Gelukkig maar dat in ieder geval vocht en spataderen zo goed als direct zijn verdwenen na de bevalling... Alsof zo'n zwangerschap niet al genoeg aanslag op je lijf is
Hier ook niet echt plannen. Een beetje een lui dagje en vind het heerlijk! Ik blijf lekker binnen Echt vervelend die spataderen. Ik geloof je best als je zegt dat je niet wilt zwemmen etc. Word dat niet vergoed joh?? Jeetje, en over welke prijs praten we dan? Nou meis, je hebt ook van alles wat he, spataderen, down under! AUW!!! Mijn benen lijken net ook boomstronken, geen gezicht. Wil ook geen jurkjes meer aan (net alsof ik zooooveel keuze heb qua kleding nu, nou nee). Ik heb last van striae om me kuiten, heel gek. EN OP ME KONT.. zucht!
Jeetje babylove wat heftig. Ik hoop dat kleine jesper zich snel wat beter voelt. En denk je ook aan jezelf! Jouw lichaam heeft ook een optater gehad. @ziek fijn dat de kleine meis zich weer wat beter voelt. Onze dame mag ook altijd in bed bij osn maar ik probeer haar wel weg te leggen als ze slaapt maar dat heeft meer als reden dat ik anders niet slaap. @mnon oh fijn zeg als ze dadelijk zindelijk is. Wij zijn nu een weekje op vakantie en ik laat mijn dochter nu ook zonder luier lopen. Hopelijk kunnen we allebei snel zeggen dat we uit de luiers zijn (voor heel even😉 Wij gaan nu eerst maar even naar de winkel en strakkies naar het zwembad! Allemaal een hele fijne en niet te warme😉 dag.
Twixie: op m'n kont en kuiten is het mij bespaard gebleven, maar m'n buik heeft een mooi zebrapatroon ontwikkelt Maar dat vocht!!! Om te janken gewoon. In de avond heb ik nu ook last van wat tintelingen in mijn benen door dat vocht. Dit warme weer helpt ook echt niet mee ofzo De plannen zijn gewijzigd, we gaan morgen zwemmen. Vandaag wil ik eigenlijk de puntjes op de i zetten voor de baby. Ik ben bang dat ik daarvoor nog de stad in moet, war ik echt geen zin in heb, maar goed, het zal wel moeten. Mijn loon is gewoon gestort, maar omdat het vakantiegeld ook meegaat (wat ik al heb gehad in april), is hun online systeem wat in de war...
@ spataders, mijn zusje heeft er ook heel erg last van, die komt soms huilend uit haar werk van de pijn. Vreselijk. Heb geen tips, maar hoop dat je er snel vanaf bent. Mnon, wat goed van je meisje.. Zou fijn zijn als ze zover zindelijk is, voor dat de baby geboren word. Zo het is al lekker temperatuurtje, heerlijk hoor. Ik krijg zo visite van mijn vriendin met baby. Heb lekkere salade gemaakt, gaan gezellig in de tuin zitten. Ik houd van mijn verlof haha.. Ga vanmiddag even op zoek naar een leuke jurk of jumpsuit voor onze bolle buik shoot van vrijdag, vind het zo moeilijk om iets te vinden, pfff. Fijne dag meiden!
