange tijd ineens weer m'n 'jeugdhond' en 'jeugdkat' kan missen..

Inderdaad lekker de tijd nemen om er goed verdrietig om te zijn en dan herinneren als een lekkere kwijlebal ;)

9. Twixie

Twixie Bekend lid

7 okt 2013
    848
    2
    18
    NULL
    Rotterdam
    Wat naar zeg! Heel veel sterkte, HuiBooBee! :(

10. Tatiana25

Tatiana25 Bekend lid

28 feb 2014
    581
    0
    0
    Meppel
    Zooooow eindelijk ik zit/lig op de bank!
    En dames wat een berichten zeg haha sorry maar onthoud het echt niet allemaal wie wat bij waar hoorde...

Hbb verschrikkelijk zeg je hondje in moet laten slapen wat een naar moment is dat ik weet hoe erg het is heb 3 jaar geleden mijn hondje in laten slapen was heftig moest werken die dag maar ben moi naar me moeder gegaan. Me hondje woonde bij mijn moeder. Gekregen toen ik 13 werd. En toen wel daar gelaten omdat ik elkedag werkte en was beestje niet gewend om hele dag alleen te zijn.
    Ik heb nu een Berner senner pup 1 julie 10 maand.

Wat een naar idee dat ze zo voor de deur staan. Ik
    Houd daar echt niet van en zeker nu deze tijd niet heb ik weinig zij in bezoek. Mijn schoonmoeder heeft sleutel en die kwam dan ook nog gewoon binnen met sleutel. Nou zou maar net in me
    Nakie door huis lopen :p haha nee dat doet ze niet meer dat vind ik echt niet okay. Mijn moeder woont zo 15 /20 km verder op. Dus die belt altijd en bovendien werkt ze heel
    Veel dus dat zie ik niet gebeuren.

Banan ik ben echt benieuwd hoe het met je is en echt super dat je gebeld hebt beter 1 x te veel dan te weinig..

Ben ook erg benieuwd hoe met de anderen gaat;).

Twix fijn dat je moeder het wilt doen. Dat is toch voor jou ook wetje rust (denk ik) als weer af is.

Ik ben echt zo blij dat ik lig en me ogen zakken docht ik ben helemaal gesloopt na zo dag. Was erg haasten en druk toestand. Vanes was om 12 uur vrij en moest om 13.00 weer op voetbal veld staan om
    De formulieren te ontvangen en de kids te ontvangen. Gelukkig droog weer gehad.soms zelfs nog een zonnestraaltje.... Maar wel fris. We hebben niet gewonnen maar wel veel plezier en daar gaat het om!
    De Mac zat er tegen Over en was half vijf pas klaar dus mooi daar heen gegaan. Maar kakte helemaal in toen ik daar zat.... Kon ook alleen maar frietjes eten omdat mijn mond niet verder open kreeg van de kiespijn ;( ik denk toch echt ff tandarts bezoeken na 2 jaar ofso als niet langer is. Pff kan al huilen bij de gedachten.

Eenmaal thuis moest de hond er nog uit en kleine meid douchen eigenlijk nog wat huishoud maar laat Et voor wT is was een intensieve dag. Hoop morgen anders vrijdag. Morgen eerst maar rustig opstarten en controle morgen en zwemles ook nog Pff ....

Dames nog plannen vanavond?

11. Twixie

Twixie Bekend lid

7 okt 2013
    848
    2
    18
    NULL
    Rotterdam
    Drukke dag geweest zo te lezen, Tatiana!
    Nog naar de kapper geweest?

12. Miesje87

Miesje87 Actief lid

10 jul 2013
    215
    0
    0
    Linana jij dacht ik neem gewoon wat eerder verlof op haha. Was je heel erg te laat of viel het uiteindelijk mee?

Tatiana als jij vanacht niet goed slaapt, wat een dag zeg!

Vanavond lekker bankhangen en niks doen heerlijk zo'n avondje.

