Laatste 10 weken afteltopic juni!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door babylove26, 22 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Hier ook weer actief geweest.. Boodschappen gedaan, schoenen en badpakje voor mn meisje gescoord.. Daarna op jacht naar een nieuwe doucheslang want die van ons staat op t punt om het te begeven.. Alleen boodschappen met de auto gedaan, rest met de fiets.. Nu even rust want buik vond t fietsen niet fijn vandaag :p

Oooh bbq, jaloersss haha!

2. bananarama

bananarama Actief lid

16 apr 2014
    195
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dreamer, kun jij nog op de fiets? Daar ben ik dan op mijn beurt weer jaloers op! Ik stootte steeds mijn buik tegen de stuurpen (vanaf een week of 20 al) dus kan al heeeeeel lang niet fietsen. Onwijs jammer, ben gek op fietsen met onze jongste hond (hebben zo'n speciale beugel) en mis het ontzettend. Vanaf wanneer kun je trouwens met je kindje gaan fietsen?

Twixie, ben blij dat ik niet de enige aso ben... ;) Bbq is serieus waar één van mijn favoriete manieren om te tafelen.

HONGERRRRRRR!!

Dus..

Heb express niet al teveel gegeten vandaag ivm de bbq, maar begin nu toch echt wel honger te krijgen... man moest nog even naar een klant vanmiddag (geeft bijles en tja examentijd) dus is er pas over een uur weer. Ik ben druk bezig met de kip voorkoken enzo en de overige voorbereidingen voor zover mogelijk maar heb ook al stiekem aan de huzarensalade gezeten ivm 'daar had de baby trek in' (dat is bij ons het codewoord voor een niet te stoppen craving op dat moment).

Wil me alleen niet al te erg volproppen :D

**neemt nog een grote hap salade**

3. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Ik heb een mama fiets dus mijn zadel zit wat verder van het zitje/stuur af :p Geloof vanaf gemiddeld 9 maanden kan je fietsen met je kindje.. Sommige eerder, andere later.. Zodra je kind goed zelf kan gaan zitten en stevig zit kan je beginnen met kleine stukjes ;)

4. Twixie

Twixie Bekend lid

7 okt 2013
    848
    2
    18
    NULL
    Rotterdam
    De drukte weer het huis uit! Huis en tuin opgeruimd en avondje bankhangen kan beginnen!

Het was een warm dagje... Arme voetjes :p

5. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Hier taaien we morgen af naar mn oma.. ben morgen jarig maar wonen in appartement en met die hitte hoef ik niet te veel mensen in huis :p

6. plurk80

plurk80 Actief lid

9 nov 2010
    190
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,
    Ook hier hebben we lekker gebbqd. De kindjes liggen net op bed en alles is weer opgeruimd. Het was vandaag niet echt mijn dag. Erg moe. Gelukkig ging mijn man vanmiddag met de meiden naar de speeltuin en heb ik nog twee uurtjes kunnen slapen.
    @fietsen: heb ik gister en vandaag weer gedaan na een aantal weken niet gefietst te hebben. Het past nog prima, alleen begint de baby heel hard te schoppen tijdens het fietsen:(
    @ pijnbestrijding. Ik denk dat ik weer voor de ruggeprik ga als ik het niet meer trek. De vorige keer werkte die maar voor de helft (alleen aan de linkerkant) dus ik hoop dat dat nu beter gaat. Over remifentanil lees ik vaak dat je er high van wordt en dat lijkt me niet fijn. Bovendien kun je dan nog steeds flink pijn hebben.
    Ik ga verder met bank hangen. Fijne avond!!

7. Twixie

Twixie Bekend lid

7 okt 2013
    848
    2
    18
    NULL
    Rotterdam
    Geef je groot gelijk, dreamer! Leuk!

8. Twixie

Twixie Bekend lid

7 okt 2013
    848
    2
    18
    NULL
    Rotterdam
    Meiden, even een vraagje... Ik heb echt last van me handen. Vooral me gewrichten. Ik merk dat ik wat vocht vasthoud, kan dit hier door komen??

9. MrsDee

MrsDee Fanatiek lid

12 jun 2008
    1.647
    0
    36
    Overijssel
    Ja dat kan hoor, ik heb er ook last van. Heel vervelend!

