Wat het veroorzaakt heeft is nog niet duidelijk. Het zou een combinatie van een aantal ''simpele'' dingen kunne zijn maar het zou ook een veel serieuzere reden kunnen hebben. Bedankt voor alle lieve berichten meiden! Gaat het met jullie alles nog goed? Zijn er nog meiden bevallen?
Heel heftig zeg, wanneer krijg je wat meer duidelijkheid? En hoe gaat het met jou? Hier gaat alles gelukkig goed, je hebt me met jou berichtje weer met beide benen op de wereld gezet, dat ik niet zo moet zeuren! Neej nog geen meiden verder bevallen hier..
dat is lief, maar het is goed om niet de realiteit uit het oog te verliezen, over hoe belangrijk die laatste weekjes nou eigenlijk zijn.. Ik hoop en duim echt heel hard, dat het allemaal goed komt!
Jeetje Babylove, wat heftig! Ik hoop voor jullie dat hij snel opknapt, inderdaad! Kan me voorstellen dat je gesloopt bent! Zorg ook vooral goed voor jezelf!
OW nee babylove, wat enorm naar!!! Hoop echt dat lieve kleine Jesper er niks aan over houdt! Zo klein, zo hulpeloos.... Ik duim met je mee dat hij snel helemaal op en top is! De eerste bevalafspraak is gepland Ik doe nog maar niet mee! Ik ga voor volgende week donderdag XD Ben echt benieuwd wanneer ons mannetje komt! Hier met dochter bezig met zindelijk worden. Ze heeft vandaag 5 x een plasje op het potje gedaan en dus ook uren zonder luier gelopen. Ben echt heeeel trots. Hoop dat ze dit zo door zet!
Babylove wat een naar bericht. Heftig! Heel Veel sterkte toe gewenst. En zorg goed voor elkaar. Rowtje mijn dochtertje is hartstikke ziek dus die zou zowiezo niet mee eten vandaag. Dus vriend maar gevraagd waar hij zin in had ik wou opzich wel rijst. Maar moet om acht uur ng koken half negen dus wou ook wel weer iets wat snel klaar was. Toen kwam Hij ermee dat hij wel erg zin had in shoarmawraps nooit gemaakt nog maar goed... Zij dat geen zin had en rijst wou maar kan hetdan niet laten als hij een keer thuis eet hem lekker verwen. Dus heb het gemaakt en meneer heeft zich lekker in vol gegeten. Ben zelf niet zo shoarma liefhebber. Heb wel geproefd maar was wel lekker had wrap opgewarmd en daarna plakjes komkommer en sla erop gedaan door shoarma paprika gedaan en op laatst ff geraspte kaas op de shoarma beetje gesmolten is toen op de wrap boven op de Komintern en sla en knoflooksaus er over en klaar. Makkelijk en snel. Zelf heb ik sla dressing eropgedaan met komkommer en sla en had nog wat salade over van gisteren. Ik hoorde laatst dat spataders tijdens de zwangerschap na de bevalling ?? gevaarlijk kan zijn iemand daar iets een keer van gehoord??? want heb alleen steunkousen gekregen.
Mnon super zeg leuke momenten zijn dat zindelijk worden en wat worden ze dan weer groot zou mooi zijn als de 1 luier af is overdag als je de andere weer vol in de luiers...
@ Mnon wat super goed zeg! Met dit weer is het ook heerlijk om de zindelijkheid te trainen, hopen dat ze de smaak te pakken heeft! Zou fijn zijn he als al onze bevalwensen uit zouden komen, hihi.. @ Tatiana, klinkt goed , origineel! Daar zal je man wel blij mee geweest zijn Hoe is het nu met je dochter? Geen idee wat betreft de spataders, nooit iets over gehoord.. Ik wens iedereen een fijne nachtrust toe!
Mijn dochter had voor het slapen gisteren weer 39,5 graden. Heb haar een zetpill gegeven voor slapen gaan. Vanmorgen melde ze zich om kwart over 5 dat ze zich niet lekker voelde en buikpijn had. Ze heeft gevoel dat ze moet overgeven. Ze wou graag wat ranja. Dus ranja gehaald en dommelt verder slapen wakker slapen wakker. Wel voelt ze nu wat minder warm maar straks maar ff meten als ze wat meer wakker is Als jullie kids ziek zijn en die melden zich s nachts of vroeg in de ochtend. Mogen de kinderen dan ook bij jullie in bed ? Nou ga nog ff proberen wat slaap te pakken ook al is het nu al benauwd warm Pff .....
Wat goed van je dochter zeg, Mnon! Nog 3 dagen en we mogen hoor, Row! Ben je er al klaar voor?? Klinkt goed, Tatiana! Krijg er trek van. En dat 's ochtends vroeg... Niet goed ha ha! Dat van die spataderen zou ik niet weten. Helpen de steunkousen bij jou? Hier vannacht in bed gebleven en geslapen, maar oh wat was het benauwd! Niet normaal... Van mij mag het lekker regenen. Ff afkoelen Jullie nog leuke plannen?
Het twixie ik heb ze niet aan. Ze hebben me benen opgemeten wn dan krijg je de kousen maar dat is dan vaan 120/135 cm bijvoorbeeld weet de maten niet precies en ik zit er dan net tussen in dus ze zakte ateeds af. Verband gekregen dat als extra verdikking onder te doen maar krult nog naar beneden en het snijd heel erg in mijn knieholtes. Dus nee helpt niet heb ze dus weekje ofso aangehad en aangepaste vond ik wel heel duur. Maar moet me er straks wel aan laten helpen want hoe ik ze heb is echt ongelofelijk. Me knieholtes achterbeen je ziet door alles heen zo dik zijn ze. zijkant knieën. En veel pijn
Ja ik ben ook erg trots op mijn kleine grote meisje! Vanochtend toen ze (om 8uur!!! Fijn want dit is vaak genoeg veel vroeger geweest) wakker werd had ze het er direct over. Uiteindelijk geen plasje gedaan, wilde gelukkig wel een luier om (gaat zo naar de peuterspeelzaal, dus luier lijkt me wel handig) Denk dat we vanmiddag gewoon weer lekker zonder luier in de tuin gaan! @tatiana: onze dochter mag ook bij ons in bed als ze ziek is, maar dan wel liggen en/of slapen en niet klooien!