13. saraa123

saraa123 Lid

9 nov 2013
    71
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dames hebben jullie al over anticonceptie gedacht? Of iemand die al ervaring heeft met een anticonceptie na de bevalling die goed is bevallen?

14. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Mehh das hier nog een heikelpuntje..
    Ik wil liever niet meer aan de pil oid.. Denk eerste tijd maar condooms haha!

15. Tatiana25

Tatiana25 Bekend lid

28 feb 2014
    581
    0
    0
    Meppel
    Yes ben vanmorgen naar de kapper geweest. Toen ik van Vanessa zwanger was verloor ik zo ontzettend veel haar echt heel veel was toen ook blond. Ben nu donker bruin maar had me haar voordat zwanger werd ong bh bandje lengte zeg maar wist dat zwNger was heb alles er afgeknipt omdat ik af en toe ook wel kleurde zo min mogelijk nu tijdens zwangerschap. Heb geknipt tot iets wat onder me oren dus echt stil van af en was lekker vlot. Maar wil graag Weer naar blond maar moet dat steeds plukjes laten zetten nou vandaag maar begonnen dus en hoop als ik wel gewoon 40 welen zwanger en mssn nog ff gauw keer maar denk het niet hihi. Wil nog 1 x blond ervaren ;)

Maat ben nooit meteen tevreden naar de kapper jullie wel ? Moet altijd wennen en beetje twijfelachtige gedachten. Vrouwen pfffff hahaha

16. Linana

Linana Niet meer actief

Zo Tatiana! Als jij vannacht niet goed slaapt, weet ik het ook niet. Wat een dag zeg :

Miesje: viel heel erg mee, kwartiertje :p en door de hectische ochtend, vloog te dag om!

Saraa: ik haal binnenkort mycrogynon 20 bij de apotheek. Na mijn eerste zwangerschap had ik mycrogynon 30, maar dat viel net iets te zwaar ofzo... Daarna de 20 en dat ging super! Wel de echte variant, dus geen apotheek-merk, dan maar iets meer betalen.

De verloskundige is hier net de deur uit. Bij de laatste controle de afspraak gemaakt om te bellen als ik licht in m'n hoofd ben, hoofdpijn heb, etc, ivm een lage bloeddruk.
    Voelde me enorm wazig (licht, draaierig, sterretjes) en daarbij hoofdpijn en tintelende vingers... Uiteindelijk niks aan de hand, dus voel me nu echt een kneus ;) maar goed, beter te vaak dan te weinig bellen zei ze.

17. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Is heel zwaar inderdaad. Is toch een lid van de familie!
    Nee, geen nieuw maatje voor de andere Bull. Ze willen dit verdriet niet nog een keer.

@anticonceptie: ik heb nog geen idee. Ik wil niet aan de pil want word er zwaar depressief van. Condooms worden een heel duur grapje.
    Maar er moet toch iets van AC komen aangezien ik een jaar lang niet zwanger mag raken :(

18. Tatiana25

Tatiana25 Bekend lid

28 feb 2014
    581
    0
    0
    Meppel
    Goeie eigenlijk ben zo niet mee bezig met de anticonceptie maar heb nu al zooooooo lang geen sex dat ik mssn toch maar ff pil vast aan vraag. Maar zou je dat mogen tijdens borstvoeding?

19. Linana

Linana Niet meer actief

Tatiana: er is wel 1 die je ma gebruiken tijdens borstvoeding. Moet je even googlen ;) weet zo niet hoe die heet

20. saraa123

saraa123 Lid

9 nov 2013
    71
    0
    0
    NULL
    NULL
    De pil wilde ik eigenlijk niet nemen omdat het ontpillen bij mij een jaar heeft geduurd terwijl ik maar 8 maanden de pil had ingenomen :s

Maar condooms lijken me wat onhandig

En ik had ook vaag iets gehoord dat niet alle anticonceptie met borstvoeding gebruikt mag worden..

Ik ga dit de volgende afspraak met de vk bespreken!

Deel Deze Pagina