Ik had voor me dochter microgynon 30 maar na de bevalling bleef ik er elke keer doorheen ongesteld en was deze dus te licht voor mij. Heb daarna microgynon 50 gekregen en dat ging goed. Dus moet even kijken voor nu wat handig is. Manlief wil geen derde dus die wil zich laten helpen maar ik heb nog niet definitief het gevoel dat ik niet nog een derde zou willen proberen dus hebben nu de afspraak dat als de kleinste 3 jaar is en we echt zeker weten dat we niet nog een keer willen proberen zwanger te worden dat hij dan onder het mes gaat zodat ik van A-C af kan. Het blijft toch medicijnen en daar heb ik het niet zo op.
Iemand al iets van babylove vernomen? Hbb, sterkte met het verlies van je hondje. Wat onwijs rot!! Tatiana, heerlijk nog ff naar de kapper. Ik ga volgende week ook. Heb volgende week vrijdag mijn buikshoot dus wil er wel mooi bijzitten. Ik ben blij dat ik niet aan anticonceptie hoef te denken. Blij als ik medicijn vrij ben na de bevalling. Als we ooit een tweede willen moet de hele ivf poppenkast weer opnieuw. Ik word niet ongesteld en heb twee dode eileiders.
De vorige keer duurde het zolang voordat ik pijnloos sex had dat, dat voorlopig de beste anticonceptie is Ik wil het liefst ook al die rommel niet meer in mijn lichaam en heb voordat ik bezig was met zwanger raken informatie opgezocht over de lady comp, eerst alles maar over me heen laten komen, dan ga ik me daar weer eens in verdiepen.. Zo dat klinkt als een heftige, maar voldane dag Tatiana, je zal inderdaad lekker slapen vannacht! Vind jij de zwemlessen ook zo zwaar? Die hitte pfff Pff heftig Taatje, heeft het lang geduurd voordat je zwanger was?
Ik moet moren voor Controle ga het meteen ff na vragen allemaal. Ik ben nog wel zo warhoofd met de pil te vergeten en sjah mijn vriend is alleen weekend maar thuis dus zo vaak kunne we ook weer niet. Maar is nu al zo lang geleden dat ik me afvraag hoe moet (grapje) nu ook geen behoefte aan maar denk wel als me oude ik er weer is dat dan toch wel graag weer zou willen natuurlijk. De dag was inderdaad erg druk dames dus lig ook al Lekker hal uurtje in bed en straks slapen niet te vroeg dan loop vannacht weer te draaien. Vriend zit ergens richting Duitsland Oostenrijk dus bedje voor me alleen. Me dochtertje vroeg al Ooh mag ik dan bij jou slapen. Maar soms vind erg lekker om Bed voor mezelf te hebben lekker lang uit dwars niemand die dekens pikt of half op me licht. . Dus hebben vanavond ff lekker geknuffeld in bed en ff haar programma gekeken en morgen mag ze wel Slapen bij mij vid zelf ook wel lekker maar niet altijd goed voor de nachtrust. Zaterdag mits me heel slecht voel gaan we lekker met zijn tweeën de rest van de baby spullen kopen echt zin in ff lijstje maken wat nog allemaal moet en dan de laatste dingen halen en dan maar is gaan wassen denk ik .... Jullie alles al klaar.?? Ik moet nu nog zes weken. Best spannend gedachten dat ik met me dochtertje Rond deze tijd ben bevallen in de zesde week voor uitgetelde datum. Dus de drang zit er nu ook wel hoor om alles klaar te hebben ...
Ben wel benieuwd hoe snel de behoefte aan sex weer terug is. Ben nu net een vrieskast. Vind het echt sneu voor mijn man maar bah bah moet er echt niet aan denken. Het heeft ruim 5 jaar geduurd, waarvan ruim twee jaar echt achter elkaar in het ziekenhuis. Moet zeggen dat het me al met al is meegevallen. Had verwacht dat ivf veel mee impact op ons zou hebben maar we hebben het goed ondergaan met zijn tweeën. En het is gelukt, dus ook weer snel vergeten..
Rowtje ja zit echt op tegen de zwemlessen pfff die hitte en dan de drukte ook nog jemig he en dan het tijdstip van 10 over 5 tot 6 lekker onder het eten....
