Oei zwangerschapsvergiftiging ik had dat met me eerste zwangerschap zes week te vroeg. Veel rust houden en hopen op beste. Hoop dat de kleine zich snel gezond meld.
Zo, ook eventjes schrikken MrsDee! Hoe nu verder? Ik heb nog niets gehoord over/van BabyLove. Ellendig, dat wachten @Dreamer. @Tatiana: wat gaat er morgen ook alweer gebeuren bij tandarts? Ik.herken je angst wel, ik krijg al een paniekaanval als ik weet wanneer ik naar de tandarts moet
Ik en zes jaar niet geweest en zit te janken bij idee dat ik hen moet maar zo pijn moet wel. Heb mijjnversyandkies er half doorheen maar nu gaat mijn tandvlees helemaal ontsteken en over de verstandskies heen dus de boel mooi ontstoken dus gaan spuit geven en tandvlees omheen weg halen en dan schoonspuiten ofso Gelukkig word me dochtertje van school gehaald en is ze er niet ik kruip me bed in daarna en slaap tot pijn over is morgen hoop ik. Pfff angst angst
Sterkte morgen Tatiana, ik hoop dat het uiteindelijk meevalt! @ MrsDee gelukkig dat alles toch in orde was, fijn dat ze het nu goed in de gaten houden.. @ Huiboobee, balen joh dat je je zo ziek voelt in die laatste weken Het wordt tijd dat de kleintjes komen en we lekker kwaaltjesloos en 'fit' in het zonnetje achter de kinderwagen kunnen lopen Hier ook een baaldag moe, pijn in m'n rug en een jongetje wat constant overal tegenin gaat, zucht ik kan het nu echt even niet hebben...
En wakker zijn we weer aspirine uitgewerkt hele kussen nat van kwijlen hahaha Vervelend is dat he row heb je baaldag en de kids merken dat dan. Hoe oud is hij ?
Yeah! Heb weer een nachtje kunnen slapen Wel twee keer eruit om te moeten plassen, maar heb geslapen! Elke keer als ik wakker werd dacht ik ''oh, hoelang ben ik nu al wakker??'' of ''ik ga nu niet meer in slaap vallen'' Dit is alleen maar meegevallen. Vriend is uit bed, dus bed heerlijk voor mij alleen!
Goedemorgen dames! Succes bij de tandarts vandaag! Twixie, gefeliciteerd met wederom een knap staaltje slaapwerk! Ga je nog schilderen vandaag, nu je uitgerust en kwiek de dag kunt beginnen? Zwangerschapsvergiftiging? Yikes! Blij dat men daar zo bovenop zit. Komt het voor jullie gevoel ook zo veel voor? Maakt me best ongerust! Heb inmiddels wat stukjes terug gelezen en weet niet meer wie het ter sprake heeft gebracht, maar thanks! Hadden nog helemaal niet over anticonceptie nagedacht eigenlijk.. zijn een jaar bezig geweest om zwanger te worden (achteraf blijkt dat hoewel mijn cyclus strak 29 dagen duurt, mijn eisprong 2 dagen later was dan gedacht - de eerste ronde met ovulatietesten was ook meteen raak) dus doen het al zo lang zonder.... goed om even bij stil te staan! Dus, nogmaals dank! Wij krijgen vandaag een schadeexpert over de vloer om de schade op te nemen aan onze kookplaat. Heb een tijdje terug een pan wat lomp op de pit gezet waardoor de glasplaat is gesneuveld.. vervangende plaat kost bijna 900 euro... pffff.... slechte timing met al het geld dat we hebben uitgegeven aan frummeltje! Hoop dat het feit dat ze uberhaupt iemand langssturen een positief teken is en we hem (gedeeltelijk) vergoed krijgen. Kunnen nu ook maar 2 pitten gebruiken, dus niet echt handig koken momenteel. Verder nog even wat plinten schuren en spuiten en de kinderkamer een beetje bijtippen, maar da's meer iets dat mijn liefhebbende echtgenoot voor zijn rekening neemt
Tatiana: succes vandaag!!! Twixie: heerlijk, zo'n goede nacht! @zwangerschapsvergiftiging: gelukkig worden zwangere vrouwen, helemaal de laatste loodjes, zo goed in de gaten gehouden deze tijd. Dat scheelt toch wel! Rustig aan doen en hopelijk valt het mee! Rowtje: jaaaaa wat een heerlijke gedachte!!! Hopelijk worden juli en augustus nog maanden met lekkere temperaturen Kan mij er ook al op verheugen om met de oudste lekker naar de kinderboerderij te gaan en dan de kleinste mee in de kinderwagen Bananarama: fijn dat ze komen kijken, ik zal duimen voor je! 900,-!!!!! Jeetje man... Wat een geld. Vandaag ga ik eindelijk een breiloom zoeken, want die omslagdoek voor mini moet nu toch echt eens gemaakt gaan worden hoor.... Ik ga al de hele week tot nu toe nog niks van terecht gekomen.
