Nog even geduld Oh joh, van de ene VK mag dit niet en een ander wel! Gewoon doen als je er echt trek in hebt. Maar alles met mate. Ik ga straks ook echt een lekkere dikke beker softijs laten halen
@ babywas, ik heb alles met neutral gewassen. Moet nu alles nog strijken.. Oh heb er zo`n hekel aan haha. Ik ben behalve wat wasjes ook niet verder als de bank gekomen, ik ben zo vreselijk lui..
Mama's!! Gaan jullie nu nog in bikini ergens aan het water liggen? Ik voel me niet echt op m'n gemak maat lijkt me wel heerlijk om even te zwemmen!
Wij gaan morgen zwemmen wel een binnenbad, maar deels met buitenbad. Mijn kleine ventje zit al vanaf 1 uur met z'n billen in een badje bij oma in de tuin met zijn neefje Bezoekje aan de verloskundige ook weer gehad. Baby ligt vast in het bekken, maar heeft een hand voor z'n hoofd... Zo ben ik bij mijn eerste ook bevallen, ook met opgeslagen hand. Knip en pomp om hem eruit te krijgen, dus ik ga daar nu maar weer vanuit, dan kan het altijd meevallen Vrijdag een groei-echo, de laatste en hopelijk duurt het dan niet heel lang meer tot meneer zich meldt
Even een irritatie momentje. Mijn vriend komt net thuis. Met de mededeling: ''Ik ga vrijdag even naar mijn moeder. Ga je dan mee?'' Waarop ik zeg ''Ja, natuurlijk'' ''Ja, want mijn moeder wilt een paar oefeningen met je doen voor je bekken en oefeningen zodat je je wat prettiger voelt voor bij de weeën.'' Oh, fijn. Mijn schoonmoeder en vriend maken een afspraak achter mijn rug om? Ik heb het hier met haar over gehad, dat we dit van plan waren, maar ze heeft ook mijn nummer, dus kan ze mij zelf ook opbellen. Ik heb helemaal geen zin in oefeningen. Het is allemaal goed bedoeld hoor, maar het zijn weer van die verplichtingen. De laatste loodjes wegen het zwaarst. Ik heb het nu al 37 weken volgehouden. Ik wil gewoon lekker op mezelf zijn zonder dat iemand aan me lichaam zit. Zucht!
Twixie als je nou gewoon voor vrijdag bevalt, hoef je daar ook niet heen haha! Softijs en. Milkshakes ik neem het gewoon. Vooral van een Mac ofzo geen probleem, zolang het apparaat maar regelmatig gebruikt wordt, het gaat namelijk om bacteriën die er in komen als het te weinig gebruikt wordt!
Ik zou dat echt niet erg vinden Maar ik denk dat dat er niet inzit, jammer! Ik heb al tegen vriend gezegd dat ik er hierop zit te wachten, maar het gebaar wel waardeer. En klaar ermee! Hier geen Mac op het menu. Gebakken zalm, aardappel/broccoli gratin en sperziebonen. Als toetje misschien een lekker ijsje van de Mac. Even vriendje lief aankijken
Klinkt lekker Twixie. Ik vind het wel heel lief van je vriend en schoonmoeder, maar dat gebemoeienis is wel vervelend zeg!