10. Twixie

Twixie Bekend lid

7 okt 2013
    848
    2
    18
    NULL
    Rotterdam
    Het is echt een heel vervelend gevoel :(
    's Nachts heb ik er gelukkig geen last van. Maar dan heb ik last van me voeten die zo warm aanvoelen en zo onrustig zijn, hierdoor kan ik ook moeilijk slapen.

Net even gedouchet. Dat lucht lekker op, maar ik kwam op de slaapkamer en oh wat was het warm/benauwd daar! VIES GEWOON

11. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Goeiemorgen!
    Twixie, als je écht last hebt van je handen zou je evt een brace/spalk kunnen aanvragen via de huisarts..

12. Linana

Linana Niet meer actief

Ik werd er inderdaad wat "high" van, maar dat kon ik na bijna 24 uur geen slaap, rug-weeën en niet vorderende ontsluiting echt wel waarderen.
    Verder nam het bij mij de ergste pijn weg, heb ik lekker kunnen dutten tussendoor en was bij de pers weeën zo alert als maar kan. Dat ik 3 uur na de bevalling weer thuis was, vond ik ook een groot pluspunt.
    In het ziekenhuis blijven wil ik, zo mogelijk, vermijden... Heb echt een hekel aan ziekenhuizen ;)
    Hier dus absoluut geen ruggenprik, tenzij er een keizersnede moet komen.

Ondertussen irriteer ik mij helemaal het schompes aan mijn vriend, die elke dag lekker uitslaapt (als hij niet hoeft te werken) en ik elke dag de pineut ben en er vroeg af kan voor ONS zoontje :x
    Ik heb dan ook besloten om vandaag geen ene moer uit te vreten, waar hij profijt van heeft. Ik ben er helemaal klaar mee, want erover praten heeft geen nut (het is dan mijn eigen schuld dat ik niet kan uitslapen volgens hem, want ik blijf nooit gewoon liggen als er wel de mogelijkheid voor is).
    Hij smoort er maar even in vandaag, dikke egoïst.

Ja, hormonale en kwade zwangere meld zich :)

13. Rowtje86

Rowtje86 Actief lid

14 nov 2013
    346
    0
    0
    ONTZETTEND herkenbaar!!!:x

Soms denk ik dat ik m'n derde kind krijg ipv tweede, ziet hij die buik niet ofzo :$

14. Linana

Linana Niet meer actief

Nou, geen idee, maar soms vraag ik mij dat dus ook af.
    Meneer besluit net op te staan (het is 11.30 uur... Kom op zeg) en pakt vervolgens het kommetje en bekertje van ons zoontje af.

Ons zoontje was met het kommetje, bekertje, lepel en wat plukjes wc papier aan het "koken" en dat was in meneer zijn ogen rommel maken. Excuse me? De pleuris brak hier dus net ook al uit, 6.8 seconde nadat z'n luie reet van bed af was. Goedemorgen!

15. bananarama

bananarama Actief lid

16 apr 2014
    195
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sorry dames, moet toch een beetje grinniken.. zijn we allemaal getrouwd met dezelfde vent ofzo?

Wij hebben nog wel geen kinderen, maar die van mij blijft ook gerust liggen en liggen en liggen terwijl er toch echt twee honden in huis rondlopen die 's ochtends graag even een plas gaan doen.

Niet dat ik honden en kids wil vergelijken, maar het is wel zo'n zelfde soort principe.

Groot gelijk dat je staakt!

(Ben alleen bang dat hij het niet door zal hebben en je voorbeeld zal volgen en NOG minder gaat doen vandaag..)

16. Linana

Linana Niet meer actief

Het lijkt soms wel dezelfde vent he, want ik hoor deze frustratie ook bij al mijn vriendinnen ;)

Ik denk dat hij de boodschap nu al doorheeft, want ipv op de bank, gaat hij aan de eettafel zitten :)
    Zielepiet is het ook ;)

17. Rowtje86

Rowtje86 Actief lid

14 nov 2013
    346
    0
    0
    Mannen :$ hier ook altijd hetzelfde liedje, met z'n tweetjes is het altijd een rustige boel, komt meneer beneden (inderdaad lekker uitgeslapen, uitgebreid opgefrist) en de chaos begint, grr

Haha bereid je dan maar alvast voor bananarama ;)

En je laatste zin, BRILJANT, ze begrijpen er helemaal niets van!!