Wow, 900,-! Dat is geen kattenpis Hoop dat het een gedeelte vergoed kan worden. Je zou je geld liever aan iets anders willen besteden inderdaad. Ben benieuwd! Succes Linana! Hoe waren je traktaties of moet je die nog geven? Ik hoef gelukkig niks meer te verven. Vriend had alles gister afgemaakt Ik ben er zo blij mee! Weer iets wat kan worden aangestreept van the to do list! Hetzelfde geld voor de baby wasjes (thank god!) vluchttas staat zo goed als klaar. Nu nog de maxi cosi erbij zetten! Vandaag alweer 37 weken precies! Weer een mijlpaal Mag nu wel komen, want ben zo zo zo nieuwsgierig! Heel de nacht heb ik last gehad van me buik, meestal is het 's ochtends weer weg, maar heb er nog steeds 'last' van... Hmm. Ook komt er een vrouw langs van het consultatiebureau om kennis te maken. Gebeurt dit ook bij jullie meiden?
Uuhm nee. Voor zover ik weet komt er niemand van het CB langs? Zal per regio verschillen? Ik ben u aan het wachten op de nieuwe wieg! Ik baal ontzettend dat het kleintje niet in de familiewieg komt te liggen omdat ik het niet voor elkaar krijg :x Maar dit is ook een gaaf wiegje!
Mrs Dee; dat zou mijn verhaal kunnen wezen Ik heb gisteren ook de hele middag in het ziekenhuis gezeten, gistermorgen voor controle naar verloskundige, bloeddruk veelste hoog (142/100) met de symptomen die ik al 2 weken heb (hoofdpijn, enorm veel vocht vasthouden) en ze vonden een spoortje eiwit in m'n urine, gelijk naar het ziekenhuis gestuurd! Pff was echt bang.. Kleine maakt het in ieder geval heel goed ze hebben me verzekerd dat ik me daar geen zorgen over hoef te maken, CTG en echo waren heel mooi dus. Bloedonderzoek gehad daar kwam niets uit, urine was toen schoon, maar bloeddruk blijft hoog. Mocht gelukkig wel weer naar huis, maandag weer terug. Ze zeiden dat als uk nu zou komen het best zou kunnen, dus dat ze me niet te lang met die hoge bloeddruk gaan laten lopen omdat het zoveel schade aanbrengt aan je organen. Dus krijg nu echt nesteldrang, want wie weet is ukkie er over n weekje maar mag dus weinig/ niets doen door de bloeddruk. Nou meiden was even een ego verhaal hier maar heerlijk om even van je af te typen..
