Zo meiden daar ben ik weer! Vandaag een begrafenis gehad van een oom van mijn vriend. Rowtje ik had je wel kunnen vertellen dat je daar niet op kan voorbereiden hahaha ik heb hem bij dochter ook gehad en wist helaas precies hoe misselijk je hier van kan worden en vaak ook de hele dag kan blijven. Nesteldrang heb ik zo nu en dan maar lang niet elke dag doe mijn best hoor maar met een meisje van 2 en een lichaam wat absoluut niet mee wil werken moet je dingen een beetje los laten. Huiboobee, dat is toch niet klein? Wel heerlijk dat je kleintje zich weer zo goed heeft laten voelen vandaag. Tutu fijn dat je lekker bent begonnen met de babykamer. Verder weet ik het even niet meer.
Heh, wat naar. Gecondoleerd nog. Wel als de baby eerst aan de grotere kant was, maar de groeicurve buigt nu al 2 metingen af. Dat in combinatie met weinig leven voelen is reden voor zorg.
Nou vanmorgen de uitslag gehad en m'n suiker is inderdaad iets verhoogd :s gelukkig hoef ik voorlopig alleen m'n voeding(smomenten) aan te passen en volgende week naar de gynaecoloog om te kijken of het consequenties heeft voor de baby. Voorlopig lijkt het mee te vallen.. Al ben ik vandaag ook verkouden geworden, dus ik voel me net een slappe vaatdoek.. gelukkig heb ik weer een logeerplek kunnen regelen voor de kleine man.. @ Huiboobee goed om te horen dat er weer wat afgetrapt wordt, hier gisteravond en vandaag ook, als ze dat de komende weken nou blijven doen voor onze gemoedstoestand en ja geniet van je man met nesteldrang!!! @ Babylove , gecondoleerd! Dat zijn altijd rotdagen Je hebt groot gelijk, het wordt straks druk genoeg met twee kleintjes dus nu lekker rustig houden! Ik ga ook weer plat!
Wat rot Rowtje dat je suiker toch niet helemaal goed was. Hier een ziek meisje en ik voel me ook al niet te fit Verder niet veel nieuws hier, de baby kleren liggen fris in de kast dus dat kan ik ook weer afstrepen Ik heb vannacht de hele nacht wakker gelegen van de nachtmerrie's bah zo realistisch en naar. Hebben jullie hier nog tips voor want ik ben dan wakker en ook bang*schaam*
Rowtje: succes met je aanpassing op je voeding! HuiBooBee: gelukkig weer wat meer leven! Dat het zo mag blijven nu! Babylove: hier is weer wat volk! Gecondoleerd met het verlies. Hoe is je vriend er onder? Hier is gisteren de eerste striae ontstaan op mijn buik. Weliswaar onzichtbaar, eentje zie je wel. Ik zat gisteren niet helemaal lekker in mijn vel, ik schaam mij dood dit te zeggen, maar ik heb er even om moeten huilen... De hormonen zitten mij nogal hoog de laatste weken. Gisteren belde mijn schoonzus nog, zij kon de eerste datum van het vrijgezellenfeest (begin mei) niet vrij krijgen. Ze had de tijd, maar goed... Nu wordt het begin juli, ga er dus van uit dat ik er niet bij ga zijn. Als zij het zo wil, vooruit dan maar. Ik ga mij er niet meer druk over maken. Gisteren hebben we nog een nieuw vloerkleed en wat nieuwe spulletjes voor op de salontafel gekocht. Ben er wel blij mee. En even op bezoek geweest bij een vriend, kon ik de dag een beetje achter mij laten. Vandaag lekker thuis, een beetje strijken en dat is het. Jullie nog plannen vandaag?
@Rowtje: balen van de suiker. Hopen dat het een lichte vorm is! @Fleetwood: Natuurlijk mag je er even om huilen, is niets om je voor te schamen. Heb je altijd een gave huid gehad wordt dat nu "ontsierd" door zo'n paarse streep! Natuurlijk krijg je er iets gaafs voor terug, maar dat betekent niet dat je je er niet rot om mag voelen! Wat balen van je schoonzus en dat jij er nu misschien niet bij kunt zijn! Oh en shoppen maakt altijd alles weer een stukje draagzamer @babylove: geen tips. Ik word al geteisterd sinds week 16 door nachtmerrie's. De ene keer gaat mijn man vreemd, een andere keer verandert mijn kind in een duivelsgebroed, of wordt mijn kind ontvoerd, of rijdt mijn man zich dood.. En elke keer zit ik rechtop te huilen van angst. Enige wat helpt is me helemaal in mijn man zijn armen te snuggelen Ik zit nu lekker lui met de laptop op schoot, de vakantie foto's te uploaden. Zometeen ook de bevalplan maken. Moeten die donderdag ook nog inleveren. Hoe zitten jullie met de bevalplan?
Snap je heel goed hoor Fleetwood! Ik had ze nog van de vorige zwangerschap en gelukkig zijn ze tot nu toe niet meer of donker geworden maar ik zie het nog wel gebeuren als ik zo naar mijn enorme buik kijk. Je houd het helaas niet tegen meis maar klote is het zeker. Huiboobee zo lang al word er nu al gek van! Ik droom idd ook van iemand die beide kindjes ontvoerd en ze enge dingen aan doet vannacht was ik iemand aan het reanimeren en dat liep niet goed af pffff bah bah bah!!
Oh en volgens mij is de beeb aan het indalen heb al 2 dagen menstruatie krampen en pijn in mijn bovenbenen. Hebben jullie dat ook?
