Laatste 10 weken afteltopic juni!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door babylove26, 22 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linana

Linana Niet meer actief

Het is in het echt allemaal 1 kleur, beetje jammer dat m'n iPhone dat er nou niet mooi op weet te zetten ;)

Ik had bij de eerste een legging aan, maar vond dat echt niet fijn zitten over m'n oma onderbroek met mega kraamverbanden :p
    Ik gooi nu denk ik een harem achtige joggingbroek erin, een lekker strak corrigerend hemdje en een leuke top die ik bij de h&m heb gezien (zag er wel lekker comfy uit).
    En een maxi dress, inderdaad ook afhankelijk van het weer wat ik dan aandoe...

Bij nummer 1 zag ik er ook echt niet florisant uit hoor ;) allemaal rode stipjes in m'n gezicht van het persen en geen makeup mee... Ook dat neem ik deze keer mooi wel mee :D (ja, ik ben ijdel... Shoot me)

2. Rowtje86

Rowtje86 Actief lid

14 nov 2013
    346
    0
    0
    Wel een goed idee Linana! Heb je tenminste niet van die saaie witte dingen..

Ik heb een nachtjapon om in te bevallen, een mooie pyjama voor daarna en een jumpsuit om in naar huis te gaan..

@ bananarama, nee dan is voelt het het inderdaad niet meer als je thuis denk ik, al zal je, je er altijd thuis voelen.. ahhh ja de skyline van Rotterdam (verliefd) haha bij mij is een Rotterdams hart er dan ook wel ingetrapt en doe ik het stiekem ook al een beetje bij m'n eigen kind :p

@ Tatiana ik herken het helemaal, m'n hoofd zit vol plannen en soort 'zin' om van alles te doen, maar m'n lichaam voelt zo moe en zegt uitrusten, ik loop me zelf hier echt de laatste dagen mee in de weg..

@ kapsalon mmmmmm :D

Ik las het net ook ja, m'n man stond ook vast in Rotterdam, de vrachtwagenchauffeur is inderdaad overleden :(

3. Twixie

Twixie Bekend lid

7 okt 2013
    848
    2
    18
    NULL
    Rotterdam
    Hebben jullie het ook zo warm/benauwd of ligt het aan mij?:$

4. bananarama

bananarama Actief lid

16 apr 2014
    195
    0
    0
    NULL
    NULL
    He bah, wat een naar nieuws! Ben je gewoon lekker aan het werk en dan gebeurt er zoiets..

Tja, de liefde voor Rotterdam zal altijd wel blijven hoor.. is er bij mij dan wel niet echt ingestampt, maar toch echt wel aanwezig. We gaan dit jaar niet op vakantie, dus wellicht een keer bij m'n broer langs - is al een tijdje geleden :)

Hahaha - ik neem ook wat make-up mee hoor.. weet nog niet of ik het ook echt ga gebruiken, maar meenemen doe ik het wel (worden toch ook foto's gemaakt :$ ). Misschien is een jurk ofzo wel beter inderdaad dan een broek.. hmm.. nog even verder over nadenken!

En de saoto soep is inderdaad lekker, maar roti na het stappen was nu eenmaal traditie ;)

5. Rowtje86

Rowtje86 Actief lid

14 nov 2013
    346
    0
    0
    Het valt mee maar ik lig alleen maar op de bank..

6. darkness

darkness Actief lid

5 apr 2014
    283
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb een harembroek en wat voedingshirtjes in mijn tas. Ik blijf hopen dat ik gewoon thuis kan bevallen en die tas niet zal nodighebben. Maxidress ga ik er ook nog even bijstoppen. Echt een goed idee!

Ik heb vanavond niet gekookt wegens een gebrek aan honger (komt door die chips van.deze namiddag, mmm..). Heb net wel wat fruit gesneden: mango, ananas, meloen en aardbei. Lekkeeeuurrr!

7. Taatje84

Taatje84 Fanatiek lid

27 okt 2012
    1.067
    0
    36
    Zo meiden, wat een geklets weer.. Ik zit ook eindelijk.. Vanmiddag even een nijntje lamp opgehaald voor de babyshower van mijn zus. Toen ik thuis kwam ben ik de hele babykamer gaan uitpoetsen, heb boven alle vensterbanken schoongemaakt en de houten jaloezien geboent. Net verse pasta gemaakt en nu eindelijk met de voeten omhoog. Mijn man is ook laat ivm die tunnel. Daar hebben ze de chauffeur dood in de cabine gevonden, vreselijk...

Ik heb een hele lekkere los zittende broek gekocht, moet er nog even een shirt opkopen. Heb vandaag ook de eerste spullen voor mijn vluchttas gekocht.

8. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Haha hier nu een shirt plus broek in de tas zitten.. Moet nog een nachthemd halen.. Achja ik heb nog ff...