We maken een deal twixie, we bevallen allebei voor vrijdag!! Iedereen is af van ons 'gezeur' en wij ook blij Kom net van de verloskundige, kindje is mooi ingedaald en na mijn geklaag ook bij de verloskundige opgelucht te horen gekregen dat ik met 40 weken en 5 dagen voor onderzoek naar het ziekenhuis mag om een dag later ingeleid te worden, maar na mijn deal die ik net gemaakt heb is dit helemaal niet meer nodig
Hey dames ... Word inderdaad wel veel bemoeid zeg gelukkig geen last van. Me schoonmoeder doet wel elke dag een appie van hoe het gaat maar snap dT ze dat lief bedoeld en ze staat ook altijd voor me klaar als er wat is. Dochtertje nog steeds hoge koorts was na de zetpil iets afgezakt maar net was het toch weer 39 graden. Drinkt te weinig en eet ook niet zo veel maar als ze maar drinkt. Ook is ze nog helemaal na dat ze wakker werd niet naar wc geweest mar even in de gaten houden anders sta ik morgen zo bij de huisarts op de stoep. Maar wel zielig ze wil eigenlijk heel graag buiten spelen maar goed kan echt niet. Ik heb al paar dagen steken onder in me buik/ vagina. De kleine was vorige week nog niet ingedaald.lag al wel met hoofdje mooi naar beneden. Blij als vriend thuis is jaaa hij komt lekker thuis hihi dan kan ik ff afgelost worden en boodschappen doen... Nog geen idee wat te eten dacht aan rijst ofso iemand tips ?
DAT IS EEN DEAL, ROW! Fijn zeg, Tatiana! Dat scheelt wel enorm. Rijst met kip?? Ik lekker folders door aan het kijken wat zie ik? Een dooie muis!!!! OMG
Oh twixie, wat irritant zeg... Geen wonder dat je een irritatie moment hebt. Kan je niet gewoon zeggen dat je er geen behoefte aan hebt? Misschien is het niet eens meer nodig, gezien de deal die je hebt gesloten Ik haal straks denk ik wel ff een milkshake, want ik heb maagzuur voor 10
Wat een bemoeienis van al die moeders haha. Lief bedoeld, maar snap dat je er af en toe echt moe van wordt. Linana, ik heb ook echt zo erg maagzuur, maar probeer antagel, dat werkt echt super!!
Afgesproken! Haha het zou toch wat zijn!! En wat is het geworden Tatiana? Hier lekker simpel broccoli, krieltjes en een hamburger.. Weer een wurgmomentje bij m'n man, ben ik net klaar met koken, ja zullen we bij die en die bbq-en; 1. Bedankt voor de snelle mededeling (als alles al klaar is), 2. Uhh volgens mij hebben we een zoon die morgen naar school moet en dus om 19.00 op bed ligt (al bijna 2 jaar lang) grrrr, uit schuldgevoel heeft hij wel z'n eten hier ook opgegeten haha, die zal lekker vol zitten vanavond! Vanavond nog de laatste babywas wegstrijken en dan is dat k#tklusje ook weer af! Sterkte met al dat maagzuur meiden
Hey meiden! Hier even een berichtje van mij. Ik lig inmiddels alweer 2 dagen in het ziekenhuis samen met Jesper. Jesper heeft geelzucht en was er tot aan gisteren erg slecht aan toe. Zijn bilobide gehalte was zo hoog dat hij met veel spoed is opgenomen en er zelfs van een bloedwissel is gesproken. Zijn gehalte in zijn bloed is zo hoog geweest dat er (gelukkig wel minimaal) een kans is dat hij een hersen beschadiging heeft opgelopen. Voor nu ligt hij 24 uur per dag onder uv licht en mag hij er geen minuut onder uit. De borstvoeding kolf ik af en geef ik in een flesje. Ben emotioneel totaal kapot. Liefs
Wat verschrikkelijk babylove!! Ik duim heel erg voor je, voor een goede afloop! Heel veel sterkte, dikke knuffel xxx
Ohnee babylove! Wat verschrikkelijk voor jullie! Hoop dat je kleine man snel opknapt. Ik zou zelf compleet doordraaien denk ik.. Hele dikke troostknuffel!
Jeetje babylove, wat verschrikkelijk. Ik wens jullie heel veel sterkte en kracht. Ik duim voor een goede afloop. Hebben ze een idee waar het door veroorzaakt is? Hele dikke knuffel..
Ik wil je ook heel veel sterkte wensen, babylove! Wat naar zeg.... Hoop dat de situatie snel veranderd voor jullie.