Hoi dames, even een snel berichtje. Hij is goedgekeurd, dus waarschijnlijk is hij gewoon lekker lui.. Moesten best lang wachten in het ziekenhuis, het was druk op de kraamafdeling. Heel raar om daar nu te zijn. Werd ook in een kamer gelegd bij een vrouw die vanochtend was bevallen.. best confronterend! Dus laat thuis en doodop, dus ben gelijk onder de wol gekropen en heb heerlijk geslapen. Goede 2 uur wakker geweest en nu weer slapen, ben kapot! De verhalen lees ik morgen wel.. weltrusten!
@ Taatje, het is het niet vaak gebeurd, maar als we sex hadden voelt het toch gewoon erg vreemd hoor, gelukkig vreemd voor ons allebei, dus hoef ik me er niet rot er om te voelen Jeetje wel heftig 5 jaar, ik kan me voorstellen dat het dan helemaal een wonder en zeer kostbaar geschenk is (dat is het sowieso, voor iedereen natuurlijk).. Maar inderdaad dat jullie dit samen doorstaan hebben, zegt al heel veel! Fijn dat het je uiteindelijk is meegevallen! Respect hoor Een tweede is dus nog wel een optie voor jullie, ondanks dat het zolang geduurd heeft? Heerlijk dat bed voor je alleen Tatiana, ik vind het kroelen in het begin altijd wel even fijn, maar ik slaap het lekkerst als ik heel dat bed voor me alleen heb haha Twixie misschien nog een tip, ik zocht net op of je brandnetelthee mag drinken tijdens de zwangerschap, omdat ik nog dure had liggen hier en er stond ergens dat deze thee goed is bij ijzergebrek en voor vochtafdrijving. Als ik goed onthouden heb, had jij van alle twee last toch?
Sow 50 minuten nog wel... Dat is helemaal heftig, dan wel één keer per week? Hier twee keer per week een half uur.. Ik kleed hem nu voortaan lekker uit waar wij zitten om te kijken, alleen dat aankleden daarna, pff wat een hel soms zeg.. wij zijn gelukkig nu de eerste groep, dus het wordt gelukkig pas druk als ik hem weer ga aankleden..
Even een vraagje, hebben jullie je weleens verdiept in steriele waterinjecties als pijnbestrijding? Zag het op fb bij mijn vk voorbij komen en was benieuwd of meerdere vk's dit "promoten"?
Meisje nooit van gehoord.... Zo nachtrust echt niet. Zie elke cijfer van de klok in mijn geval telefoon.... Ga kapot van de pijn in me mond stomme verstandskies. Heb geen paracetamol meer.... Wat een ellende zeg ... Ik moet echt heen maar durf zo niet heen.. En vriend is pas vrijdag weer dus word nog niets ..... Ga echt niet alleen heen
Maak een afspraak, Tatiana! Ik weet wat voor pijn het is inderdaad. Echt een hell! Die pijn gun je je ergste vijand niet eens... Laat staan als ze eruit zijn. Ik had zo'n pijn toen, leek wel op een hamster ha ha ha Brandnetelthee, dat is een goeie. Heb daar inderdaad last van van vocht en ijzer. Ff maar opzoeken! Bedankt voor de tip, Row! Ik ben een gelukkig kippie Vannacht samen met vriend in bed gekropen en net wakker geworden. Ben er nog uit geweest om te plassen, maar het was geen bank nachtje whoehoeee. Nu heb ik me vriend eruit getrapt, want die moet werken en heb het bed voor mezelf. Heerlijk! Werd wel wakker van de jeuk op me buik. En ja, dan ga je een beetje krabben en dan krijg je bultjes hahah. SHIT!
Wat wordt er gekletst! Fijn Banana dat de baby gewoon even lekker lui was. Ik heb hier man gesmeekt om zo mee naar het ziekenhuis te gaan. Ik heb kriebelhoest, mijn kop knalt uit elkaar en ik weet zeker dat ik instort na al die gesprekken. Nu is 'ie heel lief de keuken aan het poetsen en lief zijn! Wat een geweldige man heb ik toch!