@ Tatiana, ja hoor die kleine werd gisteravond nog huilend wakker dat hij zo pijn aan z'n benen had, als ik hem echt niet kan troosten of hij is inderdaad ziek leg ik hem in ons bed en weg is ie.. meestal leg ik hem wel terug als ik naar bed ga, maar dat gaat nu een beetje moeilijk en m'n man had er geen zin in. Dus de kleine prins lag heerlijk te snurken en wilde vanmorgen ook niet wakker worden Balen dat ie spataderen zo heftig zijn joh, anders je vraag even bij de verloskundige neerleggen? Twixie ik ben er helemaal klaar voor, laat maar komen die weeën ( zeg ik nu heel stoer hahaha) Mijn leuke plannen mmm buiten vermijden , strijken, op tijd koken, naar zwemles, eten en weer alles voorbereiden voor morgen... Laat leuke maar weg
Yes de kleine heeft geen koorts meer 37,6 heel stuk minder dan 40. Wel overgegeven vanmorgen maar krijgt alweer babbels. Ik vroeg dat van de kleine in bed als ziek is omdat me vriend het echt verschrikkelijk vind en hij vind echt dat ze in eigen bed moeten. Nou ik ben ala ze ziek zijn echt wel bij mij in bed mogen en drie kwartier later moest hij er toch uit. Mannen pfff soms grrrr Vandaag hoop ik beetje samen met de kleine meid van weer te kunnen genieten hoop dat ze straks van lekkere douche opknapt. Net wat gezeten en hopen dat ze binnenhoud. Spataderen heb ik al neergelegd had er met 20 weken al last van het is niet anders kan spatader therapie doen maar word allemaal niet vergoed Pff. @ zindelijk worden ik zou ook gewoon vanmiddag zonder luier doen perfect weer er nu voor....
@ babylove enorm veel sterkte gewenst, hopelijk mogen jullie snel samen naar huis! @spataderen: gelukkig geen last van, alleen benen als boomstronken door de vocht. Ik las laatst ook (hier of ander topic) over spataderen down under... Dat lijkt me helemaal afschuwelijk. Heb er ook geen tips voor. @zindelijk worden: dat ga ik ook proberen, naar vandaag niet, we gaan vandaag als het goed is lekker zwemmen Meneer geeft wel aan als hij een nieuwe luier wil, dus hopelijk gaat het zindelijk worden ook een beetje makkelijk. Het wordt vandaag echt veel te warm voor hoogzwangere vrouwen. Gisteren heeft mijn zoontje de hele middag in een badje gedobberd en is met zijn gemixte huidje echt mega bruin geworden! (Licht jaloers haha). Vandaag zelf ook maar afkoelen bij het water En hopen dat mijn uitzendbureau nog eens mijn geld gaat overmaken, want ik logde net in en zag dat er niks was overgemaakt Super tof om overal achteraan te moeten tijdens je verlof
Heerlijk hoor afkoelen bij water zou ook wel willen maar ga echt niet meer zwemmen etc zie der niet uit hahaha. Spataderen down under heb ik helaas ook heb alles mogen treffen deze zwangerschap. Is erg ongemakkelijk en pijnlijk en gênant. Maar als goed is gaat het vrijwel naar de bevalling zelfde dag of dag erna weg zij me huisarts. Omdat het gewicht dan stuk minder is. Alsof ik veel ben aan gekomen keer 6 kilo ofso en dan al last van. Komt ook omdat niet goed genoeg geluisterd heb naar me lijaam gewoon doorgaan met pijn en sjah. En je kan er vrijwel niets aan doen. Het slaat nergens op dat je achter jr centen aan moet En zeker niet in je verlof. Als geld moet betalen weten ze je goed te vinden maar betalen gaat vaak wat langer duren. Zal ook niet veranderen denk ik
Hier is dochter lekker op de peuterspeelzaal. Ik ben dus lekker wasjes draaien en heb de bovenverdieping een beetje opgeruimd (was ehr hard nodig, is nog steeds "erg" maar al een stuk beter hihi. Nu even douchen en dan huppa naar de winkels even zomerkleertjes voor dochter en schoenen voor man halen. En dan maar weer dochter ophalen van schooltje en in de tuin hangen 😝
Mogge, dames! Zijn jullie klaar voor een nieuwe warme dag? Ik weet niet meer zo goed wat ik aan kan doen.. zit echt te dubben. Heb wel jurkjes, maar zijn toch meer lente dan zomer wat betreft dikte en mouw. Hmmmm Hier vandaag maar weer verder in huis frobelen. Ga echt die hitte niet in, kan ik nu niettegen. @Spataders, ddie heb ik gelukkig niet, maaris wel heul vervelend heb ik begrepen. Welbbijzonder dat dat soort dingen als vocht en s.a. na de bevalling bijna meteen wegzijn.. vvocht heb ik dan weer wel. Heb mn trouwring serieus al 7 mnd niet om gehad. Is n vrij dikke en brede ring, dus zal straks wel wennen worden! Fijne dag!
Babylove; heel veel sterkte zeg, wat lijkt me dat naar. Hopelijk knapt jullie kereltje snel op en houd hij er niets aan over!