18. Twixie

Twixie Bekend lid

7 okt 2013
    848
    2
    18
    NULL
    Rotterdam
    Hier ook een hormonale, kwade zwangere :x! En ben BLIJ dat ik niet de enige ben, die moppert en klaagt.

Het begon allemaal vannacht. Door mijn opgezwollen voetjes die in de fik stonden, kon ik niet slapen. Dus ging ik er maar weer uit, om mijn vriend zo te ontlasten. Ik lig weer beneden en opeens niet meer moe. Dan maar de tv aan. Wat zie ik lopen????? EEN MUIS! :$
    Ik schrok zo erg dat ik naar m'n vriend schreeuwde dat hij naar beneden moest komen. Eenmaal beneden aangekomen vond hij een huilerig wrak. Ik was zo in paniek geraakt om een muis. Echt.... bizar:( Durfde zelfs niet meer naar boven toe te gaan. Bangerik ben ik ook he!?

Ik weet niet of ik het jullie al verteld had. Mijn vriend heeft uit een eerdere relatie al twee kindjes (ze zijn 4 en 5 jaar). Zij wonen niet in hetzelfde dorp als ons en hij ziet ze om de twee weken. Ik kan het goed met ze vinden (wat minder met de moeder, maar wat wil je als ze je een ongeboren zoon wenst;))
    Nu is het zo dat ik maar heel weinig trek. Ze zijn nog is met z'n tweetjes, dus twee keer zoveel drukte. Als je 's nachts niet slaapt, wil je echt niet op 06:30 uur al wakker zijn :( Het is gewoon dat ik het allemaal niet meer trek. Van hem mogen ze alles, ze mogen bij wijze van ontbijten met een gesuikerde donut, maar dat gaat er bij mij echt niet in. Net zoals nu, meneer ligt op de bank omdat hij moe is en hun spelen in de tuin. Ik lig nog op bed, omdat ik werkelijk waar nergens zin in heb (de warmte, de drukte, alles). Ik ben dat zwanger zijn ook zo zat op het ogenblik. Ik herken mezelf niet eens meer terug.

Waarom voel ik me dan zo schuldig?:(

Sorry, sorry, sorry voor mijn enorme geklaag, maar moet dit echt van me afschrijven, word G E K! *telt tot 10*

19. Rowtje86

Rowtje86 Actief lid

14 nov 2013
    346
    0
    0
    Ik denk echt dat het de-laatste-loodjes-hormonen zijn in combinatie met waarom wordt er geen rekening met mij gehouden, terwijl wij dat wel ALTIJD doen!! Je hebt nu gewoon je rust en tijd voor jezelf nodig en toch moeten we nog steeds met zorgen voor andere bezig zijn..

Van die muis zou ik ook zeker niet blij worden hoor ;) en wat betreft het verhaal van de kids van je vriend begrijp ik je ook heel goed, om maar te zwijgen over zijn ex :$ (wurgneigingen)..
    Ik voel me al schuldig dat ik op sommige momenten mijn eigen kind niet om heen kan hebben (en aangezien hij dit maar al te goed aanvoelt is hij niet van me af te slaan) dus ik kan me goed jou schuldgevoel voorstellen, maar ik vind het toch echt terecht dat je lekker boven in je bedje blijft liggen en aan jezelf denkt!

Hebben meer meiden het benauwd? Ik kan echt alleen maar liggen..

20. Linana

Linana Niet meer actief

Ik denk dat het inderdaad de laatste loodjes zijn icm het weer, niet kunnen slapen, het gevoel dat jij altijd rekening houdt met een ander en een ander dat minder of niet doet bij jou.
    Het komt wel weer goed, ik herkende mijzelf bij de eerste zwangerschap soms ook niet terug hoor... Een heel kort lontje en wou soms zelfs op de vuist met mensen (hoogzwanger ;))

Ik heb trouwens geen last van de warmte, heb ook geen opgezwollen ledematen dit jaar en m'n buik qua formaat valt ook mee. Misschien heeft dat er nog iets mee te maken.

Mijn vriend heeft inmiddels sorry gezegd (missie geslaagd) en we gaan nu even naar het bos/kinderboerderij met de kleine :D

Fijne dag allemaal!

Deel Deze Pagina