Hey meiden! Mag ik jullie iets voorleggen? Ik heb een tijd geleden aan een vriendin van mij een knuffel gegeven voor haar dochter omdat mijn dochter deze ook had(van opa en oma gehad) maar niks mee deed en het DE knuffel van haar dochter was. Nu is deze knuffel nergens meer aan te komen en vroeg ze via facebook of er nog mensen waren die deze knuffel hadden. Dus ik dacht ik zoek wel ff mee via marktplaats... Nou er stond zeker iets op Mijn knuffel met de tekst '' mijn dochter accepteert hem niet en heb er veel geld voor betaald dus doe een goed bod. Voel me nu zo genaaid! :x Ze heeft mij dus niks gezegd of gevraagd... Overdrijf ik nu?
Dus die vriendin zoekt een knuffel, maar ze heeft diezelfde knuffel op MP staan om te verkopen? Ik begrijp er niet veel van
Sorry misschien een beetje onduidelijk opgeschreven. Ze zocht een knuffel die niet meer gemaakt word en ik had die knuffel. Die heb ik haar dus ook meteen gegeven ondanks dat dochter die van mijn schoonouders had gehad. Nadat ik vanavond die knuffel onder haar naam op marktplaats zag staan heb ik gevraagd of haar dochter blij was met de knuffel dat was ze zeker, alleen vertelde ze me dat haar dochter hem soms wel soms niet gebruikte. Nou op zich prima alleen voelt het zo rot dat ze niet aan mij heeft gevraagd of ik hem terug wilde(zeker omdat ze hem van souders had gehad) en er dan ook nog eens bij zet dat ze er veel geld voor heeft moeten betalen en dus denk ik een hoog bod verwacht. Misschien zijn het mijn hormonen hoor dat kan maar voelt zo klote
Dus ipv dat ze de knuffel terug geeft aan jou, zet ze 'm op marktplaats? Vind ik nogal gierig van haar, inderdaad. Zou ook echt iets zijn waar ik me aan zou ergeren, zeker nu met die hormonen. Heb laatst mijn beste vriendin ook een sneer gegeven en zij schrok echt van mijn opmerking. Heb daarna wel gezegd dat ik het niet zo lomp bedoelde, maar zij had ook al zoiets van "jij doet normaal nooit zo" dus ze had wel in de gaten dat ik ook even een hormoonmomentje had
Ik denk idd dat ik zeker met hormonen heftiger reageer voelt alleen een beetje of er van mijn goedheid misbruik gemaakt word. Ze had het op zijn minst even kunnen vragen...
Ik vind het terecht dat je je zo voelt Babylove! Als die dochter er niets mee doet vind ik dat je het best terug mag geven. Dan zou ze jou de kans moeten geven het te verkopen op MP, als je dat al zou willen. En dan liegen dat ze er veel geld voor heeft betaald zou ik persoonlijk een naaistreek vinden. Ik weet dat het eng is, maar zou haar er op aanspreken. Hoeft niet op het hele verhaal, maar wel dat ze er veel geld voor heeft betaald. Vind ik niet echt kunnen als vriendin! Ik ben weer een beetje over het striae verhaal heen. Baalde er zo van omdat ik al striae heb van de pubertijd op mijn benen en borsten. Dus hoopte zo dat het bespaard zou blijven! En waar klaag ik over, ik zie twee paarse streepjes helemaal onder op de buik, nog niet eens in het zicht! En de rest is zowat onzichtbaar. Ik ga nu gewoon extra goed smeren en mij concentreren op die plekken, en maar hopen dat het niet erger wordt. En ach, ik krijg er zoveel mooiers voor terug! Onzekere miep die ik ben...
Aah ik snap het! Hormonsters of niet, het is niet netjes van haar. Zou het ook gewoon tegen haar zeggen: "heh joh, oorspronkelijk is het een cadeau van mijn schoonouders wat jou dus niets gekost heeft, als jouw dochter er niets mee doet mag ik hem dan terug?" Hier mag je gerust pissig om zijn aangezien ze liegt. @Fleetwood:verdrietig zijn mag nog steeds. Onzeker hoef je al helemaal niet te zijn. Ik weet niet of smeren echt zal helpen, misschien bio-oil? Ik ga zo naar haptonomie. Sta in tweestrijd om even bij VK langs te gaan. Baby is weer heel erg rustig de laatste 24 uur. Ook heb ik nu al een paar dagen last van buikpijn, rond mijn baarmoeder. Ik voel me alleen constant een zeur. Ik kijk wel even wat de haptonomiemevrouw zegt. Als baby daar drukjes wordt ligt het gewoon aan mijn eigen spanning en stress.
Ha meiden, Ben al even niet geweest en er is weer heel wat gebeurd hier. @Fleetwood: ik weet precies hoe je je kan voelen bij de eerste streep striae😞. Mijn onderbuik zit er nu helemaal onder. Smeer elke avond met Bio-oil. Het schijnt dat als je dat op de langere termijn gebruikt de strepen duidelijk vervagen. We gaan het zien! @babylove: wat een rotstreek van die knuffel. Ik zou in zo'n situatie ook echt niet blij zijn!
@ Fleetwood: de meeste striae verdwijnt na de zwangerschap weer, toch? Dacht dat ik dat eens gelezen had. Even goed rot voor je, ik heb het ook gekregen op mijn bovenbenen en borsten. Bovenbenen zijn heel erg paars gestreept Hoort er allemaal bij en we kunnen er niets aan doen, het is de natuur. Maar ik snap je wel, hoor!