Taatje: leuk! Fotoshoot! Wij hebben een hele goede camera en ik wil graag dat mijn vriend nog wat mooie foto's schiet van mijn bolle buik en ons zoontje Dames, wat denken jullie... Is het handiger om het kraampakket los te kopen? Ik ga in het ziekenhuis bevallen en heb vrij weinig nodig van zo'n enorm pakket... Ik zag dat het qua kosten zo 10,- kan schelen, wat ik nog best veel vind voor iets waarbij ik anders de helft weggooi/doneer
Halleluja alle babywasjes zijn gewassen, gestreken en opgevouwen!!! Nog een tips voor meiden die nog niet zijn begonnen en twijfelen over het wasmiddel, bij Kruidvat is de Persil Sensitive in de aanbieding 2 voor 5 ipv van 1 voor 6 nog wat!! Hij ruikt heerlijk! Hier is het juist andersom Tatiana, mijn man vindt het heerlijk om met z'n drieën te slapen en ik verschrikkelijk, zwanger of niet ik heb echt mijn ruimte nodig maar als ze ziek zijn is het natuurlijk een ander verhaal.. Hier ook een spatader down under, auw ik heb er weken mee gelopen, denkend dat het gewoon opgezet en pijnlijk was vanwege de druk die er op staat, totdat de verloskundige aangaf dat het een spatader was.. Echt heel pijnlijk bij het staan.. Verder natuurlijk ook NOG meer straie, wat ik al in overvloed bij de eerste had overgehouden als aandenken daar ben ik soms echt wel verdrietig over, maar ja het is niet het einde van de wereld en ik doe er toch niets aan.. Dat klinkt zeker gezellig taatje, veel plezier en lekker alvast voorgenieten met de baby Hier ineens ontzettend druk met het werk, je hoort me niet klagen, maar wel opvallend dat rond de uitgerekende datum ineens heel mijn mans agenda volstaat, dat is wel eens anders geweest.. maar ja de centjes kunnen we nu goed gebruiken Fijne dag allemaal en succes met de warmte, phoeh he
Ik heb kraampakket gewoon gekocht was 30 euro kwijt. Ik ben echt te lui om de winkel door te zoeken wat allemaal Nodig ben. Ja twix heb echt hele lijstje gehad volgens mij met de kwaaltjes vanaf begin af aan behalve vocht afkloppen. Maar moet nog zes weken donderdag vijf. Down onder is vooral gênant mjah niemand die het ziet en is pijnlijk mijn beneden zou ik straks aan geholpen moeten worden dat trekt niet allemaal weg en moet ze eruit laten trekken. Qua kosten weet ik niet maar heb al 30 euro besteed aan de kousen en me Beneden en schaamlippen zaten er al onder dus hoogstens zou het pijn verlichtend zijn en niet afremmend meer nou dan vind ik echt zonde om aangepaste kousen te halen want die kosten me ruim meer dan 100 euro zij de apotheek en dan therapie nog Dan liever straks dat alles ook weg gaat o het meeste. Vocht had ik bij de eerste wel maar mocht toen al niet meer lopen lag al in ziekenhuis weet wel dat na de bevalling binnen week weg was en toen deed lopen wel zeer. Het is ook echt vervelend dat vocht je kan er niets tegen doen. Het is wat dames zo zwangerschap het maken is leuker maar die 9 maanden pfoe Ik heb alle baby kleertjes in wasmand gehoopt en wou het uitzoeken en gaan wassen maar zo geen energie blehhh
Rowtje ok heb ook de persil gehaald alleen gisteren bij de appie geen aanbeding helaas grrr Miesje waar zijn jullie heen op vakantie lekker hoor Rowtje word het ook alleen maar erger nu je zwangerschap verder is ? En gewicht natuurlijk toeneemt .... De spataderen down under bedoel ik Kunnen de steken onderin me buik/vagina teken van indalen zijn ?
Hoihoi! Tatiana, dat kan zeker wel! Alleen zou er niet te veel op hopen aangezien tweede kindjes soms pas bij de bevalling echt goed indalen Hier een veel betere dag dan gister.. Beeb heeft het ook beter naar zn zin
Ja ik had hem dus ook al bij de appie gehaald, ik haal er toch nog twee bij Kruidvat erbij, het is sowieso een goede aanbieding Ik heb er echt heel erg last van gehad, maar ik moet zeggen sinds ik goed naar m'n lichaam luister, gaat het echt een stuk beter, maar lang staan gaat nog steeds niet.. Ook doet het 's ochtends als ik wakker word veel pijn en kan dan heel moeilijk plassen en het ziet er inderdaad verschrikkelijk uit
Sinds ik steken heb in m'n onderbuik/vagina is het kindje wel ingedaald, dus ik vermoed van wel .. Heerlijk dreamer, lekker van genieten, hier vandaag een hele rustige baby..
Wat ik me trouwens afvraag, kan zo'n spatader bij de bevalling niet knappen oid? Door de druk die er dan ineens opstaat?
Hier had ik afgelopen weekend echt mega menstruatiepijn, kindje bleek nu vast in het bekken te zitten. Dus het zou kunnen Ik merk nu dat ik wel vaker moet plassen nu hij ook vast in het bekken zit
pfff wat een hitte! Net met het hondje gaan wandelen! Maar duik snel weer naar binnen met de gordijnen dicht! Saaaaai!
Het is echt vies warm benauwd krijg ik het ervan heb nergens zin hahah maar me hoofd zit vol om van alles te doen. Word het morgen ook weer zo warm ?