Bevallingslijst MrsDee - 2 juni - verrassing - 3e kindje Rowtje86 - 5 juni - jongetje - 2e kindje Twixie - 6 juni - jongetje - 1e kindje Joy13- 6 juni - jongetje Annamar - 8 Juni - meisje Oktober91 - 8 juni - verrassing - 1e kindje Tutu - 9 juni - meisje Kim01 - 9 juni jongetje Fleetwood - 11 juni - meisje Miekjepiekje- 12 juni- jongetje Mnon - 16 juni - jongetje - 2e kindje Sannever - 16 juni - jongetje - 1e kindje LoveP - 18 juni - meisje Marliesba - 18 juni - jongetje Plurk80 - 19 juni - jongetje - 3e kindje Bananarama - 20 juni - jongetje - 1e kindje Danielle - 22 juni - verrassing Linana - 23 juni - jongetje - 2e kindje Dreamer - 25 juni - jongetje Miesje87 - 25 juni - jongetje - 2e kindje Liesbeth79 - 25 juni - verrassing - 3e kindje MysteriousG - 26 juni - meisje Taatje84 - 27 juni - jongetje Tatiana25 - 27 juni - meisje - 2e kindje Libra - 28 juni - jongetje Romyvs - 29 juni - jongetje - 1e kindje Bevallen Elise75 - 11-05-2014 - Babylove26 - 15-05-2014 - Jesper HuiBooBee - 20-05-2014 - Abbygail
@babylove: gelukkig gaat het beter! Was geen leuke start voor jullie.. Hopelijk krijg je thuis wat hulp van je man of familie, want je hebt je rust nodig! @tatiana: hier ook een snurkende man. Zo vervelend! Na een paar biertjes is het al helemaal erg, bah.. een van de redenen dat ik nu ook wakker lig
Fijn om inderdaad iets van je te horen, Babylove! Van de kraamzorg is ff wat minder, maar hoop dat je toch voldoende rust krijgt. Ookal is dat moeilijk. Voor je het weet, loop je in het zonnetje achter de kinderwagen! En precies wat je zegt, we moeten echt proberen om er zoveel mogelijk van te genieten. Ondanks dat het echt zo is dat de laatste loodjes het zwaarst wegen! Mis je je buik al?
Hoihoi! Babylove, fijn dat je kleine mannetje opknapt! Heb je geen recht op bepaalde nazorg oid? Net als bij prematuurtjes vaak het geval is? Pff hier al vanaf 5.30 wakker.. Inmiddels gegeten.. Twee bruine boterhammen met kipfilet en twee plakjes ontbijtkoek met boter en hagelslag(jaaa i know de combi haha ) En nog knort m'n maag :O
Ik vond je al zo vrolijk.. Goedemorgen dames! Wat fijn om te horen dat je mannetje wat opknapt! En wat raar eigenlijk dat je dan de kraamzorg al hebt 'verspeeld' - nu begint toch het echte werk en dan sta je er zonder professionele hulp voor. Snurken.. tja.. hier snurken we allebei Maar ik heb er wel meer last van dan hij omdat ik lastig in slaap kan komen en hij gaat liggen en met 2 minuten weg is. Zoooo irritant. En dan begint het.. eerst gaat ie steeds luidruchtiger ademen... en als ik dan niet ingrijp, bouwt dat op tot een complete fanfare aan geluidsoverlast. Zag laatst radar of kassa en daar hadden ze allerlei anti-snurk dingetjes getest en eigenlijk kwam het er op neer dat, tenzij je een heus slaaponderzoek/snurkonderzoek liet uitvoeren die middeltjes bij de drogist heel weinig kans van slagen hadden. Sowieso zijn er allerlei verschillende soorten van snurken en er waren wel wat middeltjes met potentie - maar dan moet je maar net de juiste vorm van snurken hebben voor dat hulpmiddel. Oordoppen voor de partner werkten nog het beste
Haha echt he, dat zou wel héél enthousiast zijn om 8.00 's ochtends! Ik vind het inderdaad belachelijk dat er in zulke gevallen als babylove geen extra hulp beschikbaar is, juist dan heb je het toch nodig Hopelijk heb je wat hulp om je heen en kunnen jullie toch lekker genieten van elkaar! Hier gelukkig geen snurker, halleluja!! M'n man zegt dat ik sinds m'n zwangerschap wel snurk, maar daar heb ik geen last van Nog plannen voor vandaag?
Goedenmirgen dames Hier redelijk geslapen. ... Volgens mij helpt het niet helemaal maar had wel gevoel dat geluid wat minder werd met snurken. Werd wel wakker maar toen was hij dat ding kwijt haha. Oordoppen durf ik niet ben ik veel te paar voor in me hoofd haha haal ik van alles in me hoofd bang dat ik me dochter niet hoor of inbrekers of brand alarm je weet maar nooit haha De temperaturen zijn mooi gezakt voor nu dus waag mij de staf nog maar ff gauw voor sexy oma boxershorts of zo de laatste dingen hoop ik hebben jullie ook tepelkloven zalf gehaald ?
Die buurman, ik doe hem nog een keer wat aan :x... Hij is bezig om of zijn heg te snoeien of iets te schuren. Hij zet het apparaat dan aan en dan weer uit en dan weer aan Doe dat lekker vanmiddag of zo! Oh ja, goeiemorgen meiden Hier gelukkig een snurker, behalve wanneer hij veel gedronken heeft wat gelukkig nauwelijks voorkomt. Ik maak hem dan gewoon wakker hahaha. Erg he. Ik ben ook zooo moe. Heb zo'n honger en wil me bed niet uit! Hier geen tepel kloven zalf trouwens! Om 12:00 uur een date met de VK
Even n ego berichtje.. Frummel blijkt al op 38.5 te zitten, dus 3 weken voor op schema. Verder is mn bloeddruk nu officieel te hoog en de test wees uit dat er ook eiwitten in mn urine zitten. Mag nu dus langs huis om mn tas op te halen, wellicht een nachtje blijven om verder in de gaten gehouden te worden.
Meh.. is wel lastig.. Zijn nu thuis even wat dingen regelen voor man's werk en opvang voor de honden etc. Tas stond al zo goed als klaar, dus dat is mooi. Helaas heeft mijn minst favo gyn dienst.. crap..
Oh, wat balen, bananarama! Hoop dat het toch meevalt. Houd je ons op de hoogte? Ik ken het wel over je minst favo gyn. Ik heb 5 verloskundigen en maar 2/3 waarmee ik echt een klik mee heb.
Tatiana, ik heb er nu 4, maar wil er wel een paar bij kopen. Welke maat kopen jullie? Normaal draag ik xs/s en had nu m gehaald, maar dit voor geen meter! Hahaha
Ik snap het hoor, is ook makkelijk gezegd dan gedaan Je bent gelukkig in goede, balen niet sociale, handen! Hou ons inderdaad op de hoogte, sterkte!
Ik heb drie maat M gehaald omdat ik normaal maat S heb, zelf dat is niets! Ik ga vandaag of morgen inderdaad nog 3 L halen! Ik heb heel de ochtend al zo'n buikpijn echt balen dat het helemaal niets wil zeggen..
Succes, bananarama! Het wordt wel spannend hier! Besef elke dag meer hoe dichtbij alles komt.. Ik ben zo moe, voel me compleet gesloopt. Hopelijk slaap ik vannacht beter, want afgelopen nacht was een hel!