Wel fijn dat ze het zo goed in de gaten houden hoor! En fijn dat alles toch, vooralsnog, 'goed' is zodat je weer lekker naar huis kunt met het weekend. Moet je toch niet aan denken dat je met dit lekkere weer in zo'n warm ziekenhuis moet liggen...! HBB, wat lukt er niet met het wiegje dan? Ik heb iets gemist denk ik? En nee, dat zijn geen leuke ongelukjes van die kookplaat... hoop echt dat we er wat van terugkrijgen. Waren al naar een goedkoop alternatief aan het kijken, maar dan zou het gat in het aanrecht groter moeten (is nu een fijne, afwijkende maat) dus komt nogal wat bij kijken. Las toen hier op het forum iemand die ook zoiets vergoed heeft gekregen (anders zou ik er niet eens opgekomen zijn het te proberen, want eigen schuld dikke bult) - dus waar zo'n forum al niet goed voor kan zijn! Fijne dag allemaal!
Jeutje Oktober, ook schrikken! Probeer je rust te pakken! Het bekleden van het wiegje lukt niet. Opzich niet erg, maar als coupeuse moet je dat gewoon kunnen :x En ik kan het niet . Ik denk te moeilijk, wil het te perfect. Nou laat maar, ik koop wel een nieuwe :x (Ben zo boos op mezelf) Ik hoop dat jullie ook iets terugkrijgen! Is altijd zo zonde als er iets duurs kapot gaat.
Heey dames tandarts overleefd! Ging niet van harte maar ze waren heel geduldig met me wel kneep ik te hard hahah ven zo angsthaas. Nu in bed met half lamme wang en kwijlen op de kussen hoop zo te kunnen slapen Wel kon ik kog wat last krijgen maar moest na weekend wel over zijn anders weer komen. Oktober snap je nesteldrang heel erg goed nu En vervelend dat je dan juist je rust moet houden. Heel veel succes. En 900 euro soooow dat is Veel geld hopen dat je vergoed krijgt. Of meeste dan. Meiden ga proberen te slapen word niet genieten van weer vandaag voor mijn
He bah.. als je het dan op een bepaalde manier in gedachten hebt, en het lukt niet... zoooooo frustrerend! En ik kan het me voorstellen dat als het je vak is, je dan ook geen genoegen neemt met 'goed genoeg' ipv perfect. Balen! Maar wel fijn dat je een mooi alternatief hebt gevonden, natuurlijk!
Balen HuiBooBee, zit je allemaal niet mee he? Kwijl ze, Tatiana! Beter dat je gegaan bent! Hier ben ik alweer aan de schoonmaak. De keuken is aan de beurt. Lekker soppen, alleen voel ik dat me lichaam niet wilt.. Vanmiddag maar ff liggen.
Leuk alternatief is net bezorgd! Kan niet wachten om 'm in elkaar te zien! Nee, niet echt nee. Ik vraag me af waar al deze bad karma vandaan komt! Goed naar je lichaam blijven luisteren Twixie! Haha, kwijl ze Tatiana! Goed dat je het doorstaan hebt.
Ik heb geen zin in vandaag... Ik ben moe en lui Straks maar even een oefentoiletje halen en kijken wat mijn zoontje ermee gaat doen
Zoow ben wakker weer poos geslapen had meteen aspirines genomen vlak voor verdoving was uitgewerkt. Nu heb ik me een honger zeg dus ff kijken wat ik zou kunnen eten iets vloeibaars denk ik. Maar eb zin in gebakken ei. Zodra ik hoed kan eten denk ik maar is een lekker big Mac ga eten eet hele week al vloeibaar voedsel bleh!!! Volgens mij is lekker weer buiten ik ga er maar is uit naar me hondje toe arm beest hele tijd alleen Jullie dames ook aan genieten van weer?? Nog plannen voor weekend ?? Iemand van plan om te bevallen ??
Je bedoelt paracetamol? Aspirines mogen niet! Oooh maar die Big Mac zie ik ook wel zitten! Of nja, happy meal! Ik wil een Happy Meal! Ik ga een Happy Meal halen! Of wordt het bbq in de tuin? Lastig! Wij gaan dit weekend het lijstje proberen af te vinken. Heb nog wat babykledinghangers nodig, moet nog de bekleding van de wieg wassen en een lekkere dikke softijs zien te scoren