Nee ik heb er ook nog nooit van gehoord miesje, heb het wel even opgezocht en goed om te weten dat er zoiets is, als het echt niet meer gaat! Wat rot zeg Tatiana dat je zoveel pijn hebt, is er niet iemand anders die met je mee kan? Ik denk dat het een hele opluchting is, als die pijn weg is! Jeeh twixie, wat heerlijk!! Dat kon je wel even gebruiken! Hopelijk heb je nog een beetje kunnen slapen nadat je je vriend eruit getrapt hebt Fijn dat je man het gelijk op- en aanpakt Huiboobee beterschap en sterkte vandaag! Vandaag ga ik aan de babywasjes beginnen nu ik het lekker buiten kan laten drogen, jeeh!! Hihi ik sta normaal nooit te juigen om de was te doen
Hey daar dames! Hier gaat alles vlot. Straks heb ik een tweede groeiecho. Ik hoop echt dat hij nu wat gegroeid is. Hij woog met 31 weken 1580 gram. Volgens mijn verloskundige was dat klein... Dus ben benieuwd hoe het straks is. De kleine zit bij mij ontzettend hoog. Ook de verloskundige heeft moeite om de baarmoeder nog te voelen onder mijn ribben. Maagzuur ten top en die trappen van die kleine breken mijn ribben nog eens haha. Ondertussen is de commode ingericht en is het wiegje klaar. (Wij verhuizen 1 maand na de bevalling naar midden Nederland). De nestdrang is toegeslagen. Huisje is helemaal netjes en de kleertje heb ik allemaal gesorteerd en opgevouwen. Heerlijk ! Vluchttas is ook ingepakt voor de zekerheid. Rowtje, heerlijk heh al die rompertjes en pakjes aan het wasrek zien hangen.. Komt steeds dichterbij !
Fijn dat je mannetje toch wel meegaat, HuiBooBee. Ik vind het ook altijd fijn als er iemand en.dan in het bijzonder mijn vriend meegaat, want heb altijd het idee dat de helft van wat ze zeggen aan me voorbij gaat. En dat is ook meestal zo Ik ben net weer wakker en ben helemaal opgeladen. Dit scheelt echt een hoop! Ik ga het laatste babywasje ook maar draaien hier. Het is nu lekker weer, dus inderdaad buiten ophangen! Ik vind wassen ook 10x niks, maar voor die kleine doe ik het maar al te graag! De nesteldrang zit er goed in bij jou, Romy! Alleen maar beter toch Ben benieuwd hoe je groeiecho verloopt. Houdt je ons op de hoogte? Voor hier een lekker rustig dagje. De was ga ik doen en ik ga de trapleuningen verven. Was wel ffzoeken naar houvast vannacht was dus.vergeten dat ze eraf gehaald.waren. Dom dom dom!
@tatianna is er niemand anders die met je mee kan naar de tandarts want hoe langer het er zit hoe pijnlijker de behandeling wordt ondat alles dan verder ontsteekt. Succes met de wasjes rowtje en de strijk als alles droog is 😉 Romy veel plezier met het gluren naar de kleine☺️ Hopelijk ligt hij goed op schema. Twixie succes met verven, en pas maar op zolang ie er niet opzit dat je niet ineens beneden ligt😔 Hbb snel opknappen hoor! Succes zo in het ZH Ik ga zo maar eens een boodschapje doen en vanmiddag dochter naar de psz dan heeft mama heeft lekker haar handen vrij☺️ Vanmiddag maar eens een toppic openen over die waterinjecties ben toch wel erg nieuwschierig naar ervaringen. Bij dochterlief had ik hele erge rugweeen dus wie weet is dit een uitkomst.
Twixie, succes met verven ! Lijkt me een hoop werk. Ik kan nog steeds niet beseffen dat die kleding van de kleine zo klein is. Heb jij al veel ingekocht? Mijn schoonmoeder vertelde dat je een hoop krijgt van kraambezoek. Hoop het niet Miesje, wat zijn die waterinjecties? Nog nooit van gehoord! De echo ging erg goed! Hij ligt mooi op schema. Het hoofdje is wat kleiner maar volgt een mooie lijn. Dus allemaal goed. Hij weegt nu 2155 gram. Wat geloof ik een prima gewicht is voor 33+4 weken. Hij zal uitkomen op 6,5 / 7 pond rond de 40 weken. Heeft iemand enig idee wat P35,7 betekend bij indicatie op je geboortepaspoort? Betekend dat dat volgens de echo het kind op 35,7 weken ligt?