9. Linana

Linana Niet meer actief

Oooh lekker darkness! Breng je hier ook even wat langs :p

10. Twixie

Twixie Bekend lid

7 okt 2013
    848
    2
    18
    NULL
    Rotterdam
    Kom dan gelijk kans mij, darkness :p

Echt bizar he, van die vrachtwagen. Zoiets gun je niemand. Bah...

Hier last van harde buiken/voorweeen. Ze bereiken echt een hoogtepunt en zakken dan langzaam af. Straks maar een warme douche nemen :)

11. Mnon

Mnon Niet meer actief

Grrrrr nu ben ik weer van de lijst af!!!!!

Mnon 16 juni uitgerekend zoontje tweede kindje

12. Linana

Linana Niet meer actief

Ik gok dat jij de volgende bent die gaat bevallen Twixie ;)

13. Rowtje86

Rowtje86 Actief lid

14 nov 2013
    346
    0
    0
    Hier ook twixie, echt pijnlijke steken, het zou toch wat zijn hahaha

14. Twixie

Twixie Bekend lid

7 okt 2013
    848
    2
    18
    NULL
    Rotterdam
    Neeeee... Vrijdag mogen we pas hahaha!

15. bananarama

bananarama Actief lid

16 apr 2014
    195
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb het geprobeerd, Mnon!

Twixie en Rowtje.. ik lach m'n b...en uit m'n broek als jullie ook echt vrijdag aan de bak gaan..

(dat waren jullie toch?)

Zo, ik ga lekker slapen. Morgenochtend even na 9 uur de groeiecho. Ben benieuwd hoe groot hij nu is. Ik heb alleen wel spijt van de taco's ivm de weegschaal waar ik morgen op moet. Is toch altijd een pijnlijk momentje. Ik vecht mijn hele leven al tegen de kilo's (en tot nu toe steeds de slag verloren) dus voel me altijd ZO ongemakkelijk!

Welterusten, dames! Hoop dat we ongeschonden de nacht weer doorkomen :)

16. Rowtje86

Rowtje86 Actief lid

14 nov 2013
    346
    0
    0
    Haha nou nog heel even ophouden dan :p

Ja het zou wat zijn bananarama, veel plezier morgen bij de groei echo!
    En jezelf nu nog even laten geniet van die laatste weekjes, mag je best een x
    wat lekkers nemen toch!

@ Mnon elke keer als ik aan de lijst zit, doe ik weer iets raars dus ik waag me er maar niet aan ;)

17. babylove26

babylove26 Fanatiek lid

Hey meiden!

Hier even een berichtje van mij. Ons kleine mannetje knapt gelukkig in een rap tempo op. Hij heeft het behoorlijk taai gehad en we hopen op geen aangerichte schade. Als alles goed blijft gaan mogen we morgen naar huis. Voelt heel gek want de kraamhulp houd ook meteen op dus het gewone dagelijkse leven begint dan weer. Mijn kraamtijd zit er al op terwijl ik eigenlijk nog gewoon zwanger zou moeten zijn.

De laatste loodjes zijn erg zwaar meiden ik weet het, maar geniet er ook van!

18. Rowtje86

Rowtje86 Actief lid

14 nov 2013
    346
    0
    0
    Hey babylove fijn om even wat van je te horen! En geweldig om te lezen dat je mannetje al een stuk is opgeknapt zeg!! Wanneer zouden jullie meer weten of eventuele schade? Ik blijf hier duimen! Hoe gaat het met jou?

Waarom heb je geen kraamhulp thuis meer dan? Dat zal wel even pittig worden! Sterkte meid!

19. Tatiana25

Tatiana25 Bekend lid

28 feb 2014
    581
    0
    0
    Meppel
    Goedenavond meiden volgens mij weer een broeierige nacht....

Ik lig in bed en mijn mannetje is gewoon hele week al thuis;)
    Nu hoop ik dat hij niey gaat snurken en ik ook kan slapen. Heb vanmiddag zo neus ding gehaald heel belachelijk maar wil graag slapen de laatste paar weekjes nog ff... Ben benieuwd of werkt resultaat horen jullie morgen

Babylove super bericht fijn dat goed gaat pak je rust als kan heb je nodig. En balen van de kraamhulp had ik ook toen....

20. Taatje84

Taatje84 Fanatiek lid

27 okt 2012
    1.067
    0
    36
    Twixie, spannend hoor.. Ben benieuwd of dit het begin is.

Babylove, wat een fijn nieuws dat het zo goed gaat. Hopelijk morgen lekker naar huis, zodat het echte genieten kan beginnen. Jammer dat de kraam al weggaat, dan moet je zelf meteen aan de bak. Hoe voel jij jezelf?

Tatiana, het schijnt heel goed te helpen. Hoop dat het echt zo is en je lekker kan slapen.

Truste meiden..

Deel Deze Pagina